LCN-GIRONA- La Romántica del 2015 el 15-02-2015

PERE DEAUVILLE

Curveando
Miembro del equipo
MODERADOR
Registrado
25 Jul 2006
Mensajes
12.645
Puntos
113
Ubicación
Girona-3 vegades inmortal
images
images

Hola Noi@s, novament un any mes i amb aquest van 8, a petició popular i per imperatiu legal, per cel.lebrar qui ho estigui i el que no també en parella o singles el dia dels enamorats o San Valentin com volgueu, també en moto o en llauna pels mes parucs o per les mes paruc@s ..., proposo el següent:

RUTA-COMIDA ROMANTICA DOMINGO 15 de febrer de 2015

Punt de trobada: Köning de Vilablareix, al costat de pneumatics Perelló, aixi podreu fer un cafe si fa una mica de fred i si no, també.

Hora de sortida: 9,30 hores, tots esmorzats i com que ja haureu pres el cafè un mica abans per no fer tard a l'hora de sortida , ja no farà fred.

AQUI: ES EL LLOC

Ruta: http://goo.gl/maps/9ZVrU O AQUESTA


rUTA%2520ROMANTICA%25202015.jpg

Restaurant: MAS POU, DE PALAU SATOR a les 14,05 h mes o menys

Menú i preu

FACANA.jpg


MENÚ RESTAURANT MAS POU

PRIMER PLAT
(Assortiment d’entrants variats)

Amanida de formatge fresc, codony i fruits secs
Pernil d’ànec curat
Pastís de truites de verdures
Esqueixada de bacallà
Paté d’ànec natural amb torradetes
Trinxat d’escalivada i anxoves de l’Escala
Daus de bacallà a la casaca
Croquetes de carn de rostit fetes nostres
Cargols amb all i oli i tomata

SEGON PLAT (Escollir)

Platillo de pollastre de pagès amb sèpia i gambes
Cuixa d’ànec del Lluçanès rostit
Galtes de porc desossades amb panses i figues
Entrecot 500grs de vedella fet a la brasa
Turbot de peça fet a la planxa
Costelles de xai fetes a la brasa

POSTRES (Escollir)

Pomes al forn tèbies amb crema catalana cremada
Borratxo banyat amb rom
Sorbet de llimona al cava
Suc de taronja natural amb gelat de vainilla
Gelat de Xixona amb caramel i picat d’ametlles
Fondue de xocolata amb fruites naturals
••••••••
Vinya Rostis negre i rosat- Cigonyes D.O. Empordà
Aigües minerals
Cava Aria Brut Nature
Cafès i Xupitos

Preu: 34,00 €

Podeu anar avançant el segón plat...!



ASSISTENT@S

01-GeSuH2O & Elena (2 TURBONS A LA PLANXA + 2 FONDUES DE XOCOLATA)
02-Mamporrero & Asun ( PLATILLO DE POLLASTRE+COSTELLES DE XAI+SORBET DE LLIMONA + BORRATXO DE RON)
03-Cabesón & Maribel ( 1 DOSTELLES DE XAI + ENTRECOTTE+FONDU DE XOCLAT+GELAT XIXONA)
04-Pere Deauville ( 1 TURBOT A LA PLANXA+SORBET DE LLIMONA)
05-johnnyhy & Silvia (ANEC +ENTRECOTTE+ 2 FONDUES DE XOCLAT)
06-Iuri & Magda (PLATILLO DE POLLASTRE + TURBOT + SUC DE TARONJA+ GELAT DE XIXONA...)
07-Raimon Deauville & Pispis Deauville ( 2 GALTES + 2 FONDUES DE XOCLAT....)
08-Chata & Gloria (Ja en color de llapis de veritat) (1 ENTRECOT DE 1/2 KG + BORRATXO + 1 COSTELLES+SORBET DE LLIMONA)
09-Pikiland, ( COSTELLES DE XAI BEN FETES ..... mal fetes no se'n fan a l,Empordà..+ FONDÍ DE XOCLAT)
10-Fontrom & Emi (2 ENTRECOTTES+FONDUE DE XOCLAT+GELAT XIXONA)
11-Enrique & Alex JR ( 1 ENTRECOTTE +1 TURBO + 2 BORRATXOS DE RON )
12

Si omplim aquests números ja estaré content.

De moment 20 ...... , Bufffffff....! algun/@ mes...????
 
Última edición:
Ja ens esteu apuntant a la Sílvia i a mi mateix !!!!
Quines ganes de sortir amb vosaltres !!!!
 
Des de les Terres de Ponent ja podeu anar apuntant a MAGDA & IURI :)

Ja veurem com venim :rolleyes: ... si en moto, en "llauna" o en jet privat :cheesy:

Això sí, vindrem dissabte per fer una mica de turisme i fer una molt bon cap de setmana romàntic :cool2:

VVVsss...
 
IURI & MAGDA, Benvinguts sereu !! M'agradarà tornar a veure-us. Per poc que pogueu veniu amb moto la ruta i les vistes s'ho mereixen, no és per dir-ho però és una de les millors vistes de la Costa Brava.
 
Bonas nois, dos mes per Sant Valenton, Yo y Sra Deauville, merci y com cada any sera un exit, A10.;)
 
Des de les Terres de Ponent ja podeu anar apuntant a MAGDA & IURI :)

Ja veurem com venim :rolleyes: ... si en moto, en "llauna" o en jet privat :cheesy:

Això sí, vindrem dissabte per fer una mica de turisme i fer una molt bon cap de setmana romàntic :cool2:

VVVsss...

Ja esteu apuntats..., benvinguts sereu a terres gironines parelleta, i si teniu necessitats d'informació..., no dubteu...! ens ho feu saber
 
Tettsui, això és un monòleg de magnífiques vistes com aquest "monólogo" m'està oferint :)

5104d4cd91e83682c7aa01b051183922.jpg


VVVsss...
 
Mamporrero, no els hi ensenyis a la gent mes retratus que si ja ho han vist tot ja no vindrán...! :undecided:

Així que serem tu i jo? !! ;) Doncs anirem els dos en una Amoto, jo al darrere que ho he dit primer i no suporto que un tio m'agafi per darrere:D:D

images
 
Última edición:
Així que serem tu i jo? !! ;) Doncs anirem els dos en una Amoto, jo al darrere que ho he dit primer i no suporto que un tio m'agafi per darrere:D:D

images

Eppppssss... que jo tampoc ho soporto.....aixi que mariconares les justes... tu t'agafas tu motu i tu churri...., jo ja m'espavilo....!:cheesy:


ahhh....!!!!! i al Marroc sempre al meu davant i lluny ehhhh...! :rolleyes2: :D
 
Eppppssss... que jo tampoc ho soporto.....aixi que mariconares les justes... tu t'agafas tu motu i tu churri...., jo ja m'espavilo....!:cheesy:


ahhh....!!!!! i al Marroc sempre al meu davant i lluny ehhhh...! :rolleyes2: :D

Quan portis 10 dies sense veure una tia bona ja parlarem qui es posa davant o darrera ehhhh...!!:D:D:tongue:
 
Noi@s, el restaurant es tancat fins al 13 de febrer, així que no es possible contactar amb ells per lligar-ho i fins el dia 13/02 no obren, així que..., no patiu...., soc home de recursos...m'espavilo....!
 
Vols dir...? , ja ho he pensat ......

Però vull que m'enviin un parell de menús o tres per tal de poder triar... i ves a saber si contesten..., ho probo i ja us diré.
 
Vols dir...? , ja ho he pensat ......

Però vull que m'enviin un parell de menús o tres per tal de poder triar... i ves a saber si contesten..., ho probo i ja us diré.

Posa-l'hi en observacions, que vols que et faci un pressupost amb diverses opcions,! jo quan he anat amb els del gimnàs feiem un pica-pica i 2 o 3 segons ha escollir.
Posa-li que et truqui per telèfon
 
Be nen@s, cap problema, tema Restaurant solucionat, ja m'han contestat i m'han enviat 3 menús...estic negociant el preu perquè entri el cava per postres i xupitus per qui vulgui...!amb temps us passaré el menú triat, que només caldrà triar els segons i postres.
 
Podem fer un retallable a mida "Natural" per posar al seient o sofà de la motu del Pere....
Una nina inflable també serviria per no ser senars, oi ???
Recordo encara quan algun bromista va asseure al seu asientu un paper amb una cosa marró provinent dels interiors d'un gos sorià....
 
Podem fer un retallable a mida "Natural" per posar al seient o sofà de la motu del Pere....
Una nina inflable també serviria per no ser senars, oi ???
Recordo encara quan algun bromista va asseure al seu asientu un paper amb una cosa marró provinent dels interiors d'un gos sorià....

Si, si...jo tambe ho recordo ... Era una K K de gos sorià...!

KE los parió...:angry:

Una nina inflable al seien de la HiLaRy..? Nooooorrrr..! :rolleyes2:
 
Vist, li comento a la MDR i en breu ens manifestem sobre el segon i les postres...tot fa molt bona pinta!!!

V' sss
GeSus
 
rUTA%2520ROMANTICA%25202015.jpg


e1d7c811f3b9ed859eaa31c936194a30o.png


...un petit incis sobre la ruta, si pujeu per Sant Mateu de Montnegre desde l' esglessia de Sant Mateu fins a la Cra. de Sta. Peaia es de terra, i es un bon troç...8 0 9 kms. de tram. L' alternativa a aquesta carretera es pujar per el Santuari dels Angels, Madremanya, Monells.
...per anar de Palamos a La Fosca, millor vorejant el Port Vell i el Port Nautic, es gaudeix millor del camí i de les vistes.
...i parlant de vistes, per pujar a Sant sebastiá res com fer-ho desde Llafranch mateix, estalviem una volta que no diu res i una anada i tornada per el mateix camí i les millors vistes de la ruta.
 
Per l'Asun : Platillo de pollastre
Sorbet de llimona


Per mi : Costelles de xai
Borratxo banyat amb ron
:dankk2::thumbsup:
 
Última edición:
rUTA%2520ROMANTICA%25202015.jpg


e1d7c811f3b9ed859eaa31c936194a30o.png


...un petit incis sobre la ruta, si pujeu per Sant Mateu de Montnegre desde l' esglessia de Sant Mateu fins a la Cra. de Sta. Peaia es de terra, i es un bon troç...8 0 9 kms. de tram. L' alternativa a aquesta carretera es pujar per el Santuari dels Angels, Madremanya, Monells.
...per anar de Palamos a La Fosca, millor vorejant el Port Vell i el Port Nautic, es gaudeix millor del camí i de les vistes.
...i parlant de vistes, per pujar a Sant sebastiá res com fer-ho desde Llafranch mateix, estalviem una volta que no diu res i una anada i tornada per el mateix camí i les millors vistes de la ruta.

Per la previa vam fer aquesta https://goo.gl/maps/P7Y6T
 
...ok Joan, veig que ja estaba corregit en part.
...també volia fer-te el comentari de pasar per el camí de la depuradora i veig que ja l' has inclos...aquest camí es dels que li agraden a Pere, amplis, ben asfaltats i sense entrebancs d' aigua...:cheesy::cheesy::cheesy:, esperem que no plogui els dies avants ! :D
 
Ep, de teca dos turbons i dues fondues de xocolata amb fruita.

Crec que al final vindrem enllaunats...però vindrem...que és el que compte.

V' sss
GeSus & Elena.
 
...ok Joan, veig que ja estaba corregit en part.
...també volia fer-te el comentari de pasar per el camí de la depuradora i veig que ja l' has inclos...aquest camí es dels que li agraden a Pere, amplis, ben asfaltats i sense entrebancs d' aigua...:cheesy::cheesy::cheesy:, esperem que no plogui els dies avants ! :D

El camí de la depuradora està tot asfaltat!! Si plou els dies abans no importa, l'important és que no plogui el dia de la sortida!!!
 
...ok Joan, veig que ja estaba corregit en part.
...també volia fer-te el comentari de pasar per el camí de la depuradora i veig que ja l' has inclos...aquest camí es dels que li agraden a Pere, amplis, ben asfaltats i sense entrebancs d' aigua...:cheesy::cheesy::cheesy:, esperem que no plogui els dies avants ! :D

Tens raó jo ja ho havia pensat passarem pels Angels!!
 
Epssss.. Mampo ... Oju.....! :shocked: con el marron que la HiLaRy es nega a passar-hi...i se'n torna enrrera...


Quan a la deixalleria... Oju....! :shocked: ..... tambien, que tinc el sentit l'olfate molt fi....eeiinnnn


Qui em manaria a mi delegar la ruta de la Romàntica.....:huh:
 
Última edición:
Hola mainada,

He estat seguint el post de en qüestió i el fet que es faci diumenge m'ha "matat" una mica perquè dilluns toca matinar.
:embarassed:

Però l'any passat ja me la vaig perdre, així que faré un esforç.

Apunteu-me si us plau.

Segon: Costelles de xai a la brasa (molt fetes)
 
Segons (que no minuts :cheesy:):
MAGDA
Platillo de pollastre de pagès amb sèpia i gambes
IURI
Turbot de peça fet a la planxa

I de postres (que no per tres :cheesy:):
MAGDA
Gelat de Xixona amb caramel i picat d'ametlles
IURI
Suc de taronja natural amb gelat de vainilla

VVVsss... i fins el 15F :cool2:
 
Hola mainada,

He estat seguint el post de en qüestió i el fet que es faci diumenge m'ha "matat" una mica perquè dilluns toca matinar.
:embarassed:

Però l'any passat ja me la vaig perdre, així que faré un esforç.

Apunteu-me si us plau.

Segon: Costelles de xai a la brasa (molt fetes)

Benvinguda Piki, apuntada estas....! Costelles de xai, ben fetes marxando...!
 
Segons (que no minuts :cheesy:):
MAGDA
Platillo de pollastre de pagès amb sèpia i gambes
IURI
Turbot de peça fet a la planxa

I de postres (que no per tres :cheesy:):
MAGDA
Gelat de Xixona amb caramel i picat d'ametlles
IURI
Suc de taronja natural amb gelat de vainilla

VVVsss... i fins el 15F :cool2:

oido cosina nengs....!
 
Epssss.. Mampo ... Oju.....! :shocked: con el marron que la HiLaRy es nega a passar-hi...i se'n torna enrrera...


Quan a la deixalleria... Oju....! :shocked: ..... tambien, que tinc el sentit l'olfate molt fi....eeiinnnn


Qui em manaria a mi delegar la ruta de la Romàntica.....:huh:
Tranqui presi, el marrón el deixem pel Marroc ;)
 
Hola a tots dos mes y sera la primera Romantica per nosaltres Fontrom (Joan) y Emi.

Dos entrecots y de postres una fondue y un gelat de Xixona.

Gracies.
 
Arriba