LCN-GIRONA- La Romántica del 2015 el 15-02-2015

Dos més a casa després d'aquest magnífic cap de setmana :)

Agrair molt especialment l'esplèndida acollida de l'Elena i en Jesús :cool2:

I avui diumenge hem fet el ple amb aquesta trobada Romàntica amb uns paisatges genials, bon menjar, però el més important, amb molt bona gent :cool2:

Gràcies per tot i fins la propera ;)

VVVsss...

Potser es repetitiu i sembla copiat del que tothom diu, però cony, es cert i cal tornar a dir-ho.
Val la pena, compartim i ho passem d'alló més be. Ara em poso a esperar la propera Romàntica.
Pere, un 10. A la resta, un altre.

I pel que fa a la tasca particular que jo (i d'altres, eh?) varem executar, doncs el resultat també es bo, funciona, i l'Ozepe i jo ens la vem passar fent "còpies" l'un de l'altre. En Jesús no "copiaba" amb la mateixa precisió, però tot es farà.

RESUMINT LA ROMANTICA

Com parlar no se'm dóna bé i diuen que una imatge val més que mil paraules!:undecided: Jo per si de cas posaré concretament 22 imatges !! En algunes sobren els comentaris, en altres a la imaginació de cadascú:D:D

També diré que s'ha trobat a faltar als que no han pogut venir ;)

El presi, tan atent com sempre !!
GRÀCIES PERE :thumbsup:

Última edición:
El mòbil també demana renovar-se. Serà molt mòbil però...

Correpasillos%2B%25281%2529.jpg

Última edición:
Veig per les fotos que sou un grup amb molt bon rotllo.
La meva dona i jo vam estar a punt d'apuntar-nos a la Romantica per poder-vos conèixer, però s'ens va girar feina i no va poder ser.
Esperem poder venir en un altre ocasió.

Salutacions des de Sant Joan de les Abadesses

No vull ser repetitiu així que per a tot i tots un 10 :thumbsup:
Tettsui com tenim el tema del Hummer:D

Veig per les fotos que sou un grup amb molt bon rotllo.
La meva dona i jo vam estar a punt d'apuntar-nos a la Romantica per poder-vos conèixer, però s'ens va girar feina i no va poder ser.
Esperem poder venir en un altre ocasió.

Salutacions des de Sant Joan de les Abadesses

Dons mira company, estigues pendent, el mes que ve tenim la calçotada, crec que serà el diumenge dia 15, us podeu apuntar i així ens coneixem !! Seràs ben vingut !!
Es tracta d'anar en moto i passar-s'ho bé compartint afició :thumbsup:

Salutacions Joan

Ehh !! Tu en Hummer i carregat de dones ??:undecided::embarassed: Pobret si ho penses et faig un favor!! O SEA NOOOOO:D:D

Però tu no saps quin tipus de dones carregaria :rolleyes2:.... així que tu t'ho perds!!!:tongue:

quote_icon.png
Iniciado por Alf51

quote_icon.png
Iniciado por Tettsui
Ehh !! Tu en Hummer i carregat de dones ??:undecided::embarassed: Pobret si ho penses et faig un favor!! O SEA NOOOOO:D:D

Però tu no saps quin tipus de dones carregaria :rolleyes2:.... així que tu t'ho perds!!!:tongue:

Us esteu foten en un jardí...

Dos més a casa després d'aquest magnífic cap de setmana :)

Agrair molt especialment l'esplèndida acollida de l'Elena i en Jesús :cool2:

I avui diumenge hem fet el ple amb aquesta trobada Romàntica amb uns paisatges genials, bon menjar, però el més important, amb molt bona gent :cool2:

Gràcies per tot i fins la propera ;)

VVVsss...

Gracies Iuri & Magda per acompanyar-nos..esperem que ens tornem a veure aviat.

Ens alegrem que us sentiu be entre nosaltres.

Potser es repetitiu i sembla copiat del que tothom diu, però cony, es cert i cal tornar a dir-ho.
Val la pena, compartim i ho passem d'alló més be. Ara em poso a esperar la propera Romàntica.
Pere, un 10. A la resta, un altre.

I pel que fa a la tasca particular que jo (i d'altres, eh?) varem executar, doncs el resultat també es bo, funciona, i l'Ozepe i jo ens la vem passar fent "còpies" l'un de l'altre. En Jesús no "copiaba" amb la mateixa precisió, però tot es farà.

Chata, el mèrit no es meu, tot es vostre per acompanyar-me... Aquest any amb l'ajuda del mamporrero que ha dissenyat la ruta. Gracies Joan, tot i que no la vaig fer complerta, va se fantastica... Gracies.

Última edición:
RESUMINT LA ROMANTICA

Com parlar no se'm dóna bé i diuen que una imatge val més que mil paraules!:undecided: Jo per si de cas posaré concretament 22 imatges !! En algunes sobren els comentaris, en altres a la imaginació de cadascú:D:D

El presi, tan atent com sempre !!
GRÀCIES PERE :thumbsup:

Gracies per les fotos...gracies per el disseny de la ruta, gracies per tot...Joan.

Gracias a todos por vuestra paciencia de un inexperto. La compañía a sido muy grata. Gracias en mi nombre y en el de mi Alex. Muchas Gracias y mi veces mas. Enrique

Atrás