LCN-GIRONA Maig 2014 - Anem a fer un Vol ?

Amb el vostre permís demà vindré a Can Cassoles i després a fer la ruteta, si no plou, es clar.

Butifarra i conill al all han estat els "platillos" escollits. I xarrera, força xarrera.
Desprès un Llagostera-Tossa, primer darrera i desprès davant d'una Ducati Supermotard, i un Tossa-Sant Feliu-S'Agaró amb Campari i canya inclosos.
Matinal tranquila però aprofitada.
No hi han fotos perquè els duplicats de la realitat no la expliquen tal com ha estat.

Butifarra i conill al all han estat els "platillos" escollits. I xarrera, força xarrera.
Desprès un Llagostera-Tossa, primer darrera i desprès davant d'una Ducati Supermotard, i un Tossa-Sant Feliu-S'Agaró amb Campari i canya inclosos.
Matinal tranquila però aprofitada.
No hi han fotos perquè els duplicats de la realitat no la expliquen tal com ha estat.

Molt ven descrit. Vam enraonar més que no vam anar en moto, però va ser una matinal entretinguda i ben aprofitada.

Bé, després de molt de temps... :rolleyes2: ... he pogut reconvertir tot el material que tenia de l'última vegada que vaig entrar a un circuit a mp4, va ser al 2004 al circuit francés de Ledenon ... una autèntica montanya russa ... amb la mítica Honda VTR-SP1 RC51.

[video=youtube_share;-SX0ZOxh7-w]http://youtu.be/-SX0ZOxh7-w[/video]

Salut !!!:cool2:

Epps, nois...!

M'al.legro que anes be la sortideta i xerradeta...., lo de les instantànies es inprescindible per donar credibilitat a les narracions....., però m'al.legro que algu mantingui viu aquest fil que ara ja haurem de canviar de titol.....

però......... Ja sabeu... ME CREO NA....! SI NO FOTO, NO SALIDA.....:D

Gràcies per compartir-ho....! ;)

Algunas fotos de la RRR555

555 km en 11 hores el 90% dels km per carreteres secundàries i ports de muntanya. La veritat és que ha estat una gran experiència!! He gaudit moltíssim, els punts molt bén buscats!! i els paisatges increïbles. Sense dubtar-ho tornaria a repetir!!. i a més tornaria a repetir amb la meva parella de ruta, (s'entengui), Missimo, grácias compañero!!
Gràcies a tots per compartir l'afició de les motos i fins la propera!!
Felicitats a l'organització!!

Última edición:
En aquets esl denunciaré per us indegut de la meva imatge d'un dia que estava fent caiguda lliure

ppv

Ens veiem dijous???:rolleyes2:

Jo dijous segur que nó,:undecided: pro si algú surt dissabte que conti amb mí;)
Ah Jesús, guapo el video!! Que tiempos aquellos, Cada vegada que sortia amb moto la posaba a 280 per hora!! Cualquiera lo hace ahora!! Vas a la preso com si fosis un V.....dor!!,
i ara diuen que la siniestralitat es per culpa dels vehicles vells, avans perque corriam molt!!! Quina colla de ...........s

Ep, Jesús, m'ha agradat el video "clàssic" ;)

Gràcies Joan per les fotos !

Joan, gràcies per fer 5 céntims de la R555, a veure si l' any vinent us puc acompanyar...sobre el company...segur que el vas tenir que esperar a cada cruïlla...pq lo que arriba a fumar el tio :D

Salut!!!:)

EPPPSSSS...!

Dijous dia 5/06/2014, a les 20 h, ja sabeu...!

01-Pere Deauville.
02-GeSuS H20
03-Ozepe
04-Pep1200GS
05-Chata
06-Raimon
07-Siso
08-Albur
09-Alf
10-Phater --> la proxima salida la tiene que organizar el y se sale pronto y no de al lado de su casa
11-Enricp
12-Trias..?
13-Campsa..?
14-Nissimo
15-

Última edición:
Y se me apunte a mi persona a kien corresponda... pal jueves..

Joan, si vols que et quedi més curt i bonic pots clicar a "url curt" i et quedarà tal com: http://goo.gl/maps/k6s8G
Si a més a més ho emboliques amb un text, com per exemple ruta encara més macu, es tracta de practicar ;)

Jo aquesta cap de setmana no puc quedar: dissabte tinc feina i diumenge me'n vaig a Goust :)

Joan, si vols que et quedi més curt i bonic pots clicar a "url curt" i et quedarà tal com: http://goo.gl/maps/k6s8G
Si a més a més ho emboliques amb un text, com per exemple ruta encara més macu, es tracta de practicar ;)

Jo aquesta cap de setmana no puc quedar: dissabte tinc feina i diumenge me'n vaig a Goust :)

Si si qui no prova no Prenya i per aixo em 18 anys vaig prenyar a la dona!!!. :D Ja veus tot es cuestio de practica!!

PD, no poso accents perque lordinador no mho permet no se que cony, li passa

Que tingueu bona ruta!!

Última edición:
Bonas nois, dema tenim sortida de prova de la ruta pendent, hora trovada las 7,45h, en el parkin de Fontayau y farem un tiveri de bon mati a Sagaro, fins dema nois, A10.

PD, no poso accents perque lordinador no mho permet no se que cony, li passa

Que tingueu bona ruta!!
...aixó es un virus d' aquets que no fan gaire mal pero que emprenyen molt. Fes una restauració del equip a una data que tot anes be i sol.luccionat.
...i deixa de mirar webs warras !!!
interne1.gif

Ieeep!!

Diumenge sortiré a donar una volteta...després posaré hora i lloc de sortida i "puesto" per esmorçar...

...aixó es un virus d' aquets que no fan gaire mal pero que emprenyen molt. Fes una restauració del equip a una data que tot anes be i sol.luccionat.
...i deixa de mirar webs warras !!!
interne1.gif

Segurament que es aixo!! Es que l'unic que ens queda es o mirar o pagar!! :undecided::ignore:

Ieepp gent!!

Si algú té ganes de fer una volteta diumenge, esmorçaré al 245 de st Feliu sobre les 08:15. Després em faré una ruteta d'aproximadament 135 km "mar i montanya" :D:D:D. El fervestar serà sobre les 12 al 245 de Sant Feliu.

Ja direu alguna cosa si diumenge us fan fora de casa i voleu rular un xic. :cheesy::cheesy::cheesy:

1.-Albur
2.-Jesus (no sap si podrà tota la ruta, però si no es presenta com a mínim a esmorçar ,li tallo :D:D)
3.-Nissimo (provisional)
4.-

Última edición:
Ieepp gent!!

Si algú té ganes de fer una volteta diumenge, esmorçaré al 245 de st Feliu sobre les 08:15. Després em faré una ruteta d'aproximadament 135 km "mar i montanya" :D:D:D. El fervestar serà sobre les 12 al 245 de Sant Feliu.

Ja direu alguna cosa si diumenge us fan fora de casa i voleu rular un xic. :cheesy::cheesy::cheesy:

1.-Albur
2.-Jesus
3.-

A mi em fan fora de casa si vinc!! Em paso el dia fora de casa!! Els diumenge em toca passejar am la dona:embarassed:

A mi em fan fora de casa si vinc!! Em paso el dia fora de casa!! Els diumenge em toca passejar am la dona:embarassed:

I no la pots enganyar per que pugi a la moto i un cop a dalt no pares fins el fervestar?? :D:D:D:D:D

I no la pots enganyar per que pugi a la moto i un cop a dalt no pares fins el fervestar?? :D:D:D:D:D

A las dones no sels pot enganyar tan facilment!! Cuan nosaltres anem ellas ja tornan!! A vegadas es fan la tonta i et penses que l'enganyas!! Pero deso na de na !!Jejeje:highly_amused::highly_amused:

Atrás