Despertaferro
Curveando
Ep, ara que ho dius. Si, amb el mòbil de la Glòria... L'hi demano hi las penjo desprès.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Ep gent!
Encara que a hores d'ara estic una mica pioc, espero estar recuperat per diumenge. Si fos així, no tinc inconvenient a acompanyar-vos on faci falta...jejejejeje
A veure si surt alguna proposta molona; permeteu-me que no proposi jo, que estic un pel desentrenat...
anem filant...
Ep gent!
En vista que és disabte, penjo una proposta per demà.
La idea és quedar a la Bicentury a les 08:00 o'clock, tirar fins el Bikers per esmorzar (arribada al lloc sobre les 09:00) i després tornar a casa fent la volta que surt al mapa (Ripoll, Sant Quirze de Besora, Vidrà, Olot, Mieres (birra a la Tina), Banyoles, Girona).
Si algú s'anima que es manifesti, i si teniu alguna idea millor ja trigueu.
Pd: Avís als indecisos...després no pregunteu d'on surten imatges com aquesta...![]()
![]()
...jo no filo, continuo en capilla !!! ...![]()
...two weeks y me voy !!! ...gracias por preocuparte por mi salud ...mental !Sal pronto de ahí. Peligra tu integridad posterior.
Molt bo el videoclip de la HURRICAN, cuan pogem poden fer una sortida con las clasicas, quina mitja fas en el tram de Tossa con ella?, bona eina per paseja, salud bon cap de senmana.
Albur, rebut, diumenge a les 08:00 al Bicenturi ... que si no ningú li podrà ficar le orelles al Níssimo !!!![]()
Albur, porto tota la tarda amb una mica de lumbago ... on sé com m'aixecré demà ... si no hi soc a les 8 al Bicenturi tireu cap a Vallfogona.:embarassed:
De quin any es ?
Crec que va sortir en el 83.