Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Ahhh, vols dir aquesta!, M'ha costat molt trobar-la.:huh:
El hábito no hace al monje!!:tongue:Deia en Joan...
MOLTES GRÀCIES.
Se que ningú es cuiner sols per portar mandil, però el mandil ajuda.
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Fixat bé amb la gorra que duia a la foto en Joan!!!:rolleyes2:...m' he perdío algo ???![]()
...pos no le veo ná raro !!!Fixat bé amb la gorra que duia a la foto en Joan!!!:rolleyes2:
bona i fresqueta ruta .....!![]()
Ja tens el jardí acabat? :rolleyes2:
PRESI!!! El telèfon s'ha mort! No tinc Whatsapp fins divendres a la tarda! fes-ho saber al grup siusplau. Així em podreu criticar!Demà dijous ens veiem a les 8,30h No ?? o sigui que fins demà!:thumbsup:
Jesús es demá dijous a les 20'30?
Hola a tots. Ara fà temps que no pasava per aqui i veig que segueix tot amb la mateixa activitat. Em dic Javi, soc de Sant Cugat i m' agradaría fer la sortida d' aquest dissabte que vé. Es posible o vaig tard? Hi ha algú que surti desde el vallés, Barcelona... per quedar i anar fins la sortida a Verges, sino ja m' aproparé jo i la meva R 100 de 1.982.
Estem en contacte doncs.
Lo de banyarse es lliure!Eiii! Moltes gracies! Cap peoblema en pagar una ronda. Ja pujaré sol es igual, després tinc planejat quedarme a Calella de Palafrugell. Lo del banyador i toballola va en serio?
Estem en contacte. Potser necesitaría o us dono el meu numero de teléfon per estar en contacte. Com ho fem? M envía algú un privat?
No hacemos cena!:undecided:Hola makus..este Jueves haceis cena....
Hola a tots. Ara fà temps que no pasava per aqui i veig que segueix tot amb la mateixa activitat. Em dic Javi, soc de Sant Cugat i m' agradaría fer la sortida d' aquest dissabte que vé. Es posible o vaig tard? Hi ha algú que surti desde el vallés, Barcelona... per quedar i anar fins la sortida a Verges, sino ja m' aproparé jo i la meva R 100 de 1.982.
Estem en contacte doncs.
PRESI!!! El telèfon s'ha mort! No tinc Whatsapp fins divendres a la tarda! fes-ho saber al grup siusplau. Així em podeu criticar!Demà dijous ens veiem a les 20,15 h No ?? o sigui que fins demà!:thumbsup:
Ja veieu que no he posat ruta !!:undecided: Aquest dissabte se m'ha girat feina !!:smash: O sigui que no compteu amb mi :embarassed: :tongue:
Operen a la Mama Deauville el divendres, tindre que estar pendent d'ella...!
Espero que hagi anat tot bé!!!