Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Aquet fin de setmana estare a Valladolid, res de moto ens veiem a la propera sortida.
...vagi be per terres castellanes Joan i ves preparant la ruta per els Montes Torozos !!! ...![]()
EPSS si tuuuuuuuuSi no hi ha cap imprevist el dissabte surto amb moto, hauria de ser molt imprevist perquè no sortir!![]()
Allá donde Felipe le cambió el nombre a Jeromín, y con ello pasó a llamarse como fontrom, pero de Austria.
...que tal un esmorçar al Trull de Cal Arrufat i una ruteta fins a les Gorges de GalamusOzepe, si vens dissabte tindràs regal!!
...a on t' hi sembli, ...pots fer la volta ! ...Jo al esmorçar de dissabte m' apunto...però no pujaré fins a les gorges, vull estar d' hora a casa.
V' sss:cool2:
GeSus
Ei, Que encara estem intentant traspassar el dimarts sense prendre mal...
...ja vaaaa...impacients, a la tarda ho fico tot que ara estic vaguejant ! ...![]()
...ah ! ..[HIGHLIGHT2].i la Piki no te problema per venir [/HIGHLIGHT2]encara que sigui ruta Ozepe,[HIGHLIGHT2] es l' altre qui li falta valor !!![/HIGHLIGHT2] ...![]()
...sobrao, que vas sobrao !!!:undecided: :undecided: Me creo Na..., tota carretera que tingui menys de 5 metres d'amplada o sigui de color marro, tingui els metres que tingui, no l'hi agrada amb ella, ni a mi...., aixi que ja et pots aplicar i que siguin ben amples, amb moltes paelles i curves i sense ni una engruna de marró, sinó, pot ser que al que l'hi falta valor , te la tumabrà...![]()
![]()
...sobrao, que vas sobrao !!!![]()
...no t' oblidis el tele-tac per l' autopista !!!
...eso es para los yogurines modelnos, pá los chochones como nosotros es el Tele-tac de toda la vida !!!Que no se llama tele-tac, que se llaama Via T.....
:d :d :d
...aixó li explicas al Pere, Ricard...jo també l' he fet amb la LT sense problemes...Companys, compteu amb mi per la ruta ozepística de dissabte!
Per cert, fa 3 o 4 mesos vaig passar a França per La Vajol i Super-Lillas amb la meva RT i l'Anna darrera i s'hi passava bé, malgrat el tallet de camí no asfaltat.