LCN-GIRONA Estiu 2015"...lo caloret " ja es aquí !

...apa que t' ha costat molt l' actualització !!! ...
pancoucou.gif

Ep!!!

Dijous 20/08/15 sortida Nocturna per Figueres!!!

Lloc de sortida: Cutre Hotel de Medinyà a les 20h

Sopar al Club deTennis de Figueres a les 21:00

Sopar:
Pica&pica
2 Segons a triar
Postre
Vi de la casa+ aigua
25$/barba

abans i després rutilla noctàmbula

Numerarseeeeee!!!:cheesy:

1 GeSus H2O
2 Cabesón
3 Mamporrero (Si no plou )
4 Pere Deauville ( si no plou)
5 Enrique2011 ( Si no llueve tambien se viene )
6 Nissimo (Este...?, seguro que aunque llueva)
7 Enricp ( només sopar)
8 Fronton (provisional)
9 Turri ( vindrà en bici )
10 Alex

V'sss;)
GeSus

Mira al final serem un bon grupet !! :cheesy: Pel que es veu això d'anar a prendre una copa al Paradais a tingut molt èxit !! :D:D

Bon dia nen@s

Una altre sortideta noctura, ahir 10 a taula, ( Cabesón, GeSuSH2O, Tetssui, Nissimo, Jai, Enrique2011, Alex (Rui Costa) :D, Turri, Emricp i jo mateixa....)però 7 motos.., feia una temperatura agradable per anar-hi i una magnifica posta de sol, no varen haver indecissions amb el temps com va passar la setmana pasada a Tossa...

En primer lloc agrair a l'Enricp la feina de buscar Restaurant a la Zona i triar menus i pactar preu.., gracies grandullón...

La ruta va ser la prevista amb dues salvetats, el gipiese, que de vegades fa el que l'hi rota, ens va fer passar per un cami de carros que el Cabesón, una mica mes hi deixa el carter y els boxers a les roderes que hi havia en aquell tram d'un 2 kms, tin que confessar que en altres temps, hagués girat cua i m'hagués cagat en tot, però despres de les meves petites incrusions al Marroc, si passa la KGTLorito, paso, jo.

L'altra selvetat, es que el cabesón m'adelanta arribant a Figueres per Borrasa, pensant que m'havia equivocat i ens va portar sans i estalvis al Rte. del Club de Tenis, el que no sap ningú i no faré cap comentari al respecte, era que el destí del meu Gipiese, era el Rte. Transit.:lipsrsealed:

Arribats al restaurant, ens hi esperava el Turrunet, que feia segles que no veiem alguns, tanta bici, tanta caravana, tant ioga, va voler acompanyar-nos anit, però sense moto.

També ens hi esperava, l'Enricp que anava coix, el dia que el veieu, pregunteu que l'hi passava i que us ensenyi el musle dret de la seva camarra...:rolleyes2:

Com ja sabiem, les instal·lacions del Restaurant correctes, la cuina exquisida, ja ho veureu, encara que una mica escasa per alguns...:tongue:, el servei, també mereix bona nota, tret d'una revolcada de jerres de cervessa per terra del nen que era una mica torpe i nobato..., però tot plegat, jo el qualifico amb un 9,5 sobre 10.

A continuació us poso uns retratus:

La colla.

IMG_3881.jpg

El Pica Pica

DSCF0049.jpg

IMG_3882.jpg

IMG_3883.jpg

IMG_3884.jpg

IMG_3885.jpg

Els segons plats

IMG_3886.jpg
Escalopins de vedella amb poma,provolone i pebrot del piquillo

IMG_3887.jpg
Magret d'ànec amb fruits secs i reducció de vi

IMG_3889.jpg
Llom de bacallà a la llauna amb cigrons saltats amb bacó

IMG_3890.jpg
Daus de tonyina amb puré de salsifí, salsa de soja i wasabi

Per fi els postres...

IMG_3891.jpg

IMG_3892.jpg

IMG_3893.jpg

IMG_3894.jpg

IMG_3895.jpg

Tot plegat, regat amb liquids transparents frescos del pirineu i un bons vins blancs i algun de negre, amb cafes i chupitos, algun@s de nosaltres

Despres de la sobre taula, on varem criticar als qui no hi eren i debatre temes interessants i d'actualitat, varen donar per tancat el sopar i era hora d'anar cap a casa, donat l'hora que era, quasi passades les 00,00 d'avui, varem fer una ruta, no la prevista però si molt semblant, vaig retallar passar cap a Gualta i Fontanilles i en arribar a la Bisbal, cada musol a la seva olivera , jo vaig passar per Santa Paiaia gaudint de les curves de la magnifica nit i de la música tot escoltant l'I PUT A SPELL ON YOU en diferents versions d'artistes punters...us deixo unes mostres...

[video=youtube;m6d9ts78Szc]https://www.youtube.com/watch?v=m6d9ts78Szc&feature=youtu.be[/video]

[video=youtube;fzk33m4o0TQ]https://www.youtube.com/watch?v=fzk33m4o0TQ&feature=youtu.be&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Df zk33m4o0TQ%26feature%3Dyoutu.be&has_verified=1[/video]

[video=youtube;64DIeBFFadA]https://www.youtube.com/watch?v=64DIeBFFadA&feature=youtu.be[/video]​

Fins la propera companys... :thumbsup:

Última edición:
Espectacular la compañía. La ruta. La cena. Y la sincronía que es ver el bale de las motos en la carretera. Gracias compañeros.

Pere bona crònica com sempre,
aquesta sortida me l'he perdut i em sap greu ja que a vingut gent que no veia fa temps,
Enric no he vist l'arròs a la cubana, jajaja.

Pere, la ruta espectacular vam pasar per llocs que no coneixia, las carreteras de primera amb uns paisatges alucinants, la pluja d'aquest dias a fet que els colors siguin amb molts contrastos i amb una temperatura molt agradable! Del restaurant res a dir si t'agrada experimentar, jo en aquest cas sóc més tradicional!.
Gràcies companys per compartir aquesta vetllada, només superable per unaltra tipos de sortides!!
:D :D

:thumbsup: Fins la propera companys! Que mes que companys ja os considero amics!!

V,sss
Joan

Última edición:
Jo demà no moto! :embarassed: Tinc feina endarrerida que cal acabar per poder anar-me'n als Alps el dia 30, una setmana, o sigui el diumenge de la setmana que be! :shocked: ;)

Ni carter ni bòxers, us vaig fer una petita demostració com no anar amb naked en camins de terra :cheesy:la mare qui et...... pere:angry:, bona sortida (amb retard .... eh Nissimo:kiss: ) bona companyia i bon tiberi, fins la propera;)

A que hora hay que salr. Lo digo para poder hacerlo antes y llegar al mismo tiempo. Uno que es lento.

Proposo ruta de benvinguda al Chata Despertaferro l'he titulat RUTA 66.

Sortida i arribada a Calonge. --> total....
, 66 KM, jajajajajajaja

Dijous estaria bé gelat, sopar o el dia que volgueu.

6mXa1PR.png

Ruta, aqui la teniu..

LLoc de sortida: BOLA DE KLONG
Hora: 8.30H.
Sopar a:CAN TIA.
Ruta de tornada: ..????

Assistents...

1- Chata.
2- Gloria.
3- Pere DV.
4- Pikiland.
5- Enrique2011.
6- GeSusH2O.
7- Fontrom.
8- Nissimo.
9- Diego Costa.(Alex)

Última edición por un moderador:
Hostia quina penjada..., i mireu que estic acostumat a les herbes i beuratges...

Començo a veure coses, encara que entelades pels efluvis del jet lag...

Quan pugui aguantar un llapis entre els ditets un faig cinc centimets...

(No estic al dia, més endavant miraré en rera)

A mi dijous si que m'anava bé!:embarassed: difícilment plou a gust de tothom :undecided:.

Ara ja no crec que coincidim fins a la tornada dels Alps! Surto el diumenge al matí! Uns 8 a 10 dies, depèn del temps que faci!:cheesy: ;)

Que vagi bé la sortida i fins aviat companys!
:thumbsup::tongue:

V,ssssssssss
Joan

Atrás