LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ja ha glaÇat - Hivern 2014 -2015

20130524083847000000.jpg
Aquest dissabte fotrà una rasca de collons. Millor a casa davant de la llar.
34750180.jpg
O no?

Última edición:
Doncs jo poc que pugui faré una escapadeta per provar com van les Armazon...podriem fer un puja i baixa a Sant Hilari.:rolleyes2:-

Jesús, heu agafat el gust a això dels hospitals?? Carai noi! Espero que no sigui res.

Cuida't!

Cuida't Jesús, que per la foto que he vist per WhatsApp t'has quedat a les canyes, perquè després diguin alguns que no hi ha maneres d'aprimar-se!! que t'ho expliquin a tu!!:D:D 3 dies menjar d'hospital i arreglat!!
L'important és que tot estigui bé
:thumbsup:

Vinga companys, ningú dels de per aquí té ganes d'anar al Marroc !!, No sé de ningú que hagi anat un cop i no li hagin quedat ganes de tornar !!

ES POT ANAR AMB QUALSEVOL MOTO:(

Última edición:
DISSABTE 7 DE FEBRER 2.015

MINI-SORTIDETA "KIG-SIZE"; "Els 365 Revolts de ST.Feliu a Tossa pel dret i pel revés" (o les 730 tombades)

Hora de Trobada: 9:45
Lloc de Trobada: Teatre Municipal de Sant Feliu de Guixols (Costat Monestir)

Ruta: La que es desprèn del títol

Lloc d'esmorzar: Allà a on ens agafi la gana

Lloc del fervestar: Allà a on ens agafi la set

Tot per estar a caseta (la pròpia de cada un) cap a les 14:00

Assistents

1- Amador
2- Jesus
...i 98 més?

nota: No més podran venir el 100 primers inscrits i aquells que no confirmin aquí mateix no rebran el WZP personal amb les dades reals de la sortida i es trobaran amb dos (o tres) pams de nassos)

Última edición:

MINI-SORTIDETA "KIG-SIZE"; "Els 365 Revolts de ST.Feliu a Tossa pel dret i pel revés" (o les 730 tombades)

Assistents

1- Amador
2-
3-
...

nota: No més podran venir el 100 primers inscrits

Però no deies que volies estar a prop del foc !!:embarassed:
Jo aquest dissabte no moto !!:cry:

Aquest cap de setmana tampoc toca moto:(, tinc coses per fer endarrerides i amb el fred que farà no em ve de gust un altre Tossa-Sant Feliu:D, que us vagi bé la sortida:),ens veiem a la romàntica;). Jesus cuida't :kiss:

Be, doncs s'ha complert el que estava previst; els 97 que no han confirmat la seva assistència en aquest foro, s'han trobat que a l'hora i llocs assenyalats no hi havia ningú.
Per contra els que hem procedit segons establien les normes hem gaudit d'una fantàstica matinal.

De Sant Feliu a Tossa rodant a ritme pausat i respirant a ple pulmó, amb una parada al darrer mirador per admirar les vistes, hem gaudit de la llum i el paisatge.
De Tossa a Llagostera i refilant a consciència els revolts ens hem situat al lloc adequat per esmorzar com es de rebut.

Aliment i conversa de primera fins a les 13:18 tocades i cap a casa.

Un anecdòtic incident; en Jesús a tingut que canviar de "montura" per raons inevitables just a l'inici del recorregut.

Els 97 rebels encara deuen estar vagant per l'espai sideral.

Be, doncs s'ha complert el que estava previst; els 97 que no han confirmat la seva assistència en aquest foro, s'han trobat que a l'hora i llocs assenyalats no hi havia ningú.
Per contra els que hem procedit segons establien les normes hem gaudit d'una fantàstica matinal.

De Sant Feliu a Tossa rodant a ritme pausat i respirant a ple pulmó, amb una parada al darrer mirador per admirar les vistes, hem gaudit de la llum i el paisatge.
De Tossa a Llagostera i refilant a consciència els revolts ens hem situat al lloc adequat per esmorzar com es de rebut.

Aliment i conversa de primera fins a les 13:18 tocades i cap a casa.

Un anecdòtic incident; en Jesús a tingut que canviar de "montura" per raons inevitables just a l'inici del recorregut.

Els 97 rebels encara deuen estar vagant per l'espai sideral.

Totalment d'acord però per a mi no era tan pausada serà per allò del pulmó que a mi em falla, jajaja.

Assistents

1- Amador
2- Jesus
...i 98 més?

nota: No més podran venir el 100 primers inscrits i aquells que no confirmin aquí mateix no rebran el WZP personal amb les dades reals de la sortida i es trobaran amb dos (o tres) pams de nassos)

Ahhhh, per cert... un dels 98.... es manifesta.....!

No podre venir diassabte dia 7, un dels motius es que ja forma part del passat recent i el meu pla era un altre, igual o millor que aquest..., mai pitjor....!

M' al.legro que us ho pasessi-ho d'allò mes be i que el nen GeSuSH2o, tingui l'escapament arranjat...! :lipsrsealed:

No podre venir diassabte dia 7, un dels motius es que ja forma part del passat recent i el meu pla era un altre, igual o millor que aquest..., mai pitjor....!

M' al.legro que us ho pasessi-ho d'allò mes be i que el nen GeSuSH2o, tingui l'escapament arranjat...! :lipsrsealed:

Ahhhh, "punyeteru",,,,

:lipsrsealed:

El presi està enamorat! :huh::huh: Si no, no s'entén !!!:embarassed: Estar enamorat és l'únic que es podria dir que és millor que anar en moto :D:D:tongue:

Hola mainada!

Veig que us ho vau passar molt bé per Tossa.
A mi em va tocar anar a veure a la mami que era el seu aniversari, i està clar, el primer és el primer.

A veure si diumenge es comporta i tenim un "estiuet de Sant Martí" d'un dia i no fa gaire fred.
:undecided:

Hola mainada!

A mi em va tocar anar a veure a la mami que era el seu aniversari, i està clar, el primer és el primer.

A veure si diumenge es comporta i tenim un "estiuet de Sant Martí" d'un dia i no fa gaire fred.

Si fa fred, aquesta vegada no em puc oferir portar-te perquè portessis les mans calentetes !! les butxaques estaran ocupades per les mans de l'Asun:cheesy::cheesy::tongue:

Última edición:
Si fa fred, aquesta vegada no em puc oferir portar-te perquè portessis les mans calentetes !! les butxaques estaran ocupat per les mans de la Asun:cheesy::cheesy::tongue:

Molt amable, però ja miraré d'agafar els guants d'hivern, no pateixis.
:D

Hola mainada!

Per molts anys a la mami Piki..., farà bo, no pateixis..! Ahhh abans d'anar amb el mamporrero, recorda que la KgaTeLorito te calefacció al seient...;)

Mampo, ara veig que no m'has entès....!:rolleyes2:

Potser no !!:embarassed:
Potser m'hagi enamorat més vegades que motos he tingut, però l'enamorament m'ha durat menys de la meitat del rodatge:embarassed::tongue:

Un cop ja fa moltíssim temps algú em va dir, noi l'amor se'n va!!, però, ella es queda !! Suposo que a l'inrevés és el mateix !!

Última edición:
Atrás