Tettsui
Curveando
Bona ruta Ramón !! Ara només falta que les carreteres no estiguin humides ni gelades !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Ejem, no he vist res dels drets d'autor d'aquesta foto.Bona ruta Ramon!!!
Esperem tenir sort i no trobar-nos la capa blanca gebrada del dissabte...
Ver el archivo adjunto 61291
Una pista de patinatge sobre gel!!!
Gesus....que ting el teo decim apunt de caduca, que faix ...lo pasarás a busca, o qué nen.
Apunteu doncs.
xibeca+Clara (0 cascs)
Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk
Doncs per anar a patir millor fer una variant i més anant acompanyats de les senyores..Bones.....
Avui he fet sortideta en solitari per xafardejar la ruta que farem diumenge. La carretera estava en bastant bones condicions, excepte la GI-532 (Les Serres, Constantins, Bonmatí), que era una auténtica pista de patinatge, l'asfalt ben moll i tot plé de fulles. Amb el mateix panorama m'he trobat en el primer tros del trajecte entre el mirador de Susqueda i Osor, també he anat amb el cul ben apretat.
Que ho sapigueu de cara a diumenge, mucho cuidadito en estos dos tramos.
En Xavi i la Belén no poden venir, han de cuidar als sogres-pares, que no estan bé.
Salut, amics i força al canut per gaudir de tot !!!
...yeeeeep ! ...que jo no he fet res, tot el programa es d' en Ramon, jo només he fet els mapes...Doncs per anar a patir millor fer una variant i més anant acompanyats de les senyores..
Raimon i Ozepe tingueu present el consell..
Pep
Si jo no tinc gps.Jo coneixent al Road Lider no em molestaria massa a posar ruta al navegador! Estic convençut que l'amic Ramon no portarà ni GPS!!![]()
![]()
Bon dia familia..
Malauradament un problema de salut d'última hora ens deixa sense dinar de Nadal..
Passeu-ho bé i ja quedarem per fer el darrer esmorzar de l'any..!!
I BON NADAL si no ens veiem abans..!!
Pep
Espero que no sigui res greu.Bon dia familia..
Malauradament un problema de salut d'última hora ens deixa sense dinar de Nadal..
Passeu-ho bé i ja quedarem per fer el darrer esmorzar de l'any..!!
I BON NADAL si no ens veiem abans..!!
Pep