GIRONA LCN- VII SE VE NÁ JOÉ KE CALÓ 2013, el 27- de Juliol

Pere, gràcies per la ruta! Només té un problema i és que no te la puc tombar: L'impresentable ja sap la destinació final ... i s'esvaeix l'al·licient en variar-la :cool2:
 
Pere, gràcies per la ruta! Només té un problema i és que no te la puc tombar: L'impresentable ja sap la destinació final ... i s'esvaeix l'al·licient en variar-la :cool2:

No pateixis 6-1, que l'impresentable, si no s'apunta no sopa al desti final..., al menys amb nosaltres....;)
 
Hola companys:

Soc el transfuga endurero, jejejeje

És l'excusa per tornar-vos a veure.

Apunteu-me sol i menjaré llobarro al grill.

Lluis
 
Quin detall...aquest any la fem prop de casa, apuntans, ... pel fi de festa conec un parell de gartos interessants.
Per sopar nosaltres també pendrem daurada.

Salut!!!

A veure si al final si que serà veritat que no veus res !!!:D

Salut !!!:thumbsup:
 
Última edición por un moderador:
A veure si al final si que serà veritat que no veus res !!!:D

Salut !!!:thumbsup:

:embarassed:



Quin detall...aquest any la fem prop de casa, apuntans, ... pel fi de festa conec un parell de gartos interessants.
Per sopar nosaltres també pendrem daurada.

Salut!!!



Per que quedi justificada la teva arengada...!!!:tongue:!


V'sssssssssss....!!!!
 
Última edición:
Ep, com que també m'hi trobo a l'hora de fer i passar llista, donaré un cop de ma al presi:

Jesús, et vas apuntar en el post nº 8. En el nº 10 el presi et va preguntar que soparies. No vas contestar en un post posterior, sinó que vas anar a modificar el 8.

Pere: AkDamm
 
Ep, com que també m'hi trobo a l'hora de fer i passar llista, donaré un cop de ma al presi:

Jesús, et vas apuntar en el post nº 8. En el nº 10 el presi et va preguntar que soparies. No vas contestar en un post posterior, sinó que vas anar a modificar el 8.

Pere: AkDamm

Gràcies Siso...! + Gin Tónic Martins Miller's ke t p'ssssss


martin-millers-gin-.jpg


GeSusH2O..., trampós...!!!!!!!!!!! :embarassed:, però ja veus, s'enganxa mes aviat a un mentider que a un coix...! i en el post on et pregunto "que comereis", ho faig amb la teva cita neng.... i estàs pillat infraganti, la qual cosa, verifica la tesis de Sherlock 6-1............:cool2:, penso que no menjaràs daurada...sinó que arengada crua..., però la Sra. Colombo no en te la culpa i si que tindrà Daurada.... :D
 
Última edición:
Gràcies Siso...! + Gin Tónic Martins Miller's ke t p'ssssss


martin-millers-gin-.jpg


GeSusH2O..., trampós...!!!!!!!!!!! :embarassed:, però ja veus, s'enganxa mes aviat a un mentider que a un coix...! i en el post on et pregunto "que comereis", ho faig amb la teva cita neng.... i estàs pillat infraganti, la qual cosa, verifica la tesis de Sherlock 6-1............:cool2:, penso que no menjaràs daurada...sinó que arengada crua..., però la Sra. Colombo no en te la culpa i si que tindrà Daurada.... :D

A mi, lo que me maravilla de todo esto, es que a todo un Supermoderadorquetecagasenlasbragas se la hayan metido doblada hasta el fondo con un truquito de primero de moderación... :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Presi!, que pareces nuevo!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Un beso! :kiss:
 
A mi, lo que me maravilla de todo esto, es que a todo un Supermoderadorquetecagasenlasbragas se la hayan metido doblada hasta el fondo con un truquito de primero de moderación... :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Presi!, que pareces nuevo!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Un beso! :kiss:


HABER, SICARIO..., digo.... a ver,......!

Porquè te piensas tu que Cito casi siempre...??? ...., pos paque no pase eso tronco, dificilmetermeladoblanengperoelsherlocksisomelohapuestoaguevoyelgesuh2omejorentoavia....!
:D
 
Pere, es posible que se me canvi la Dourada por Espatlla al forn?, si es wan problem res, merci fins disapta.
 
PereDV : venint de tu, això de trampós m'ho agafaré com un compliment :kiss:...:rolleyes2: o et tinc que recordar qui va fer la MEGAPIRULA a la primera Gimcama ... :lipsrsealed:... :tongue: ... ara en serio, no vaig citar pq hi havia pocs missatges al fil ... i vaig pensar que ja ho veuries... però no pateixis que prenc nota... ;)

6-1 no et passa ni una ... que Kabr*n !!!:D

Salut !!!
 
Última edición:
Pel que fa a la qüestió de seguir tenint en marxa la maquinaria per tal que la temperatura es mantingui entre els 35,5 i 36,5 graus Celsius.

Un de llobarro i un de cabrit.

Apa

Chata suposo que el Cabrit deu ser per tu ...no...?
 
Última edición por un moderador:
...Pedrin apunta dos más para LA SE VE NÁ......PereGS Y Elisika ;)

para comer ....entrecot y dorada al grill......muchas zenkius :tongue:


V,sssssssssssssss
 
BE NENS, ESTEM A -4


Avui iré a fer una previa i agafar tempos...si algú vol venir, ja sap... se surt a les 20,15 h des de fontajau..., soparé al Xiringuito...! y acabaré de tencar la comanda del grup pel dissabte.


El dissabte passat, tornant del cap de creus vaig passar per Santa Paiaia i estava molt brut, ple de fulles i branques de la pedregada del divendres..., no se si s'haurà netejat una mica o que..., però no hem va agradar gaire... aixi que m'ho miro i si cal canvio aquell tram...


No se si s'apunta la family, haurè d'anar en llauna..., però jo no ho sabre fins a la tarda ( poden sortir plans millors per a ells..jejejejejee)..., però be... uns poden anar en moto i jo en llauna... jejejejeje..
 
Última edición:
Be, com diu en GeSúsH20, el sopar de la previa perfecte..., i aixó que només varem fer el pica pica..

A lo que anava, la carretera perfecte, res a veure amb dissabte al mati..., poc transit i encara que era "fosquet" bona visibilitat aixi que no cal tocar res.., ni inventarse "camins raros", la ruta marcada i prou..!

Temps pels que no puguin ser a la sortida ens puguin trobar en algun punt que només son quatre i que marco en vermell:

Hores a velocitat normal/legal/alegre:

Sortida: 20,15'

Entrada Celrá(per la dreta, sense passar sota el pont tren): 20,26'

Sant Martivell (Stop): 20,32'

Monells: 20,40'

Sant Sadurni de l'Heura:20,43'

Sta.Paiaia::20,59'

Cassa de la Selva (Stop Sta.P): 21,05'

Cassa de la Selva (Rotonda Riudellots): 21,07'

Caldes de Malavella (rotonda):21,13'

LLagostera (rotonda Tossa): 21,20'

LLagostera (rotonda Romanya): 21,22'

Romanya: 21,30'

Calonge: 21,39'

Xiringuito pops: 21,50'

Tenim 10 minuts de coixi per imprevistos, transit, algun "sabadero"....., vaig quedar allà a les 22,00 hores.

Apa, ens veiem dissabte a Fontajau i recordeu... a les 20,15' en punt, sortida.
 
Probablement hauré de venir en LLauna..., tenia hora per canviar els gomàtics el dilluns 29....! resulta que avui he arribat amb els filferros penjant...!!!:embarassed: demà no se si a can M&C que ja tenen les PILOT ROAD 3 a punt, podrán canviar-les... ho probaré... i també probaré si hem deixen una H2O pel finde...:rolleyes2:
 
Si no pots canviar les gomes fas be de venir en llauna... encara que opció de venió amb una GSH2O... no estaria malament

Salut!!!
 
Probablement hauré de venir en LLauna..., tenia hora per canviar els gomàtics el dilluns 29....! resulta que avui he arribat amb els filferros penjant...!!!:embarassed: demà no se si a can M&C que ja tenen les PILOT ROAD 3 a punt, podrán canviar-les... ho probaré... i també probaré si hem deixen una H2O pel finde...:rolleyes2:

...si vols una LT la pots pasar a recollir per casa.
 
...si vols una LT la pots pasar a recollir per casa.

Gràcies Josep, solucionat...., a Can M&C han preferit canviar les meves gomes abans que tenir que deixar-me una H2O..., a part que no hi havi ni cristo... en Doger de vacances/pont, en Carles , el mecànic també...i el cap aquell que sempre parlem tu i jo per negociar regals...tampoc... aixó si... el suplent va donar la talla a execpció de la presió dels pneumàtics 2,6 i 2,8 i en Carlos sempre m'ha dit 2,9 i 2,9.., avui ire un momentet al poste i ho ajustaré...:angry: .... a i de pas han ajustat l'escape esquerra que el dimoni vermell va moure... :lipsrsealed:

Apa, OZEPE...si t'animes... ja saps que donde caben 23, caben 25... pero tambien pagan 25 ..:tongue:
 
Pere, nosaltres anirem en llauna directament al xiringuito :cool2:,ja que anem a passar la tarda a Tossa amb la família.
 
heyyy...pedrin m´alegro que ja tingis rodes noves...fins d´aqui un rato:)


V,sssssssssss
 
Bon dia a tot@s...!

Una mica de ressaca...????

Be, la 7ª SEVENA JOÉ QUE KALÓ, ja es història.... podia haver anat millor, però també pitjor..., el cas que va ser diferent i el que de ben segur estarà content, es el tressorer que fins i tot varen sobrar diners....:shocked: ( es clar.... el tracte era 27€ per casc i a l'hora de la factura el preu va ser 25€ i despres entre les més copes d'uns i les no copes dels altres, va sobrar el que va sobrar, es l'unica explicació que l'hi donc..., però en qualsevol cas, estan ben protegides al banc verd i disponibles per properes ocasions a menys que algú vulgui que se l'hi torni la diferencia..)


Però en principi jo ho qualifico de correcte...el servei una mica desbordat , vi calent fins que no varen portar les cubiteres, va tardar a aeeibar el Pà , però a banda d'aixó l'apat correcte, la durada que jo vaig menjar estava bonissima...espero que per a la resta també hagi estat del vostre gust..., però recordeu era un xiringuito de platja a les 10 del vespres ..., que ja estàn fins els collons de turistes durant tot el dia.....

Però el que importa es que ens ho varem passar molt be tots plegats, gracies a tots els que vare-ho poguer venir , gaudint de la vostra companyia i lamentat les absencies que sempre trobem a faltar.

Lamentar la baixa d'ultima hora dels l'amics Joan i Mª Eugenia..., que us esperem en properes ocasions....Jobi, cuida't aquest puto queixal...;)

La Ruta perfecte, sobre l'horari previst, només dos minuts de retard...., crec que magnifica, molt poc trànsit i molt entretinguda de fer a aquella hora de la tarde vespre.

Intentaré penjar alguna foto que vaig fer amb el mobil a l'espera de que els profesionals pengin les seves.

Fins la propera.
 
Última edición:
Arriba