Salida Domingo LCN GIRONA- LA ROMÀNTICA-2019, RUTA i DINAR EL 28-04-2019

Lacosanostra

Curveando
Registrado
4 Oct 2008
Mensajes
2.267
Puntos
113
Ubicación
Girona
LCN GIRONA-LA ROMÀNTICA 2019

5409625807_0b76e91a64.jpg

Hola #amicslcngirona, una any més i ja es un clàssic, celebrarem el dia de Sant Jordi, fent una sortideta Romàntica (PODEN VENIR "SINGLES" i aquest any tornarem a sortir de la nostra zona de confort, donat que l'organitzen els nostres companys i amics JOHNNYHY I JOAN COACH.

Tot el que aquí s'escriu es obra e idea d'ells, a veure que us sembla...

La proposta que us oferim és una ruta pel mig de les vinyes i carreteres més conegudes del Penedès, amb un esmorzar a mig camí i dues opcions on dinar.

Trobada en hora a determinar però serà sobre les 10,00 hores del matí per tenir prou temps i no hagueu de matinar molt ens podem trobar a la benzinera de l’Esclat a Vilafranca del Penedès, Av.Tarragona. Allà podrem posar benzina.


1.jpg
[/CENTER]
La ruta començarà a Vilafranca del Penedès i ens dirigiremala famosa carretera de La Llacuna.

2.jpg

A La Llacuna esmorzarem, hem de tancar preus, entre 8 i 10 €:Ca la Maria, La Llacuna(Cristina).


3.jpg


Seguim ruta per la no menys coneguda carretera de Querol fins a Santes Creus, on podem parar i acostar-nos al Reial Monestir de Santes Creus, tomba Reial. Foto de Grup. No podrem entrar les motos dins, hi ha un parell de bars per fer un refresc i prou lloc per aparcar...

4.jpg
La Ruta...

5.jpg
De Santes Creus ens dirigirem de nou cap alnord, direcció Sant Sadurní d’Anoia passant per lacarretera de Pontons, per les zones més elevades del Penedès.

6.jpg
La opció triada per dinar es : Caves Canals i Munné, amb visita a les noves caves inclosa:

7.jpg

Mapa de la la Ruta Total 128 Kms, pel Google 2:44 h.

9.jpg
Tenim accés des de Sant Sadurní directe a l’autopista A2 per tornar a casa.

ASSISTENTS- DATA LÍMIT D'INSCRIPCIÓ 18-04-2019

01-Pikiliand
02-Pere Deauville
03-Albert ducAPti & Eva
04-Joan Coach & Teresa
05-Monica i Johnnyhy
06-Siset & Estrella
07-KiKo
09-Carmen
10-Xavi & Belén
11-OZP & Tuchy
12-Xibeca
13-Pep & Marta
14-Carlus & Angie
15-Natxo & Montse
16-Marcel & Ali
17-Jordi & Isabel
De moment. 17 motos 28 cascos.

Confirmeu els que venen a esmorzar i els que venen despres...! Si us plau...



 
Última edición por un moderador:
a3d344547e11f019a4abc37d20dc999eo.png
...pos vale, pos vamos...confio que ja tindré la moto reparada !
OZP & Tuchy
 
...quan varem programar la sortida en aquesta data no es sabia que poc despres ens foterien unes eleccions generals el mateix dia i aixó afecta al programa que amb tant de carinyo han fet en Johnnyhy i Joan Coach, be perqué alguns tindrem que votar abans o perque altres hauran de baixar a corre cuita per poder fer-lo a la tarda.
...nosaltres renunciem a l'esmorzar, votarem a primera hora i quedarem allà on ens digueu, comptem que arribarem entre les 11,00 i les 11,30hs, segons la cua que trobem per votar.
 
El tema queda com estava Albert, uns vindrem al punt previst per fer la Ruta fins l'esmorzar i altres vindran despres perquè ja haurán votat, Pikiland i jo mateixa ho farem despres de dinar, no ens volem perdre cap part de l'event...

Fins diumenge....
 
Bon dia companys ,nosaltres aquest any no podem venir a la romàntica, per cert molt maca la ruta, un altre vegada serà,que us vagui molt bé . Molt bona setmana santa a tots ,i els que sortiu bona ruta i aneu amb compte!!!!!.
 
Al final si tot va bé som 21 si no vaig mal fixat...

Qui no ve a l'esmorzar i s'ajunta a La Llacuna amb els que fem tota la ruta ??
Mes que res per qué els del restaurant de la Llacuna ens preparin taula !!!
Vinga, que demà els hi haig de dir.
Per la cava i dinar conto els 21 !!!
 
En Xavi, la Belen, l'Estrella i jo vindrem després de votar.
Sobre les 9:45 h passarem per Girona, per si algu es vol afegir.
Ja passaràs localització per saber un quedem
Salut i Bon Sant Jordi

Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk
 
Bon dia,

Per la Romàntica ens apuntem:
Natxo i jo.

Merci
 
Al final si tot va bé som 21 si no vaig mal fixat...

Qui no ve a l'esmorzar i s'ajunta a La Llacuna amb els que fem tota la ruta ??
Mes que res per qué els del restaurant de la Llacuna ens preparin taula !!!
Vinga, que demà els hi haig de dir.
Per la cava i dinar conto els 21 !!!

Nosaltres venim a tot JF.
Ja anirem a votar a la tornada
 
última actualització sortida "La Romàntica LCN"


01-Pikiliand
02-Pere Deauville
03-Albert ducAPti & Eva
04-Joan Coach & Teresa
05-Monica i Johnnyhy
06-Siset & Estrella
07-KiKo
09-Carmen
10-Xavi & Belén
11-OZP & Tuchy
12-Xibeca
13-Pep & Marta
14-Carlus & Angie
15-Montse & Natxo
16-Marcel & Ali
17-Jorfi & Isabel

Confirmeu Ja...!!!!, els que venen a esmorzar....!
 
Última edición por un moderador:
La setmana passada vaig fer la ruta sencera per comprovar que tot era ok i calcular els temps...
També vaig estar amb el responsable de les caves, l'Òscar Canals, qui em va assegurar que menjaríem molt bé i que no ens faria passar pas gana...
El timing previst és el següent:

10:00 Trobada a la benzinera Esclatoil que teniu al principi del post.
10:15 Sortida tots junts havent repostat qui ho necessiti, direcció a La Llacuna. La ruta sencera té 118 kms., a ritme normal sense passatger 5,2 l/100 GSA.
10:45 Arribada a La Llacuna. Esmorzar de germanor a Ca la Maria. Tindrà un preu aprox. de 10 €.
11:30 Sortida des de La Llacuna. Aquesta hauria de ser la hora i el punt de trobada amb els companys que arriben més tard.
12:00 Arribada a Santes Creus. Tenim 1/2 hora per estirar les cames, pendre un refresc al bar del poble i fer una foto de grup al monestir, on no podrem accedir en moto...
12:30 Sortida de Santes Creus amb destí a les Caves noves de Canals i Munne.
13:30 Arribada a les Caves, visita i degustació.
15:00 Dinar de "La Romàntica Penedès Edition" al restaurant que tenen dins de Sant Sadurní. El preu recordem que es de 29,95 € a pagar al restaurant.
17:00 Tots cap a casa !!!!!

El pronòstic del temps pel que sembla serà bo i no s'espera pluja, tot i que com ja sabem els homes del temps de vegades ens fan la guitza...
Estem segurs que la ruta no us decebrà, és una volta que he fet moltíssimes vegades, distreta, i que estic segur que el JoanCoach, que és qui em va proposar la zona, se la coneix tan bé com jo !!!

Queden 5 dies !!!
 
Em costa molt creure que si anem a dinar a les 15h sortim a les 17h i això em condiciona molt per tornar amb garanties a votar.
Jo anar a dinar més enllà de les 14h no ho veig clar.

Edito, esmorzar en 45 min, entre que arribem, demanen, ens serveixen, esmozen, fem el café i ens enfilem a la moto.
No ho veig possible.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Em costa molt creure que si anem a dinar a les 15h sortim a les 17h i això em condiciona molt per tornar amb garanties a votar.
Jo anar a dinar més enllà de les 14h no ho veig clar.

Edito, esmorzar en 45 min, entre que arribem, demanen, ens serveixen, esmozen, fem el café i ens enfilem a la moto.
No ho veig possible.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
... i quina conclusió et penses que hem tret els que hi anem després de votar ???
... i si a aquests comptes que fas hi afegeixes que a Peralada hi ha 30 minuts més de viatge, encara queda més clar

Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk
 
Benvolguts

Des de que vem penjar el post de la "Romàntica", han aparegut molts dubtes sobre si tindrieu temps de votar o no els que veniu de Girona. Uns proposen no venir a esmorzar per després puguer estar amb tranquilitat, altres adelantar el dinar...
Tan mateix si tot genera tans problemes i la gent ha d'anar afegint-se, saltant-se l'esmorzar, o retallant recorregut, potser es millor buscar una solució i buscar una altre data o fer-ho dissabte, que ara no recordo quin era el motiu de que no es pugués fer en el dia 27 d'abril. la sortida la fem per estar tots junts i gaudir d'un dia per veurens. Sinó des de el meu punt de vista no paga la pena.
Una última reflexió que voldria comentar i si us plau que això no generi un debat, es el que els que venim de Barcelona per puguer venir moltes vegades a rutes a Girona, ens hem hagut d'aixecar a les 6 del mati per tal arribar a ls rutes que s'han anunciat al forum, i arribar molt tard a la tornada. Sabem que es un grup de Girona i aceptem que hem de venir nosaltres. Els que viviu a la comarca de Girona, segurament ho haureu de fer un màxim de 2 o 3 vegades l'any venir per les comrques de barcelona.
En fi segurament ens vem equivocar de data a l'escollir la romàntica, però enteneu que pel Joan Francesc i per mi mateix, llegir les dificultats que suposa venir a una sortida i que uns diguin esmorzar si, esmorzar no, podriem dinar mes aviat, podriem no fer la visita, hauriem de marxar a...etc, no es que supsoi cap entrebanc, però si que es perd l'esperit d'una sortida que l'únic que persegueix es que el grup LCN sigui viu, que ens apropi com amics, i que puguem gaudir amb tranquilitat les estones que l'afició comú de la moto ens dona.
Es una reflexió en veu alta, i que voldria que entengesssiu des de la conciliació.

Joan
 
Joan, l’únic “ problema” si és que hi ha algún, és que ha coincidit amb les votacions, per això nosaltres màxim marxarem a les 17:30 que crec que és una bona hora per tornar a Girona a votar.

Per que fa a fer rutes per Bcn no tinc cap problema, les de Girona les tenim molt cremades i anirà molt bé variar una mica.
A més com bé dius, tant a les reunions com a les sortides zona Girona, sempre heu de fer vosaltres l’esforç i crec que no és just ja que tots hi pertanyem a LCN


:)
 
Dons n estaria malament fer-la dissabte!!q opineu?i tema restaurant es podria canviar?
 
Joan Coach. Estic totalment d'acord de fet anant a esmorzar m'ha semblat que quedar a les 10 es tardissim.
De fet a Girona sempre quedem abans de les 9.
Que a mi m'hagués semblat perfecte.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
...be Siset, nosaltres anirem tirant per l'Eix a velocitat moderada fins que ens atrapeu...t'enviaré un Whats quan surtim.
...la idea es anar fins a Manresa i cap a Igualada / La LLacuna, si preferiu anar per l'AP7 m'oblidaré de la velocitat moderada...
3de086845e18169464fee3b8cc698dceo.jpg
 
Benvolguts

Des de que vem penjar el post de la "Romàntica", han aparegut molts dubtes sobre si tindrieu temps de votar o no els que veniu de Girona. Uns proposen no venir a esmorzar per després puguer estar amb tranquilitat, altres adelantar el dinar...
Tan mateix si tot genera tans problemes i la gent ha d'anar afegint-se, saltant-se l'esmorzar, o retallant recorregut, potser es millor buscar una solució i buscar una altre data o fer-ho dissabte, que ara no recordo quin era el motiu de que no es pugués fer en el dia 27 d'abril. la sortida la fem per estar tots junts i gaudir d'un dia per veurens. Sinó des de el meu punt de vista no paga la pena.
Una última reflexió que voldria comentar i si us plau que això no generi un debat, es el que els que venim de Barcelona per puguer venir moltes vegades a rutes a Girona, ens hem hagut d'aixecar a les 6 del mati per tal arribar a ls rutes que s'han anunciat al forum, i arribar molt tard a la tornada. Sabem que es un grup de Girona i aceptem que hem de venir nosaltres. Els que viviu a la comarca de Girona, segurament ho haureu de fer un màxim de 2 o 3 vegades l'any venir per les comrques de barcelona.
En fi segurament ens vem equivocar de data a l'escollir la romàntica, però enteneu que pel Joan Francesc i per mi mateix, llegir les dificultats que suposa venir a una sortida i que uns diguin esmorzar si, esmorzar no, podriem dinar mes aviat, podriem no fer la visita, hauriem de marxar a...etc, no es que supsoi cap entrebanc, però si que es perd l'esperit d'una sortida que l'únic que persegueix es que el grup LCN sigui viu, que ens apropi com amics, i que puguem gaudir amb tranquilitat les estones que l'afició comú de la moto ens dona.
Es una reflexió en veu alta, i que voldria que entengesssiu des de la conciliació.

Joan
...be Joan, aquesta sortida la varem decidir a la primera reunió del 2019 i llavors el calendari estava net de votacions, va ser al Març que es va despenjar el Pedrito marcant les eleccions generals per aquest mateix dia i jugant-nos el que ens juguem li haig de donar prioritat al vot per sobre de l'Esmorzar. En ruta mai saps el que pots passari una simple averia de la moto ho pot trasvalsar tot. Si fossin les municipals no li donaria aquesta importancia, Us agraeixo molt la bona disposició que vareu tenir des el primer moment tots 2 per montar aquesta moguda i l'esforc que heu emprat per aconseguir un programa rodó i que tothom surti content...però les circunstancies manan i encara que us empreny una mica la necessitat de fer pais es prioritaria per contra d' un esmorzar.
...amb mes temps d'antelació un canvi de data hauria esta ideal, ara,amb els compromisos tancats ja no es posible...
...ens veiem Diumenge !!!
 
Arriba