LCN-GIRONA- anem a fer un volt, abans no glaci - Tardor 2014

Ieeppp!!

Per complementar la sortideta proposada pel mamporrero, dic jo que podriem esmorçar al Térmic de Caldes...:D:D:D:D:D

Si algú s'anima que es manifesti...podriem quedar sobre les 9, jalar alguna cosa, i després fer la ruta que es currará el presi :cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy: no me la curro jo que no tinc moto...bueno, si la tinc però no la podré treure del garatge, que demà formigonaré la porta...

Si hi ha prou qüorum, avisaré en Sebastià...

Llista per l'esmorçar dissabte a les 9 al térmic de Caldes: Albur, Alf, ...
 
Encara no se si sortiré, però recordo que el faisà estava de luxe...us ho recomano.

En pricipi es queda al termic a les 9?

Salut!!!

Jesús.
 
Ieeepp!

Davant el poc interès, es suspen el tema del tèrmic demà.

Petonets per toteeeesss!! :kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss:
 
Veig que de moment aquet dissabte no surt ningu!! La meva dona te festa i te ganas de anar amb moto!! Vull anar a dinar a Beguda!! Restaurant racó de ca la Nasia. Ja sé que menjarem, alla sempre menjem el mateix!!:nevreness:.I a mes, ting el meu purró:D
De 1er - Fasoles de santa pau amb botifarra esparrecada
2on - Faisá a la terra "ens agrada molt":rolleyes::wink_2:

SI ALGU ES VOL APUNTAR JA HO SAP

RESTAURANT AQUI http://goo.gl/maps/R3XVb

La proposta segueix en peu ;)
 
... La meva dona te festa i te ganas de anar amb moto!! Vull anar a dinar a Beguda!! ...

A veure Joan: El subconscient és més traïdor que la gramàtica. Vols anar amb la teva dona a dinar a Begudà o vols anar amb la teva dona beguda a dinar ? :D

Ho dic perquè veig que les nenes-LCN es van retirant i tenia una bona proposta -mal estar que ho digui- per demà:

Esmorzar al Tèrmic a les 09:30. Ruta guapa (ja la tinc feta) per a fer el vermut a Castellfollit. Dinar a Begudà.

Condicionants:

1. Si som gent pel Tèrmic i fins a Castellfollit, endavant! Si no, avortem (i que es foti en gallardó i més el seu sogre)

2. Si som gent per dinar, dinem!, Si no cadascú a ca seva que de mamporrero ja en tenim un d’insubstituïble!

3. En funció dels comentaris a les 24:00, o si voleu a les 00:00, decidim.

Salut!
 
IIeeepppp!!

Ha parlat el gran Siso...es reobre el tema del Térmic...de moment som Albur, Alf, Jesuso, Siso, Tettsui...

Podeu confirmar els de la llista?
 
En Tettsui cau de la llista i en Jesuso també...de moment Albur (només esmorçar), Alf i Siso, ...

Alguna més?

A partir de les 00:00 miro el post i veiem que fem..
 
Be nois dons el proxim dia 4 de decembre farem la ultima del any LCN en el Restaurant La Perla ,Ctra NII Sant Julia de Ramis, mes o mens tots el conexeo, dons el menu sera de 15 dolars un pica pica y a demanar el segon, y a la espera de que os agradi nois, ya podem obrir llista, bona ruta per dema y bon cap de senmana.;)
 
Demà al Tèrmic a les 09:30 ens hi veiem els apuntats. Si es presenta alguna de darrera hora ... me'n vaig :rolleyes2:

2014-11-22-Begud%25C3%25A0_01.JPG
 
Última edición:
Hola nois, jo sóc de Sils, i m'agradaria fer una sortideta amb vosaltres, o fer una cerveseta com a mínim, envieume un privat si us plau.
/ Hola chicos me gustaría hacer alguna salida con vosotros yo soy de Sils, o como mínimo una cervecita, enviarme un privado
 
Hola nois, jo sóc de Sils, i m'agradaria fer una sortideta amb vosaltres, o fer una cerveseta com a mínim, envieume un privat si us plau.
/ Hola chicos me gustaría hacer alguna salida con vosotros yo soy de Sils, o como mínimo una cervecita, enviarme un privado
...hola Jesus i benvingut !
...no calen privats per sortir amb nosaltres, sempre quedem per aquest foro i nomes et cal apuntar-te quant et vingui de gust, despres ja veuras si vols repetir...
up1.gif

...ens veiem a ..................?
 
Nois que tal el fin de senmana, be dons pel proxim disapta sortida de la previa del Dinar de Nadal, reserveo aquet dia y farem un tiveri y la ruta, os espero a tots per pogerla criticar o desfer, A10 Y BONA SENMANA LABORAL Y PRODUCTIVA.

Parkin del Pavellon de la NBA ( Fontayau)
Hora las 8,45h
Tiveri MALIANTA.
 
Última edición:
Benvingut homónim...ves seguint el fil i ja veuràs que algú ja fa proposta i obre llista per sortir el cap de setmana.

Explicans alguna cosa més de tu...com quina moto tens, o puja alguna foto.

Ens veiem!!!

GeSus
Gràcies a tots!
Sóc de Sils tinc 27 anys, avanç portava una kawasaki zx6r negra del 2007, pero la vaig cambiar farà menys d'un mes per la Bmw r1200gs 2014
9c509ebd31eeb3e4694bf8200c15e217.jpg
b1036510bcc47e8e26bd9a822923a199.jpg

Espero sortir en breu amb vosaltres o al menys fer una cerveseta :D
 
Benvingut Jesus Prat, ja veuràs que aqui estaràs còmode, be , alguns son uns impresentables, però son bones noies...

Aixi que si vols vine quan vulguis, només cal apuntar-se, veig que hi ha una sortida per dissabte, encara que sigui una prèvia, pots fer-ho...

També veig que portes un motocultor dels moderns..., enhorabona....! va amb mezcla o super 95 o 98 ...? :D
 
Gràcies a tots!
Sóc de Sils tinc 27 anys, avanç portava una kawasaki zx6r negra del 2007, pero la vaig cambiar farà menys d'un mes per la Bmw r1200gs 2014
9c509ebd31eeb3e4694bf8200c15e217.jpg
b1036510bcc47e8e26bd9a822923a199.jpg

Espero sortir en breu amb vosaltres o al menys fer una cerveseta :D

El novato sempre paga la cerveseta als assistents al bateig del primer dia.., estas avisat...:shocked:
 
Gràcies a tots!
Sóc de Sils tinc 27 anys, avanç portava una kawasaki zx6r negra del 2007, pero la vaig cambiar farà menys d'un mes per la Bmw r1200gs 2014
9c509ebd31eeb3e4694bf8200c15e217.jpg
b1036510bcc47e8e26bd9a822923a199.jpg

Espero sortir en breu amb vosaltres o al menys fer una cerveseta :D

Culleres, :shocked: tindrem més coses en comú que el nom, la R1200GS LC i que venim d' una RR???:rolleyes2:

A veure si ens coneixem aviat ...i ens pagues una ronda!!!:tongue:

Salut!!!

GeSus :cool2:
 
Nois que tal el fin de senmana, be dons pel proxim disapta sortida de la previa del Dinar de Nadal, reserveo aquet dia y farem un tiveri y la ruta, os espero a tots per pogerla criticar o desfer, A10 Y BONA SENMANA LABORAL Y PRODUCTIVA.

Parkin del Pavellon de la NBA ( Fontayau)
Hora las 8,45h
Tiveri MALIANTA.

Abre lista i apuntame!!!
 
Nois que tal el fin de senmana, be dons pel proxim disapta sortida de la previa del Dinar de Nadal, reserveo aquet dia y farem un tiveri y la ruta, os espero a tots per pogerla criticar o desfer, A10 Y BONA SENMANA LABORAL Y PRODUCTIVA.

Parkin del Pavellon de la NBA ( Fontayau)
Hora las 8,45h
Tiveri MALIANTA.

No es molt tard Raimon a les 8,45 h..?..., que faig fins a aquesta hora si el despertador toca abans de les 7...! aixó si puc venir.. doncs fins a última hora mai ho se...encara que al Sicario no l'hi agradi, però jo aviso (amenaço) amb la meva presencia i confirmo quan ho tinc clar...! ;),

Be, en qualsevol cas dependrà de la feina i del temps..., com sempre.. però apunta'm com a provisional a la previa de la Ruta de Nadal, tiberi portaré un iogurt de casa ..! :rolleyes2:
 
Última edición:
Be nois dons el proxim dia 4 de decembre farem la ultima del any LCN en el Restaurant La Perla ,Ctra NII Sant Julia de Ramis, mes o mens tots el conexeo, dons el menu sera de 15 dolars un pica pica y a demanar el segon, y a la espera de que os agradi nois, ya podem obrir llista, bona ruta per dema y bon cap de senmana.;)


Secretari... obre la Reunió al Blog si us plau per aquest assumpte...!
Gracies....


Va...segueixo que si no al final de mes no hem pagarán la nomina... a10..!
 
Última edición:
No es molt tard Raimon a les 8,45 h..?..., que faig fins a aquesta hora si el despertador toca abans de les 7...! aixó si puc venir.. doncs fins a última hora mai ho se...encara que al Sicario no l'hi agradi, però jo aviso (amenaço) amb la meva presencia i confirmo quan ho tinc clar...! ;),

Be, en qualsevol cas dependrà de la feina i del temps..., com sempre.. però apunta'm com a provisional a la previa de la Ruta de Nadal, tiberi portaré un iogurt de casa ..! :rolleyes2:


Aprofita per fer footing!!! :D
 
Última edición:
Nenes!!!! nosaltres a la pre-ruta no podrem venir. Aquest dissabte ja el teníem embolicat, així que apreneu bé la ruta que
no fos que ens perdèssim.

Pere, manes més que un general!! pobre mainada!

Jesús, benvingut a aquest grup de tocats de l'ala. Si entres, ja no sortiràs!! Tenen un nosequè que quan t'atrapen, ja no tens escapatoria.
Disfruta aquesta meravella de GS.

:)
 
Última edición:
Gràcies a tots!
Sóc de Sils tinc 27 anys, avanç portava una kawasaki zx6r negra del 2007, pero la vaig cambiar farà menys d'un mes per la Bmw r1200gs 2014

Espero sortir en breu amb vosaltres o al menys fer una cerveseta :D

Jesús, no se que faràs amb aquesta colla de vells!!!:embarassed: No parlen mai de dónes, nomes parlan de jalar!!:D:D
Pro si encara pensas venir ven vingut serás!!. Serás el nen de la colla, ja era hora que vingues algu jove com jo!!:undecided:

PD: Jo tenia la Kawa ZX10R NINJA DEL 2008
 
Última edición:
Jesus, no se que faràs amb aquesta colla de vells!!!:embarassed: No parlen mai de dónes, nomes parlan de jalar!!:D:D
Pro si encara pensas venir ven vingut serás!!. Serás el nen de la colla, ja era hora que vingues algu jove com jo!!:undecided:

PD: Jo tenia la Kawa ZX10R NINJA DEL 2008

Qui dius que parla??
:D
 
Benvingut Jesus Prat, ja veuràs que aqui estaràs còmode, be , alguns son uns impresentables, però son bones noies...

Aixi que si vols vine quan vulguis, només cal apuntar-se, veig que hi ha una sortida per dissabte, encara que sigui una prèvia, pots fer-ho...

També veig que portes un motocultor dels moderns..., enhorabona....! va amb mezcla o super 95 o 98 ...? :D
Jajaja, gràcies si el millor es coneixe món i relacionar-se amb tothom.
Avanç portaba una turmix 600 y estaba pensant en comprar-me la gs o un John Deree jajajajjaj
 
Per cerveses sempre hi han calers jaja Miraré de apuntar-me aquesta setmana però ho veig difícil però segur que coincidirem bastant :D
 
Veig que de moment aquet dissabte no surt ningu!! La meva dona te festa i te ganas de anar amb moto!! Vull anar a dinar a Beguda!! Restaurant racó de ca la Nasia. Ja sé que menjarem, alla sempre menjem el mateix!!:nevreness:.I a mes, ting el meu purró:D
De 1er - Fasoles de santa pau amb botifarra esparrecada
2on - Faisá a la terra "ens agrada molt":rolleyes::wink_2:

SI ALGU ES VOL APUNTAR JA HO SAP

RESTAURANT AQUI http://goo.gl/maps/R3XVb

Poso 4 fotos perque jo si vaig anar a menjar Faisà!! bueno i L'Asun també;)

No ia comentaris!!, nomes dir que li tocas el Faisà (literalment vull dir ehh!) a L'Asun i et mosega segur!!:D











 
Última edición:
Poso 4 fotos perque jo si vaig anar a menjar Faisà!! bueno i L'Asun també;)

No ia comentaris!!, nomes dir que li tocas el Faisà (literalment vulldir ehh!) a L'Asun i et mosega segur!!:D











Uff quin tiberi, sobretot el faisà fot una pinta mmmm
 
Poso 4 fotos perque jo si vaig anar a menjar Faisà!! bueno i L'Asun també;)

No ia comentaris!!, nomes dir que li tocas el Faisà (literalment vull dir ehh!) a L'Asun i et mosega segur!!:D












Joder mamporrero, como te pones ( os poneis) el faisan engorda..?, la grana si...! :shocked:, i es mocatell o ratafria..?
 
Secretari... obre la Reunió al Blog si us plau per aquest assumpte...!
Gracies....


Va...segueixo que si no al final de mes no hem pagarán la nomina... a10..!

A sus ordenes mi presi! :cool2: Bueno, bueno, con la calma, lo haré cuando me salga a mi de los cohone...faltaria...jejejejejejejeje.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
Anem a pams:
1º de la sortida de dissabte hi ha 4 fotos que segurament en Siso ja penjarà (no hi havia faisà :D), ruta estil Ozepe fins i tot diria que carreteres més estretes:shocked:, però molt maques:cool2:, per descomptat als absents us vam posar de volta i mitja, a l'estil LCN:tongue: gràcies siso per organitzar la mini sortida:cool2:

2º dissabte curro:angry:, així que res de moto:undecided:

3º Tettsui gràcies per compartir les fotos del faisà ;)

4º jesus.prado tu no saps on et fiques, aquests estan molt i molt bojos :tongue: apropa't a mi que sóc l'únic sensat d'aquesta colla:cheesy:
 
Última edición:
Joder mamporrero, como te pones ( os poneis) el faisan engorda..?, la grana si...! :shocked:, i es mocatell o ratafria..?

El faisan no engorda si no comes!! La grana va molt bé, fa molta llet i sempre amb moscatell !!:D Solo para los que tienen mucho desgaste, i no dic res mes!! Tu tienes mucho desgaste??:tongue:
 
El faisan no engorda si no comes!! La grana va molt bé, fa molta llet i sempre amb moscatell !!:D Solo para los que tienen mucho desgaste, i no dic res mes!! Tu tienes mucho desgaste??:tongue:

No, no diguis res mes que aqui en un foro de motos....:rolleyes2:

Desgast mental tengo mucho...! hay algun otro tipus de desgast..? :shocked:
 
Última edición:
Nois que tal el fin de senmana, be dons pel proxim disapta sortida de la previa del Dinar de Nadal, reserveo aquet dia y farem un tiveri y la ruta, os espero a tots per pogerla criticar o desfer, A10 Y BONA SENMANA LABORAL Y PRODUCTIVA.

Parkin del Pavellon de la NBA ( Fontayau)
Hora las 8,45h
Tiveri MALIANTA.

Ramón, apuntam per dissabte!! I l'hora perfecte, que jo no ting problemas d'insomni com el teu paren:rolleyes2:
 
[HIGHLIGHT2]Ep Jesus.Prat![/HIGHLIGHT2]

Voldria escrire't 4 linies per que no diguis que ningú et va avisar qué et trobaries si decideixes fer el pas d'apropar-te un dia a una sortida...

En primer lloc et donaran la benvinguda, et trobaràs una escena com aquesta...


awesome5.gif


Al principi et semblarà que són una gent molt maca, un pel exèntrics però macos...



it1-34928.gif

Desprès començaràs a notar certs comportaments extranys...




awesome_.gif

Coneixeràs el presi...



awesome3.gif

el tresorer i el secretari...



awesome8.gif

I un dia, sense saber com, et veuràs rodejat de gent...



awesome4.gif


i quedaràs cardat, perque no podràs deixar-ho, i demanaràs més i més...




awesomeF.gif


llavors passaràs una dura instrucció...



awesomeC.gif



tumblr_lk82o89vsg1qe0eclo1_r7_500.gif

T'ajuntaràs amb en Nissimo i aprendràs el que es la velocitat...



awesomeB.gif

I amb en Tettsui aprendràs tot el necesari sobre les dones...



awesome9.gif


De la Pikiland no et dic res...millor no espatllar la sorpresa...



awesomeD.gif


be, ara ja saps mes o menys que t'espera si vens, no diguis que no estaves avisat...

Per cert, en quant a aquest...

BLA, BLA, BLA...

4º jesus.prado tu no saps on et fiques, aquests estan molt i molt bojos :tongue: [HIGHLIGHT2]apropa't a mi que sóc l'únic sensat d'aquesta colla[/HIGHLIGHT2]:cheesy:

Una imatge val més que mil paraules...


awesomeO.gif
 
Última edición:
Arriba