LCN-GIRONA- anem a fer un volt, abans no glaci - Tardor 2014

Hola Makus.
Como siempre solo pensais en comer y reir.. ja ja muy bien.
Pregunta a ver si hay algun iluminao k me ayude..
Se me han borrado los mapas en el Garmin 660, sabeis como arreglarlo??

Petons...
 
Hola Makus.
Como siempre solo pensais en comer y reir.. ja ja muy bien.
Pregunta a ver si hay algun iluminao k me ayude..
Se me han borrado los mapas en el Garmin 660, sabeis como arreglarlo??

Petons...


A resposta a la teva pregunta d'un il·luminat, ningú sap per que....

Torna a carregar-los Neng...!
 
Be companys!! Ahir va ser un dia de aquells per recordar!! Bona ruta, bons companys bon menjar i bona tertulia!!! Llastima del incident den KOLO que desde aqui el saludo donanli las gracies per la seva colaboracio a aquesta sortida i animarlo, ja que tot motero sap el que es passar per algun incident aixi !!
I com sempre dic, gracies a tos per poder disfrutar amb vosaltres la aficio de moto!!
IURI i MAGDA Gracies per la vostra hospitalitat, em vareu fer sentir com si estigues a casa!!.Potser vaig parlar massa :D espero no haver molestat a ningu, el meu problema es que ja ting una edad i sempre dig el que penso sense mirar las consecuensias!!:undecided:

Molta Salud , molt d-amor i sufisients diners!!
Joan
 
Última edición:
A falta del fotógraf oficial, us poso algunes foto que vaig fer de record on es veu clarament que en Tettsui no callava, el presi només donava ordres, el nen Gesús feia de nen i en general
el bon rotllo que va haver tot el dia
:)

https://plus.google.com/photos/117915364288658242804/albums/6082275483256197121?banner=pwa

:thumbsup:

Molt guapas las fotos!! Ben be tens rao, no paro de parlar:D! El problema de fer las fotos es que tu no surts a cap, i aixo si que es una llastima :evil::D:D
 
Ahir, tornant de Balaguer;

TetsuiCargol.jpg
 
gran sortida d'ahi:),companyia genial, ruta fantàstica, esmorzar de primera;)i iuri i magda aguantant als impresentables de la LCN:cheesy:a l'hora de dinar, gràcies a tots pel dia d'ahir.

Kolo ànims i recupera't aviat;)
Pikiland gràcies per compartir les fotos:)
Tettsui tu no et callarias ni sota aigua:D
 
Me lo creo...:huh: últimamente se le ve mayor y lento...:D:D:D:D:D entenderlo, ya es abuelo :D:D:D:D

Nissimo, no te creas na de na!! :undecided: Lo que pasa, es que en las rectas estos mamones se engrandecen!!!, al presi parece que le entro la prisa y que le habian metido una guinda en el culo :(:tongue:
 
Noies.., si que es veritat que ahir anave-ho molt lents.... jo anava al davant i us perdia..., ara ho entenc...! el mamporrero abuelete us feia tap....:cool2:

Es cert, no calla mai, pobre Valentina, quan tingui que escoltar les batalletes del avi...! :D:D

Però el presi manava molt..? :undecided:
 
Última edición:
Nissimo, no te creas na de na!! :undecided: Lo que pasa, es que en las rectas estos mamones se engrandecen!!!, al presi parece que le entro la prisa y que le habian metido una guinda en el culo :(:tongue:

Coño presi te han decubierto!!!!:D
 
Noies.., si que es veritat que ahir anave-ho molt lents.... jo anava al davant i us perdia..., ara ho entenc...! el mamporrero abuelete us feia tap....:cool2:

Es cert, no calla mai, pobre Valentina, quan tingui que escoltar les batalletes del avi...! :D:D

Però el presi manava molt..? :undecided:

pos si!!!!:tongue:
 
Al final va resultar casi un gran dia de moto (tret de l'incident d'en Kolo)...dels que feia temps que no montavem, jejejejeje...agrair a en Iuri i la Magda l'hospitalitat, i recordar-los que no admetem devolucions, el nen Jesus us el quedeu...:D:D:D:D:D:D

Fins la propera!

Ke kabrón el Sicario !!! :D:D:D, pues te vas a joer ... pq ya estoy revoloteando por aquí !!! :tongue:

Kolo espero que et milloris aviat ... no havia vist a ningú traginar una 1600 tant bé !!! :thumbsup:

Moltes gràcies als organitzadors i a la family Iuri-Jones per a la seva hospitalitat.;)

Piki, molt guapes les fotos ... ets una crak !!! :cheesy:

Agur !!!:cool2:
 
Última edición:
Bon dia
Donar-vos les gràcies per els vostres ànims. Aixà fa que un es trobi millor
Ja estic en gestions perque avui baixin la moto al taller i ja estan avisats per a que inicíin valoració de la reparació.

Salut
 
Bon dia
Donar-vos les gràcies per els vostres ànims. Aixà fa que un es trobi millor
Ja estic en gestions perque avui baixin la moto al taller i ja estan avisats per a que inicíin valoració de la reparació.

Salut

En marxa, Kolo..., aviat ens veiem una altre vegada amb la KaGaTe...!, molts ánims..!
 
Bon dia
Donar-vos les gràcies per els vostres ànims. Aixà fa que un es trobi millor
Ja estic en gestions perque avui baixin la moto al taller i ja estan avisats per a que inicíin valoració de la reparació.

Salut

Tot el que es pugui pagar en diners rai!! El pitxor es que taguesis trancat las camas!! Ara, tambè reconeg que rascar la buxaca tambè fa mal!!
Molta Salud company!!
 
Pater noster Sancti-Spíritus, que tambe anem en moto.. Ahir nosaltres mes de 515 kms

Hola Makus..

Pues yo hoy me e cascado 400Km hoy x Tierras de la Cerdanya.. Frio de narices,2-3Grados..Pero bien..

Tema de GPS ya e conseguido ponerlos, Lo digo por si alguien le interesa saberlo, pues se lo explico..

Saludos.
 
Joer...com estimen a su Presi, estos LCNostreros...! :embarassed:

Chic@s, que si estorbo me voy vale..., segur que trobeu un presi millor ??? :(


No siguis cascarràbies que cadascú té la seva missió dintre de LCN.
En Josep de Road-Lider, tu a posar el seny, l'odre i la disciplina i el nen Gesús al pesebre.
I no segueixo o m'agafareu mania!
:D
 
Be nois tenim el restaurant de la proxima y ultima reunio del dia 04-12-14, dijous de la LCN del any en curso, es el Restaurant la Corva, en Ribas de Freser el menu esde 15 dolars y estan inclosos los xopitos de ratafia y demas, vale dons os neo apuntan per poger dir los que serem, A10.
 
Ostià...?

Raimon..! tiene que ser por Girona y rodalies....nadie vive por ali, cuando toca a alguien la organización lo hace en su zona o radio...:undecided:

Ademas Raimon , esto se pone en el blog, no aqui...! :embarassed:
 
Be nois tenim el restaurant de la proxima y ultima reunio del dia 04-12-14, dijous de la LCN del any en curso, es el Restaurant la Corva, en Ribas de Freser el menu esde 15 dolars y estan inclosos los xopitos de ratafia y demas, vale dons os neo apuntan per poger dir los que serem, A10.

...Ramon, no avanças una mica el calendari ?...
bandeau-lol.gif

evento28Dic.jpg
 
Puigcerdà també és Girona..?

Ho dic perquè ja posats...

Hàuriem de ser més seriosos...;)

Pep
 
Bueno vaixarem mes, canviem de restaurant, es el Restaurant LA Polla de Vallfogona justo detras del recien clausurat Bikes, que os parece?, bon preu tambe, ya me comentareo, bona nit!!!!!,:cheesy:
 
Bueno vaixarem mes, canviem de restaurant, es el Restaurant LA Polla de Vallfogona justo detras del recien clausurat Bikes, que os parece?, bon preu tambe, ya me comentareo, bona nit!!!!!,:cheesy:

Raimon, que nooooo...que en Girona, tu eres de Girona, que no estem atents a les reunions, Joer...., :angry:

Quan organitzi en Tries, será medinya i quan organitzi en Pep será a Barcelona i si ho fa el cabesón, será a Figueres.......... LEÑEEEEEE....! i al BLOG LCN
 
Raimon, que nooooo...que en Girona, tu eres de Girona, que no estem atents a les reunions, Joer...., :angry:

Quan organitzi en Tries, será medinya i quan organitzi en Pep será a Barcelona i si ho fa el cabesón, será a Figueres.......... LEÑEEEEEE....! i al BLOG LCN

Cuando pueda ud., pase por la Sala y relea el último acta, sobretodo la parte de precs i preguntes...creo que se confunde en algunos términos...será la edad...:D:D:D:D:D:D:D
 
Última edición:
Raimon, que nooooo...que en Girona, tu eres de Girona, que no estem atents a les reunions, Joer...., :angry:

Quan organitzi en Tries, será medinya i quan organitzi en Pep será a Barcelona i si ho fa el cabesón, será a Figueres.......... LEÑEEEEEE....! i al BLOG LCN


A veure si us fareu mal !! :D


Ehh!! quan vingueu a Barna, aviseu!!! A Girona no puc anar perque em llevo a les 5 del matí i com que no.
Però si veniu cap aquí, m'escapo!

:rolleyes2:
 
Veig que de moment aquet dissabte no surt ningu!! La meva dona te festa i te ganas de anar amb moto!! Vull anar a dinar a Beguda!! Restaurant racó de ca la Nasia. Ja sé que menjarem, alla sempre menjem el mateix!!:nevreness:.I a mes, ting el meu purró:D
De 1er - Fasoles de santa pau amb botifarra esparrecada
2on - Faisá a la terra "ens agrada molt":rolleyes::wink_2:

SI ALGU ES VOL APUNTAR JA HO SAP

RESTAURANT AQUI http://goo.gl/maps/R3XVb
 
Última edición:
Vamos a ver Ramon si tienes c...nes de montar la cena en Vallfogona cuenta conmigo!!!:cool2:
 
Arriba