GIRONA LCN- VII SE VE NÁ JOÉ KE CALÓ 2013, el 27- de Juliol

PERE DEAUVILLE

Curveando
Miembro del equipo
MODERADOR
Registrado
25 Jul 2006
Mensajes
12.645
Puntos
113
Ubicación
Girona-3 vegades inmortal
VII SE VE NÁ JOÉ KE CALÓ 2013

Be nois, ja la tenim aquí... i aquest any una mica diferent... a veure que us sembla.....

002.jpg


DIA: DISSABTE 27-07-2013

LLOC DE TROBADA: FONTAJAU

HORA DE TROBADA: 20 hores

HORA DE SORTIDA: 20,15 hores

RUTA: AQUESTA , si s'ha de retallar ho farem a CASSÀ que tirariem directes a LLAGOSTERA sense passar per CALDES, tot deprendrá del ritme..;)

SEVENA+2013.jpg

HORA SOPAR: sobre les 22 hores

LLOC DE SOPAR : Al Xiringuito pOOp's de Platja d'aro.


MENU:

Amanides de Pop, de tomaquet , de tonyina... pa amb tomaquet i embutits...

----------------

Pica pica de musclos, calamars a la romana, algunes croquetes casolanes i algunes coses mes.... i negociaré alguna gambeta de Palamos...

----------------

Espatlla de Cabrit al Grill/Forn

o

Costelles de Porc al Forn

o

Entrecotte al Grill/Forn

o

Daurada al Grill

o

Lluç al Grill

o

Llubarro al Grill/Forn


(Be, si algú volgues sardines, també.., però al vespres millor que no...diuen...)

------------------

Vins, aigues, cava, postres, cafes i xupitos


(postres: gelats de copa... o tartes de maduixa i mariconades vàries)


------------------

PREU: 27 $


Quan us aneu inscribint, digueu que voleu de segón si us plau ( Entrecotte,Cabrit, Porc, Daurada , LLuç o LLobarro)


i com que l'entorn s'ho val, a tocar a l'aigua una nit d'estiu, porteu el banyador i tovallola...i a l'aigua...qui vulgui....i també allà mateix, al chillout del mateix xiringuito poop's, podrem prendre alguna beguda refrescant tipus Gin-Tónics i sucedànis
 
Última edición:
ASSISTENTS

01- Pere Deauville ...................(Daurada)
02- Mariona Deauville ..............(Daurada)
03- Alf ...................................(Espatlla de Cabrit)
04- Maribel..............................(Espatlla de Cabrit)
05- Niño Gesus .......................(Daurada)
06- Helena..............................(Daurada)
07- Siso .................................(Daurada)
08- Chatarrero.........................(Espatlla de Cabrit)
09- Gloria.................,,,,,,,,,,,,,,,(Llobarro)
10- Raimon Deuville ................(Espatlla de Cabrit)
11- Pispis Deauville .................(Daurada)
12- Joan Izquierdo ..................(Espatlla de Cabrit)
13- Roser ...............................(Llobarro)
14- Enricp...............................(Espatlla de Cabrit)
15- Isa...................................(Espatlla de Cabrit)
16- Pather ..............................(Lluç=Merluza)
17- Jobisan .............................(Llobarro)
18- Mª Eugenia .......................(Daurada)
19- FerminM............................(Daurada)
20- Mayte................................(Daurada)
21- Lluisfué..............................(Llobarro)
22- Pere GS.............................(Entrecotte)
23- Elisika...............................(Daurada)
24-
25-
 
Última edición:
Ostres, mira que em feia gràcia assistir a això de la "sevenajoequecalo" però no podrà ser, aquests dies estarem per aquí

Que vagi molt bé !
 
Quin detall...aquest any la fem prop de casa, apuntans, ... pel fi de festa conec un parell de gartos interessants.
Per sopar nosaltres també pendrem daurada.

Salut!!!
 
Última edición:
Ostres, mira que em feia gràcia assistir a això de la "sevenajoequecalo" però no podrà ser, aquests dies estarem per aquí

Que vagi molt bé !

LLastima, mai plou a gust de tothom.. a la propera sera....

i tu en tens una de tope wai preparada que jo ho se...! :rolleyes2:

Vagi be per terres llunyanes...
 
Quin detall...aquest any la fem prop de casa, apuntans, ja et diré que soparem... però pel fi de festa conec un parell de garitòs que estan molt bé

Salut!!!

Jo us apunto, pero que vais a comer...???

Per cert, que el sopar sigui vora ca teva, la sortida es des de Girona ... ehhh...! que ara nooooo... queeeeee nus conocemos ehhh..????
 
Cabrit!, em venia de gust dir, però de sopar: Daurada :)

Pere, tria un espantavelles i saluda als del llac !

7783e9fc85a1f09f488725b0e990a7d7.jpg
 
Última edición:
Ra-mon, que vagi bé el viatge. Pregunta-els-hi com s'ho van fer i si se'n penedeixen ;)
 
Pere,

Nosaltres no podrem venir perquè, tal com vaig dir, nosaltres serem fora.

Que us vagi molt bé!!

Salut & benzina

TRIAS
 
Estimats amics de LCN, espero i dessitjo que al rebre aquesta, us trobeu tots be. Jo be, a Deu gràcies.

Be, puc dir-vo s, això es molt maco, tal vegada hi ha una mica massa de verd p'er tan pocs vedells (no hem vist ni un de sol). De sol hi ha' i molt. Uns 25 graus al sol.

Hem fet un master de navegació, doncs en el dia d'avui hen embarcat i dessembarcat 8 vegades en ferrys grans, petits i mitjans. Peró no hem vist ni una sola sardina, ni fumada ni serana' i menys salmons. Ah, i tampoc hi han alces ni rens. Sonboles que s'inventen el finessos per donar-se importància.

A la presó a on dormim ens tracten força be, ahir, per sopar ens varen possar vi, es clar que a 40€ l'ampolla.

Les cel.les estan molt ben aillades, no se sent ni piu.

Demà ja ens deixen marxar.

Perdoneu, m'haig de despedir que toquen retreta i tanquen les llums.

Fins demà
 
Ep Xata, quin alegria saber de terres fineses.

Passa-ho be que son quatre dies.

Salut! ;)
 
Ep Pere, ja et vaig comentar que els sopars pel tema intendència familiar ho tinc xungo, però si a sobre no ho tinc a prop ja ni t'explico.

Que vagi be el sevena...salut!;)
 
Ep Pere, ja et vaig comentar que els sopars pel tema intendència familiar ho tinc xungo, però si a sobre no ho tinc a prop ja ni t'explico.

Que vagi be el sevena...salut!;)

Mare meva...no nos queda na, Panotxa... :D:D:lipsrsealed::lipsrsealed::cry::cry:

Un beso! :kiss:
 
Estimats amics de LCN, espero i dessitjo que al rebre aquesta, us trobeu tots be. Jo be, a Deu gràcies.

Be, puc dir-vo s, això es molt maco, tal vegada hi ha una mica massa de verd p'er tan pocs vedells (no hem vist ni un de sol). De sol hi ha' i molt. Uns 25 graus al sol.

Hem fet un master de navegació, doncs en el dia d'avui hen embarcat i dessembarcat 8 vegades en ferrys grans, petits i mitjans. Peró no hem vist ni una sola sardina, ni fumada ni serana' i menys salmons. Ah, i tampoc hi han alces ni rens. Sonboles que s'inventen el finessos per donar-se importància.

A la presó a on dormim ens tracten força be, ahir, per sopar ens varen possar vi, es clar que a 40€ l'ampolla.

Les cel.les estan molt ben aillades, no se sent ni piu.

Demà ja ens deixen marxar.

Perdoneu, m'haig de despedir que toquen retreta i tanquen les llums.

Fins demà

Bon inici Chata... bona estada i bona ruta...!

Aixó vol dir que us apunti al SE VE NA...?
 
Ep Pere, ja et vaig comentar que els sopars pel tema intendència familiar ho tinc xungo, però si a sobre no ho tinc a prop ja ni t'explico.

Que vagi be el sevena...salut!;)

Panotxa... hi ha la platja a tocar del xiringuito i també unes tirolines a la sorra...y allà mateix hi ha una pineda i un camping..., però..... un dia o una tarde de platja i una nit a una tenda de campanya...? , la intendenència es mínima...! be..., pregúntal.'hi a l'Angelpanotxet i a la Panotxilla a veure que et diuen.....! :D

Be..., eeu el que pogueu.., encara teniu temps... d'organitzar-ho.
 
Última edición:
Si, apuntans ja.
Per aquí tot igual; les GS es pinyen per les pistes de grava, i els alces sonde pedra.. Araja hem rerparat els soports de la
maleta de la GS pinyada i estem dinan al costat del llac nombre 768 de la regió dels 1000 llacs.

Apa, vaig a practicar finés.moimoi
 
Si, apuntans ja.
Per aquí tot igual; les GS es pinyen per les pistes de grava, i els alces sonde pedra.. Araja hem rerparat els soports de la
maleta de la GS pinyada i estem dinan al costat del llac nombre 768 de la regió dels 1000 llacs.

Apa, vaig a practicar finés.moimoi


Si porteu 768 i son 1.000 llacs... en un dia ja heu fet prácticament tota la feina només us queden 232 llacs per veure...:rolleyes2:


Apuntats esteu...! ja direu que voleu mengar.., encara tenim temps.
 
Ánimeu-vos .... a veure si ho aconsegueixo......................

[video=youtube;yyDUC1LUXSU]http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=yyDUC1LUXSU[/video]​
 
VAYAKOLLAKIJIKAS!!!

Con lo bien q se esta a 40 grados a la sombra dentro de casa con el aire acondicionado a todo trapo, jejejeje

Un beso! :kiss:
 
Així com quedem: Les tonteries aquí i les inscripcions pel WhatsApp? O era al reves? O da lo mismo que lo mismo da?

JOEQKLÓ kstà fent avui ! :cool2:
 
!!!llarim la serim te ertnem tsop la eruircse'd raxied ed sah , osiS ,snolloC

!ébmat ut a rep aid noB

:kiss: !ótep nU
 
a mo a vé... la cena del Sabado 27..se puede apuntar un "singel"..ju ju..pues me apuntan y de segundo LLuç..k supongo k es una merluza...uyuyuiii k de lo k se como se cria..
Espero k mi amiga "la gota" me d una tregua... jejjejej.
 
Bonas companys: si encara hi ha lloc apunteu a dos mes:Jobisan i MªEugenia el segon plat seria Llobarro i Daurada respectivament.La unica pega es que nosaltres no podrem fer la ruta dons la "mastressa" treballa i com a molt aviat podrá plegar a les 21h.aixi que ens trobariam al restaurant.

Apa salut i moto.
 
a mo a vé... la cena del Sabado 27..se puede apuntar un "singel"..ju ju..pues me apuntan y de segundo LLuç..k supongo k es una merluza...uyuyuiii k de lo k se como se cria..
Espero k mi amiga "la gota" me d una tregua... jejjejej.

Claro que si tonto..., vente tu i tu amoto, hombre....! eso no es ser SINGLE.... :D

T'apunto Neng...!
 
Bonas companys: si encara hi ha lloc apunteu a dos mes:Jobisan i MªEugenia el segon plat seria Llobarro i Daurada respectivament.La unica pega es que nosaltres no podrem fer la ruta dons la "mastressa" treballa i com a molt aviat podrá plegar a les 21h.aixi que ens trobariam al restaurant.

Apa salut i moto.

Home Joan,quina al.legria..., llegir-te aqui... i mes encara que t'apuntis a aquesta mogudeta.... FANTASTIC...! us hi apunto... i si la mestressa s'ho pot muntar que plegui una mica abans que es un dissabte....! ;) i si no, tranqui que despres del sopar i les copes podem tornar a fer la ruta del revés....:cheesy:

Us apunto.!
 
Pere, depende de las copas k tomemos....ya saldra sola la ruta al reves... juax juax..
 
Holaaaaaaaaaa, puedes apuntarnos por favor, Mayte y Fermin, de segundo Dorada y caviar, gracias :)
 
Holaaaaaaaaaa, puedes apuntarnos por favor, Mayte y Fermin, de segundo Dorada y caviar, gracias :)

Pos valeeeee....! será solamente Dorada.:tongue:

El punto de encuentro lo conoces perfectamente....! :lipsrsealed:

Ya sabeis donde dormir...? por cierto alli mismo en el chiringuito hay unos sofas en la zona Chill.out k t p'sssss......! :D

Pero avisar por si os tengo que sacar el colchon de la piscina pa dormir....;)
 
Dormimos en un Hotel ya reservado,, pero eso no quiere decir naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa;)
 
Apa, ja teniu la ruta penjada... hi ha un parell de punts ( Cassa de la Selva) o Llagostera, on es podrán incorporar els que no puguin estar a l'hora de la sortida per que ho puguin fer durant la ruta....;)

Abans del dia D, pot ser faré una previa i controlaré els temps de pas...per tenir-ho mes lligat... pero conto que a Cassa sobre les 21,15 h, a LLagostera sobre les 21,25 o 21,30h si passem per Caldes i sinó les 21,20 h
 
Última edición:
Arriba