LCN-GIRONA Estiu 2015"...lo caloret " ja es aquí !

En res estaré per aquí veient aquests paisatges! Faré una mica de trampa,:) vaig en 4x4 i la moto al remolc! La meva dona diu que no té tantes ganes de moto com nosaltres!:embarassed:

DSC_0222.jpg

DSC_0228.jpg

DSC_0229.jpg

DSC_0237.jpg

DSC_0258.jpg

DSC_0231.jpg

DSC_0266.jpg

DSC_0269.jpg

Última edición:
Joan, passeu molt bons dies. Jo vaig estar al principis de juliol i feia molta calor!

Bon viatge!

BMW Motorrad Days 2015 545.jpg

Despertaferro, que vagi bé el sopar i la ruta de benvinguda!

Quan ens veiem ja em faràs cinc cèntims de la Ruta 66, que és una de les coses a fer abans de morir.

Totes les dones de LCN m'han enviat aquesta sol·licitud perquè el tractem la propera reunió, jajajaja, com no s'aprovi es va acabar el sortir.

CkeQdLw.jpg

Buenos dias nen@s...

Doncs el divendres 28, va tenir lloc una nova sortida LCN la ruta 66 nocturna... casi dues hores per per 66 km... :rolleyes2:, però va ser la benvinguda als USA'S Chata y Gloria, de fet , la velocitat va ser semblant a la màxima que debien agafar amb les JARLEY'S per aquelles llargues i desèrtiques carreteres de la mitica ruta 66 ...

Un petit relat amb la crònica del que va donar de si aquesta última i agradable vetllada...

A l'hora prevista els assistents ens trobem a la Bola de KLONG, a excepció del niño GeSuSH2Oque va anar a caminar i venir al sopar a can TIA de Calonge.... però malauradament, entre els hole's, petons i abraçades de benviguda, ningú va fer una "P_ _ A" foto d'aquell moment..:(

El sentit de la ruta dissenyada per a l'ocassió pel company FRONTON( Joan) va ser: Calonge, Romanya,LLagostera, Cassa, Santa PALLAIA, Fervestar en San Sadurni de l'Eura, on l'Enrique2011 ens va descobrir un bon lloc per refrescar-nos i possible noves trobades,( Aqui si que hi han retratus), però no recordo el nom del garitu...:embarassed:

IMG_3945.jpg

Despres del descans i de la tensió de la ruta i del cansanci de tants km..., ens dirigim a La Bisbal, La Ganga i Calonge Can TIA, on ja ens esperava en GeSuSH2O i la seva SCOOPY....

Aqui També ha retratus....

IMG_3946.jpg

IMG_3947.jpg

IMG_3948.jpg

IMG_3949.jpg

Novament, abraçades, petonets, encaix de mans i a taula a can Tia, que varen estar especialment lents, però com sempre varen quedar satisfets del menjar que ens varen oferir....

IMG_3931.jpg

IMG_3932.jpg

IMG_3933.jpg

Aqui , algú que comença a tenir problemes capilars ....:cheesy:
IMG_3934.jpg

Seguidament la manduca.....
IMG_3935.jpg

IMG_3936.jpg

IMG_3937.jpg

IMG_3938.jpg

IMG_3939.jpg

IMG_3940.jpg

Els postres no hi va haver temps de fer retratus, aquesta colla despres de tanta espera, se'ls va cruspí tots en 2 minuts...:angry:

A la sobretaula varem criticar ampliament com sempre, als tot@s less que no vare-ho assistir..

La tornada , va ser tranquila i amb molta precaució, doncs la boira era molt intensa i el vi amb gasosa de Can Tia, calmava molt la set, la xefogó i l'humitat que feia divendres.

Fins la propera...noi@s.

Última edición:
Heiii, molt be la velada, be dons recordar que el priximo 10 de octubre hay la salida tradicional a Sort, para intentar encontrar la suerte, preparar este dia en las agendas, ok fins dijous nois.;)

Que millor que desprès de fer la 66 als EUA, tornar a casa i que algú et convidi a repetir-la. Gràcies Joan pel gran detall, i gràcies a tots per compartir-la.:dankk2::dankk2::dankk2::dankk2::dankk2::dankk2::dankk2::dankk2:

Joan, m'ha dit la Glòria que l'hi passis amb urgència el qüestionari d'autorització de sortides, si pot ser en format word, ja que vol afegir-hi alguna clausula més.
Fes-ho rapit doncs jo voldria sortir el dissabte i cal que el presenti amb 72 hores d'antelació.
Por fi.

Dissabte dius..? a on...? :rolleyes2:

Ara que hi penso, hi ha pendent anar a veure la sortida del astre rei del seu cau...

Pot ser no hi hauran aquelles....
foto.jpg, tant bones...

però si que segurament hi haurà.......

650_1200.jpg

ATENCIÓ CANVI HORARI
a
Val, doncs demà a les 8:30 a la bola de Klong per anar a la aventura cap a Cadaqués (no esmorzarem anxoves x que en fontrom no arribi tard allà a on hi vagi))

1 - Jo mateix
2 - Enrique 2011

Última edición:
Com que veig que això està molt parat, aprofitaré per posar quatre fotos del viatge a la provence i escapada a les Gorges de Verdon (Alps Marítims).
La meva idea era anar amb el cotxe i moto carregada al remolc, anar a un campig llogar un bongalow i cada dia marcar rutes des d'allà. Ja que he estat un cop als Alps i la veritat és que l'anada i tornada és un conyàs i més anant amb la dona.

Per si de cas vaig preparar el hummer per poder dormir dins, ho tinc tot del viatge que vaig fer al Marroc.
Quan arribo al càmping, per cert molt nou, l'han obert fa 6 o 7 anys, em diuen que no hi ha bungalow disponible i que només li queda una parcel·la, vam decidir quedar-nos una nit i si la meva dona no dorm bé al dia següent buscarem un altre càmping. Per la meva part cap problema vaig dormir 10 dies al marroc super bé. sempre dic que per dormir l'única cosa que cal tenir és somni!.;)

Doncs bé, només diré que ens vam quedar 7 dies, ens ficàvem al llit a les 11 de la nit i ens llevàvem a les 9'30!!, Bueeeno alguns dies un kit kat a les 7 :D:D

He de dir que també m'agraden els hotels de 4 o 5 estrelles! Però reconec que per a mi no ho necessito i m'adapto a les circumstàncies!

Última edición:
Com es nota que anaves amb la dona, aquest llit tan bén fet no es cosa teva, jajaja.

Aquest cap de setmana no sortiré en moto, divendres i dissabte estem fora...i diumenge vaig a testar la joguina nova d' un company...la qüestió es crenar benzina!!!:cheesy:

V' sss:cool2:
GeSus

Bé segueixo amb alguna foto més del càmping ja que és molt recomanable, lavabos dutxes i serveis de neteja UN 10 !!!.
Localització a FRANÇA (a la Provence) Pernes-les- Fontaines.A 40 km de MONT VENTOUX

Última edición:
Aixecar-nos, esmorzar i carretera i manta fins a l'hora de dormir que és quan tornavem a aparèixer pel càmping. Sortida a les 10'30 del matí i tornada a les 22 h. Per a mi les vacances de descansar res de res i he de dir que després de dinar és mortal! :embarassed: :embarassed: Esclar com cada dia faig la migdiada la trobo a faltar!. Tot i que quan veig un banc em vaig directe i si hi ha un parc ni us explico!:D :D

Última edición:
Aquest cap de setmana no sortiré en moto, divendres i dissabte estem fora...i diumenge vaig a testar la joguina nova d' un company...la qüestió es crenar benzina!!!:cheesy:

V' sss:cool2:
GeSus
Dons nosaltres aquest cap de setmana serem fóra amb moto ! Hem de gastar el que ens hem estalviat al càmping!!. Si ens morim que tinguem el compte en negatiu !! :cheesy:

V'ssss :thumbsup:
Joan

Última edición:
Joan..bon reportatge d'unes bones vacances ....;)
vagi bé per Tarragona
bon cap de setmana per a tots.!!

Si Julio!! He d'aprofitar que tinc la dona de vacances per fer coses junts! Ara....., Ja tinc ganes de tornar a les nostres sortides dels dissabtes! A partir de la setmana que ve ja tornaré a estar disponible! :shocked:;)

Bon cap de setmana a tots!! :tongue::tongue:

Molta Salud Companys

V,sss
Joan

Última edición:
Això està molt parat! Però té un motiu, estem treballant per la Treffen !! Mentrestant aneu fent un traguet !!

V'sss
Joan

Atrás