Tettsui
Curveando
Epsss, que demà és dijous i no veig cap proposta per aquest dissabte!! Jo no la faig perque aquest dissabte ho ting compromès :embarassed::embarassed:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
...bé, ja tic a casa !
...com que veig que serem 4 gats per demà, i aixo que fara un sol espatarrant, no ens caldra anar per l' autopista i podrem agafar carreteretes per les que ja hi pasarem, una mica justets pero encara ens sobraran un parell de pams per cada costat de la moto...
...de sortida anirem fins a Bonmati i agafarem la carretera de Les Serres per anar a esmorçar a Can Rexach de Sant Martí de Llemena, un lloc petit a on no hi quep gaire gent i a peu de carretera:
...per Les Encies anirem a Les Planes i si anem be de temps podem arribar-nos a veure el Salt de la Gorg del Moli, que amb la pluja d' aquets dies deu estar fermos:
![]()
...aquet es un camí curt d' anada i tornada, així que tornem a Les Planes i per el Camí de l' Ermita cap a Sant Feliu de Pallerols, per la banda contraria del Riu Brugent que estem acostumats, fins a Les Preses, Olot i agafem la carretera de Mieres a on pararem a fer la cervesseta a ca la Tina, pero pasant avants per Batet de la Serra i El Torn.![]()
...despres de la cervesseta cap a Banyoles i tothom que agafi el camí que vulgui de tornada a casa...
...Pssst ! ...tot asfaltat, eh !!!! ...![]()
...nosvemosenelKönig !!! ...
...collons Pere, ja has faltat a 2 guais seguides...a la 3ª t' haurem de fer fora !!!...
ja direu, si us estimeu anar a fer mes GUAIS, ho entendrè, però no compteu amb nosaltres aquest finde per sortir en amotu..![]()
...collons Pere, ja has faltat a 2 guais seguides...a la 3ª t' haurem de fer fora !!!...![]()
Eps...., jo soc un dels que no vaig venir, però tot i que "todo parecido con la realidad es pura coincidència", puc fer-me una petita idea de tot plegat., m'alegro que tot anés molt be... veig que ja us puc anar deixant sols...
Gràcies per compartir aquests moments i fotos tant GUAIS
![]()
Molt recomanable, però penseu que son 3,5Km aprox. de caminada per pujar, en total més de 7Km. si decidiu anar-hi porteu calçat i veguda. A dalt no hi ha fester-bar!!Doncs a mi m'agradaria per a aquest dissabte anar a visitar el Castell de Montsoriu! ..................................
Doncs a mi m'agradaria per a aquest dissabte anar a visitar el Castell de Montsoriu! Sempre que ho veig des de lluny em dic a mi mateix com és que no he estat mai aquí?
![]()
![]()
Podem esmorzar a Can Cassoles, anar a visitar el castell i de tornada passar per Ventdelplà (On es va rodar la sèrie televisiva):undecided: i arribar-nos fins a Riells del Montseny, a l'hostal podriem fer el vermut !!
![]()
...jo estava planejant una previa de ruta d' alló que fem de tant en tant, amb un esmorçar i visita al Monestir de Sant Quirze de Colera, aprofitant que no vindrá en Pereja que l' últim km. es de marró pero bona pista, mes que res per començar a fer quelcom de profit...si voleu mes informació la direm allá que no ací !!!...![]()
![]()
Vaaaa OZEPE posa-ruta per a aquest dissabte yaaaa! M'agrada saber amb temps que hi ha sortida !!![]()
![]()
...jo estava planejant una previa de ruta d' alló que fem de tant en tant, amb un esmorçar i visita al Monestir de Sant Quirze de Colera, mes que res per començar a fer quelcom de profit...si voleu mes informació la direm allá que no aquí !!!...![]()