Despertaferro
Curveando
Es Güai, parlaré amb el comité central fent-me acompanyar d'un xai femella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
oido COSINA RAIMON.... A VER SI PUEDO HOY......!
Post del Dinar del Nadal, Sr. Lacosanostra si buple, porfa. A10 pa tos.![]()
Ep, avui tinc la moto a M&C, revisió dels 40.000Km, que son 45.000Km i pneumàtics.
Demà haig d'anar a buscar-la i abans de que m'agafi una depre quan em donin l'espant he pensat en muntar una sortideta que fa temps que no en monto cap, coses dels argangels. :shocked:
La proposta es matar dos ocells d'un tir, el primer anar a menjar unes ostres a Port-Vendres i l'altra treure'ns el cuc que ens va deixar el Madeloc, això si fent-ho a la inversa.
He trobat aquest mapa de quan hi varem anar allà al 2010, com passa el temps, amb uns petits retocs i ja tenim el mapa reciclat.
![]()
Ruta GPX
Lloc de sortida: Figueres, benzinera Repsol AQUÍ
Hora: 8:00 AM
Dia: 17/11/2012
Km: 115Km
Som:
01.-Panotxa
02.-Pere Deauville
...
Pinta molt be, llastima k estare a Maho, k vagi be la ruta.
Salut!!!![]()
Ya le diré al Sr. LCN que se pase a verte entre Gin-Tónic y Gin-Tónic !!!![]()
Ep gent!!
Dissabte, pels motius habituals, no moto.
En canvi, divendres, es proposa esmorçar a Figueres amb la colla habitual.
Mr. Alf, penjarà el lloc i l'hora quan el tingui decidit.
De moment, confirmats som l'Enric, l'Alf i jo, i en dubte tenim en PereGs, en Turri i en Nissimo.
Si algú s'anima només ho ha de dir.
Un petó! :kiss:
Pinta molt be, llastima k estare a Maho, k vagi be la ruta.
Salut!!!![]()
Ei jo m'apuntu a la reconquesta del Madeloc
Per cert, a mi una de musclos i gambes, no m'agraden les crostres :undecided:
Epppp...!
Ja podeu entrar per aqui....!!!!!!!
http://www.bmwmotos.com/foro/showthread.php?438785-Girona-lcn-dinar-de-nadal-16-12-2012&p=6594913#post6594913
:lipsrsealed::lipsrsealed::tongue:![]()
Tant costava seguir el fil obert a la tarda ??? :undecided: ... Agur !!!
:lipsrsealed::lipsrsealed::tongue:![]()
Ep gent!!
De moment, confirmats som l'Enric, l'Alf i jo, i en dubte tenim en PereGs, en Turri i en Nissimo.
[HIGHLIGHT2]Eppp...! alguns treballem, sabeu..?[[/HIGHLIGHT2]/QUOTE]
I molt...
Eppp...! alguns treballem, sabeu..?
Per això la proposta per divendres, perque conec de qué i com treballes...aleshores, t'apunto, no?
Ep gent!!
Mr. Alf, m'indica que el punt de trobada serà a Rigasa a les 09:00. (admetem J. qualsevols)
Després ja decidirem on anar!
[HIGHLIGHT2]Pd: Aquest post va de l'esmorçar de demà divendres, per si algú s'ha perdut.[/HIGHLIGHT2] :shocked:
Ep gent!!
Lloc de trobada: RIGASA
Hora:09:00 AM
Esmorçar: Cal........ Vilamalla:rolleyes2:
Assitens:tongue::
Albur
Enric
KIke
Alf
Turri?
PereGs?
Nissimo?
se vayan apuntado Sres:cheesy:
Esmorçar: Cal.....[HIGHLIGHT2]BAR INDUSTRIAL[/HIGHLIGHT2]... Vilamalla:rolleyes2:
Albur
Enric
KIke
Alf
Turri.........POR SUPUESTO QUE YES...
PereGs?
Nissimo?
Ep, avui tinc la moto a M&C, revisió dels 40.000Km, que son 45.000Km i pneumàtics.
Demà haig d'anar a buscar-la i abans de que m'agafi una depre quan em donin l'espant he pensat en muntar una sortideta que fa temps que no en monto cap, coses dels argangels. :shocked:
La proposta es matar dos ocells d'un tir, el primer anar a menjar unes ostres a Port-Vendres i l'altra treure'ns el cuc que ens va deixar el Madeloc, això si fent-ho a la inversa.
He trobat aquest mapa de quan hi varem anar allà al 2010, com passa el temps, amb uns petits retocs i ja tenim el mapa reciclat.
![]()
Ruta GPX
Lloc de sortida: Figueres, benzinera Repsol AQUÍ
Hora: 8:00 AM
Dia: 17/11/2012
Km: 115Km
Som:
01.-Panotxa
02.-
...
:huh:
Ahhhh, també anteriorment va de la Sortida de Dissabte...!, no us perdeu...!![]()
Eppp...! alguns treballem, sabeu..?
Me piro a por el niño, luego acabo de [HIGHLIGHT2]ensinistrarlo[/HIGHLIGHT2], SR. Supermoderadorquetepees...
No Gràcies, no hem fa cap falta..! Ja tinc prou formació e informació :lipsrsealed:
Esmorçar: Cal........ Vilamalla:rolleyes2:
Albur
Enric
KIke (No pede vení,tá resfriao y en Barna)
Alf
Turri?
PereGs?
Nissimo?
Altre día serà, que vagi bé!:angry:
No, No costava gens Gesús, el que passa que el Sr. lacosanostra no ho havia vist, fins que ja havia obert un altre i despres del curro del post, el mes fàcil era esborrar un i deixar l'altre...lo entiendes Niño Gesús de Mò?, no crec que el Sr. Lacosanostra s'hagi ofès per aixó, no.?
:embarassed:
Estem arreglats ... ara resulta que la mà dreta no sap el que fa l'esquerra ... de fet poc costava fer un CTRL+C i CTRL+V ... i llestos.
Mas se perdió en Cuba !!!![]()
Ep gent!
Se añade otro más a la lista.
Para el desayuno de mañana seremos:
Confirmados: Albur, Alf, Enric, Jesus, Turri, PereGS, Nissimo.
Posibles: Deauville (que lo está deseando)
Un beso! :kiss:
Pd: Presi, di algo que tenemos que reservar, no vaya a ser que no quepamos![]()
Estem arreglats ... ara resulta que la mà dreta no sap el que fa l'esquerra ... de fet poc costava fer un CTRL+C i CTRL+V ... i llestos.
Más se perdió en Cuba !!!![]()
SSSSSHHHHHHHHSSSSSHHHHHHH!!!!!!!!!!! Que está hablando la gente mayor!! :angry::angry:
Por donde iba...Ah, sí...
Como le iba diciendo, en mi post anterior, debería ud. tener en cuenta la diferencia entre post y hilo, ya que en mi intervención pretérita, y a la que se refiere todo esto, hablo de post, en referencia exclusiva a lo por mi aportado en la mencionada intervención, por tanto, queda excluida toda referencia a la temática del hilo, que como ud. bien recuerda, va de salir en moto el sábado.
Resumen pa los que lo queremos facilito y claro: Que el Deauville tiene el coco lleno, porque a base de meter sabiduría en un espacio limitado como es su cabeza, ha evolucionado cual pokemon, y para poder seguir adquiriendo conocimientos, su cerebro ha empezado a fusionar conceptos, con el único fin que ocupen menos y quepan más.
Lo de escribirlo en un lenguaje farragoso es para putear solamente
Pd: Entonces qué, Deauville, te vienes mañana?![]()
Pd2: Las definiciones que aparecen en estos post han sido extraidas del CIA*
* Catalogo de Invenciones Albur.
Ep gent!
Se añade otro más a la lista.
Para el desayuno de mañana seremos:
Confirmados: Albur, Alf, Enric, Jesus, Turri, PereGS, Nissimo.
Posibles: Deauville (que lo está deseando)
Pd: Presi, di algo que tenemos que reservar, no vaya a ser que no quepamos![]()
!!!!EEPPPP¡¡¡¡¡
Y digo yo....:shocked: no seria mejol quedar ya en la tasca a les 9. Es que tanto cafre junto..:cheesy::cheesy:da muu mala imagen
delante del personal y luego los currantes piensan que los jefes son poco serios...![]()
Ei com us cuideu punyeterus
... jo ja esmorzaré a casa abans d'anar a treballar, vagi bé !
Eppppp mita'l el Follonero,com us ha anat le [HIGHLIGHT2]re-volta[/HIGHLIGHT2]??
![]()
Ep, aquí hi ha missatge ¡