Lacosanostra
Curveando
Última edición:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Que anem, a Sant Fermí ???Holaaaa!!
Per fi tinc 5 minuts !!!
Sortida de dissabte 7 de juliol!!.... St Fermí !!
Demà més detalls !!!
Inscripcions:
Que anem, a Sant Fermí ???![]()
Bones!!!Holaaaa!!
Per fi tinc 5 minuts !!!
Sortida de dissabte 7 de juliol!!.... St Fermí !!
Demà més detalls !!!
Inscripcions:
Eiiiii !!!! ostia per fi puc entrar !!! salut a tothom !! sóc novatoi estreno moto!!! les diues rutes prometen !! ho confirmo demà mati en pensava que era fins migdia !!!
slut
Si la ruta té prous revols... no pateixis que no em rajaré :excited:... a més, no la faré tota... vull dinar a casa...però si pinta pluja no crec que vingui... ja vaig plegar una GS fa 5 anys... :undecided:(...)
Inscripcions:
01- Pikiland
02-Pere Deauville
03-GeSush2O, segur que quan vegi la ruta es raja...
04-Siset
05-
06-
"Ahhh..! a qualsevol de les opcions, ens espavilarem per dinar sobre la marxa..."
Hem de portar cistell i carmanyola ???
Si alla mateix a les 8 am.Aixi fem la ruta amb sortida desde rotonda de l aeroport ?
hola!!
dos a casa i qüasi ens mullem, ha anat d'un pèl.
Bé, dia fantàstic! Agraïr-vos per avançat a tots els que heu vingut a l'estrena de la Susu3 Evolution
Ja sé que ho tenia molt amagat, però és el que tocava fins tenir-ho tot lligat i enllestit.
Esmorzar un 10, rutes molt maques i molt bona companyia. Espero anar agafant confiança a la meva nova màquina i no anar tant
tensa perque avui deu n´hi do!!
Finalment han sortit 434 quilòmetres desde la sortida de casa a la tornada!
El Team Lloret se'ns ha despistat per uns moments, però ens han trobat de nou pel camí! Ainss quin parell!!
Enhorabona també a en Xapra per la seva nova adquisició !! Disfruta-la molt!
Doncs a esperar a la propera!!!
Fins una altra!!!
![]()
Bon día a tothom,
Feia tan de temps que no entraba al foro que he agut de registrarme de nou. Reitero lo dit pels companys i donar las gracies a tots per l´acollida. Especialment a Pikiland per la seva nova "Suzi Ke Me Pillen" . Espero poder compartir alguna altre sortida amb vosaltres ara que tinc mes temps. Salut companys
Gràcies Gabriel! Que no havia entrar al foro fins avui!! Sorry!!Bon día a tothom,
Feia tan de temps que no entraba al foro que he agut de registrarme de nou. Reitero lo dit pels companys i donar las gracies a tots per l´acollida. Especialment a Pikiland per la seva nova "Suzi Ke Me Pillen" . Espero poder compartir alguna altre sortida amb vosaltres ara que tinc mes temps. Salut companys
Bon dia tothom,
Penso que esta tot dit, després del comentaris de la Piki, Pere i en Joan, jo només vull afegir, felicitar a la Piki per preciosa moto, amb aquest color blau TEAM SUZUKI, vista en “en viu” es una passada !!
Tambe dir que te molt merit anar amb aquest “pepino” ahir amb un itinarari en molt de revols, amb moments de asfalt força malmes,
I sensa poder portar la moto ven be el seu gust, realment te molt merit,fer tants kms !! per ella avui a sigut un molt bon de “test “
Slut
tic, tac, tic, tac, tic, tac, ..!
tic, tac, tic, tac, tic, tac, ..!
...pos eso, esperant !!!