Lacosanostra
Curveando
Última edición:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Aquest dissabte no sé si hi haurà sortida o no, però el que si sé, és que uns quants de per aquí ens anem el dissabte i si tot va com ha de ser, estarem 6 dies fora !!Em vull atipar de moto, tenim previst fer uns 2500 km !!![]()
![]()
El grup ja està tancat! Però, si algú ens vol acompanyar fins l'esmorzar, per a donar-nos uns petonets de comiat que ho digui !!![]()
SORTIM DE LA RODONA DE L'AEROPORT A les 8'30 a.m , AQUÍ
ESMORZAR : AQUÍ , COLL DE REVELL a les 9,00 a.m.
Collons..., jo pensava que la primavera començava el dia 21 de març.... aquest sr. lacosanostra va molt esberat....
...tà clar ! com que el 21 estareu quasi tots fora...avançem la Primavera !
...estic repasant les fotos antigues de la LCN que corren per la red i m' he trobat amb aquesta de 2010:![]()
...a algú li sona aquest lloc ?
Si noi sant miquel , a sobre de Amer., si puc tambe vindre disapta a la despedida de la mili. :![]()
Aquest dissabte no sé si hi haurà sortida o no, però el que si sé, és que uns quants de per aquí ens anem el dissabte i si tot va com ha de ser, estarem 6 dies fora !!Em vull atipar de moto, tenim previst fer uns 2500 km !!![]()
![]()
El grup ja està tancat! Però, si algú ens vol acompanyar fins l'esmorzar, per a donar-nos uns petonets de comiat que ho digui !!![]()
SORTIM DE LA RODONA DE L'AEROPORT A les 8'30 a.m , AQUÍ
ESMORZAR : AQUÍ , COLL DE REVELL a les 9,00 a.m.
Mai millor dit lo de "mirando a Cuenca"...vamos que nos vamos señores!!!:cheesy::tongue:
I el que no són senyors!!!!
:rolleyes2:
Us posaré a tots marcant el pas com a la "mili"
![]()
Quants dies us penseu passar a Jaén?. Ja en porteu tres...
Després de la tornada de els companys, i abans que algú s'avanci.....
Proposo una ruta tranquil·la pel pròxim dia (dissabte o diumenge), jo diria que està més feta per diumenge i que les madmoiselles ens acompanyin.
Com que no sé penjar, editar……. Ho deixo a les vostres mans si us sembla bé.
Trobar-nos per exemple a Girona al Konig. Seguir fins a Beuda (ja sigui nacional o local) Lliurona, és una pista encimentada de uns 30 km (on si encara està oberta l’església com a bar fer una degustació) Albanyà, i si fem curt de kilòmetres podríem pujar fins Maçanet, la Vajol i seguit anar al Trull d’en Francesc a dinar
Trull Francesc Boadella Alt Emporda Girona - Cuina empordanesa
Vosaltres sou els experts, ho deixo aquí, per editar, rectificar, tombar…………