LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ja ha glaÇat - Hivern 2014 -2015

Lacosanostra

Curveando
Registrado
4 Oct 2008
Mensajes
2.267
Puntos
113
Ubicación
Girona
Venim d'aqui http://www.bmwmotos.com/foro/salidas-y-encuentros-locales/470964-lcn-girona-anem-fer-un-volt-abans-no-glaci-tardor-2014-a-76.html


Logo%20Post.jpg



TheWeatherChannel-75x67.gif



EL TEMPS A GIRONA (a deu dies vista)



EL TEMPS A FIGUERES (a deu dies vista)


 
Última edición:
VA NEN@S...! ultima sortida de l'any pel dissabte 27...?

i si la fessim tot el dia...????, no esteu fins al cap de munt d'estar sentats a una taula menjant i bebem amb la family...?

Seiem a les nostres motos i voltem...?

Ja direu...!

Ja està dit doncs...^
 
Última edición:
A ver Nois aquí os dejo el montaje del poco material disponible de la salida, espero que os guste.

Felices Fiestas a todos los motards de buena voluntad ;)

[video=youtube;JPUqwuFoW4w]https://www.youtube.com/watch?v=JPUqwuFoW4w[/video]
 
...merci per el muntatje, Docmolins ! ...
photographie.gif

...aquesta setmana tinc invasors a casa, coses del Nadal en Familia, així que em perdo l' última.
 
A ver Nois aquí os dejo el montaje del poco material disponible de la salida, espero que os guste.

Felices Fiestas a todos los motards de buena voluntad ;)

[video=youtube;JPUqwuFoW4w]https://www.youtube.com/watch?v=JPUqwuFoW4w[/video]

Buen montaje como todos los que haces!! Desde que nos conocimos en Santuario de Montgrony te voy siguiendo!!:thumbsup:
Gracias por compartirlo. Se que disfrutas haciéndolo pero no deja de que su tiempo se lleva :dankk2:

Felices Fiestas a todos y mucha salud compañeros!!!!:thumb:
 
Última edición:
Fantàstic reportatge. Gràcies a ell m'he refet doncs havia quedat glaçat! ;)
 
Doc, merci pel video, un bon record d' aquesta sortida de germanor.;)

Presi, pel 27 a una sortida per esmorzar ja m' apuntaria...podríem pujar a Ribes de Fresser, per exemple.:cheesy:

Bones Festes a tothom...companys i companyes!!! :)

Salut!!!
GeSus:cool2:
 
VA NEN@S...! ultima sortida de l'any pel dissabte 27...?

i si la fessim tot el dia...????, no esteu fins al cap de munt d'estar sentats a una taula menjant i bebem amb la family...?

Seiem a les nostres motos i voltem...?

Ja direu...!

:undecided:Tinc sopar familiar la nit de Nadal, dinar familiar per Nadal, sopar familiar i amics per sant Esteve, i sempre a casa !! La meva dona no fa més que gastar :embarassed:
No m'he perdut ni una sortida o com a molt una des que tinc aquesta moto o sigui que l'última de l'any no me la perdré si no és per causes majors o indigestió !!:D

Pere ja som 2 !! Si no ve ningú més em faria il·lusió que em portessis darrere i així veig o mes bé noto com tens els abdominals:D
 
Última edición:
Eeeeehhhhhhhh!! ja la torneu a liar??
Encara no sé com es presenta dissabte, però si no hi han uns altres plans, igual no anireu sols que en Tettsui igual et fa un home, presi!!! :D

Jesús, ¿Ribes de Freser? Com es nota que portes pantalla alta!!!!! :ignore:

Aniré seguint de aprop el post.
:thumbsup:
 
Última edición por un moderador:
Mai s'ha de deixar perdre el darrer ball. Mai.

Excepte quan;

No tens amb qui ballar
Tens un estrenyiment a la panxa
No hi ha química i no es produeix reacció
Plou (en el cas del presi)
Neva (en el cas del presi)

De manera que si no així, anirem a ballar.
 
Eeeeehhhhhhhh!! ja la torneu a liar??
Encara no sé com es presenta dissabte, però si no hi han uns altres plans, igual no anireu sols que en Tettsui igual et fa un home, presi!!! :D

Jesús, ¿Ribes de Freser? Com es nota que portes pantalla alta!!!!! :ignore:

Aniré seguint de aprop el post.
:thumbsup:

Tranqui Pili.., que mando yo...:tongue:, pot ser Ribes de Fresser no, i a Ripoll tampoc ( massa gent ) i també molta fred, així que jo m'ho penso i preapunto..?
Per el mamporrero no pateixis que els homes no l'hi agraden, ni boig...
:rolleyes2:
 
Última edición:
Obro llista...!


ÚLTIMA SORTIDA LCN GIRONA 2014 o NO..! DISSABTE 27-12-2014

LLoc de sortida: HOSTAL MALLORQUINES

Hora: 9,00 AM

Ruta: AQUESTA-RUTA PROPOSTA 1

Ruta%25202014-12-27.jpg



Esmorzar: Rte. Els Cortals, Les arenes Sant Hilari.

Fervestar: S'agaro

Dinar: Hostal de La Granota (Sils)

ASSISTENTS, per ordre d'aparició..

01-Pere Deauville( Si plou, NO, si nieva, Tampoco) Dinar Si
02-Nen GeSuSH2O ( A Ribes de Fresser no.., pesao..) A un Bombarder
03-Mamporrero Lo que diga el Presi(no se quiere perder la ultima..., tranqui.., que no es el último casquete home..)
04-Chata, ( Encara que plogui i que nevi, ande sea), Dinar no, PERÒ.
05-Siso,(per tot el dia, si paga la pena treure la moto)
06-Pikiland, preapuntada, seguirà el post per el lloc de trobada i ruta definitiva, yasta.
07-Indecis@s...
08-
09-


Apa, ja direu...!
 
Última edición:
Presi, quedem a les teves mans, a veure que et treus de la màniga...:rolleyes2:... Ostres, Tossa, Sant Pere de Roda...ja diràs.:cheesy:

V' sss:cool2:
 
Tranqui Pili.., que mando yo...:tongue:, pot ser Ribes de Fresser no, i a Ripoll tampoc ( massa gent ) i també molta fred, així que jo m'ho penso i preapunto..? :rolleyes2:
Per el mamporrero no et preocupis, els homes no l'hi agraden ni boig
També pot ser Riells del Montseny!! Per dinar!! No se si el restaurant estarà obert! Podríem passar a mirar com està el pantà de Susqueda
 
Última edición por un moderador:
Presi si pot ser a les 9 millor, que ting convidats divendres per sopar, bueno jo no, la dona:angry:
 
Si anem al Montseny podriem anar a esmorzar al Restaurant aquell dels cascos de Mad Max...fer Collsuspina i dinar en Moia (Magadins Vell) :cheesy:
 
Última edición:
Epppsss...........Companys bones festes y bon any nou :):)


Un video diferent que me ha agradat y volia compartir:rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::tongue:

[video]http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=es&prev=search&rurl=translate.google.es&sl=en&u=http://vimeo.com/114829300&usg=ALkJrhhpEhARRa5lv9CWqzeAzebxLS4tHA[/video]

V,ssssssssssssssss
 
Epppsss...........Companys bones festes y bon any nou :):)


Un video diferent que me ha agradat y volia compartir:rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::tongue:

[video]http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=es&prev=search&rurl=translate.google.es&sl=en&u=http://vimeo.com/114829300&usg=ALkJrhhpEhARRa5lv9CWqzeAzebxLS4tHA[/video]

V,ssssssssssssssss


Epsssss.. Pedrin gracies neng...! vente a la úrtima del año, home...!


videu guay...!


BONES FESTES I MILLOR 2015 PERE....V'sss a la Elisika
 
Epppsss...........Companys bones festes y bon any nou :):)


Un video diferent que me ha agradat y volia compartir:rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::tongue:

[video]http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=es&prev=search&rurl=translate.google.es&sl=en&u=http://vimeo.com/114829300&usg=ALkJrhhpEhARRa5lv9CWqzeAzebxLS4tHA[/video]

V,ssssssssssssssss

Això és un viatge d'aventura!! Ara, s'han de tenir collons i ser jove!:undecided:
Bones festes company!
 
Última edición:
Ep bones!

Ara ja fa un temps que l'Àlbur hem va encarregar un re-estiling del logo de LCN per poder fer-ne ús. Ara que he tingut una mica de temps he estat remenant i donant-li voltes i al final ha sortit un primer esboç. Aprofitant que és nadal us el passo modificat i aprofito per felicitar-vos les festes de Nadal.

Salut!;)

Nou%2520Logo%2520Nadal.png
 
Última edición:
Eppp .... Panotxa Bones festes, un millor any 2015 i molta salut a tu i als teus !! A veure si coincidim al 2015 en moltes més sortides que el 2014 !!
Una abraçada company :thumbsup:;)

PD: M'agrada el nou logo!!:dankk2:
 
Última edición:
M' alegra veure per aquí a companys que fa temps que no veig, no us feu tant cars de veure ;) i us dessitgem a tots unes Bones Festes de Nadal , que tingueu molta salut i un profitós 2015.

V' sss :cool2:
GeSus & Elena

PD: el logo mola...però potser faltaria una R1200GS, no???:rolleyes2:
 
Quin regal, en Kike i en Panotxa per aquí.
Ep, companys, que tinc ganes de que ens trobem "in person".
Va, trobeu un forat (que a la fí es el que tots pretenem)

Wuapo el re-estilig, tot i què una GS hídrica es fa imprescindible.

 
Ep bones!

Ara ja fa un temps que l'Àlbur hem va encarregar un re-estiling del logo de LCN per poder fer-ne ús. Ara que he tingut una mica de temps he estat remenant i donant-li voltes i al final ha sortit un primer esboç. Aprofitant que és nadal us el passo modificat i aprofito per felicitar-vos les festes de Nadal.

Salut!;)

Nou%2520Logo%2520Nadal.png

Moltes Gràcies Toni, Bones festes....!
 
Mainada!!
Bon Nadal a tots/es!!! Que passeu unes bones festes!

toughtful.gif
toughtful.gif
toughtful.gif
 
Bon Nadal per a tots

Per aquest dissabte, encara estic indecís, depèn dels esdeveniments

:)
 
Aquest dissabte res de moto, compromisos familiars:undecided:
Panotxa gràcies pel logo nou:), molt maco i sense el muticultor més encara:cheesy:
Bones festes a tothom!:)
 
Aquest dissabte res de moto, compromisos familiars:undecided:
Panotxa gràcies pel logo nou:), molt maco i sense el muticultor més encara:cheesy:
Bones festes a tothom!:)

Tu te lo pierdes Cabesón...!

Epppss...no mengis molt, que ja saps que despres tot et puja al cap i vas de tort amb el portavions...!

Petons a la Maribel, a tu abraçada sense mariconades i que corri l'aire..
 
Última edición:
Be, nen@s,

som 5 ..? només..? per dinar..? quants..? o passem de dinar i amb l'esmorzar en fem prou, decidim sobre la marxa..?, faig la ruta de mati i de tarda.? Nomes de mati..? tota seguida de mati i tarda..?

redeu, soy un mar de dudas....:undecided:

Va noies que vosaltres no cuineu avui segur, digueu quelcom...!


Jo vaig preparan un parell de rutes i les penjo durant el dia, a veure si us manifesteu...i si hi ha algún indecis/a.., doncs que espavili...!

ahhhh...!

Bon nadal..!
 
Un Nadal dels bons i tots els demès dies de les vostres vides, encara molt més bons. I si el Nadal no es dels bons però tota la resta dels moltíssims dies que queden, si que ho son, doncs de puta mare.
 
Jo el que diguis Presi.... esmozar, dinar, sopar....;)

BON NADAL!!
 
Última edición:
Arriba