Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Ok, dons quan et sembli per els teus calculs, cop de gas, saludo i cap a casa pel recta.ok, endavant doncs
de tota menra a la 1, quarts de 2 vull ser a casa que aquesta setmana venen a dinar els meus fills que els veig de nadal a st. esteve
Si voleu sortirem des de Medinya davant del Cutre Hotel a les 8,20 h ...
Si voleu sortirem des de Medinya davant del Cutre Hotel a les 8,20 h ...
Exacte, tot i que a en Xibeca no li agrada, per nosaltres es el Cutre Hotelaixò ès al rei de la rajola, no?
Va, està bé en vista de l'allau de peticions que estic rebent, jo també vinc![]()
CATGS, he reservat per un de més, si vols venir hi caps sense problema.Doncs res, que vagi molt bé
Esmorzar lleuger Pere ???
Ver el archivo adjunto 105212
Això és el que es sol menjar a Ca L'arrufat, bandeja d'embotits i torrades, perquè mengis el que vulguis, i tot darrere una botifarra, una xulla i un tall de llom, tot a la brasa.
Et puc portar un pot de Sal de Fruites![]()
CATGS, he reservat per un de més, si vols venir hi caps sense problema.
Anima't, Medinyà és la cantonada nord de Gironaeps, si sortiu de Girona potser arribo....
Anima't, Medinyà és la cantonada nord de Girona
Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
Com més serem, més riurem !!!Si ens deixeu venir... la Isa i jo tambè vindrem (nomes a esmorzar)
Salut.
Molt bones nois!!
Jo potser m apunto..la Nena s em va amb les amigues a la Platge i le tin de fer el rodatge a la moto nova!!!![]()
Bon dia!
Ara que per fi tinc un moment!.....
Siset Moltes gràcies pel dia tan ben organizar!! Una altra historia és que sapiguem o no, les rutes....i que el personal es pari (o no!!!!) als creuaments i rotondes !!!
Però com som una cracks aquests de Lcn, ja ens vam retrobar .... les dues vegades
Bon menjar i bona companyia!
La part curiosa del dia l’Enric i l’Isa amb la mini-pocket de muntanyasemblaven la seva època de començar a festejar!
Un plaer conèixer a l’Agustí i en Sergi, us esperem de nou ben aviat!
Doncs fins la propera!!!
![]()
![]()
Bon dia!
Ara que per fi tinc un moment!.....
Siset Moltes gràcies pel dia tan ben organizar!! Una altra historia és que sapiguem o no, les rutes....i que el personal es pari (o no!!!!) als creuaments i rotondes !!!
Però com som una cracks aquests de Lcn, ja ens vam retrobar .... les dues vegades
Bon menjar i bona companyia!
La part curiosa del dia l’Enric i l’Isa amb la mini-pocket de muntanyasemblaven la seva època de començar a festejar!
Un plaer conèixer a l’Agustí i en Sergi, us esperem de nou ben aviat!
Doncs fins la propera!!!
![]()
![]()
Ostres!!! és molt aviat no??????
si voleu us penjo a la paret de davant de la habitació aquest poster
Ver el archivo adjunto 105697
Podem quedar a l'hora d'esmorzar????:excited:
El Cau obre a les 8:30 h i no es massa puntual, millor cap a les 9 hores.![]()
vale, farem una petita ruta per l'Empordà i l'Albera i abans, no..?El Cau obre a les 8:30 h i no es massa puntual, millor cap a les 9 hores.![]()