Ara rai q ja en sabem...Amb tanta penya, haurem de fer cruilles...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Ara rai q ja en sabem...Amb tanta penya, haurem de fer cruilles...![]()
Bon dia. E parlat amb el Joan Trias i el dissabte també ens acompanyara. per tan demana que l'apunteu. Moltes gracies.
Amb tanta penya, haurem de fer cruilles...![]()
Vinc directament a l'esmorzar![]()
Bon dia, Ramon amb sembla bona idea, procuraré pensar en agafar-lo. fins dissabte.
Ho sentim companys. la Teresa i Jo no podrem venir. Bona ruta amics.
Perdoneu es que tenim un compromís al migdia a pals...A quina hora estaríem de tornada? es per si podem venir a una part de la ruta.
Joan i Teresa
Vinc directament a l'esmorzar![]()
El que pensi en avançar-me que es prepari!!
![]()
Ostia...això sembla tret del Joe Bar Team!!!![]()
Bona tarda!!
Els d'Olot ja estem a casa
Una sortida perfecta,un dia genial,una gent molt maca i casi una festa de l'escuma!!!
Ens tornarem a veure.
Salut.
Ha estat un plaer Quim i Marc!
Fins aviat!
Com sempre, un plaer el haver gaudit d'una sortida més amb tots vosaltres, família !!!
Bon esmorzar, ruta amb bon ritme, presi, atracció Ferrari, i cerveseta (jo cola 0) a un lloc que té la seva màgia i història, Monells !!!
Gràcies, Toni, per la tornada amb aquesta ruteta que t'has marcat, molt guapa, millor que la tontopista !!!
Fins a la propera !!!
Salutacions de la Mònica i meva !!!
VVssssss !!!!!
Finalment causaré baixa, no em trobo gaire bé i no vull passar fred ni estar congestionat i moquejant dins del casc.
Em sap greu.
Ens veiem la propera.
Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk
Bona tarda!!
Els d'Olot ja estem a casa
Una sortida perfecta,un dia genial,una gent molt maca i casi una festa de l'escuma!!!
Ens tornarem a veure.
Salut.