LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ? Estiu 2014

Lacosanostra

Curveando
Registrado
4 Oct 2008
Mensajes
2.267
Puntos
113
Ubicación
Girona
Venim d' AQUÍ
Logo%20Post.jpg


TheWeatherChannel-75x67.gif


EL TEMPS A GIRONA (a deu dies vista)


EL TEMPS A FIGUERES (a deu dies vista)




Pd: Pues nada, no hay puñetera manera de poner el título en mayúsculas...
 
Última edición:
Ep gent!!Començarem el post nou amb una sortideta per l'alt empordà:

Dia de trobada: Dissabte 05/07/14

Lloc de trobada: Ex-Autoampuries, Figueres.Exactament aquí

Hora de trobada: 08:00 hora zulú.

Ruta:


Capturadepantalla2014-07-04ales62908_zps6fbd150a.png


La parada per esmorçar serà a L'Escala sobre les 09:30 hora zulú, a un garito que ja hem anat algun cop i que ara fa un ou que no hi anem...(Ca la Cristina D)

El Fervestar pagat pel Presi en atenció a la seva nova adquisició serà al nautic de Banyoles, sobre les 11:30.

Després comença a fer calor i cadasqú que es busqui una ombra.

Assistents:

1.- Alf
2.- Albur
3.- Tetsui
4.- Nissimo
5.- Jesuso
6.- Pere D.
7.- Xatarrero
8.- El innombralble
9.- ...

Pd: Els de Girona i rodalies, si va be, podem quedar al Kutre de Medinya a les 07:30...ja direu.
 
Última edición:
Ehhh niñas, tinc que organitzar el VIII SEVENÀ JOÉ QUE CALOR....2014 .... QUIN DIA PREFERIU...?

JULIOL

11-12-18-19-24-26

AGOST

1-2

A l'Agost res mes que tothom marxa de vacances...!

JA DIREU, I SI NO POSARÉ EL QUE HEM ROTI A MI...!
 
Última edición:
Ehhh niñas, tinc que organitzar el VIII SEVENÀ JOÉ QUE CALOR....2014 .... QUIN DIA PREFERIU...?

JULIOL

11-12-18-19-24-26

AGOST

1-2

A l'Agost res mes que tothom marxa de vacances...!

JA DIREU, I SI NO POSARÉ EL QUE HEM ROTI A MI...!

Pere, ahir volia parlar d'aquest tema, però no ho vaig fer perque era tard.

Demà parlem, abans de decidir res, però ja t'avanço que no t'agradarà. :huh:
 
Última edición:
Aquest lloc Restaurant l'Era es molt cutre..moltes mosques.... canvia el lloc home... a ca la Cristina mas mejor...:D

Ya sabía yo...no hemos salido y ya me han tumbao la ruta...MAMÓN! :D:D:D:D:D:D

Después de los cienes, qué digo cienes...miles! de llamadas y privados recibidos, se cambia el lloc del papeo por Ca la Cristina en L'Escala...

No tengo ganas de rehacer el mapa, pero serà lo mismo sólo que pasando por L'Escala.

Se mantienen los horarios. :cheesy:

Besitos reinas! :kiss:
 
Ehhh niñas, tinc que organitzar el VIII SEVENÀ JOÉ QUE CALOR....2014 .... QUIN DIA PREFERIU...?

JULIOL

11-12-18-19-24-26

AGOST

1-2

A l'Agost res mes que tothom marxa de vacances...!

JA DIREU, I SI NO POSARÉ EL QUE HEM ROTI A MI...!

...fins el 15 de Juliol no puc confirmar res, així que de moment...paso ! ...
jexplique.gif
 
Ep! Guapa la sortida d' avui, un 10 per en PereGS que s' ha muntat una ruta molt wapa...i les morcilles estaven d' escàndol...per no parlar del ferverstar gratix patrocinat pel Presi...resumint, una matinal ben aprofitada.

Salut!!!

PD: Albur, ja trigues en pujar les 8 fotos d' avui...
 
De momento solo tengo la de tu moto...

a2u7u8ap.jpg


I la de la moto del Alf...

usuza2ez.jpg
 
IEEPP!!

Doncs sí, ahir vem sortir 8 motos...i 8 cascs...i 8 vam ser.

Com ja sabeu, aquests mamons ja havien tombat la ruta abans de sortir, i menys mal, perque resulta que el primer restaurant triat (L'Era a Sant Pere Pescador)ara és un bonic descampat...:D:D:D

Be, com us deia, vem ser 8, els 7 apuntats i en PereGs que es va marcar un Dalmau amb totes les lletres.

I jo crec que va ser per aquest motiu que Déu Nostu Senyor el va castigar ja abans de posar la moto en marxa, a ell i al Presi, que de manera inexplicable portava la moto menjada per la merda, ronyosa, ronyosa, tal i com es pot veure en aquestes fotos


IMG_0232_zps6728a5a7.jpg


IMG_0231_zpsd716f856.jpg


IMG_0228_zps83ce69ab.jpg


IMG_0229_zpsa9b138ea.jpg


IMG_0230_zps64cb1edb.jpg



Com us anava explicant, després que l'aigua beneïda entrés en joc, vàrem sortir per tal de fer la ruta. Com a penitència pels seus pecats, PereGs va haver de fer de RoadLeader forçòs (perque jo no em sabia la ruta :D)
En un moment de xuleria, just abans d'enfilar la pujada cap a Sant Pere de Rodes, vaig arrencar-li les enganxines a la madikita amarilla i em vaig posar al capdavant, cosa que només va durar 1 cruilla, ja que a la 2ª em vaig equivocar.:D:D:D:D
Això va ser ràpidament aprofitat pel mamonasso pecador, que casi fon el clàxon a l'hora de cardar-me la bronca...i reconduir-me pel camí correcte cap a Sant Pere :cheesy::cheesy::cheesy:

Testimoni d'aquesta pujada hi ha 4 fotos:
IMG_0234_zps776dfc5f.jpg


IMG_0235_zps33862c0e.jpg


IMG_0236_zps42e285b8.jpg


IMG_0237_zps7c7031b4.jpg






La ruta fins a Ca la Cristina va estar de collons, amb una bona temperatura i sense incidències remarcables amb el trànsit...sobretot perque en PereGs tornava a anar davant :D:D:D:D

Un cop arribats al restaurant, el Presi la va tornar a liar...per variar

Pel qui no ho sàpiga, a Ca la Cristina hi ha una Cristina...(ummm, qué raro, oi?)...que en aquest cas és, ademés, molt trempada...i que abans de seure ja va ser atacada de forma vil pel màxim representant de La Cosa Nostra.
Seguint el "Manual del Buen Metepatas" (només editat en castellà), el nostre Presi va tenir la brillant idea de repetir-li fins a la sacietat que erem 8 a la única cambrera d'un restaurant ple de gent, fins que es va guanyar un "bufido" com el d'aquest gat
20.jpg


L'esmorçar va ser correcte, encara que el servei va trigar una mica, ja que com us he explicat, només hi havia la Cristina atenent les taules.

IMG_0238_zpsce9fec90.jpg


IMG_0239_zpsbc77e204.jpg


IMG_0240_zpsa2edfed3.jpg






Després d'esmorçar, la Cristina va voler fer-se una foto amb alguns de nosatres...i li va cardar una vacil·lada al Presi que em comprometo a recordar davant de propis i extranys a totes les reunions i sortides a les que assiteixi :D:D:D:D:D


IMG_0242_zps90bfad5f.jpg


IMG_0243_zpse44332a1.jpg


IMG_0241_zps9ef7ab92.jpg



Un cop ens vem acabar d'enfotre d'en Pere Deauville, que va ser avisat per en Jesus del rètol, ja que si depen de la resta de mamons ningú l'avisa :D:D:D, i per acabar de tombar la ruta, en PereGs va posar rumb a Calabuig.

Peeerò, resulta que la madiquita amarilla no havia fet l'acte de constricció amb prou fe ni voluntat de canvi, i va tornar a ser castigat per Nostru Senyor just abans d'arribar a destí...va caure en parat de la manera més tonta, sense més conseqüencia que el xoteo general per part dels allà presents :D:D:D:D:D

I ara sí, arribats al lloc, vem fer el fervestar (pagat pel Presi, que això sí que ho té :)) amb vistes a una magnifica piscina.

IMG_0244_zpsa3eb7f70.jpg


IMG_0245_zps192f06dd.jpg


IMG_0246_zpsb8895ed3.jpg


IMG_0248_zps90a0bb06.jpg

I res més, si us ho vau perdre, sempre podeu venir a la propera, o no, que amb aquesta colla de cabrons mai se sap quan serà :D:D:D:D:D

Siau!!


 
Última edición:
Epssss... Bona Crónica Sicario, t'ha sortit molt be Madikita Colorao.....! Gracies per muntar-la i a la resta gràcies per acompañar-me.....! :D :D :D :D


Lo de la Cristina l'hi guardo...:rolleyes2:, però va ser un bon detall... per part seva.....l'hi hauries d'enviar Sicario una foto del moment....!

Be, vaig preparant el SEVENà en espera que algúna de vosaltres es digni a proposar al dia.....!
 
Bon resum de ruta Albur!! No sabia lo de la jugada de la Cristina:thumbsup:. Simp'atica la nena!!
No hia res millor que poder compartir ruta amb gent amb la mateixa afisi'o, las motos!!,. Bueno per que dir mentidas! Hia algo millor pero m'es dificil de compartir:D:D. Fins la propera companys!! De moto esclar!!:tongue::dankk2:
 
Pere, Per a mi la SEVENA Pot ser el 18 o cualsevol altre dia!! Madaptar'e al que proposis, sempre que no sigui divendres 11 que el ting compromes!! Sense copilot;), bueno si hia alguna persona que vulgui i sempre que sigui femeni tambe la pug portar!! No vull copilot mascle a la meva esquena:D
 
Bona crònica sicario mamoooooonasssso!!!!!!:D:Di millor companyia (8),fins la propera nens!!:)
 
Última edición:
Molt bona crònica Sicario ... :Dpel que fa al SEVENA... ho tinc magre els divendres i dissabtes plego a les 22:30 ...:undecided:

Salut !!!;)
 
Eiiihhhhhhhhhhhh¡¡¡¡¡¡
Com us ho passeu cabrons¡¡¡¡¡.........:cool2::cool2:
Això sembla que torna als seus millors temps........:):)
Que la setmana laboral sigui, curta i productiva......;);)
Salut
 
Pere Deauville.....:cool2::cool2:
Per al sevena, posa el dia que tingui mes quòrum i després ja mirare de fer un forat....;);)
Salut
 
Ei Presi!

Sembla que hi ha força consens al voltant del divendres 18 de Juliol.:)

Jo no puc ni l'11 ni el 18, però si es fa el 18 a la ruta si puc venir, encara que no em quedaré a sopar perque treballo a l'endemà al matí.:(

Resum: Que vindré a la ruta el 18.

Siau!!
 
El divuit de juliol és una data, sembla ser, idònia per a fer alçaments. Alçarem la copa!
 
...molt bona aquesta crónica madiquita...gracias per montar la sortida,:cool2::cool2:

de la compañia no pensó dir res cabrons:evil::evil:


cuantas coses poden pasar amb pocas horas :tongue::tongue:be fins la propera:rolleyes2:


V,ssssssssss
 
El divuit de juliol és una data, sembla ser, idònia per a fer alçaments. Alçarem la copa!

Mira que ho havia pensat, jejejejeje...estaria be fer camises blaves logotipades de LCN en comptes de samarretes...jejejejejeje i fer una festa de les que ara en diuen "vintage" :D:D:D:D:D:D:D:D
 
SORTIDA DISSABTE 12 DE JULIOL

Lloc de trobada: Rodona aeroport Riudellots
Hora: 08:30
Esmorzar: Hostal Els Cortals ( St. Hilari) sobre les 9h
Ruta: amb molts revols!!!

APUNTATS

1.- Gesus
2.- Tetsui
3.- Xata
4.- Pere Deauville ( si no plou) :rolleyes2:
5.-Jame_x
6.-


Manifesteu- vos!!!

Salut!!!
 
Última edición por un moderador:
IeePPp!!

Aquest dissabte tocan nens...de manera que res de moto :cry:

Que us ho passeu be! :)
 
SORTIDA DISSABTE 12 DE JULIOL

Lloc de trobada: Rodona aeroport Riudellots
Hora: 08:30
Esmorzar: Hostal Els Cortals ( St. Hilari) sobre les 9h
Ruta: amb molts revols!!!

APUNTATS

1.- Gesus
2.- Tetsui
3.- Xata
4.- Pere Deauville si no plou...! :rolleyes2:
5.-


Manifesteu- vos!!!

Salut!!!

Si no llueve...
 
Arriba