LCN-GIRONA Estiu 2015"...lo caloret " ja es aquí !

Lacosanostra

Curveando
...on anem a refrescar-nos ?

2630264223_5760d90653_o.jpg

TheWeatherChannel-75x67.gif

...venim d' aquí

LCN

Ahhh, vols dir aquesta!, M'ha costat molt trobar-la.:huh:
El hábito no hace al monje!!:tongue::D
Deia en Joan...

MOLTES GRÀCIES.
Se que ningú es cuiner sols per portar mandil, però el mandil ajuda.
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Ahhh, vols dir aquesta!, M'ha costat molt trobar-la.:huh:
El hábito no hace al monje!!:tongue::D
Deia en Joan...

MOLTES GRÀCIES.
Se que ningú es cuiner sols per portar mandil, però el mandil ajuda.
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

...m' he perdío algo ???
embaar.gif

SOM-HI! NOIS!

SORTIDA DISSABTE DIA 11 JULIOL !!

QUAN ENS A DONEM S'HA PASSAT L'ESTIU!

Punt de trobada: Benzinera de Verges
Hora: 8'30 hores

RUTA : https://goo.gl/maps/8DDY3

Esmorzar a Sant llorens de la Muga
Fervestar a l'Escala, al davant del mar, També es pot portar el tanguilla per a un banyet

1.- Jesús
2.- Javi
3.- Julio
4.- Trias
5.- Tettsui

他に誰が奨励されている??????=Qui més s'anima??????

Última edición:
PRESI!!! El telèfon s'ha mort! No tinc Whatsapp fins divendres a la tarda! fes-ho saber al grup siusplau. Així em podeu criticar! :D:D Demà dijous ens veiem a les 20,15 h No ?? o sigui que fins demà!:thumbsup:

Última edición:
Hola a tots. Ara fà temps que no pasava per aqui i veig que segueix tot amb la mateixa activitat. Em dic Javi, soc de Sant Cugat i m' agradaría fer la sortida d' aquest dissabte que vé. Es posible o vaig tard? Hi ha algú que surti desde el vallés, Barcelona... per quedar i anar fins la sortida a Verges, sino ja m' aproparé jo i la meva R 100 de 1.982.
Estem en contacte doncs.

joan, jo també vinc dissabte .... veig que ja tenim les "birres" pagades:cheesy:
benvingut javigass

Hola a tots. Ara fà temps que no pasava per aqui i veig que segueix tot amb la mateixa activitat. Em dic Javi, soc de Sant Cugat i m' agradaría fer la sortida d' aquest dissabte que vé. Es posible o vaig tard? Hi ha algú que surti desde el vallés, Barcelona... per quedar i anar fins la sortida a Verges, sino ja m' aproparé jo i la meva R 100 de 1.982.
Estem en contacte doncs.

Hola Javi,

A vegades puja en JaumeX de Terrassa...però aquest dissabte et tocarà pujar sol...i recorda que la novatada es pagar una ronda de birres!!!

Ens veiem dissabte i benvingut!!!

V' sss
GeSus:cool2:

Benvingut Javi ! Apuntat estas!;)

Julio! Apuntat! :tongue:

Fins dissabte companys! :thumbsup:

Eiii! Moltes gracies! Cap peoblema en pagar una ronda. Ja pujaré sol es igual, després tinc planejat quedarme a Calella de Palafrugell. Lo del banyador i toballola va en serio?
Estem en contacte. Potser necesitaría o us dono el meu numero de teléfon per estar en contacte. Com ho fem? M envía algú un privat?

Eiii! Moltes gracies! Cap peoblema en pagar una ronda. Ja pujaré sol es igual, després tinc planejat quedarme a Calella de Palafrugell. Lo del banyador i toballola va en serio?
Estem en contacte. Potser necesitaría o us dono el meu numero de teléfon per estar en contacte. Com ho fem? M envía algú un privat?
Lo de banyarse es lliure!:)
Javier, ens posem en contacte per aquí mateix!
:thumbsup:

Estem en contacte doncs.

Benvingut Xavi, entra i posa't còmode...! ;)

PRESI!!! El telèfon s'ha mort! No tinc Whatsapp fins divendres a la tarda! fes-ho saber al grup siusplau. Així em podeu criticar! :D:D Demà dijous ens veiem a les 20,15 h No ?? o sigui que fins demà!:thumbsup:

Queyamenteraooooooo, Mampo....que tranquilito està el guasa esta setmana.... :lipsrsealed:

:D :D

Última edición:
Hola nois apunteu-me per dissabte. ja quedaré amb en Julio.

SOM-HI! NOIS!

SORTIDA DISSABTE DIA 11 JULIOL !!

QUAN ENS A DONEM S'HA PASSAT L'ESTIU!

Punt de trobada: Benzinera de Verges
Hora: 8'30 hores

RUTA : https://goo.gl/maps/8DDY3

Esmorzar a Sant llorens de la Muga
Fervestar a l'Escala, al davant del mar, També es pot portar el tanguilla per a un banyet

1.- Jesús
2.- Javi
3.- Julio
4.- Trias
5.- Tettsui

他に誰が奨励されている??????=Qui més s'anima??????

Última edición:
Dons ja està la sortida feta segons el previst! 5 apuntas i tots presents a l'hora escrita!. Avui tenim un nou company en Javi que es veu que tenía gana, ja que ve desde Sant Cugat i que mal esmorzar tindra :D,.
Sortim després dels 5 minuts de rigor per si a última hora algú decideix venir. Anem direcció Sant Llorenç de la Muga, un poble maco per visitar, entrem a la plaça de l'Església al bar Centre la fraternitat, un lloc agradable per seure i prendre una Coca-Cola, no recomendable per menjar rés! La veritat és que jo ja havia estat en una sortida i l'esmorzar va estar molt bé, no com avui, bocatas de pena per fotre-li pel barret al cambrer, amb perdó per els cambres professionals per que aquest de cambrer te el que jo de gay i que no s'ofengui cap gay :undecided:.En Javi va anar a comprar una pasta a la pastisseria de la plaça! Amb això està tot dit.
Agafem direcció a l'Escala passant per Peralada i Sant Pere Pescador, carretera bona però alguns trams amb gravilla, bons paisatge, ritme tranquil però constant, aviam de respectar les dos màquines àvies que ens acompanyen! Temperatura duns 29 graus! A les 12'30 ja estaven asseguts a la terrassa davant del mar amb una cervesa ben fresca, que ens ha convidat el company Javi per no trencar la tradició!
Fins aquí la sortida d'avui!

Gràcies companys :thumbsup::thumbsup:

Joan

Última edición:
Hola a tots. Un plaer compartir amb vosaltres un matí amb moto. Bona companyía, paisatges preciosos, montanya, mar... que mes es pot demanar.... Per demanar, un bon esmorzar, je je!

Ja veieu que no he posat ruta !!:undecided: Aquest dissabte se m'ha girat feina !!:smash: O sigui que no compteu amb mi :embarassed: :tongue:

Última edición:
No surt ningú aquest dissabte??:embarassed:
Jo només de pensar que no sortiré ja em poso de mala llet!:angry:

Ara! A la tarda nit aniré a sopar amb L'Asun amb moto. ;) Si algú s'anima ja ho sap! Les opcions són: Mas pou, L'escala, Cala Canyellas de LLoret.! Encara no ho tinc decidit! :tongue:

Aquí ho deixo ja ho sabeu us convido a la catalana! CADASCÚ ES PAGA EL SEU!!:D:D:D

Última edición:
Atrás