GIRONA - LCN (Sortides Novembre 2012)

Collons Panotxa! Encara se m'està assecant la maleta repintada i vols fer-me passar pel Madeloc? Vinga va, que no sigui dit! :D

Ep, avui tinc la moto a M&C, revisió dels 40.000Km, que son 45.000Km i pneumàtics.

Demà haig d'anar a buscar-la i abans de que m'agafi una depre quan em donin l'espant he pensat en muntar una sortideta que fa temps que no en monto cap, coses dels argangels. :shocked:

La proposta es matar dos ocells d'un tir, el primer anar a menjar unes ostres a Port-Vendres i l'altra treure'ns el cuc que ens va deixar el Madeloc, això si fent-ho a la inversa. :D

He trobat aquest mapa de quan hi varem anar allà al 2010, com passa el temps, amb uns petits retocs i ja tenim el mapa reciclat. :D

Mapa.jpg

Ruta GPX

Lloc de sortida:
Figueres, benzinera Repsol AQUÍ
Hora: 8:00 AM
Dia: 17/11/2012
Km: 115Km
Som:
01.-Panotxa
02.-Pere Deauville
...

Eppppp...., si no plou i sobre tot, si no fa tramuntana vindré :lipsrsealed: i si m'enganxa fare mitja volta per allà onm he vingut, també hem va tocar els webs aquesta guarra i la vull guanyar...,:D

S'hauria d'avisar al Silvan.? es diu el gendarme guarda costes..?

Ep gent!!

Dissabte, pels motius habituals, no moto. :cry:

En canvi, divendres, es proposa esmorçar a Figueres amb la colla habitual.

Mr. Alf, penjarà el lloc i l'hora quan el tingui decidit.

De moment, confirmats som l'Enric, l'Alf i jo, i en dubte tenim en PereGs, en Turri i en Nissimo.

Si algú s'anima només ho ha de dir.

Un petó! :kiss:

Ei jo m'apuntu a la reconquesta del Madeloc ;)

Per cert, a mi una de musclos i gambes, no m'agraden les crostres :undecided:

Ep gent!!

De moment, confirmats som l'Enric, l'Alf i jo, i en dubte tenim en PereGs, en Turri i en Nissimo.

:lipsrsealed::lipsrsealed::tongue::(

Tant costava seguir el fil obert a la tarda ??? :undecided: ... Agur !!!

No, No costava gens Gesús, el que passa que el Sr. lacosanostra no ho havia vist, fins que ja havia obert un altre i despres del curro del post, el mes fàcil era esborrar un i deixar l'altre...lo entiendes Niño Gesús de ?, no crec que el Sr. Lacosanostra s'hagi ofès per aixó, no.?

:embarassed:

Ep gent!!

Eppp...! alguns treballem, sabeu..?

Ep gent!!

Mr. Alf, m'indica que el punt de trobada serà a Rigasa a les 09:00. (admetem J. qualsevols :D)

Després ja decidirem on anar!

Pd: Aquest post va de l'esmorçar de demà divendres, per si algú s'ha perdut. :shocked:

Divendres tinc acadèmia aquesta setmana, i volia pujar a Port-Vendres però vaig justet de gomes..!!

Pep

Ep gent!!

Mr. Alf, m'indica que el punt de trobada serà a Rigasa a les 09:00. (admetem J. qualsevols :D)

Després ja decidirem on anar!

[HIGHLIGHT2]Pd: Aquest post va de l'esmorçar de demà divendres, per si algú s'ha perdut.[/HIGHLIGHT2] :shocked:

:huh:

Ahhhh, també anteriorment va de la Sortida de Dissabte...!, no us perdeu...! ;)

Ep gent!!

Lloc de trobada: RIGASA
Hora:09:00 AM
Esmorçar: Cal........ Vilamalla:rolleyes2:

Assitens:tongue::
Albur
Enric
KIke
Alf
Turri?
PereGs?
Nissimo?

se vayan apuntado Sres:cheesy:

Ep, avui tinc la moto a M&C, revisió dels 40.000Km, que son 45.000Km i pneumàtics.

Demà haig d'anar a buscar-la i abans de que m'agafi una depre quan em donin l'espant he pensat en muntar una sortideta que fa temps que no en monto cap, coses dels argangels. :shocked:

La proposta es matar dos ocells d'un tir, el primer anar a menjar unes ostres a Port-Vendres i l'altra treure'ns el cuc que ens va deixar el Madeloc, això si fent-ho a la inversa. :D

He trobat aquest mapa de quan hi varem anar allà al 2010, com passa el temps, amb uns petits retocs i ja tenim el mapa reciclat. :D

Mapa.jpg

Ruta GPX

Lloc de sortida:
Figueres, benzinera Repsol AQUÍ
Hora: 8:00 AM
Dia: 17/11/2012
Km: 115Km
Som:
01.-Panotxa
02.-
...

Possssssss va a ser que no..:lipsrsealed::lipsrsealed:.......estic fora...:shocked::shocked:...vamos que no estoy...:shocked::shocked:....eso....no estoy el finde en casa...:shocked::shocked:
(joel...joel...como me lio yo solo....:D:D).

P.D. !!!!!Ahora¡¡¡¡.......conociendo al pel-roig seguro que es una ruta trampa...:):)...seguro hay por lo "marron"...fijo...:cheesy::cheesy:
Salut

:huh:

Ahhhh, també anteriorment va de la Sortida de Dissabte...!, no us perdeu...! ;)

Sr. Supermoderadorquetepees, haría ud. bien si repasara conceptos básicos, como son post e hilo, que con tanto estudio y acumule de sabiduría parece que se le mezclan los conceptos.

Post: Dícese de cada una de las tonterías que a título individual escriben los participantes en los diferentes temas de un foro, y que quedan recogidas bajo su nick (nombre ficticio usado por alguien en la red)

Hilo: Suma de los post de diversos usuarios en referencia a una misma temática, que se recogen bajo un mismo título.

Me piro a por el niño, luego acabo de ensinistrarlo, SR. Supermoderadorquetepees...

No Gràcies, no hem fa cap falta..! Ja tinc prou formació e informació :lipsrsealed:

SSSSSHHHHHHHHSSSSSHHHHHHH!!!!!!!!!!! Que está hablando la gente mayor!! :angry::angry:

Por donde iba...Ah, sí...

Como le iba diciendo, en mi post anterior, debería ud. tener en cuenta la diferencia entre post y hilo, ya que en mi intervención pretérita, y a la que se refiere todo esto, hablo de post, en referencia exclusiva a lo por mi aportado en la mencionada intervención, por tanto, queda excluida toda referencia a la temática del hilo, que como ud. bien recuerda, va de salir en moto el sábado.

Resumen pa los que lo queremos facilito y claro: Que el Deauville tiene el coco lleno, porque a base de meter sabiduría en un espacio limitado como es su cabeza, ha evolucionado cual pokemon, y para poder seguir adquiriendo conocimientos, su cerebro ha empezado a fusionar conceptos, con el único fin que ocupen menos y quepan más :D:D:D:D:D.

Lo de escribirlo en un lenguaje farragoso es para putear solamente :D:D:D:D

Un beso! :kiss:

Pd: Entonces qué, Deauville, te vienes mañana? :D:D:D:D:D

Pd2: Las definiciones que aparecen en estos post han sido extraidas del CIA*

* Catalogo de Invenciones Albur.

Última edición:
Ep gent!

Se añade otro más a la lista.

Para el desayuno de mañana seremos:

Confirmados: Albur, Alf, Enric, Jesus, Turri, PereGS.
Posibles: Nissimo, Deauville (que lo está deseando :D)

Última edición:
...ja m' agradaria ensenyar-vos com es condueix amb tramuntana, pero tinc una forta discusió interior entre si si és convenient anar o més prudent per l'economia quedar-se a casa.
...un altre punt en contra es que ni les ostres, ni les crostres, ni els Fruits de la mer. Els que hem fet la mili a la marina ja sabem de que s' alimentan aquets animalots.
...el Dissabte, si despres dels 5 minuts de cortesia no he aparegut...ja podeu marxar !

No, No costava gens Gesús, el que passa que el Sr. lacosanostra no ho havia vist, fins que ja havia obert un altre i despres del curro del post, el mes fàcil era esborrar un i deixar l'altre...lo entiendes Niño Gesús de ?, no crec que el Sr. Lacosanostra s'hagi ofès per aixó, no.?

:embarassed:

Estem arreglats ... ara resulta que la mà dreta no sap el que fa l'esquerra ... de fet poc costava fer un CTRL+C i CTRL+V ... i llestos.

Más se perdió en Cuba !!!;)

Última edición:
Ep gent!

Confirmados: Albur, Alf, Enric, Jesus, Turri, PereGS, Nissimo.
Posibles: Deauville (que lo está deseando :D)

Pd: Presi, di algo que tenemos que reservar, no vaya a ser que no quepamos :D:D:D:D:D

Ep gent!

Pd: Presi, di algo que tenemos que reservar, no vaya a ser que no quepamos :D:D:D:D:D

!!!!EEPPPP¡¡¡¡¡
Y digo yo....
:shocked: no seria mejol quedar ya en la tasca a les 9. Es que tanto cafre junto..:cheesy::cheesy:da muu mala imagen
delante del personal y luego los currantes piensan que los jefes son poco serios...;);)

SSSSSHHHHHHHHSSSSSHHHHHHH!!!!!!!!!!! Que está hablando la gente mayor!! :angry::angry:

Por donde iba...Ah, sí...

Como le iba diciendo, en mi post anterior, debería ud. tener en cuenta la diferencia entre post y hilo, ya que en mi intervención pretérita, y a la que se refiere todo esto, hablo de post, en referencia exclusiva a lo por mi aportado en la mencionada intervención, por tanto, queda excluida toda referencia a la temática del hilo, que como ud. bien recuerda, va de salir en moto el sábado.

Resumen pa los que lo queremos facilito y claro: Que el Deauville tiene el coco lleno, porque a base de meter sabiduría en un espacio limitado como es su cabeza, ha evolucionado cual pokemon, y para poder seguir adquiriendo conocimientos, su cerebro ha empezado a fusionar conceptos, con el único fin que ocupen menos y quepan más :D:D:D:D:D.

Lo de escribirlo en un lenguaje farragoso es para putear solamente :D:D:D:D

Pd: Entonces qué, Deauville, te vienes mañana? :D:D:D:D:D

Pd2: Las definiciones que aparecen en estos post han sido extraidas del CIA*

* Catalogo de Invenciones Albur.

Millor no dic res més, i dissabte miro d'anar a on les crostes de les ostres.

Aquest Albur te amics molt poderosos

AlburPokemon.jpg

AlburPokemon.jpg

Ep gent!

Ei com us cuideu punyeterus ;)

... jo ja esmorzaré a casa abans d'anar a treballar, vagi bé !

!!!!EEPPPP¡¡¡¡¡
Y digo yo....
:shocked: no seria mejol quedar ya en la tasca a les 9. Es que tanto cafre junto..:cheesy::cheesy:da muu mala imagen
delante del personal y luego los currantes piensan que los jefes son poco serios...;);)

y razón no les falta:D:D,porque serio, serio hay alguno en esa empresa??:cheesy::cheesy:(de jefes)
Pues eso quedamos en el Bar Industrial de Vilamalla;)

P.D. PereDV cobaaaaaaarddeeeee!!!!:D

Última edición:
Ep, aquí hi ha missatge ¡

Missatge ? :rolleyes2:
Si, una mica si, jeje.

La Re-volta va anar molt bé, a la gent li va agradar la manera de fer una ruta diferent.
A més a més les carreteres per les que es passava son genials, bonics paisatges, etc. llàstima que estaven una mica humides i plenes de fullaraca, sorra, castanyes i boletaires.
Hi va haver una part trista i és que l'Antonio va relliscar cap al final de la ruta, la clavícula i algunes costelles trencades.

Una altra cosa que no ha anat gaire bé és la meva relació amb l'Albert (un «jefe» de mototurisme.cat).
Abans d'ahir em va trucar i el to de les seves paraules no m'agradava, no tenia ganes de parlar amb ell i li vaig dir ... i una estona més tard ja estava banejat de mototurisme.cat ... que m'han cardat al carrer, vaja :undecided:

Salut !

Atrás