LCN-Girona ...Dinar de Nadal 2016 !!!

Bona ruta Ramón !! Ara només falta que les carreteres no estiguin humides ni gelades !!

s-l1000.jpg

No està de més recordar que cal comprovar l'estat dels pneumàtics i les pressions! També assegurar-se que la regulació dels amortidors estiguin correctes per a conducció dos cascs, ho dic per experiencia pròpia, si no portem la regulació d'amortiment apropiada la roda davantera perd tracció !! Amb la conseqüent caiguda!! Si perds tracció posterior encara et salvaràs però si perds tracció davantera a terra aniràs !!

Bona ruta Ramon!!!

Esperem tenir sort i no trobar-nos la capa blanca gebrada del dissabte...

unnamed-2.png

Una pista de patinatge sobre gel!!!

Diu la dona que si vaig a casa a buscar-la i la duc en cotxe que ve al dinar.

Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk

Collons!!!! Quan m.ho va explicar en Naxo, no m.ho imaginava auxí Per aquí jo baixo de la moto i vaig caminant

Apunteu doncs.
xibeca+Clara (0 cascs)

molt bé Ramon, té bona pinta, a més sembla que ens acompanyarà el temps

Sin título.png

:):)

Hola nois, dons si el temps será mejor que avui, e fet el trám avui en bici un xic humit pera el más llunes y les serres pero hera molt aviat, mes tar estará mes sec y el proxim fi de senmana es presenta mejor, será mes bonito, fins diumenge.

En Xavi i la Belén no poden venir, han de cuidar als sogres-pares, que no estan bé.

Salut, amics i força al canut per gaudir de tot !!!

Bones.....

Avui he fet sortideta en solitari per xafardejar la ruta que farem diumenge. La carretera estava en bastant bones condicions, excepte la GI-532 (Les Serres, Constantins, Bonmatí), que era una auténtica pista de patinatge, l'asfalt ben moll i tot plé de fulles. Amb el mateix panorama m'he trobat en el primer tros del trajecte entre el mirador de Susqueda i Osor, també he anat amb el cul ben apretat.

Que ho sapigueu de cara a diumenge, mucho cuidadito en estos dos tramos.

Bones.....

Avui he fet sortideta en solitari per xafardejar la ruta que farem diumenge. La carretera estava en bastant bones condicions, excepte la GI-532 (Les Serres, Constantins, Bonmatí), que era una auténtica pista de patinatge, l'asfalt ben moll i tot plé de fulles. Amb el mateix panorama m'he trobat en el primer tros del trajecte entre el mirador de Susqueda i Osor, també he anat amb el cul ben apretat.

Que ho sapigueu de cara a diumenge, mucho cuidadito en estos dos tramos.
Doncs per anar a patir millor fer una variant i més anant acompanyats de les senyores..
Raimon i Ozepe tingueu present el consell..
Pep

Sobre lo de la ruta no tiene que ser problema este domingo la temperatura sube, el que esté húmeda es normal en casi toda girona por estas fechas, Yo las paso casi cada fin de senmana y solo puedo decir que hay que ir con más precaución y pensar que no está helada solo algún tramo húmedo, a y somos mayores y prou responsables, dicho esto la ruta es un más a más, es libre lo importante es el Dinar de Nadal todos juntos.
PD. Pep tu heras el que estaba por la cerdanya hace cuatro días. ..?, fins el domingo nen.

Raimón ya he vuelto ..
Sólo fuí a pasar el día hace 2 sábados y hacía frío pero con cuidado se pasaba por todos los sítios..
Pep

images

ACTUALITZAT FINS AQUÍ.....!

Assistents:

01-Ramon Deauville & Pepi (2 cascos)
02-Pere Deauville & Pikiland (2 cascos)
03-Xibeca & Clara (llauna...?)
04-Jaume X & Nuri X (2 cascos)
05-Pep GS & Marta (2 Cascos)
06-Fontrom (1 casco)
07-Jhonyleft & Roser (1 Cascos+una llauna)
08-Ozepe & Tuchy (2 Cascos)
09-Tettsui & Asun (2 Cascos)
10-Julio & Emi (2 Cascos)
11-Joan Trias & Maria (2 Cascos)
12-Alex Web (1 casco)
12+1-Johnnyhy & Monica (2 cascos)
14-Nissimo & Jay (2 cascos)
15-Norfeu & Mon (2 cascos)
16-Siset & Estrella (2 cascos)
17-Pere ZR & Isabel (2 cascos)
18-Naxo & La Nena (2 Cascos)
19-Xaprat & Laura ( 2 Cascos)

...ja som 36 !!! , seguim encara hi ha lloc....

Última edición:
Gràcies Sr. Deauville por actualitzar..., estava de puente....

PEDROZR, i resta d'assistents, no patiu, el Road Leader Raimon es un expert, aixi que a seguir les seves instruccions en ruta i fer el mateix que ell, menys si cau per terra....;)

Última edición:
36_12_18.gif
Jo coneixent al Road Lider no em molestaria massa a posar ruta al navegador! Estic convençut que l'amic Ramon no portarà ni GPS!!

imagenes-graciosas-animadas-para-compartir-en-facebook-2.jpg

Bonas nois, pert dema sería interesant un parell de walkis, al meins pert él de cua está en sintonia con el davant, vale dons fins dema .

Bona nit , demà no ens espereu per la ruta en moto, perqué irem directes al restaurant . Que tingueu bona ruta i fins demà.

Des-de l'SKAla desitjar-vos bona ruta i bon papeig....!
Ull amb les obagues...
Vvvv'sss

Buen segur que ens hem saludat a l'N II....o per l'Emporda si puges....i si no, tens convidada a birra i anxoves...un cop torni a conduir que estic de baixa...

Bon dia familia..
Malauradament un problema de salut d'última hora ens deixa sense dinar de Nadal..
Passeu-ho bé i ja quedarem per fer el darrer esmorzar de l'any..!!
I BON NADAL si no ens veiem abans..!!
Pep

Bon dia familia..
Malauradament un problema de salut d'última hora ens deixa sense dinar de Nadal..
Pep

Sap greu Pep

Una forta abraçada

Que es millori aviat!!

Bon dia familia..
Pep
Espero que no sigui res greu.
Una abraçada.

...tá clar que aquest any tenim el Restaurant molt a prop de casa, dels primer en arribar !!!
...una gran jornada en familia, els amics els tinc lluny, els que tinc a la vora ja son com la familia, donar-vos les gracies a la gran familia de lacosanostra i parents propers que ens han acompanyat per fer del dia d' avui un dia especial, sobre tot a Ramon, que no s' ho ha currat molt per que aquestes carreteres em penso que les va construir ell mateix a pico i pala...
construction.gif
...i espero de tot cor que ens toqui la Grossa...apa, Bon Nadal Familia !!!

hem passat un dia genial...!!! ara s'ha de pensar en el 2017...!!!:rolleyes2:
gracies Ramón i participants;)
visca LCN..!!!!!!!!!!!!!!!

Be familia y intims, espero que tots esteo a puesto y fins la próxima, merci a tots per la vosotra companya y poc mes a dir, bon Nadal .

Atrás