turri
Curveando
Felicitats Siso....

Salut

Salut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Ausiàs March em ve a la memòria:
Motos e vents han un camí complir
faent camins dubtosos per anar.
De nort a migjorn volgueren viatjar.
Ab llurs amics los prive de fugir
lo nort rabios bullint en lo seu forn.
Lluitant valents, los viatjers en son total
fent sont bufar inutil i vanal,
e que tots, tots complesquen son retorn.
nota: Lo Raimon te una mùsica que s'avinentesta be amb los aquestos mots
Ep! ra-mon, qualsevol dia algú de nosaltres quedarà atrapat en aquella espessa i humida boira de Vic. Ens presentarem a ca teva, sense trucar![]()
Moltes Gràcies RA-MON, a tu, per la teva ajuda i col.laboració en un dia dificil per a tots...la teva participació ha estat molt important, tant per a tot@s els organitzador@s, com per als assistents..., per tant, que menys que acollir-te i el que faci falta..., a més de proposar-te ser membre de LCN. :rolleyes2:, queda dit, la decisió es teva...per part nostre segur que ningú hi posa cap pega..., serás benvingut, igual que ara..
Una abraçada i molts agraïments en nom de tots...!
Ei Pere, no m'has de donar gràcies per res, de fet m'ho vaig passar bé i a un preu molt Low-Cost, jeje.
Home, doncs això d'entrar a LCN si tots hi esteu d'acord ... jo també
No us conec gaire a tots però penso que sou un grup,collonut, amb ganes de fer coses amb la participació de tots, i això és maco
Apa doncs, on s'ha de firmar ?![]()
Ei Pere, no m'has de donar gràcies per res, de fet m'ho vaig passar bé i a un preu molt Low-Cost, jeje.
No us conec gaire a tots però penso que sou un grup,collonut, amb ganes de fer coses amb la participació de tots, i això és maco
Moltes gràcies i bones fieres per a tothom ... que hi vingui!
Òndia Xata ... has emocionat a n'en Panotxa. Pots treballar el tema amb un "tots els colors del verd" dedicat a les GS/A i un "lluny, hem d'anar més lluny" dedicat a tots els que van en moto, ... puc fer-te més suggerències![]()
O.k, però amb una condició que has de portar el boli :tongue:per firmar l'acta!!
Ep nois !!! Tornant al tema de les sortides mensuals, encara queden pendents d'assignar aquestes:
- 04/11/12
- 02/12/12
- 06/10/13
Ja direu !!!![]()
Que no hi ha res per demà o dissabte o diumenge...???
Haber haber para entrar el Ra-mon por lo menos que se canvie el nom, dos Ramones no potse, ya me cuidare Yo de buscarle uno de moment que fasi servir el seu, apa Ra mon andavant, A10.
![]()
[video=vimeo;52562690]https://vimeo.com/52562690[/video]
Guai...., Mola....! :lipsrsealed:
Pero se sale algun dia en moto..? este solar esta desierto...Mañana es Sábado, hoy no...! :lipsrsealed:
Salida Sábado 3 de Noviembre
Hora Salida: 8:15 h
Lugar Salida: Besalú
Desayuno: El forn de Beget (Can Feliça esta cerrado y dicen que es lo mismo pues trabajan juntos)
Ruta: 140 Km.
![]()
Fervestar: Castellfollit
Asistentes
01-Nissimo
02-Pere Deauville, Si no LLueve y provisional, pues ahora el capullin, resulta que se va de farra esta noche...! :angry:
03-
04-
05-
06-
07-
08-
Niño, no estarán muy humedas esas carreteras..??? :rolleyes2:
Guai...., Mola....! :lipsrsealed:
Pero se sale algun dia en moto..? este solar esta desierto...Mañana es Sábado, hoy no...! :lipsrsealed:
02-Pere Deauville, Si no LLueve y provisional, pues ahora el capullin, resulta que se va de farra esta noche...!:angry:
:rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2:...:shocked::shocked:...![]()
Las farras acaban a las 6 de la mañana, de manera que Pere estará a la hora.
Yo también.
Además, yo tenga farra cada día, y a las 8 estoy marcando.
!!!!!Compro¡¡¡¡!!!!!Compro¡¡¡¡¡...:cheesy::cheesy:Salida Sábado 3 de Noviembre
Hora Salida: 8:15 h
Lugar Salida: Besalú
Desayuno: El forn de Beget (Can Feliça esta cerrado y dicen que es lo mismo pues trabajan juntos)
Ruta: 140 Km.
![]()
Fervestar: Castellfollit
Asistentes
01-Nissimo
02-Pere Deauville, Si no LLueve y provisional, pues ahora el capullin, resulta que se va de farra esta noche...! :angry:
03-Despertaferro
04-Errrr Turri.......si no plou..que segur que no....i tampoc surt de farra...
05-
06-
07-
08-
Bones companys...!!
continuo de viatge...demà cap a Paris
que tingueu bona ruta i serà fins aviat![]()