LCN-GIRONA Estiu 2015"...lo caloret " ja es aquí !

Si no llueve (cosa que dudo) estaré allí a las 8:15 :cheesy:

Última edición:
Joan, Chata, Enrique y Julio
aquets son uns dels viatjes que em parlat aquet mati,
als altres he vist que falten moltes fotos que ja no surten,
intentare posarles un altre cop.

http://www.bmwmotos.com/foro/viajes/236500-destino-2011-rumania-y-algo-mas-23-dias-y-9686-km.html

http://www.bmwmotos.com/foro/viajes/238568-cordoba-nordkapp-y-stelvio-13949km-23-dias.html

http://www.bmwmotos.com/foro/viajes/237241-el-arco-alpino-y-croacia-19-dias-de-montana-y-mar.html

Aquet ultim a partir de la pag.2 podreu veure lo que em parlat que fesiu vosaltres.

mati fresquet..ideal per anar en moto...bon esmorzar i bona tertulia..!!
ara em vaig a mirar els viatges d' en Joan
salut ;)

Com sempre bona ruta i millor companyia,
avui moltes historietes de viatges que m'agrada molt,
Nissimo madiquita jajaja.

Si senyor, molt maca la ruta de la SE VE NA, aquesta és la 3 vegada, tenía ganas de fer-la de dia, llàstima que las carreteras estaven molt humides, la llum després de la pluja d'aquesta nit era espectacular. Després d'un bon esmorzar i llarga sobretaula en fet la carretera dels àngels, Romanyà i aperitiu a casa den Xata! En fi un matí de lo més entretingut!. Ahhh en Nissimo se ha dormido :cry: y nos ha dado plantón :tongue:
Gràcies companys i fins la pròxima :thumbsup::dankk2:

Última edición:
Gracies Nen@s per compartir..., veig que certament la Ruta de la VIIIª SE VE NA, us va agradar ehhh...!!! :cheesy: Fins a tres vegades hi heu passat...! ..! :tongue:

Última edición:
Això si que serà una bona ruta motera! Fas molt bé!! Aquestes rutes no sempre es poden fer i tampoc tots els motards es veuen capaços de fer-la! Que us ho passeu molt i que molt bé!:thumbsup:

Be, nen@s per intentar passar aquest estiu de la millor manera...entre que alguns marxen de vacances, altres tornen i d'altres les esperen...anem a distreure l'estiu com mes ens agrada i sense passar gaire calor....en moto a la fresca...ruta i sopar...

Per l'altre mitjà de comunicació es parla, es diu, es comenta..però el lloc es aquest, aixi tothom que vulgui podreu venir i aqui quedareu retratats....

Aprofitant que l'Alba, la filla d'en Chata i la Gloria farà anys...( no gaires) , l'hi be de gust que ens trobem per acompanyar-la i proposa un lloc per sopar plegats el proper dijous dia 6-08-2015
....

El Plan sería aquest...

Sortida: a les 19,45 h aprox ens trobem a: BICENTURY
Sopem a: LA BARBERIA DE ST. ANTONI DE CALONGE
Despres parlen de fer un Gelat a Tossa de Mar, ja un clàssic...
Despres cap a LLagostera i uns cap a Gi, altres cap a SFG i altres cap a KLONG.

Per tant la Ruta seria.....?????

Girona -Romanya-KLONG-ST.ANTONI KLONG-SFG-TOSSA-GELAT-LLAGOSTERA-GIRONA i abans de les 24h, a casa a dormir que l'endema algun@s treballem......:)

Com ho veieu...?

Jo m'hi apunto i d'altres ja ho estan...!

01-ALBA
02-CHATA
03-GLORIA
04-GeSuSH2O
05-PERE DEAUVILLE
06-SARAY DEAUVILLE
07-NISSIMO
08-JAY
09-FONTROM
10-MAMPO

Última edición:
Nois i noies, a la Barberia cal reservar (no ho fan normalment) avui mateix abans de les 13 hores, de manera que aneu-vos retratant.
Per evitar sorpreses l'Alba tancará un menú per tots.

Jo no podre confirmar la meva neboda fins a l'hora de dinar..., apunta a SARAY, es mes facil esborrar-la que afagir un lloc..., allà no van sobrats d'espai...

Llàstima que aquesta moguda no hagués estat el dijous passat...:embarassed:

...Xata, Gloria...bon viatge per la Ruta 66 i a poc a poc que pican fort, deseguida foten má a la cartutxera.
...ah ! ...i per pasar per inmigració, ben afeitadet...que no et prenguin per un yihadista.
...Feliciteu a l' Alba de la nostra part, lamentablement no podrem acompanyar-vos.

...Xata, Gloria...bon viatge per la Ruta 66 i a poc a poc que pican fort, deseguida foten má a la cartutxera.
...ah ! ...i per pasar per inmigració, ben afeitadet...que no et prenguin per un yihadista.
...Feliciteu a l' Alba de la nostra part, lamentablement no podrem acompanyar-vos.

Gràcies Josep i Tuchi, no us amoineu, apart de l'estelada, també porto el Colt. ;)
Felicitem a l'Alba de part vostra:thumbsup::thumbsup:

Hola..

Volia ser-hi però divendres surto d'hora per fer ruta fins a Cerler.Aprofito un dia de permís i vaig a "pasturar"

Un petó ben gros a les homenatjades i ens veiem aviat..

Pep

Amador I Gloria que vagi be el viatge i a disfrutar el máxim possible. Felicitas a l' Alba.

Salut

Jaume:)

Ara t'escolto

Llista sopar actualitzada:

Alba
Glòria
Amador
Pere
Saray
Nen Jesús
Nissimo
Jay
fontrom
tettsui

Tancat definitiu: Total 10 pax

Em sap greu companys, però al final la persona que m'havia de tancar el xiringuito no Pot!
Així que molt al meu pesar, no compteu amb mi! :embarassed: :cry:

Aquesta setmana no moto, tampoc dissabte!:undecided: :angry: :cry:

Atrás