LCN-GIRONA Acomiadant 2015 i donant la benvinguda al 2016 !

...caguenelputumorenoquesurtatotarreu !!!

8d1cefbf03186d72739bf3136d64ce1co.jpg

Aquet fin de setmana estare a Valladolid, res de moto ens veiem a la propera sortida.

EPSS si tuuuuuuuu
Pointing_Smiley_by_thejagman22.gif
Si no hi ha cap imprevist el dissabte surto amb moto, hauria de ser molt imprevist perquè no sortís!!

Última edición:
Joan, que vagi x les terrestre de Pucela ....

Tettsui, no et van ensenar de petit que és de mala educació assenyalar amb el dit?

Ozepe, alguna cosa mes a prop? Esmorzar al trull val, però m'agradaria arribar a casa a les 14'30 com a molt, i si anem a les gorges arribarem molt tard!

Ei, Que encara estem intentant traspassar el dimarts sense prendre mal...

Veus Xata ja gairebé tenim el dimecres passat, demà quan t'aixequis ja diras, demà divendres !!
htoof-43e664c9dd.gif

M'agrada comprometrem com més aviat millor per anar amb moto, així si surt algun imprevist per al dissabte puc dir que ja estic compromès!
clap.gif

Última edición:
Si no ens feu matinar i no hi ha Ruta tipus Ozepe, pot ser us hi acompanyarem, piki i jo mateixa...

pero no veig, ni ruta, ni punt de sortida no hora, ni res....aixi que ja tardeu....! ;)

...ja vaaaa...impacients, a la tarda ho fico tot que ara estic vaguejant ! ...
dodo.gif

...ah ! ...i la Piki no te problema per venir encara que sigui ruta Ozepe, es l' altre qui li falta valor !!! ...
yaplusquasetireruneballe.gif

...ja vaaaa...impacients, a la tarda ho fico tot que ara estic vaguejant ! ...
dodo.gif

...ah ! ..[HIGHLIGHT2].i la Piki no te problema per venir [/HIGHLIGHT2]encara que sigui ruta Ozepe,[HIGHLIGHT2] es l' altre qui li falta valor !!![/HIGHLIGHT2] ...
yaplusquasetireruneballe.gif

:undecided: :undecided: Me creo Na..., tota carretera que tingui menys de 5 metres d'amplada o sigui de color marro, tingui els metres que tingui, no l'hi agrada amb ella, ni a mi...., aixi que ja et pots aplicar i que siguin ben amples, amb moltes paelles i curves i sense ni una engruna de marró, sinó, pot ser que al que l'hi falta valor , te la tumabrà...;) ;)

:undecided: :undecided: Me creo Na..., tota carretera que tingui menys de 5 metres d'amplada o sigui de color marro, tingui els metres que tingui, no l'hi agrada amb ella, ni a mi...., aixi que ja et pots aplicar i que siguin ben amples, amb moltes paelles i curves i sense ni una engruna de marró, sinó, pot ser que al que l'hi falta valor , te la tumabrà...;) ;)
...sobrao, que vas sobrao !!!
sgentil.gif

...no t' oblidis el Tele-tac per l' autopista !!!

Sortida Disabte 30 de Gener

Punt de reunió:...a las 9,30hs. ens trobarem directament al Trull de Cal Arrufat per esmorçar...es aquí
CIMG0511.jpg
...sortirem de ruta al voltant de les 10,30 per anar escombrant de fang i sorra aquestes carreteres:

...com que vindran máquines poc apropiades per sortir de la cinta negre i les ratlles blanques, res a dir dels cavallers que les montan i que estan capacitats per anar per tot arreu, no podrem accedir a França per La Vajol i Super-Lillas, per tant hem d' anar amb cura al pas per Le Perthus, si veiem que hi han cues llargues per els controls fronterers francesos girem cua i anem per l' Albera Empordanesa a fer la cervesseta a Cadaques. Si fem la ruta programada, de tornada podem parar a Perelada per l' aperitiu:

...amenacen amb venir:
-Sensei
-
-
-
-
-Ozepe

Hola!
com que estic aquest cap de setmana per la zona, aquest cop m'apuntaria amb molt de gust.
Se que aneu sols, pero si no us fa res que vingui amb la meva dona, ens apuntem. Sol no tinc permis :D
Salut

Companys, compteu amb mi per la ruta ozepística de dissabte!

Per cert, fa 3 o 4 mesos vaig passar a França per La Vajol i Super-Lillas amb la meva RT i l'Anna darrera i s'hi passava bé, malgrat el tallet de camí no asfaltat.

Companys, compteu amb mi per la ruta ozepística de dissabte!

Per cert, fa 3 o 4 mesos vaig passar a França per La Vajol i Super-Lillas amb la meva RT i l'Anna darrera i s'hi passava bé, malgrat el tallet de camí no asfaltat.
...aixó li explicas al Pere, Ricard...jo també l' he fet amb la LT sense problemes...CIMG0526.jpg
...en funció dels que finalment pujem al Col de l' Ouillat decidirem per quina ruta...
vil-up2.gif

Punt de reunió:...a las 9,30hs. ens trobarem directament al Trull de Cal Arrufat per esmorçar...es aquí
...sortirem de ruta al voltant de les 10,30 per anar escombrant de fang i sorra aquestes carreteres:

...com que vindran máquines poc apropiades per sortir de la cinta negre i les ratlles blanques, res a dir dels cavallers que les montan i que estan capacitats per anar per tot arreu, no podrem accedir a França per La Vajol i Super-Lillas, per tant hem d' anar amb cura al pas per Le Perthus, si veiem que hi han cues llargues per els controls fronterers francesos girem cua i anem per l' Albera Empordanesa a fer la cervesseta a Cadaques. Si fem la ruta programada, de tornada podem parar a Perelada per l' aperitiu:

...amenacen amb venir:
-Sensei
-Jesus
-Otquasar & Co.
-Ricmel
-Joan Trias
-Joan Izquierdo
-Ozepe

...els que vulguin compartir ruta de Girona i rodalies, a les 9,00hs. ens trobarem al cutre-hotel de Medinyá:...AQUÍ !

Última edición:
sense amenaçar, apuntar un més,

ens veiem al cutre-hotel i si no al Trull,

☺☺

...amenacen amb venir:
-Sensei
-Jesus
-Otquasar & Co.
-Ricmel
-Joan Trias
-Joan Izquierdo
-Jaume X
-Pikiland
-Pere Deauville
-Enrique
-Ozepe

...els que vulguin compartir ruta de Girona i rodalies, a les 9,00hs. ens trobarem al cutre-hotel de Medinyá:...AQUÍ !

...una recomanació:
...deixeu els burkas i les chilabes a casa o no pasareu
...
burka.gif
...
turban.gif

...les Chirucas i les ulleres també, ni farem escalada ni visitarem museus !!!

Última edición:
epsss.... un parell a casa...! Dia espectacular, bona Ruta i millor companyia....!

Gracies Ozepe per la ruta...., Felicidades Enrique.....!!!!!!!!!, gracias por la convidada.....que cumplas muchos mas.....!!!

Hola mainada!!:rolleyes2:

dia espectacular de ruta!!! Com sempre un plaer!
Enrique muchas felicidades!!!! estás hecho un chaval!!!
Oriol i Susana benvinguts, que el "presi" no hi ha pensat!! ...ha estat un plaer!!

Algunes fotos del dia:

IMG_0296.jpg

IMG_0300.jpg

IMG_0299.jpg

IMG_0302.jpg

IMG_0304.jpg

IMG_0309.jpg

IMG_0310.jpg

IMG_0311.jpg

IMG_0315.jpg

IMG_0312.jpg

IMG_0314.jpg

IMG_0316.jpg

IMG_0317.jpg

IMG_0320.jpg

IMG_0324.jpg

IMG_0328.jpg

IMG_0329.jpg

Apa!! Espero que us agradin! El paisatge donava per molt avui!

Fins la propera!

:thumbsup:

Atrás