LCN-GIRONA- LA 1ª de l'ANY - DISSABTE 7-01-2017

Bones companys, crec que los que tenim walkis los tendriam que portar, almeny tres, vale fins el 000007.

Bon dia, Ramon amb sembla bona idea, procuraré pensar en agafar-lo. fins dissabte.

...hey Pere, tinc un compromís sanitari a 1ª hora del mati i no acabaré abans de les 10,00, així que aniré directe a Mallorquines per fer el café i la resta de ruta !!!

Nois, perilla la meva assistència a aquets primer esdeveniment de l'any.
Ahir ja em rascava el coll i avui m'he llevat foça xungo, vist això segons m'aixequi el dissabte apareixeré o no. :(

Perdoneu es que tenim un compromís al migdia a pals...A quina hora estaríem de tornada? es per si podem venir a una part de la ruta.

Joan i Teresa

El que pensi en avançar-me que es prepari!!

moteros-amigos.jpg

Bona tarda senyors
Dema al mati,si no hi ha inconvenient,vindre al Köning de Vilablareix desde Olot amb el meu fill petit,Marc de 14 anys
Fins demà!!!

Finalment causaré baixa, no em trobo gaire bé i no vull passar fred ni estar congestionat i moquejant dins del casc.
Em sap greu.
Ens veiem la propera.

Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk

Bona nit nois

sector eixample gironí

Ens veiem demà a les 8:30, al lloc habitual

AREA DE SERVICIO DEL VALLES (Burguer King) Santa Perpètua de Mogoda

CR AUTOPISTA AP-7 KM 144.1

Boooon dia a tothom!!!

Fa fresqueta... Sils -3ºC!

Aneu amb compte amb el glaç!!

9A2F4E3D4.jpg

Ens veiem aviat :)

Bona tarda!!
Els d'Olot ja estem a casa
Una sortida perfecta,un dia genial,una gent molt maca i casi una festa de l'escuma!!!
Ens tornarem a veure.

Salut.

ja en casa...la primera de l'any com sempre...de PM !!:cheesy: Molta colla....bon tiberi...fred ...sol...corves ...paisatges..bona companyia i espectacle amb el Ferrari bolcat...genial
gràcies Pere
;)

...ja fa una estoneta que estic dinat, rentat i planxat...ara toca plnxar el sofá !!!
...3/4 de sortida per a mí, m' estalviat el fred matiner i he gaudit de "lo poc caloret mediterrani", pot ser el Ferrari hauria d' haver-se cremat un xic mes per fer-nos entrar en calor mentres esperavem el seu rescat...
...bona ruta per començar l' any i preludi de les que vindran...gracies a tots els que han vingut i a Pere per montar-la !!!
...el Ferrari d' avui ha tingut mes sort que aquest, pero l' escena era la mateixa :
1366_2000.jpg

Ara només falta esperar que el PRESI ens faci un resum de la magnífica sortida d'avui !!

Pere, gràcies per organitzar la primera sortida d'aquest any !!
GRÀCIES A TOTS per compartir aquest expléndid mati !
78498a688bc24304ff3825a37dd31a4e.gif

Hem començat amb una mica de fred -4 C !
Per sort el octanatge de l'esmorzar ha fet pujar la temperatura corporal
Tot seguit la carretera de Tossa - Sant Feliu ens ha regalat unes excel·lents vistes, amb una meteo molt benèvola pel mes que ens trobem.
Com a guinda d'aquest exquisit pastís una cervesa fresca gaudint del solet i la bona companyia!
Gràcies presi per la ruta!

Salut i benzina nois!
Ha estat GENIAL!

Última edición:
Dos més a casa satisfets del dia,bon menjar,ruta molt distreta i a estones molt seca q ha fet molt agradable el camí..
Fervestar de luxe al solet i per rematar el dinar amb el Presi,Pili,Cris i Javi més la Marta ha arrodonit un dia q millor no podia sortir..
Al del Ferrari no li haurà agradat ser l'atracció del moment però.......
Gràcies Presi i companys pel dia d'avui...!!
Pep i Marta

Fantastica matinal, gracies a tots, sobretot al presi per prepararla.

Com sempre, un plaer el haver gaudit d'una sortida més amb tots vosaltres, família !!!
Bon esmorzar, ruta amb bon ritme, presi, atracció Ferrari, i cerveseta (jo cola 0) a un lloc que té la seva màgia i història, Monells !!!

Gràcies, Toni, per la tornada amb aquesta ruteta que t'has marcat, molt guapa, millor que la tontopista !!!

Fins a la propera !!!

Salutacions de la Mònica i meva !!!

VVssssss !!!!!

Com sempre, un plaer el haver gaudit d'una sortida més amb tots vosaltres, família !!!
Bon esmorzar, ruta amb bon ritme, presi, atracció Ferrari, i cerveseta (jo cola 0) a un lloc que té la seva màgia i història, Monells !!!

Gràcies, Toni, per la tornada amb aquesta ruteta que t'has marcat, molt guapa, millor que la tontopista !!!

Fins a la propera !!!

Salutacions de la Mònica i meva !!!

VVssssss !!!!!

Gràcies a tu artista!!!

Cada vegada som més colla pujant i baixant de Barna, i es un privilegi rodar tant ben acompanyat!! La veritat es que els del Eixample gironí som uns "suertudos" perque fem una ruta més complerta encara!!

Salut i benzina!!!

Bona tarda!!
Els d'Olot ja estem a casa
Una sortida perfecta,un dia genial,una gent molt maca i casi una festa de l'escuma!!!
Ens tornarem a veure.

Salut.

Ens alegrem molt d'haver contribuit a una bona matinal de "una mica de tot" fred, menjar, rura, espectacle de ruta i cotxes, fervestar i companyia.

Quim i Marc, sereu benvinguts i ben rebuts per la propera i no us escapareu del fervestar de "gorra" pels assistents... :lipsrsealed:

Fins aviat.

Be, nen@s..

En primer lloc, agrair la vostra assistència, doncs fer-ho un dia com dissabte en que totes les previsions eren de molta i molta fred, olè i olè, con dos C_H___S...! :rolleyes2:

Be, els que vareu gaudir del esmorçar, vare-ho poder comprovar que no per senzill, era menys bó, jo em vaig atipar lo soficient com per deixar una mica de lloc pel dinar... pot ser ha estat l'ultim atipament de les festes que per fí ja s'han acabat..

Inicialment la Ruta des de Girona a Mallorquines, tranquil.la i no gaire glaçada i endinsant-nos pels blancs camps de gebre entre Girona , Aiguaviva, Salitja, Vilobi i Santa Coloma de Farners fins arribar a Sils ( Mallorquines ) on la majoria havien quedat.

Desprès d'atipar-nos i riure una mica mentre anaven coneguem-nos a amb als nouvinguts, enfilem direcció Caldes de Malavella, fent cruilles, donat que erem forçes motos i no volia perdre a ningú com Road leader.... crec que va sortir força be , però algún "Gremli" es resistia a parar on l'hi deia, fins que al final va creure...

Trànsit de cotxes , bicis, motos, donat que feia un dia esplendid que no va inpedir gaudir del bon estat de la carretera entre Caldes i Tossa de Mar, fins que despres a mitg cami de Sant Feliu de Gixiols, varem veure el ritme tallat de sobte donat que un Porsche i Un Ferrari varen decidir fer carreres i tallar-nos el rotllo, aparcant de mala manera el Ferrari al marge de la carretera que va quedar tallada mentres els bombers, mossos i grua, feien la seva feina, però varem aprofitar per fer els reportatges fotogràfics que heu vist mes amunt, amb festa de l'escuma i tot.

Despres d'una espera de mes de mitja hora, enfilem cap a Sant Feliu, S'agaró , Platja d'aro, Calonge i la Ganga, que a la part sud estava perfecte, però a la cara nord no era per fer gaires filigranes, doncs algunes corves encara eren molles..., arribem a Monells a fer la serveseta al solet de la terrassa posterior del Rtestaurant El Roure Blanch varem donar per acabada la 1ª sortida LaCosaNostra Girona d'aquest any 2017, mentre degustavem com a fervestar diversos refrigeris acompanyats d'olivetes i patatetes que ens varen sentar molt be, al temps que comentavem les anecdontes de un mati fantastic.

Gràcies a tot@s i als nou vinguts Fins la propera...

PD1: Algun@s de nosaltres teniem un petit racó i varem anar a fer un menú degustació de Bacallà al Restaurant l'Hort del rector de Monells mateix..:tongue:

PD2: Per cert es va perdre un mòbil pel voltant del parking on varem deixar les motos, si es d'algú de vosaltres m'envieu un privat i us diré com recuperar-lo.

Última edición:
Bona crònica Presi no es pot afegir res més..

Com dieu per aquí dalt molta fred però no va impedir el retrobament amb els vells i nous amics...!!

Pep

Quim i Marc, sereu benvinguts i ben rebuts per la propera i no us escapareu del fervestar de "gorra" pels assistents... :lipsrsealed:

Fins aviat.[/QUOTE]

Serà tot un plaer!!!
Molt bona l'excursió i la crònica

Salut!!!!

Atrás