GIRONA - LCN (Sortides Novembre 2012)

Ostres PereDV...et queda molt per apendre encara...!!:cheesy:
Pere Gs bon video ...però falten més curves per acabar de veure-lo tot:D
A10
 
Epppp...! nois.....! a mi no hem veureu mai fer aixó amb la meva moto, ni amb colaboració, ni sense....;) Primer per que no en se i segón per què no vull....! :lipsrsealed:


Per Cert heu passat per la Sala de Reunións...!!!!!!!! :angry: :lipsrsealed:
 
Dons Yo digo lo que el Pere ademas de ser muy sensible para estas cosas, no tengo cooo-ones y menos en una plaza tan pequeña.:D
 
Ep, com que veig que ningú s'ha pronunciat i, finalment sembla que fa fred i me fa por trobar gelada la boira matinera d'Osona, proposo un canvi de plans, tirant cap a ligth.

Quedem directament a les 09:30 al Carril de Llagostera i ben esmorzat fem un Tossa.
 
Última edición:
Llàstima, aquest dissabte treballo,si si, heu llegit be, treballo..:cheesy: :cheesy:

El districte del meu barri m'ha llogat per cubrir un esdeveniment social i els calia un fotògraf..

Per fí..

Poder demà puc reportar alguna novetat més, està per veure..

Salut i benzina..!!

Pep
 
Ep, com que veig que ningú s'ha pronunciat i, finalment sembla que fa fred i me fa por trobar gelada la boira matinera d'Osona, proposo un canvi de plans, tirant cap a ligth.

Quedem directament a les 09:30 al Carril de Llagostera i ben esmorzat fem un Tossa.

01: SisoRT
13: Panotxa
02:
 
Última edición:
Ep Siso, bona pensada, avui fa un fred que pela. :lipsrsealed:

Apunta'm per fer un Tossa, diga'm agosarat per que encara no ho tinc pactat, però aquesta setmana em sembla que ho tinc força be.

Salut! ;)
 
Hola Nois..!!

Torno a estar en marxa..!!:cheesy: :cheesy:

Avui m'han nomenat per a treballar a Badalona, començo Dimarts..!!

Pep
 
EP PEP!

Això si que es una bona notícia en els moments actuals, de tota manera a Badalona no et faltarà feina, a mesura que et vinguin a visitar Albiols i Cia ja ens aniras informant. :cheesy:

Salut!
 
Ep, com que veig que ningú s'ha pronunciat i, finalment sembla que fa fred i me fa por trobar gelada la boira matinera d'Osona, proposo un canvi de plans, tirant cap a ligth.

Quedem directament a les 09:30 al Carril de Llagostera i ben esmorzat fem un Tossa.

01: SisoRT
13: Panotxa
02:
...
bleu-bucheron.gif
...ara que ha arribat la fred tinc molta llenya per tallar !!! ...vagi bé demá ! ...
bleu-bucheron.gif
 
Pep, això sí que és per celebrar-ho. Enhorabona! Tal com diu en Panotxa a Badalona en tens per una estona i, me fa l'efecte, quan acabis t'estaran esperant a Sabadell. Amb una mica de sort igual empalmes amb la Diputació de Girona que també, i de manera imminent, estaran entretinguts.

Salut!
 
...
bleu-bucheron.gif
...ara que ha arribat la fred tinc molta llenya per tallar !!! ...vagi bé demá ! ...
bleu-bucheron.gif

Aquests ninots que has penjat podrien donar a entendre que demà suaràs la cansalada: Me creo naaaaaaaaaaaaà!

pepe2.jpg

:D
 
Ep, com que veig que ningú s'ha pronunciat i, finalment sembla que fa fred i me fa por trobar gelada la boira matinera d'Osona, proposo un canvi de plans, tirant cap a ligth.

Quedem directament a les 09:30 al Carril de Llagostera i ben esmorzat fem un Tossa.



Ah, mira, això es probable, i inclús possible.

A les 9:30 esmorzarem al Carril. Si no hi soc, vosaltres com si res: Es que no hi vingut.
 
Compteu amb mi demà. A 2/4 de 10 al Carril de Llagostera.

Pep, jo també m'alegro per tu.
 
Última edición:
Ep, com que veig que ningú s'ha pronunciat i, finalment sembla que fa fred i me fa por trobar gelada la boira matinera d'Osona, proposo un canvi de plans, tirant cap a ligth.

Quedem directament a les 09:30 al Carril de Llagostera i ben esmorzat fem un Tossa.

01: SisoRT
13: Panotxa
02: RaguionetMonsiqueésaquí
03: Despertaferrosinohisocnom'espereu
04: PereDVguionetSMguionetMarta
05: RicardPunt
 
Per cert,

Així solen sortir d'afavorits els qui no s'apunten però, habitualment, es presenten a les sortides: :rolleyes2:

P1030031.JPG

pd: Portaré la càmera ;)
 
Última edición:
Bona nit a tots,

Desprès d´un temps sense veure´ns espero veure-us demà.

Felicitats Pep,

Siso, jo per si de cas m´apunto no vagi se que sortir retratat.

Salut,

Jame
 
Si finalment no ve la meva filla Marta i com que tinc el son fácil, igual abans del carrilet faig un Girona, Aiguaviva,Uruport,Riudellots,Sant Andreu Salou,Caldes,LLagosttera, El Carril... Tot Aixo sortin de casa a una hora raonable...!
 
Si me lo ponéis tan fácil como Llagostera... compro salida para mañana :cool2:
 
Nois, que vagi bé demà ... pels meus dominis !!! :D:D:D

fletxa2.jpg



Pep, enhorabona xavalote !!!;)

V'sss:cool2:
Gesus
 
Última edición:
Ep, com que veig que ningú s'ha pronunciat i, finalment sembla que fa fred i me fa por trobar gelada la boira matinera d'Osona, proposo un canvi de plans, tirant cap a ligth.

Quedem directament a les 09:30 al Carril de Llagostera i ben esmorzat fem un Tossa.

01: SisoRT
13: Panotxa
02: RaguionetMonsiqueésaquí
03: Despertaferrosinohisocnom'espereu
04: PereDVguionetSMguionetMarta
05: RicardPunt
06: JaumeguionetbaixXquasisurtoalafoto1
07: Nissimotenselretratoassegurat2

Ara que ja sé que som 7 acabo de trucar al restaurant i m'han engegat, No ho entenc! :huh:
 
Última edición:
Gràcies a tots pel suport tota aquesta "mala temporada", ara comença una de millor a on espero poder compartir estovalles i ruta més a sovint..!!

Petons a tots..!!

Pep
 
Hombre Pep Yo tambien me alegro que heres un gran retratista jajajaja, felicidades y que te dure hasta el retiro, a10 y nos vemos.
 
Pos Se salió, se salió...! :undecided: y se hicieron fotos, se hicieron :huh: y desayunamos bien, desayunamos.:huh: y vinieron todos los que se apuntaron, vinieron:huh: y se hi la ruta prevista, se hizo:undecided:y fue de P*M*, P*M* y un buen ritmo, buen ritmo..:rolleyes2: y buen fervestar en Cassa de la Selva, en Cassa de la Selva.:rolleyes2: esos si , acierto d'en Siso en cambiar la ruta, dons encara a aqulla hora del mati, futia una rasca que te Pesss...! axi que pot ser per l'hivern en Siso ha creat jurisprudencia...! 1er a esmorzar i despres la ruta per carreteres mes seques....

Be ja s'en penjarán de fotos..... SI-SOOOOOO....! los retratos de ayer.....!!!!!

Salutacions....!

Segueixo amb la practica que tinc que entregar avui a les 00,00 hores...:angry:
 
Coll..eres! Entre que no havia dormit be la nit anterior, entre un fantàstic reportatge d'en Nieto a TDP (tot just aixecar-me de la migdiada), despres els de Can Tito que es comporten i, finalment, pendent si el "Xolo" se les enXola ben enXolada (que no va ser) ... fins ara no m'hi he posat amb les fotos.

Mentrestant he estat comprovant que el mesies no perdes el seny, que el cap de l'oposició estigués a l'aguait i que la morruda no es quedés sense pintallavis. Uf! NO es pot estar per a tot!

Edito: El Sr. Google-Picassa-G+1-I el que convingui ... m'està complicant la vida per penjar les fotos.

Conclusió: Solucionat el problema de masses personalitats d'albums.
 
Última edición:
........Eppppss..Pep enhorabona esperem que la feina sigui per mol mes que un any:rolleyes2:

va un chisst......[HIGHLIGHT2] llevaba tanto ,tanto tiempo en el paro...que...al final le hicieron fijo[/HIGHLIGHT2].......je..jee:D:D:D


Bueno aprovecho para desearos a todos un BON NADAL Y FELIZ ANY NOU...
ya se que aun falta ,pero vaya a ser que los MAYAS tengan razon...................:tongue::tongue::tongue:




V,ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
 
........Eppppss..Pep enhorabona esperem que la feina sigui per mol mes que un any:rolleyes2:

va un chisst......[HIGHLIGHT2] llevaba tanto ,tanto tiempo en el paro...que...al final le hicieron fijo[/HIGHLIGHT2].......je..jee:D:D:D


Bueno aprovecho para desearos a todos un BON NADAL Y FELIZ ANY NOU...
ya se que aun falta ,pero vaya a ser que los MAYAS tengan razon...................:tongue::tongue::tongue:




V,ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


Gràcies i Bon Any a tú també..!!

Pep
 
Eppp Madikita Amarillo m'alegro de leerte...espero que nos veamos pronto.... antes de las fiestas y por supuesto ants de los mayas...!:shocked:
 
Ep malats de moto, aquí us deixo una prova de que la càmera d'en Siso encara funciona.

:D:D:D

Salut!

Cassa%20de%20la%20Selva.gif


Jo tinc els meus dubtes del que fa en Nissimo :shocked:
 
Arriba