LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ? Estiu 2014

Heii, que salida, Yo os acompañaria pero por la mañana del Domingo he quedado para subir al Coll, y si salgo mecanicamente me afectara, otro dia sera nois, tomar un par de gintonics a mi salud, no a mi cuenta heee!!, a10
 
Ei nenes!

Si és per dissabte...se mapunte a la movida esta! jejejejeje

Petonets!
 
SORTIDA NOCTAMBULA DISSABTE 20/09/14

Sortida: Bicenturi 20:30
Sopar Can Panedes
Copa: 245 de S' Agaró
Ruta1:Els Angels - La Ganga- Romanya - Llagostera
Ruta2:Llagostera - Tossa- SFeliu - S' Agaro

Asistents:
1.- Jesus
2.- Alf
3.- Tetsui
4.- Albur
5.- PereDV??

Si algú ha de matinar el diumenge que vingui a fer la primeta part de la Ruta i el sopar si vol...estarà aviat a casa

Manifesteu-vos!!!

Jesus.
 
Ep .., ahir em vaig donar un cop a la mà i avui la tinc inflamada i adolorida:cry: així que causo baixa per a la sortida-sopar d'aquesta nit:undecided:, felicitats presi !!!!:)
 
Ep .., ahir em vaig donar un cop a la mà i avui la tinc inflamada i adolorida:cry: així que causo baixa per a la sortida-sopar d'aquesta nit:undecided:, felicitats presi !!!!:)

Ej què ... ves on devies posar la ma ;). Que no sigui res.

Va nenes, que en una estona ens veiem!!

Suposo que va anar bé, oi? "Por ahi" he vist una foto amb tres motos que feien llum i una que portava una làmpada de carburo :D

Nosaltres, al matí i per anar acomiadant l'estiu, vàrem voltar pel Lluçanès,



Prement la foto en veureu d'altres :)
 
Ej què ... ves on devies posar la ma ;). Que no sigui res.



Suposo que va anar bé, oi? "Por ahi" he vist una foto amb tres motos que feien llum i una que portava una làmpada de carburo :D

Nosaltres, al matí i per anar acomiadant l'estiu, vàrem voltar pel Lluçanès,



Prement la foto en veureu d'altres :)

Va anar d'aquella manera, Siso...a la tarda penjaré una seqüéncia prou entenedora...;)

Vaig enterar-me'n tard de lo del Lluçanés, sino ja us hagués acompanyat, ja...
 
Distret el sopar de dissabte...

la cosa va anar mes o menys així...

adjunto alguna imatge...


zdbxmx_zps5741555f.jpg


bcllgj_zpsb630d0f8.jpg


9zklen_zps943d6d26.jpg


kwvf1q_zps7d805026.jpg
 
ALBURRRR!!! CAAABROOOO:angry::angry::angry: I cagat!! Li te por a la sorreta!! En Jusús el va acollonir!! i per aixo no va venir a tossa!! Molt be el convit del presi!! Al ECLIPSE NENS!!
 
Va anar d'aquella manera, Siso...a la tarda penjaré una seqüéncia prou entenedora...;) ...

Qüions, deia l'extremeny! Això sí que és una crònica amb tots els ets i uts. Ni en Josep Pla l'haguera fet tan detallada. :D
 
Albur, genials les fotos tunejades...:D em recorden a les KKK que fa en Paco Jones al foro dels Kriders...grande!!!:cheesy:

V' sss:cool2:
 
A ver chicos.. (juax juax), me han llegado rumores k este sabado 27 se hace una salida para ir almorzar al Thermix.. pub mas k famoso por el Sr Padila y su buen comer, sitio en Caldes de Malavella, osease mi pople.. y no me habisais.. aarrgghh
Supongo k sera tema de las rutas del encuentro, como no se bien de k va, me podeis decir este sabado de donde y k hora se sale, claro y la ruta, si pude ser..
De lo contrario os podeis llevar una multita x aparcar mal, de mis amigos los municipales.. ja ja ja
 
Ep! Que s'ha acabat l'estiu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Última edición:
Ja! De fet espero que el veiés tothom, però tampoc es tracta de deixar petjada ni de que em surtin admiradors a cada cantonada :D

Jo també vaig llegir quelcom, juax juax i, evidentment, estàs molt amunt en la meva llista d'admiradors :)

Salut !
 
Hola Makus, Para el almuerzo de mañana en Thermix, los municipales me han prometido que nos guardaran sitio delante del bar, asi podremos hacer fotos y estar trankilos por el sitio.
Yo os esperare en el mismo,para las 10H.
Nos vemos.
 
Dalmaaaaaaaaaaaaaaaaaau! T'has enteraoooooooooooooooo? :D
 
Albur, genials les fotos tunejades...:D em recorden a les KKK que fa en Paco Jones al foro dels Kriders...grande!!!:cheesy:

V' sss:cool2:

Ben volgut, estimat, recordat i entranyable colega Jesus, els Deus del Comic m'han dit que m'has invocat amb les tres lletres màgiques "KKK" i que pel que veig m'han fet "internacional" :rolleyes2: dins aquets paratges.

Efectivament les cròniques del company Albur son l'inici d'un llarg camí , gens fácil per cert, i que m'agradan força:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:. El tema està en saber reflectir en uns esquetxos , breus, momets molt concrets i comentaris que de vegades pasen desapercebuts.
Gràcies company pel cumpliment de "grande" (desmerescut) la veritat es que darrerament quasi no les faig (KKK) :cry:

be , corto el rotllo doncs aqui no pinto res en absolut, i us demano disculpes.

Si puc ajudar.vos en qualsevol cosa estic a la teva/vostra disposició.

una abraçada a tots de part de PACO-KKK-JONES i la resta dels que us estimen de Lleida.

Demà sortim cap al Port de Balès (FR) i si us sembla be intentaré penjar una KKK a la vostra salut.

Vvvssssssssss

per cert, ¿algú de vosaltres sap a quines paraules representan les KKK ???? :tongue:

.
 
Última edición:
ufff!! el Pako-Jones!!!! està per tot arreu!!! :D
Petonets !!!


Bé, dos que ja són a casa després del café i una estoneta de gimnàs, per cremar el menjar. :tongue:
Un plaer haver gaudit ruta, taula i una molt bona estona amb vosaltres.

fins la propera! A veure si sou més puntuals que ens heu fet esperar a Caldes. :D

:thumbsup::thumbsup:
 
Gracies A tot@s per l'ajuda d'ahir..., sobre tot als que veiu de mes lluny, Piki, Kiko i Pep...!

d'aqui a una estona es tancara aquest fil per adequarlo a l'estacion que correspon..! :rolleyes2:
 
Arriba