LCN GIRONA.. JA ES ESTIU I TOTA CUCA VIU...!

Lacosanostra

Curveando
Registrado
4 Oct 2008
Mensajes
2.267
Puntos
113
Ubicación
Girona
51ad96795d2a4d3eb3edcd6ef6c6a025o.gif





...venim d' aquí !
 
Última edición:
Bon dia,
Com us deia a l'altre Post, la ruta de dissabte vinent la muntarà
Pikiland...( se que hi ha gent que encara la malaeix per la ruta de la Romàntica), però aquesta serà una mica mes llarga, però també entretinguda, divertida i de tot el dia, aixi que aneu reservant posicions. ;)
 
Última edición:
Holaaaa!!
Per fi tinc 5 minuts !!!

Sortida de dissabte 7 de juliol!!.... St Fermí !!

Demà més detalls !!! :D:D:D:D

Be nenes, la ruta la monto jo però en Deauville serà el road Leader que coneix les carretereres menys quan s'equivoca...:|

Proposo dues rutes per dissate, donat que la previsió de pluja la decidirem a última hora, però molt maca i entretinguda i es aquesta:

https://goo.gl/maps/RzkZ3ABFEbp

Sin título.jpg

Aquesta la sortida serà a les 7,30 AM a la gasofa Repsol de Figueres (davant antiga Autoampuria)
aquí:https://goo.gl/maps/yLjwyqsKdu72

L'altre opció en funció de la previsió del temps l'estic rumiant :rolleyes:

ja està pensada... aquesta: https://goo.gl/maps/ASUqq3FHPbF2


opció 2.jpg

La sortida d'aquesta serà a les 8,am Rotonda de l'Aeroport
Aqui:https://goo.gl/maps/2D6xazsF5uk


Apa, ja us podeu apuntar si voleu....!


ASSISTENTS:

01- Pikiland
02-Pere Deauville
03-GeSush2O, segur que quan vegi la ruta es raja...:D
04-Siset
05-Naxo
06-Xapra
07-Johnnihy
08-Fronton
09-

Ahhh..! a qualsevol de les opcions, ens espavilarem per dinar sobre la marxa...
 
Última edición por un moderador:
Eiiiii !!!! ostia per fi puc entrar !!! salut a tothom !! sóc novato :D i estreno moto!!! les diues rutes prometen !! ho confirmo demà mati en pensava que era fins migdia !!!

slut
 
(...)

Inscripcions:

01- Pikiland
02-Pere Deauville
03-GeSush2O, segur que quan vegi la ruta es raja...:D
04-Siset
05-
06-
Si la ruta té prous revols... no pateixis que no em rajaré :excited:... a més, no la faré tota... vull dinar a casa...però si pinta pluja no crec que vingui... ja vaig plegar una GS fa 5 anys... :undecided:
V'sss
GesuS:rolleyes:
 
Última edición:
Jo tambe vindre,depenem del temps es clar!!
Si tin de triar ruta,sempre m h agrada mes veure el mar q no pas l interior..
Apaaa!!ja esta dit...ja direu lloc i hora...
 
"Ahhh..! a qualsevol de les opcions, ens espavilarem per dinar sobre la marxa..."

Hem de portar cistell i carmanyola ???
 
Be nen@s mirarem el temps fins última hora de la tarda...; però sembla que el temps de demà per Andorra amenaça pluja, per tant faríem l'opció 2, si us sembla ?, però ho acabem de decidir al capvespre...

L'altre opció en funció de la previsió del temps l'estic rumiant :rolleyes:


ja està pensada... aquesta: https://goo.gl/maps/ASUqq3FHPbF2

opció 2.jpg

La sortida d'aquesta serà a les 8,am Rotonda de l'Aeroport
Aqui:https://goo.gl/maps/2D6xazsF5uk

Però atents als canvis d'ultima hora, que la opció 1 es la favorita....:rolleyes:

ASSISTENTS:

01- Pikiland
02-Pere Deauville
03-GeSush2O, segur que quan vegi la ruta es raja...:D
04-Siset
05-Naxo
06-Xapra
07-Johnnihy
08-Fronton
09-Nissimo
10-Marmotte

Ahhh..! a qualsevol de les opcions, ens espavilarem per dinar sobre la marxa...



 
Última edición:
"Ahhh..! a qualsevol de les opcions, ens espavilarem per dinar sobre la marxa..."

Hem de portar cistell i carmanyola ???

No crec, segur que algún lloc trobarem per dinar però depen del ritme, no se on pararem..., però com que irem deixan gent pel camí per dinar 6 ja trobarem llocs.., segur.

Esmorçar si fem l'opció 2 serà despres de Seva.
 
Confirmat dons demà al aeroport a les 8, dinar encara o tinc pendent
 
Aixi fem la ruta amb sortida desde rotonda de l aeroport ?
 
hola!!
dos a casa i qüasi ens mullem, ha anat d'un pèl.

Bé, dia fantàstic! Agraïr-vos per avançat a tots els que heu vingut a l'estrena de la Susu3 Evolution :D
Ja sé que ho tenia molt amagat, però és el que tocava fins tenir-ho tot lligat i enllestit.

Esmorzar un 10, rutes molt maques i molt bona companyia. Espero anar agafant confiança a la meva nova màquina i no anar tant
tensa perque avui deu n´hi do!!
Finalment han sortit 434 quilòmetres desde la sortida de casa a la tornada!
El Team Lloret se'ns ha despistat per uns moments, però ens han trobat de nou pel camí! Ainss quin parell!! :D

Enhorabona també a en Xapra per la seva nova adquisició !! Disfruta-la molt! ;)

Doncs a esperar a la propera!!!
Fins una altra!!!
:cool:
 
Be mainada, a part del que s'ha dit, doncs donar l'enorabona als que han estrenat avui montura...FELICITATS CARINYO..:excited:, a gaudirla molts kms amb mi i amb els teus amics.

Enhorabona Xavi_RS, per la teva nova montura, et desitjem molts kms i gaudirla en companyia dels teus amics.

La resta està tot dit, un gran dia i un piló de kms....Piki te que fer el rodatge abans de marxar a Cantabria el divendres vinent...;)

Gràcies a tots els que heu pogut veni, fins hi tot ha vingut l'amic KALDITO ( Gabriel), que feia temps que estava desaparegut...un plaer, toorna quan vulguis.
Gracies per convidar-nos al cava del esmorzar...!

Gràcies Piki per la convidada del dinar. :cool:

Us penjo quatre retratos d'avui...

IMG_2466.jpg IMG_2467.jpg IMG_2468.jpg IMG_2469.jpg IMG_2470.jpg IMG_2471.jpg IMG_2472.jpg IMG_2473.jpg IMG_2474.jpg IMG_2475.jpg



 
Última edición:
Si senyors ha sigut un dia fantàstic molt bona ruta i a un ritme fantàstic però com sempre el millor la companyia, moltes felicitats als que podeu estrenar montures, acabar lesmorzar amb cava a sigut genial gràcies Gabriel i lo millor el dinar que avui tenia subvenció jajaja moltes gràcies Pili, el pròxim dia portaré un tranquimacin per l'Alejandro que es posa nerviós de tan en cuan jajaja crec que la confusió ha sigut per que la ruta era per la autovia C-16 fins el desviament de Santa Maria de Merles em esperat uns 5 minuts parats a la entrada de la autovia i com no veniau em entès que heu anat per la nacional, afortunadament ens em pogut trobar un altre cop, gràcies companys i companye.:D:D:D
 
Haurem de controlar tanta subvenció!!

Ah! És veritat! Gabriel gràcies per el cava!! _que no he dit res!
 
Eppps Team LLoret...!
Nosaltres tambe varem fer una paradeta de 5 minuts o 10 per esperar-vos...
Es el que passa quan no es porta GIPIESE amb la ruta instalada...!:excited:
Ahhh ...! Alex, ningun problema que quieras correr, passas delante y nos esperas en los cruces...!
Esso si, grava la ruta correctamente, no hacemos casi nunca Autoviasss..!
 
hola!!
dos a casa i qüasi ens mullem, ha anat d'un pèl.

Bé, dia fantàstic! Agraïr-vos per avançat a tots els que heu vingut a l'estrena de la Susu3 Evolution :D
Ja sé que ho tenia molt amagat, però és el que tocava fins tenir-ho tot lligat i enllestit.

Esmorzar un 10, rutes molt maques i molt bona companyia. Espero anar agafant confiança a la meva nova màquina i no anar tant
tensa perque avui deu n´hi do!!
Finalment han sortit 434 quilòmetres desde la sortida de casa a la tornada!
El Team Lloret se'ns ha despistat per uns moments, però ens han trobat de nou pel camí! Ainss quin parell!! :D

Enhorabona també a en Xapra per la seva nova adquisició !! Disfruta-la molt! ;)

Doncs a esperar a la propera!!!
Fins una altra!!!
:cool:

Bon dia!

Enhorabona Pili per la nova moto. Impressionant!

Et desitjo molts kilòmetres de diversió i felicitat! :)
 
Bon dia tothom,

Penso que esta tot dit, després del comentaris de la Piki, Pere i en Joan, jo només vull afegir, felicitar a la Piki per preciosa moto, amb aquest color blau TEAM SUZUKI, vista en “en viu” es una passada !!
Tambe dir que te molt merit anar amb aquest “pepino” ahir amb un itinarari en molt de revols, amb moments de asfalt força malmes,
I sensa poder portar la moto ven be el seu gust, realment te molt merit,fer tants kms !! per ella avui a sigut un molt bon de “test “
per ultim pels que marxeu a Cantabria que tingueu molt bon viatge d,anada i tornada i diafruteu molt del entorn que una passada i de la gent d,alla

Slut
 
Bon día a tothom,
Feia tan de temps que no entraba al foro que he agut de registrarme de nou. Reitero lo dit pels companys i donar las gracies a tots per l´acollida. Especialment a Pikiland per la seva nova "Suzi Ke Me Pillen" . Espero poder compartir alguna altre sortida amb vosaltres ara que tinc mes temps. Salut companys
 
Molt bona sortida, kms per les meves terres, que també tenim carreteres guapes per fer.
Gràcies pel cava.
Felicitats als qui han estrenat motos.

VVssss !!!!
 
Bon día a tothom,
Feia tan de temps que no entraba al foro que he agut de registrarme de nou. Reitero lo dit pels companys i donar las gracies a tots per l´acollida. Especialment a Pikiland per la seva nova "Suzi Ke Me Pillen" . Espero poder compartir alguna altre sortida amb vosaltres ara que tinc mes temps. Salut companys

Torna quan vulguis, però no triguis tant que se t'acabaran els NICS....! :D
 
Bon día a tothom,
Feia tan de temps que no entraba al foro que he agut de registrarme de nou. Reitero lo dit pels companys i donar las gracies a tots per l´acollida. Especialment a Pikiland per la seva nova "Suzi Ke Me Pillen" . Espero poder compartir alguna altre sortida amb vosaltres ara que tinc mes temps. Salut companys
Gràcies Gabriel! Que no havia entrar al foro fins avui!! Sorry!!



Bon dia tothom,

Penso que esta tot dit, després del comentaris de la Piki, Pere i en Joan, jo només vull afegir, felicitar a la Piki per preciosa moto, amb aquest color blau TEAM SUZUKI, vista en “en viu” es una passada !!
Tambe dir que te molt merit anar amb aquest “pepino” ahir amb un itinarari en molt de revols, amb moments de asfalt força malmes,
I sensa poder portar la moto ven be el seu gust, realment te molt merit,fer tants kms !! per ella avui a sigut un molt bon de “test “

Slut

Xavi , perdona tu també ! Que no havia entrat al foro i no havia vist els vostres comentaris! Culpa meva!!

La veritat és que després de Cantàbria i 2300 quilòmetres més, ja m’he fet una mica més a ella, però l’hauré de vigilar d’aprop que no es desmadri!

Enhorabona també per la teva!!
 
Última edición:
fa calor..., sort que ve la nocturna i serà a la fresca....

No patiu, que encara estem per aqui, estem descansant de la pallissa de Cantabria....;)
 
Arriba