LCN-GIRONA ...ja ès Primavera al Nord-Est ✿✿✿

Epsss, que demà és dijous i no veig cap proposta per aquest dissabte!! Jo no la faig perque aquest dissabte ho ting compromès :embarassed::embarassed:
 
que hi ha algú.?

:couple_inlove::couple_inlove::couple_inlove::couple_inlove::couple_inlove::couple_inlove::couple_inlove::couple_inlove::couple_inlove:
 
...jo he de canviar el pneumátic devanter i aquesta setmana vaig molt apurat de feina. Fins la propera res de res...:dejection:
 
Jo dissabte feina a casa..

El diumenge si ja ha atornat l'avi de l'hospital faré la SEVENÀ de l'any passat amb la Marta i a dinar a Peratallada que la mossa s'ho mereix...!!

Pep
 
No tot és anar amb moto!
Aquí unes fotos del sopar mensual de germanor :kiss::kiss:

DSC_6343.jpg

DSC_6345.jpg
 
Última edición:
...i del partit no parlem !!!...
ayalou.gif
hala !!!
 
Finalment pug sortir aquest dissabte, el compromís que tenia ha passat a Diumenge!!

Així que dissabte si que hi ha sortida!!
De moment a les 9 al Konig
( al costat de pneumàtics Perelló).

L'Ozepe ja ens està preparant la ruta!!

Així que ja direu!!
 
Última edición:
Finalment pug sortir aquest dissabte, el compromís que tenia ha passat a Diumenge!!

Així que dissabte si que hi ha sortida!!
De moment a les 9 al König
( al costat de pneumàtics Perelló). https://goo.gl/maps/DmiPMzZDWZq

L'Ozepe ja ens ha preparat la ruta!!


1.- OZEPE
2.- ENRIC (Aquest cop vindrà fins al final de la ruta):thumbsup:
3.- TETTSUI
4.- NISSIMO
5.- FONTROM
6.- XATA



ALGÚ MÉS?
smiley-animate.gif
 
Última edición:
...bé, ja tic a casa !
...com que veig que serem 4 gats per demà, i aixo que fara un sol espatarrant, no ens caldra anar per l' autopista i podrem agafar carreteretes per les que ja hi pasarem, una mica justets pero encara ens sobraran un parell de pams per cada costat de la moto...
...de sortida anirem fins a Bonmati i agafarem la carretera de Les Serres per anar a esmorçar a Can Rexach de Sant Martí de Llemena, un lloc petit a on no hi quep gaire gent i a peu de carretera:

inhlxj.jpg


...per Les Encies anirem a Les Planes i si anem be de temps podem arribar-nos a veure el Salt de la Gorg del Moli, que amb la pluja d' aquets dies deu estar fermos:

gorg_del_moli_dels_murris_bis2.jpg



...aquet es un camí curt d' anada i tornada, així que tornem a Les Planes i per el Camí de l' Ermita cap a Sant Feliu de Pallerols, per la banda contraria del Riu Brugent que estem acostumats, fins a Les Preses, Olot i agafem la carretera de Mieres a on pararem a fer la cervesseta a ca la Tina, pero pasant avants per Batet de la Serra i El Torn.
...despres de la cervesseta cap a Banyoles i tothom que agafi el camí que vulgui de tornada a casa...
...Pssst ! ...tot asfaltat, eh !!!! ...
vil-oui.gif

...nosvemosenelKönig !!! ...
 
...bé, ja tic a casa !
...com que veig que serem 4 gats per demà, i aixo que fara un sol espatarrant, no ens caldra anar per l' autopista i podrem agafar carreteretes per les que ja hi pasarem, una mica justets pero encara ens sobraran un parell de pams per cada costat de la moto...
...de sortida anirem fins a Bonmati i agafarem la carretera de Les Serres per anar a esmorçar a Can Rexach de Sant Martí de Llemena, un lloc petit a on no hi quep gaire gent i a peu de carretera:

inhlxj.jpg


...per Les Encies anirem a Les Planes i si anem be de temps podem arribar-nos a veure el Salt de la Gorg del Moli, que amb la pluja d' aquets dies deu estar fermos:

gorg_del_moli_dels_murris_bis2.jpg



...aquet es un camí curt d' anada i tornada, així que tornem a Les Planes i per el Camí de l' Ermita cap a Sant Feliu de Pallerols, per la banda contraria del Riu Brugent que estem acostumats, fins a Les Preses, Olot i agafem la carretera de Mieres a on pararem a fer la cervesseta a ca la Tina, pero pasant avants per Batet de la Serra i El Torn.
...despres de la cervesseta cap a Banyoles i tothom que agafi el camí que vulgui de tornada a casa...
...Pssst ! ...tot asfaltat, eh !!!! ...
vil-oui.gif

...nosvemosenelKönig !!! ...

Compro para mañana.

Me se apunte :cheesy:
 
Finalment pug sortir aquest dissabte, el compromís que tenia ha passat a Diumenge!!

Així que dissabte si que hi ha sortida!!
De moment a les 9 al König
( al costat de pneumàtics Perelló). https://goo.gl/maps/DmiPMzZDWZq

L'Ozepe ja ens ha preparat la ruta!!


1.- OZEPE
2.- ENRIC (Aquest cop vindrà fins al final de la ruta):thumbsup:
3.- TETTSUI
4.- NISSIMO
5.- FONTROM
6.- XATA
7.- JULIO



ALGÚ MÉS?
smiley-animate.gif
 
Última edición:
Ja en casa...!! .....bona matinal motera LCN.....ozepe en su linea....camins i caminets..:cheesy: gracies ozepe per la ruta i gracies Enric i jordi per las cervestars.....
en nissimo...se'n va anar a la francesa....madiquita:angry::D
 
...avui hem tingut una variant, a mes d' anar en moto hem anat de passeig a peu i en Xata ens ha regalat una pirueta en sec que de poc no acaba en humida...

[video=youtube_share;gHt8wspy5c8]https://youtu.be/gHt8wspy5c8[/video]
...els que s' ho han perdut no s' ho perdonaran mai per que aixó no es repetirà !

...el matí ha sigut llarg, pero s' em ha fet curt !!!
...merci a l' Enric i a Jordi (...el veí) per la convidada, al Xata per el espectacle i a la resta per la companyia ! ...
vil-paix.gif
16%2B-%2B1

16%2B-%2B1

16%2B-%2B1

16%2B-%2B1

16%2B-%2B1

16%2B-%2B1



 
Última edición:
Epsss, semblava que no sortiria ningú, després semblava que serien 4 gats!! Dons noooo al final em sigut 8 motars ben avinguts! Un matí esplèndid per anar amb moto que a més L'Ozepe ens ha preparat una ruta espectacular, carreteres camins i corriols, a més em fet una mica de caminada molt agradable que el nostre amic Xata s'ha encarregat de que fos molt divertida, és com un nen al pati de l'escola!! Xata, amic no canvis mai!!!!

DSC_6355.jpg

DSC_6354.jpg

DSC_6353.jpg
 
Última edición:
Moltes vegades penso aquest dissabte no sortiré, que si ting feina, que potser em farà mandra amb lo bé que s'està al llit, que si patatim que si patatam!!! Però, de cop em ve l'imatge de la sortida anterior, i penso osti que bé m'ho vaig passar!! Així que automàticament ja estic pensant amb la propera sortida! Ara mateix ja estic pensant amb la sortida de dissabte que ve!!

Més fotos d'avui!!

DSC_6347.jpg

IMG-20160409-WA0005.jpg

DSC_6356.jpg

DSC_6358.jpg

DSC_6363.jpg
 

Adjuntos

  • DSC_6372.jpg
    DSC_6372.jpg
    111,5 KB · Visitas: 61
  • DSC_6375.jpg
    DSC_6375.jpg
    142,5 KB · Visitas: 61
  • DSC_6374.jpg
    DSC_6374.jpg
    116,9 KB · Visitas: 62
  • DSC_6377.jpg
    DSC_6377.jpg
    57,1 KB · Visitas: 61
  • IMG-20160409-WA0011.jpg
    IMG-20160409-WA0011.jpg
    72,6 KB · Visitas: 62
  • IMG-20160409-WA0012.jpg
    IMG-20160409-WA0012.jpg
    70,1 KB · Visitas: 62
Última edición:
No es novetat dir que la sortida ha estat guai, doncs es normal que las sortides estiguin guais, però es que sembla que cada vegada estan més guais, i es cert que el compte de guais creix, al punt que no se que farem amb tants de guais.
 
Eps...., jo soc un dels que no vaig venir, però tot i que "todo parecido con la realidad es pura coincidència", puc fer-me una petita idea de tot plegat., m'alegro que tot anés molt be... veig que ja us puc anar deixant sols...
Gràcies per compartir aquests moments i fotos tant GUAIS



Per cert, insisteixo en el que vaig dir al altre mitjà de comunicació, el proper cap de setmana es el Salo de la Moto, aquest any torna a la Fira, nosaltres ( Pikiland i jo hi anirem dissabte), axi que si algú s'anima, pot anar amb moto, en Ave, en tre regional o en mercancies i fins hi tot en cotxe.

ja direu, si us estimeu anar a fer mes GUAIS, ho entendrè, però no compteu amb nosaltres aquest finde per sortir en amotu.. ;)
 
Última edición:
Eps...., jo soc un dels que no vaig venir, però tot i que "todo parecido con la realidad es pura coincidència", puc fer-me una petita idea de tot plegat., m'alegro que tot anés molt be... veig que ja us puc anar deixant sols...
Gràcies per compartir aquests moments i fotos tant GUAIS


;)

Et refereixes a coincidència que no estiguessis!!
ANIMACIONES%2B%2B(116).gif
superanim-3.gif
 
Doncs a mi m'agradaria per a aquest dissabte anar a visitar el Castell de Montsoriu! Sempre que ho veig des de lluny em dic a mi mateix com és que no he estat mai aquí?

images
images


Podem esmorzar a Can Cassoles, anar a visitar el castell i de tornada passar per Ventdelplà (On es va rodar la sèrie televisiva):undecided: i arribar-nos fins a Riells del Montseny, a l'hostal podriem fer el vermut !!

images



 
Última edición:
Doncs a mi m'agradaria per a aquest dissabte anar a visitar el Castell de Montsoriu! ..................................


Molt recomanable, però penseu que son 3,5Km aprox. de caminada per pujar, en total més de 7Km. si decidiu anar-hi porteu calçat i veguda. A dalt no hi ha fester-bar!!
 
Cal seguir direcció Fogueres de Montsoriu fins a arribar al coll de Castellar (3kms) En aquest punt cal deixar el vehicle al costat de la carretera (aparcament senyalitzat) i enfilar-se a peu per una pista forestal fins al castell; es tracta d’una bonica excursió de 2,8 km d’entre 25 i 45 minuts. Per baixar del castell, si hom disposa d’esperit per emprendre una forta drecera, es pot agafar un caminoi que surt de la plaça exterior del castell i amb el qual, seguint els indicadors, s’arriba en menys de 10 minuts al peu de la carretera asfaltada.
Doncs si no es pot arribar amb moto, ho deixaré per quan em jubili
animaatjes-ziek-11402.gif
 
Última edición:
Doncs a mi m'agradaria per a aquest dissabte anar a visitar el Castell de Montsoriu! Sempre que ho veig des de lluny em dic a mi mateix com és que no he estat mai aquí?

images
images


Podem esmorzar a Can Cassoles, anar a visitar el castell i de tornada passar per Ventdelplà (On es va rodar la sèrie televisiva):undecided: i arribar-nos fins a Riells del Montseny, a l'hostal podriem fer el vermut !!

images




...es veu que li has agafat el gust a això de caminar, perquè per arribar al Castell tens una caminata de 3 o 4 kms. per un camí de terra en pujada i amb la circulació prohibida als vehicles a motor, pero ja que per la mateixa carretera arribes a la Urbanització de Fogueres de Montsoriu...dons cap a dalt, que desde alla les vistes son igual de bones...
...jo estava planejant una previa de ruta d' alló que fem de tant en tant, amb un esmorçar i visita al Monestir de Sant Quirze de Colera, aprofitant que no vindrá en Pere ja que l' últim km. es de marró pero bona pista, mes que res per començar a fer quelcom de profit...si voleu mes informació la direm allá que no ací !!!...
vil-nono.gif

 

...jo estava planejant una previa de ruta d' alló que fem de tant en tant, amb un esmorçar i visita al Monestir de Sant Quirze de Colera, aprofitant que no vindrá en Pere
119-MundoEmoti-DibujosAnimados.gif
ja que l' últim km. es de marró pero bona pista, mes que res per començar a fer quelcom de profit...si voleu mes informació la direm allá que no ací !!!...
vil-nono.gif


smiley204.gif
Vaaaa OZEPE posa-ruta per a aquest dissabte yaaaa! M'agrada saber amb temps que hi ha sortida !!
ok.gif
 
Última edición:

...jo estava planejant una previa de ruta d' alló que fem de tant en tant, amb un esmorçar i visita al Monestir de Sant Quirze de Colera, mes que res per començar a fer quelcom de profit...si voleu mes informació la direm allá que no aquí !!!...
vil-nono.gif


Doncs així ruta secreta per descobrir nous llocs!!
sm29.gif
sm29.gif
sm29.gif
sm29.gif
sm29.gif


aplausos-7_zpsec25379a.gif
 
Última edición:
Arriba