LCN-GIRONA Acomiadant 2015 i donant la benvinguda al 2016 !

Lacosanostra

Curveando
Registrado
4 Oct 2008
Mensajes
2.267
Puntos
113
Ubicación
Girona
1emhe8.jpg





TheWeatherChannel-75x67.gif


...venim d' aquí !

1Logo-La-Cosa-Nostra-Capcalera-340px.pngCaptura1.jpg
 
Última edición por un moderador:
Molt be companys, aixo esta finiquitado practicament, ala fins el vintisiete,:D bones festas
 
En xata fent fotos artístiques!! Encara que no sé quin és el resultat !!Bé d'algunes sí!!
41risa.gif


DSC_4605.jpg

DSC_4603.jpg

DSC_4609.jpg

DSC_4599.jpg

IMG-20151220-WA0010.jpg
 
Última edición:
Ahir tot el dia pringat, ni moto ni res! Però mirant em positiu,
6.GIF
Amb el que vaig cobrar i el que em vaig estalviar ja tinc per a 7 sortides de dissabte!!

IMG_20151221_190843.jpg

 
Última edición:
Eppp! Sempre que sigui a una hora raonable el dia 27 jo també vindré acompanyat! El 26 tenim un sopar i si li dic a la meva dona per matinar, em dirà ......
036.gif
 
Bona nit a tothom!!

Sembla tot un ritual, aixó de tirar-se al terra en cada aturada...


large.jpg



Ja tenim ganes de veure la ruta! :cheesy:

... que amb una mica de sort, també podré assitir i possiblement acompanyat
 
Pere, ruta top secret que a la gent le agrada el tema axis Tu marcas el ritme y ningu te la tomba, jajajaj:D, mira que la hora no sigui la del gall.
 
Yo crec que una hora correcta seria als voltans de las 10 mes o mens, es una proposta sense cap fi he.!!
 
collons una mica més i sortirem després de dinar:huh:
presi...ruta abans o després de l'esmorzar?
 
...si es per esmorçar s' ha de sortir abans, que els que tenim dinars familiars no ho podem fer a las 12 del migdia...
waiting.gif
 
...si es per esmorçar s' ha de sortir abans, que els que tenim dinars familiars no ho podem fer a las 12 del migdia...
waiting.gif

i este quien es...????


cuanta pechonalidad hay por aqui..... :D:D


JOZEPE, HA VER, digo a ver, eso ya paso a la historia hase molts anys....QUE VOLS UNA ALTRE VOTACIÓ...????? :rolleyes2: RANGER_LT-OZEPE-JOZEPE....???


Per cert el dia 27, no estareu fins als collons dels dinars familiars...??? :huh:
 
buenu, va, pos.. aqui va l'ultima del Any 2015

A veure si faig content a tothom, que ja es prou dificil....i a més..., condicionat per molts restaurants que estan tancats en aquestes dates....


L'ULTIMA DEL 2015, DIUMENGE 27-12-2015, Prou dinars Familiars eterns....

El plan es el següent:

Els que vulguin ens trobem a les 9,15 h a fer un café al König de Vilablareix, que per qui no sap on es: AQUÍ

Sortirem puntuals a les 9,30 h , donat que el Restaurant on esmerçarem tanca el menjador d'esmorzars a les 10,30 h, per tant per com a màxim allà a les 10,15 h

La Ruta inicial serà curteta, però agradable i soleiada, si podem farem una foteli pel cami.

La primera part de la Ruta serà AQUESTA

1.jpg

El Restaurant serà CAN MERLA a Santa Coloma Residencial : AQUÍ, A LES 10,15 COM A MÀXIM, sinó no esmorçem

Per tant les Madiquites que NO VULGUIN matinar tant, podrán venir SI VOLEN a esmorçar a aquesta hora a recollir els números de LA GROSSA DE NADAL (nomes membres LCN, no cardem, i qui no vingui, el número es queda al Pot de LCN...!) o be despres del esmorçar que compto que serà sobre les 11,30 hores, farem AQUESTA RUTA

2.jpg

Es per Això que qui vulguin podran fer una mica de FERVESTAR, sobre les 13,00 h aterrarem al Rte. BO de BO de Taialà, i si hi ha quorum suficient i per QUI VULGUI, es podrà encarregar taula per fer un Menú i es AQUI


Aixi que ja veieu, hi ha per tots els gustos...TANTS CAPS , TANTS BARRETS....


OBRO LLISTA PER L'ESMORÇAR QUE TINC QUE DIR QUANS SOM


01-Pere Deauville
02-Pikiland
03-Enricp
04-GeSuSh2O
05-Fronton
06-Marta Frontoneta
07-Julius
08-Ozepe y su cuñao Ranger LT
09-Jaume X
10-Nuria XXX
11-Raimon Deauville
12-Pispis Deauville
12+1-Enrique2011
14-Trias
15-Jhony Left
16-Morfeu68
17-Mon
18-Dodonopuedo
19-Jonnihy..?
20-Silvia..?
21-
22-


OBRO LLISTA PEL RESTAURANT BO de BO PER SI HI HA QUORUM


01-Sensei
02-Asun, vindrà esgarrapada....
03-Fronton
04-Frontoneta
05-Pere DV
06-Pikiland
07-Jaume X
08-Nuria XXX
09-Enrique2011
10-Norfeu68
11-Mon
12-Jonnihy..?
12+1 Silvia..?
14



Apa JA S'HI VAL......!
 
Última edición:
Presi, apunteseme el 27, desayuno y ruta please... a comel a casa. ;)

Jo i els números de la grossa anirem directes a Sta Coloma...:rolleyes2:
 
Última edición:
He parlat amb la meva filla Marta i no li importa matinar,
ens trobem a les 9,15 al König.
Un "completo" cafe, esmorzar y dinar.
 
Última edición:
Nosaltres potser ens trobarem a les 11'30 tot depèn de l'hora de retirada del sopar de Sant Esteve! Si ens veiem molt fotuts, a la 13 h., directes al restaurant per dinar!!
DINAR SÍ (2)
 
...jo confirmo l' esmorçar per mi, per el meu cunyat encara no puc parlar, ara be, al que segur que porto tambe es al Ranger...així que prepareu un parell de butlletes !!!
interroge.gif
 
...jo confirmo l' esmorçar per mi, per el meu cunyat encara no puc parlar, ara be, al que segur que porto tambe es al Ranger...així que prepareu un parell de butlletes !!!
interroge.gif

...entesos, jo vindré amb l' Ozepé !!!
vil-oui.gif
 


OBRO LLISTA PEL RESTAURANT BO de BO PER SI HI HA QUORUM


01-Sensei
02-Asun, vindrà esgarrapada....
03-Fronton
04-Frontoneta
05-Pere DV ?
06-Pikiland ?
07-Jaume X ?
08-Nuria XXX ?
09-
10-

Apa JA S'HI VAL......!
[/QUOTE]

Presi si hi ha tants interrogants jo tambe els vull!
42risa.gif
 
Arriba