Lacosanostra
Curveando
Última edición por un moderador:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Aquí us esperem...LCN Non Stop ...
Mentres no tornem plegats lEva i servidor per primavera, em comprometo a fer un parell de sortides amb vosaltres tot sol al gener i al febrer ... aquest cap de setmana tenim compromisos familiars ...
Us anire seguint per el foro, una abraçada a tothom i desitjant que arribi el bon temps
Eva i Albert
Jo segur que vinc però estic pendent de si treballa la Emi i del dinar no se que fer :undecided: podríem anar a veure la cavalcada d'en Ramon no la he vist mai pel dematí![]()
Hola noi@s,
L'Estrella i l'Eloi arriben divendres a la nit d'Egipte, i no sé si estaran cansats o voldran fer alguna cosa especial el dissabte.
Us dic el que sigui el divendres a última hora.
Bravo...:excited::excited::excited:Apunteu-nos, l'Estrella diu que dormirà de pressa per estar ben descansada
Ens quedarem a dinar, però a les 19 h hem de ser a Figueres a la Cavalcada de Reis, és un ritual familiar
Apa, fins demà a les 10 h a Mallorquines
Jo en compto 9 i la q fa 4 no existeix....:excited:Ja som 10 motos i 11 cascos per dema..:excited:
Arreglat...!Jo en compto 9 i la q fa 4 no existeix....:excited:
Pep
:excited::excited::excited::excited::excited:Arreglat...!![]()
Vinga noi@s estem a diumenge i encara res per dissabte?
Molt xula la sortida d’ahir, tot i fer fred i que les carreteres no estaven per tirar cohets, no heu dubtat ni un moment a venir!!
Hem demostrat de sobres que no som Moteros de postal!
Gràcies als que heu vingut a aquesta Primera de l’any!
![]()
![]()
color Panthone del any 2019, més o menys....!:excited:
color Panthone del any 2019, més o menys....!:excited:
Jo crec que si que en farà.
Alguna cosa per dissabte o fará molta fred..?![]()
De moment a l’hivern les opció a són costa , però en un tres i no res estarem a la primavera!
Ver el archivo adjunto 125313
Anem cap al sud, que también existe, i fa menys fred.Mirarem de fer mig camí quan vingueu,
perque si que es fa dur venir.