LCN Girona...ja es Primavera !!!

SISET, com que no hi ha cap proposta de PREVIA, Apuntan's a PIKILAND i a mi Mateixa.. esmorzar lleuger si us plau que tenim moltes celebracions per demà.. :rolleyes:
 
Pot venir quí vulgui i es senti a gust amb nosaltres, però ho haig de saber segur per encarregar taula a on anem a esmorzar.

Apuntats fins aquí.
 
ok, endavant doncs

de tota manera a la 1, quarts de 2 vull ser a casa que aquesta setmana venen a dinar els meus fills que els veig de nadal a st. esteve
 
Última edición:
...vagi be la sortida de demà, jo no podré !!!...
vil-surveille2.gif
 
Esmorzar lleuger Pere ???
Ca L'Arrufat.jpg
Això és el que es sol menjar a Ca L'arrufat, bandeja d'embotits i torrades, perquè mengis el que vulguis, i tot darrere una botifarra, una xulla i un tall de llom, tot a la brasa.
Et puc portar un pot de Sal de Fruites
 
Esmorzar lleuger Pere ???
Ver el archivo adjunto 105212
Això és el que es sol menjar a Ca L'arrufat, bandeja d'embotits i torrades, perquè mengis el que vulguis, i tot darrere una botifarra, una xulla i un tall de llom, tot a la brasa.
Et puc portar un pot de Sal de Fruites


No , si ja ho coneixem, es un dels clàssics....

Nosaltres també hem d'arribar d'hira per dinar ehhh...! no ens entretinguem molt...!
 
ah, ja sé on és. 8.20 ho intento. Si a les 8.25 no hi sóc, un altre dia. Merci
 
Eppp amics un matí espectacular!! Això sí el grup s'ha dividit en 2 :D En Siset si veu una moto al miralls va tirant!! Ni reagrupament ni res, gas a la burra!!:D:D Diu que tothom coneixia la ruta!! És un krak :excited::excited:
Siset BONA RUTA!! La carretera de tapís espectacular!! La de Prats de Molló ni os explico, allà el que s'ha perdut sóc jo :excited::cool::cool:.

Gràcies nens per aquest matí tant divertit !!
Gràcies Siset per la convidada del fervestar;);)
Molta salut a tots!!
 
Siset, una molt bona sortida, per carreteres molt maques i bon temps per rodar. Ha estat interessant això de dividir el grup en dos fins a Prats de Molló ;); s'ha d'innovar :D:D:D:D:D

Per molts anys i gràcies pel convit!
 
Bé, em toca fer la crònica de la sortida, som-hi.
Al final ens hem juntat 12 motos i 14 moter@s. Esmorzar al Trull de ca l'Arrufat, perfecte, ven menjats, ven servits i ven riguts.
Sortim una mica tard del Trull per fer la ruta prevista, però ja la modificarem sobre la marxa si convé.
Moltes motos perquè no es perdi ningú, però collons tant aviat no. Al segon desviamente, Vilanant, ja partim el grup en dos, però no me'n adono fins a Boadella.
El grup segueix fins a Darnius, per el pantà, i jo passo per altre alternativa. Ens trobem a Darnius, pero de l'altre grup ni rastre.
Conclusió, deuent ser endavant, dons amunt i retorcin l'orella a les motos que ja els atraparem. Maçanet, res, Tapis, res, Sant Llorenç de Sardas, res, i Prats de Molló, tampoc res.
Segona i evident conclusió, si no son aquí es que no son davant, més aviat a darrera. Esperem i 20 minuts més tard arriben la resta. Han anat a fer una ruta per l'Alt Empordà, Pont de Molins, les Escaules, Boadella, Darnius, i perquè no podien fer més volta
Fervestar a Prats de Molló i continuem ruta. Aaa, però abans tinc temps de donar un cop a la meva beguda i tirar-la per sobre de la jupa d'en Xibeca, se siente Jordi, soc una mica patós
Pujada molt guapa a Coll d'Ares, parada i foto de rigor. Baixada cap a Camprodon, ens reagrupem i decidim anar, per hora, cap a casa directes,
A la rotonda de La Canya, ens tornem a despistar, la meitat passem per Castellfollit i l'altre meitat per Olot. Ens tornem a trobar tots a la A-26 i cadascú cap a casa seva.
Es un plaer organitzar qualsevol cosa per companys com vosaltres.
Salut i fins la propera, que hem de mirar que sigui ben aviat.
PD: Les fotos les haureu de posar vosaltres, jo no m'en recordo mai de fen
 
Última edición:
Bon dia!
Ara que per fi tinc un moment!.....

Siset Moltes gràcies pel dia tan ben organizar!! Una altra historia és que sapiguem o no, les rutes....i que el personal es pari (o no!!!!) als creuaments i rotondes !!! :confused:
Però com som una cracks aquests de Lcn, ja ens vam retrobar .... les dues vegades :D

Bon menjar i bona companyia!

La part curiosa del dia l’Enric i l’Isa amb la mini-pocket de muntanya :D semblaven la seva època de començar a festejar!

Un plaer conèixer a l’Agustí i en Sergi, us esperem de nou ben aviat!


Doncs fins la propera!!!
;) ;)
 
Bon dia!
Ara que per fi tinc un moment!.....

Siset Moltes gràcies pel dia tan ben organizar!! Una altra historia és que sapiguem o no, les rutes....i que el personal es pari (o no!!!!) als creuaments i rotondes !!! :confused:
Però com som una cracks aquests de Lcn, ja ens vam retrobar .... les dues vegades :D

Bon menjar i bona companyia!

La part curiosa del dia l’Enric i l’Isa amb la mini-pocket de muntanya :D semblaven la seva època de començar a festejar!

Un plaer conèixer a l’Agustí i en Sergi, us esperem de nou ben aviat!


Doncs fins la propera!!!
;) ;)


Gràcies, jo també m'ho vaig passar molt bé però entre el "despiste" i tard que anavem, vaig girar abans.
ens tornarem a veure sens dubte,
qui va fer les fotografíes de l'esmorzar o també s'han perdut i encara no han trobat el camí je je
 
Bon dia!
Ara que per fi tinc un moment!.....

Siset Moltes gràcies pel dia tan ben organizar!! Una altra historia és que sapiguem o no, les rutes....i que el personal es pari (o no!!!!) als creuaments i rotondes !!! :confused:
Però com som una cracks aquests de Lcn, ja ens vam retrobar .... les dues vegades :D

Bon menjar i bona companyia!

La part curiosa del dia l’Enric i l’Isa amb la mini-pocket de muntanya :D semblaven la seva època de començar a festejar!

Un plaer conèixer a l’Agustí i en Sergi, us esperem de nou ben aviat!


Doncs fins la propera!!!
;) ;)


Gràcies, jo també m'ho vaig passar molt bé però entre el "despiste" i tard que anavem, vaig girar abans.
ens tornarem a veure sens dubte,
qui va fer les fotografíes de l'esmorzar o també s'han perdut i encara no han trobat el camí je je
 
Epppssss... un cap de setmana molt mogudet.....ehhh...!!!!

Moltes Gràcies Siset per muntar la ruta de dissabte.... Una bona colla ens varem ajuntar...

REDUIDES_00002.jpg REDUIDES_00003.jpg REDUIDES_00006.jpg
 
Última edición:
Una ruta genial que en Siset ens va preparar......

REDUIDES_00008.jpg REDUIDES_00005.jpg
Tot i que ja ho sabem, sempre hi ha que es despisten a les cruïlles i no s'esperen als de darrera, sort que com es miren les rutes o be les descarreguen al navegador o be naveguen per intuïció, en tornem a retrobar quan ens perden..., si, si.., ens perden...:|.

Tot i axÍ un gran dia de moto... AMB DUES NOVES INCORPORACIONS...! AGUSTÍ I SERGI.., TORNEU QUAN VULGUEU...!


ahhh....! PER AMOLTS ANYS SISET, GRÀCIES PER LA CONVIDADA DEL FERVESTAR; S'ESCRIU FERVESTAR...! :excited:
 
Última edición:
Eps,

Bones fotos i millor ruta. Gràcies pel convit i a tots per la rebuda. Feia temps que no compartia amb els del Nord i com sempre, un plaer.

Tambè gràcies per les lliçons de pilotatge!!!

Per cert, confirmo que a Girona es troba tothom passejant els diumenges. En dono fe pq vaig trobar-me Ricard i Senyora ;)

fins la propera!!!
 
Eeeeooo, ja quasi hem passat el dimecres i no veig cap moviment per dissabte.
 
Última edición:
Eppppssss... proposta...!

Anar a veure sortir el sol al Cap de Creus..? i despres esmorzar al Cau de Vilajuiga i cap a casa a fer migdiada i preparar la verbena..?
:rolleyes:
 
M agrada aquesta proposta!!!
Sobre tot el esmorzar!!
 
Val doncs... ...SORTIM DE MATINADA.? , ja es úna de la clàssiques sortides de LCN Girona, però aquest any veurem sortir el Sol, assegurat..!

LCN - GIRONA- 23-06-2018 VEUREM COM SURT EL SOL DEL DIA MES LLARG DEL ANY

Punt de trobada i Sortida: Rotonda Gasolinera Repsol a l'entrada de Roses,
Aqui : https://www.google.com/maps/@42.271...4!1sHGcgfrbW0Hn-rl0Xo2-dMA!2e0!7i13312!8i6656


Hora: 5,10 AM
Sortida del sol Prevista al Cap de Creus : 6,10 AM
Fotos de rigor i xarrameca (acompañada d'una mica de cafès i d'algún líquid generós o alguna dulce... qui vulgui portar...)
Ruta de Tornada per el PORT DE LA SEVA i SANT PERE DE RODA fins a VILAJUIGA.

Esmorzar : al Cau de Vilajuïga (Aqui: https://goo.gl/maps/JJqbaj5QMF22 )sobre les 8,30 - 9 h AM si està obert, però ja s'en cuidará en SISET
Desprès de la tertulia cap a casa a preparar la Revetlla o a fer migdiada desprès de matinar..:D

Els de Girona i Rodalies, podem quedar al CUTRE HOTEL DE MEDINYA a les
4,30 AM
Aqui: https://www.google.com/maps/dir/42.0465921,2.8657807//@42.0223636,2.8177538,13.04z

La ruta es aquesta: https://goo.gl/maps/R3ALKrXiqqR2 , pero la podem variar a la tornada en funcio de l'hora de l'esmorzar.

ruta.jpg


ASSITENTS

01- SISET
02- PIKILAND
03- LA NISSIMA ( només a esmorzar al Cau o on sigui, que igual canviem..:rolleyes:)
04-Naxo & La Nena
05-Quim D'Olot
06-
07-
08-
09-
10- Pere Deauville




 
Última edición:
Ostres!!! és molt aviat no??????
si voleu us penjo a la paret de davant de la habitació aquest poster

upload_2018-6-21_14-15-41.png:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Podem quedar a l'hora d'esmorzar????:excited:
 

Adjuntos

  • upload_2018-6-21_14-13-48.png
    upload_2018-6-21_14-13-48.png
    7,2 KB · Visitas: 7
Ostres!!! és molt aviat no??????
si voleu us penjo a la paret de davant de la habitació aquest poster

Ver el archivo adjunto 105697:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Podem quedar a l'hora d'esmorzar????:excited:

Es clar que si, però no te la mateixa gràcia....o_O, tingues en compte que despres de l'esmorzar i cap a casa que farà molta calor, i podràs fer la migdiada abans de la verbena i estaràs com nova...l :rolleyes:

La gracia es fer la ruta mentre el dia va clarejant...i l'espectable de veure com surt l'astre rei..

P1010345.JPG P1010346.JPG P1010347.JPG P1010348.JPG P1010350.JPG P1010351.JPG P1010352.JPG P1010353.JPG P1010354.JPG P1010355.JPG
 
La Nena i jo tambe venim,pero no se si tota la ruta o quedarem al restaurant...S ha de discutir!!;););)
 
Arriba