GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Santa

Acelerando
Registrado
29 May 2002
Mensajes
463
Puntos
0
Continuamen aquí, ;)
Els que vingueu avui ens veiem a la benzinera de la carretera Barcelona al costat de la citroen a les 09:00.
(Es respectarà el cuart d'hora academic,je,je...)
Santa
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Companys,

Aquest matí hem anat a Lloret en Santa, en Juperracing i un servidor. Hemos ido a sacar el vientre de pena a Can Vadó a Riudarenes y otra vez hemos salido "pentinats".

Ha sido muy interesante la colección de coches de rally clásicos y las motos, que los motoristas sí que tienen valor, con jornadas de 14 horas incluyendo tramos nocturnos y las nieves de Andorra!

Salut!
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Voldria fer un comentari de can Vadó (Riudarenes).
Botifarra: de no massa qualitat.
Torrada: molt i molt grossa, per atipar i que sembli que donen molt bon menjar.
Fum: impresentable.
Soroll: insuportable.
Espai: com en una cor de porcs.
Preu: estil Celler de Can Roca (o quasi)
Abans de tornar a llocs així jo m'emporto l'entrepà de casa... (i el cas és que estava plè!!!!????)

La resta de la sortida Ok.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

El VI Rally Costa Brava Historic cada any es supera!
Pels amants dels clàsics, es un acontaeixement.
Enguany, vaig anar ahir a veureles, al circuït multipistes de Sils i vaig poder gaudir d'una jornada "com les d'abans" molta olor a gasolina i escapes petant a tope! I avui al parc tencat de Lloret de Mar.
Algunes figures mitiques que ja son tant o mes grans que jo! Je,je...Salvador Cañellas, Pregliasco, els Francone, Jean Pierre Nicolas, etc., i al mitg de tot aixó una rosa juvenil!  La VUIT vegades, (si he dit vuit) campiona del mon de Trial femení, la Laia Sanz!! Aquest cop conduïnt un Porsche 911...
  En l'apartat de motos me ha fet gracia trobar.hi dues vespes primavera de 125 cc!
  En fí que entre ahir i avui he gaudit d'unes dades de sport motor ben satisfactories, ah! i avui amb bona companyia!
  Santa
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

YYYYYY es que no se os puede dejar solos ;D ;D ;D


Saludos ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Veeeeeeeeeeennnnngaaaaaaaaaa Tramuntaners que estamos en TERCERA :( :( esta esto mas quieto.....



Saludos ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Jobisan dijo:
Veeeeeeeeeeennnnngaaaaaaaaaa Tramuntaners que estamos en TERCERA :( :( esta esto mas quieto.....

Saludos ;)

Jobi esto de tercera creo que no tiene solución estamos condenadas a al entrar tener que buscar, cosa que a mi particularmente no me disgusta prefiero esto a (lo otro), decir tonterías por decir cualquier cosa i no moverse de lo mas alto de la primera pagina y si pueden ser dos posts mejor que uno, tu ja mentens.

Celebro que fuerais al Rally C.Brava ya me hubiera gustado tenia trabajos ineludibles casi como cada sábado.


Àngel o per el g-mail o aquí podries posar part del reportatge i alguna que altre moto clàssica, quina llàstima que la Laia enes en cotxe podria haver anat amb Montesa, to mateix nen.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

venga....parriba...!

emoticone-msn-danse.gif
emoticone-msn-danse.gif
emoticone-msn-danse.gif
emoticone-msn-danse.gif
emoticone-msn-danse.gif
emoticone-msn-danse.gif


Salu2
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Salimos mañana o K ????
Para ir en moto, los amigos, para lo demas MASTERCARD.

:cool: :cool:
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Markitus, mañana tengo trabajo. Otro día será!

V'ssssssssssssss
 
De: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Bul1256, pongo unas fotos de motos que participaron en el Rally Costa Brava.

url]


url]


V'sssssssssssssss
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

melendez
Bull, pongo unas fotos de motos que participaron en el Rally Costa Brava.

Puedes llamarme 1256 porque esto de bull me suena a butifarra de perol, muy bonitas las motos para el proximo año no me lo pierdo.

Santa

Con te va per aquesta setmana la del 09/03 al 14/03 per anar a Basella, com que podem triar el dia busquem-ne un que faci bo, ja em diràs algú.  

Ep per aquesta sortida com mes serem mes riurem.  
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

bul1256 dijo:
melendez
Bull, pongo unas fotos de motos que participaron en el Rally Costa Brava.

Puedes llamarme 1256 porque esto de bull me suena a butifarra de perol, muy bonitas las motos para el proximo año no me lo pierdo.
 

Ja està rectificat, sorry.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Ricmel dijo:
[quote author=bul1256 link=1235773446/0#11 date=1236446277]melendez
Bull, pongo unas fotos de motos que participaron en el Rally Costa Brava.

Puedes llamarme 1256 porque esto de bull me suena a butifarra de perol, muy bonitas las motos para el proximo año no me lo pierdo.
 

Ja està rectificat, sorry.[/quote]

Era broma Melen, com ho tens per acompanyar-nos a Basella qualsevol dia de la setmana que ve.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

M'agradaria molt acompanyar-vos a Basella. Si hi aneu dissabte segur que vinc, si és entre setmana ho intentaré, el primer és el primer (la sortida en moto és clar).

Voldria aprofitar per proposar-vos una sortida de tot el dia per anar a fer un arròs a Deltebre baixant o pujant per  Mora d'Ebre i Falset. Si us sembla la podriem fer el dissabte 4 d'abril, així hi ha temps per agafar lloc a l'agenda i és abans de setmana santa.

Fins aviat.

Depen de quins companys vinguin a Deltebre, potser hi aniré amb aquesta...



[Restauració a càrrec de: Fons]


Total, si no s'ha de correr...
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

JumperRacing dijo:
M'agradaria molt acompanyar-vos a Basella. Si hi aneu dissabte segur que vinc, si és entre setmana ho intentaré, el primer és el primer (la sortida en moto és clar

Hola Jumper em quedat amb Santa per el dimarts mati a les entre 9,30 o 10 en algun lloc de Girona que dema posarem.

Estupenda la BMW ostres aquest grup Tramuntana te cops amagats.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Hola nois i noies,
Definitivament l'anada a Basella per tal de visitar el museu de la moto, serà el proper dimarts dia 10, (els dimecres roman tencat!).
Punt de trobada a les 09:30 a la benzinera de la carretera de Barcelona al costat de la Citroen.
Ja ho sabeu els que volgeu venir...Si, ja se que es un dia feiner...pero...
Salutacions per a tots
Santa
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Pues ya me gustaria venir pero tengo una reunion por la mañana y aunque tengo la tarde libre me pilla un poco lejos para venir,aunque si la reunion acabara pronto :-? a lo mejor me animo, ya os llamaria si acaso.De momento que os vaya bien la excursion



Saludos ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Companys,

Espero que vaya bien esta visita a Basella. Me gustaría ir pero no puedo.

Jumperràcing, t'ha quedat preciosa la R65! Un día nos la has de enseñar, pero no se si te atreverás a ir al Delta con ella (es broma).

Me parece una idea estupenda ir al Delta de l'Ebre a comer arroz. Pero el dia 4 de abril no puedo. ¿Podríamos hacerlo després de Semana Santa?
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Hola companysssssssss :D

Así me gusta, que haya movimiento, aunque no salgo mucho con la moto :p, os sigo en los post y veo que no parais quietossssssss ;).

Haber si consigo cuadrar algún sábado y salir con vosotros ;).

Saludos a todos.

Este fin de semana salgo con la moto (ya hera hora), nos vamos a la concentración de Fallas en Benicarló, ¿alguien del sector estará por allí??
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

XaviGS dijo:
Hola companysssssssss  :D

Así me gusta, que haya movimiento, aunque no salgo mucho con la moto  :p, os sigo en los post y veo que no parais quietossssssss  ;).

Haber si consigo cuadrar algún sábado y salir con vosotros  ;).

Saludos a todos.

Este fin de semana salgo con la moto (ya hera hora), [highlight]nos vamos a la concentración de Fallas en Benicarló[/highlight], ¿alguien del sector estará por allí??

No surtiràs molt en moto! Però quan surts, surts! ::) ::) ::)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Com que posar-nos d'acord en un dia per anar a Deltebre pot ser una mica difícil, si us sembla que cadascu digui la seva i escollim el dia amb més adeptes.

OPCIO 1: 28-03-2009 (JumperRacing)
[highlight]OPCIO 2: 18-04-2009 (Jobisan,Ricmel, JumperRacing)[/highlight]
OPCIO 3: 25-04-2009 (JumperRacing)

A mi em va bé qualsevol de les tres opcions.

Apa, que si no us animeu m'envaig amb la meva dona i va que xuta!
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Hola XaviGS me alegro de leerte,como dice Ricmel sales poco pero cuando sales ....que lo pases bien en la concentracion de Fallas ya me gustaria ir ami un año de estos ;D.pasalo bien ya nos contaras ;)


Jumper.....ami lo del ie al Delta solo me iria bien el 18/04/2009.

Nosotro fuimos el año pasado y estuvimos en el restaurante "Buda Park" hacen un arroz con bogavante estupendo.... ::) ::)bueno ya nos tendras informados.


Saludos. ;)

pd.Por cierto algien tiene fiesta este proximo viernes? :eek: lo digo por que yo si ::) claro luego trabajo el finde :'(
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Ei, tramuntaneros, no nos vemos desde Navidades, pero soy yo el culpable.
Unicamente mandaros un saludo desde la Plana de Vic y que continueis disfrutando de estas carreteras tan maravillosas y no tan maravillosas ( falta financiación autonómica ?) que tenemos.
Saludos. Manyela
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

[highlight]Apa nois, apunteu-vos que en Jobisan diu que l'arròs amb llobregant és una passada![/highlight]
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

JumperRacing dijo:
Com que posar-nos d'acord en un dia per anar a Deltebre pot ser una mica difícil, si us sembla que cadascu digui la seva i escollim el dia amb més adeptes.

OPCIO 1: 28-03-2009 (JumperRacing)
[highlight]OPCIO 2: 18-04-2009 (Jobisan, JumperRacing)[/highlight]
OPCIO 3: 25-04-2009 (JumperRacing)

A mi em va bé qualsevol de les tres opcions.

Apa, que si no us animeu m'envaig amb la meva dona i va que xuta!

Companys,

A mi me va bien el 18/04 y el 25/04, por lo que voto por el 18 que así vendrá Jobisan. ;) Manyela, no te animas? Igual vamos con R65, y tu ya tienes de estas, eh! :eek: :eek: :eek:

Este fin de semana me han invitado a ir al Parador de Tortosa, así que me erijo en explorador voluntario del Delta de l'Ebre.
;D ;D ;D

Jobi, este viernes lo tengo mal, pero igual otro viernes sí que te acompaño.

V'sssssssssssssssss
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Pues si hace dias que no nos vemos Manyela..pero veo que todo marcha bien :) ya ves nosotros seguimos......mas o menos con menos inpetu que antes sera quenos hacemos mayores? ;D ;D haber si nos vemos un d¡ia de estos.

Ricmel no pasa nada ya supongo que tienes que trabajar ...era por si acaso,veo que este fin de semana no estaras por aqui,bueno que os vaya bien. Records per l'Anna :-*


Para que vayais mirando os paso el enlace del restaurante del Delta por si os gusta. y nos animamos a ir. http://restaurantbudapark.com/catalan/index.html

por cierto podriamos salir a desayunar este proximo sabado no?



Quedo a vuestra disposicon ;D ;D ya direis



Saludos ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Jobisan, des de que he vist les fotos de l'arròs d'aquest restaurant que ja estic comptant els dies que falten per anar-hi. A mi em sembla un lloc perfecte.

Ricmel; ja estas apuntat al dia 18.

Avui hem anat a Basella en Santa, Bul1256 i jo, les motos del museu són una meravella. Ja posarem fotos.

Apa!
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Jobisan, des de que he vist les fotos de l'arròs d'aquest restaurant que ja estic comptant els dies

Ostres nois es l’arròs que a mi m’agrada, si peseu per Torroella us dono una carmanyola, o dues.

fotos de Basella.

2yyv8za.jpg


En Santa es el que va de fosc
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Cullon cullons asi va el pais  :eek: :eek: :eek: ::) algunos haciendo el bandarra en Basella ;D ;D ;D ;D y los demas intentando aguantar al pais ::) juas juas , me alegro por vosotros (bonitas fotos)  un saludo a tod@s ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Dons sí,
Una visita molt interesant, a mes un dia feiner nomes hi erem nosaltres! ::) Hem pogut gaudir d'un visita ben tranquila.
Gracies a les explicacions d'aquets dos experts ;D, he apres molt, sobretot pel que fa a motos de Trial, tot tereny i d'altres...Una col.lecció formidable!
 Dinar a Cal Ton  (Ogern) molt bé, recomanable!
 Ens veiem
 Santa
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Ep Nois: que os parece si el sabado nos damos capricho- desyuno de primera ::) en la "TinaTuner" de Mieres? y luego un garveo en moto?

Haber si os animais.

Saludos ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Jobisan dijo:
Ep Nois: que os parece si el sabado nos damos capricho- desyuno de primera ::) en la "TinaTuner" de Mieres? y luego un garveo en moto?

Haber si os animais.

Saludos ;)

Si es tracta de La TINA jo ving .
Ja quedarem amb l'hora i lloc.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Hola FerranRoq. pues de momento ya somos dos,para desyunar en Mieres,haber si se apunta alguien mas que luego pido mesa para dos y somos 22 ;D ;D. en fin ya se vera,


Si os parece de momento enpezamos proponiendo hora y lugar de encuentro para los que querais venir:

Dia : Sabado 14/03/09

Lugar.Gasolinera "Girona II" Crta. Barcelona al lado de la Citroen

Hora 8,30.



Saludos ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Companys,

Me alegro que os lo pasarais bien en Bassella, que envidia.

Buena ruta esta sábado, de 2 o de 22!  ;D  ;D  ;D

V'sssssssssssssssssss
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Ricmel dijo:
Companys,

Me alegro que os lo pasarais bien en Bassella, que envidia.

Buena ruta esta sábado, de 2 o de 22!  ;D  ;D  ;D

V'sssssssssssssssssss


Si nomes som 2 , la gent pensara malament..............
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

No hay dos sin tres. ;) ;)
Contad conmigo.
Ire directamente al des-ayuno, por favor nombre del lugar y ubicación, así como hora previsat del evento.
:cool: :cool:
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Donde dije digo, digo Diego. :-/ :-/
No vengo me voy a Brazatortas a comer con otros foreros. :eek: :eek:
Nos vemos otro dia. ;) ;)
:cool: :cool:
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Caram Markitus no me da tiempo de decirte donde es que cambies de "ruta" :eek: :eek: en fin otro dia sera ;)

Ferranroq no pateixis...que les haremos envidia cuando les expliquemos lo que nos habremos zampado ;D ;D

Fins demá ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Jobisan dijo:
Caram Markitus no me da tiempo de decirte donde es que cambies de "ruta" :eek: :eek: en fin otro dia sera ;)

Ferranroq no pateixis...que les haremos envidia cuando les expliquemos lo que nos habremos zampado ;D ;D

Fins demá ;)

OK , tu demana taula per a 15 , que ja ens ho pulirem tot.
fins demà a les 8,30 h  , betzinera Girona.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

[highlight]OK. nos vamos a poner la botas :cool: :cool: ;D[/highlight]
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Pues si...estupenda salida la de hayer...con un desyuno que casi no podiamos ni levantarnos de la mesa ;D Al final solo fuimos tres los moteros que acudimos ala cita,pero nos lo pasamos estupendamente :cool: ademas la climatologia nos acompaño con un dia esplendido de sol y calorcito.

Bueno haber si para la proxima os animais

saludos "pa tos" ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

JumperRacing dijo:
Com que posar-nos d'acord en un dia per anar a Deltebre pot ser una mica difícil, si us sembla que cadascu digui la seva i escollim el dia amb més adeptes.

OPCIO 1: 28-03-2009 (JumperRacing)
[highlight]OPCIO 2: 18-04-2009 (Jobisan,Ricmel, JumperRacing)[/highlight]
OPCIO 3: 25-04-2009 (JumperRacing)

A mi em va bé qualsevol de les tres opcions.

Apa, que si no us animeu m'envaig amb la meva dona i va que xuta!

Recordem la proposta de JumperRacing, que ha quedat relegada a la 2a pàgina.

De momento sólo somos 3, pero seguro que alguien más vendrá, no? Santa, no te hagas el remolón!

El domingo me zampé un "arrós pelat" en Els Muntells, cerca del Trabucador, que era una delicia. Se me hace la boca agua pensando en el arroz del http://restaurantbudapark.com/catalan/index.html de Jobisan.

V'sssssssssssss
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Com que només som 3!!!


[highlight]ARRÒS AL DELTA: 18-04-2009:
Jobisan i Sra. (suposo)
Ricmel i Sra (suposo)
Fons i Sra.
JumperRacing i Sra.
[/highlight]

Ja som 8!
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

JumperRacing dijo:
Com que només som 3!!!


[highlight]ARRÒS AL DELTA: 18-04-2009:
Jobisan i Sra. (suposo)
Ricmel i Sra (suposo)
Fons i Sra.
JumperRacing i Sra.
[/highlight]

Ja som 8!

Com que som 8! Apunto a una moto més amb el pilot, que també es diu Ricard, i segurament també vindrà la seva dona.  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

A veure si no hi cabrem!

Como que somos 8! Apunto a una moto más con el piloto, que también se llama Ricard, y seguramente también vendrá su mujer. A ver si no cabremos!
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Hola nois no patiu per lloc....pues el restaurante es muy grande eso si, si vamos mejor asegurar el tiro llamando y reservando mesa no sea que vayamos y nos quedemos sin arroz :'( Si no recuerdo mal te preparan una especie de menu gastronomico que primero van trayendo varios entrantes.Ostras,mejillnes,calamares ,gambas ,cigalas etc y cuando ya no puedes mas te traen el arroz....luego te acaban de rematar con unos postres.... ::) ::) ::).bueno ya iremos acabando de perfilar el asunto :)


Saludos ;)



PD. Este fin de semana no conteis conmigo para salir pues estare fuera de Calçotada con los del Clubtouring.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Com que només som 10!!


[highlight]ARRÒS AL DELTA: 18-04-2009:
Jobisan i Sra. (suposo)
Ricmel i Sra
Fons i Sra.
Ricard i Sra.
Santa i Sra.
JumperRacing i Sra.
[/highlight]

Ja som 12!


Als que no s'han apuntat encara:
Voldria advertir-vos de que us penseu bé si us voleu apuntar a menjar un arròs al Delta, de fet, l'arròs pot no ser tan bo com sembla, el Delta és molt lluny i potser no tots hi arribarem en bon estat i per veure la desembocadura de l'Ebre sempre tindrem el Google Heart i aquestes coses, que la brisa marina del Delta pot afavorir els constipats, a més, la companyia dels motards pot no ser saludable...

Així que ja sabeu.

 

Jobisan, si ens han de fer mal al restaurant amb tant de menjar potser mi repenso i demano un arròs bullit!
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Hola nois!
Sembla que voleu anar a menjar un arros?
Dons apunteu dos mes Àngel i Riitta, pero...es molt probable que hi anem amb auto! Ja sabeu que la Riitta no pot venir amb moto...
I aquest dissabte no os apunteu a res? Sembla que ferà molt bon temps No?
Espero propostes...
Santa
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Que passa nens! ;)
Ja soms a dimecres vespre i encara no heu dit res pel dissabte! >:(
Ja veig que tindré que sortir amb la "limousina"!!
Santa
 
Arriba