LCN-GIRONA- Primavera 2015- Comencen a sortir els capolls...

Aquest dissabte em vindria de gust anar a dinar a Beguda i menjar faisà a la terra, ting un porró allà per cuand i vaig! Algú s'apunta??


Uffff, tornaré molt tard divendres...

Si en Morfeu em deixa anar vindré.

matrix20.jpg


En tot cas per si tu tens insomni et deixo una frase que convida a la reflexió:

"Todo ser cree ser todo. Pero nada es todo; de hecho, todo es apenas nada. El ave es nada porque vuela, el pez es todo porque nada.
Grácias por todo; de nada."
 
Última edición:
Marroquins, a veure si pengeu la crònica completa que marxo al Marroc del dia 25 d'abril i m'agradaria saber què no he de fer.

Com que em va quedar l'espina clava de no poder venir amb vosaltres al Marroc per Setmana Santa, i anar a Mèxic, que ha estat molt bé, i un company em va dir que hi anava allargant el pot del dia del treball, me'n vaig amb ell. Anirem amb 4x4 i allà volem llogar motos algun dia.

Això sí, ja he vist que s'ha de dormir amb pijama llarg i ben tapat, que els paparazzi són a tot arreu!
 
Amador, no puc veure les fotos de dissabte :cry:

La crònica molt bona. Ho he entès tot! ;)
 
Marroquins, a veure si pengeu la crònica completa que marxo al Marroc del dia 25 d'abril i m'agradaria saber què no he de fer.

Com que em va quedar l'espina clava de no poder venir amb vosaltres al Marroc per Setmana Santa, i anar a Mèxic, que ha estat molt bé, i un company em va dir que hi anava allargant el pot del dia del treball, me'n vaig amb ell. Anirem amb 4x4 i allà volem llogar motos algun dia.

Això sí, ja he vist que s'ha de dormir amb pijama llarg i ben tapat, que els paparazzi són a tot arreu!

La vida es una gran escola; fets que poden passar per normals en determinades situacions, en d'altres es poden tornar inadequats, inclús perillosos.
 
[HIGHLIGHT2]SE VE NAAAA!!!![/HIGHLIGHT2]


Pd: ja he sol·licitat l'accés...però no vegis, no? quant misteri per una sortideta de dissabte...a la propera vindré amb un accesori per tal que ningú em reconegui...aquest:


Amador, no puc veure les fotos de dissabte :cry:

La crònica molt bona. Ho he entès tot! ;)

...Xata, si no fas l' album public, que no pubic...ni amb ulleres ni sense !!!
yeux.gif
 
Marroquins, a veure si pengeu la crònica completa que marxo al Marroc del dia 25 d'abril i m'agradaria saber què no he de fer.

Com que em va quedar l'espina clava de no poder venir amb vosaltres al Marroc per Setmana Santa, i anar a Mèxic, que ha estat molt bé, i un company em va dir que hi anava allargant el pot del dia del treball, me'n vaig amb ell. Anirem amb 4x4 i allà volem llogar motos algun dia.

Això sí, ja he vist que s'ha de dormir amb pijama llarg i ben tapat, que els paparazzi són a tot arreu!

Disset o divuit no son masses per anar junts al Marroc? Dic jo...
 
Marroquins, a veure si pengeu la crònica completa que marxo al Marroc del dia 25 d'abril i m'agradaria saber què no he de fer.

Com que em va quedar l'espina clava de no poder venir amb vosaltres al Marroc per Setmana Santa, i anar a Mèxic, que ha estat molt bé, i un company em va dir que hi anava allargant el pot del dia del treball, me'n vaig amb ell. Anirem amb 4x4 i allà volem llogar motos algun dia.

Això sí, ja he vist que s'ha de dormir amb pijama llarg i ben tapat, que els paparazzi són a tot arreu!

Caramb....! Ricard, tu treballes o estudies...? :huh: quans dies de vacances tens, semble un mestre d'escola....:D

M'al.legro que Mexico lindo y querido anés be..., Marroc, ja veus que va anar molt be, però la crònica dubto que estigui feta abans del 25..., aixi que el meu consell despres de dues incursions al pais, es que no diguis mai si a res...! regateja preus sempre.

La millor zona per llogar motos ( KTM'S 450 mes o menys) a OUARZAZATE , Molta pista de muntanya i planeres ( Todra-Dades) o a MERZUGA ( si voleu fer dunes, però amb roda de taco, una mica massificat per turistes, la majoria espanyols, al menys en Setmana Santa.)

Aixi que bon viatge, on no es pugui passar, no hi passeu i mai frenis amb el de davant quan hi hagi sorra,gravilla,aigua,neu,terra.... ;) porta cinches que van molt be per lligar maletes... :rolleyes2:
 
En aquesta foto tant vaporosa dels quatre, pel perfil que presenta la tripeta d'en nissi, sembla insinuar-se l'incipient, meravellós i màgic treball d'una llavoreta situada al lloc adequat en el moment precís.
Es clar que les llavors de civada degudament treballades i amb els ferments adequats també poden aconseguir perfils similars...
 
Proposta per proper Dissabte 18
Anar a dinar a Beguda (Sant Joan les Fonts) faisà a la terra!


Sortida Gasolinera la Repúbilca


Hora les 10'30 del matí



ruta: https://goo.gl/maps/dyFbq NO IA MARRON, ES TOT ESFALTAT


PD: A mi em be molt de gust ANAR A DINAR, TING EL MEU PORRO ALLÁ, però si no va bé, podem fer aquesta ruta i esmorzar a Mieres sortint més aviat
 
Última edición:
Disset o divuit no son masses per anar junts al Marroc? Dic jo...

Anar al Marroc amb 5 o 6 persones ja em sembla massa, ja he tingut males esperiencias amb tanta gent, i tampoc aniria amb aquestes excursions tan programades que estan tan de moda !! Això ho tinc claríssim !!
 
Pere !! Una més.
El que m'agrada d'aquest país és que en el teu cotxe portes a qui vols i com vulguis !!
En aquesta furgoneta el tio de dalt fent una migdiada !! Fes-ho aquí si tens collons:D:D

Ni ITV NI O...IAS

 
Última edición:
Algú es va entretenir a fer aquesta foto!! Segur que no podia dormir :D:D


Joan ... jo no soc... tinc la retaguardia més peluda que una catifa ... i aquest culete està pelat com el d'un bebé !!! :D:D:D

Aquest dissabte sortiré amb la colla 2t pel Montseny ... que vagi de gust el faisà ... que està QUETEPEES !!!;)

V'sss:cool2:
GeSus
 
Pere !! Una més.
El que m'agrada d'aquest país és que en el teu cotxe portes a qui vols i com vulguis !!
En aquesta furgoneta el tio de dalt fent una migdiada !! Fes-ho aquí si tens collons:D:D

Ni ITV NI O...IAS


I per que no es veu la cabra que hi anava a sobre !!!:D:D:D

PD: Para ja de penjar fotos MAMON ... que no se que explicarà el Presi a la crónica !!! ;)
 
Pere !! Una més.
El que m'agrada d'aquest país és que en el teu cotxe portes a qui vols i com vulguis !!
En aquesta furgoneta [HIGHLIGHT2]el tio de dalt fent una migdiada !![/HIGHLIGHT2] Fes-ho aquí si tens collons:D:D

Ni ITV NI O...IAS


La migdiada diu, jejeje, inocent...:D

Aquest, em jugo el bigoti, ha estirat la pota...cadaver...pajarito...jejejeje...i si el porten a sobre el sostre és per l'olor i perque es vagi assecant...:D:D:D:D:D
 
Caramb....! Ricard, tu treballes o estudies...? :huh: quans dies de vacances tens, semble un mestre d'escola....:D

M'al.legro que Mexico lindo y querido anés be..., Marroc, ja veus que va anar molt be, però la crònica dubto que estigui feta abans del 25..., aixi que el meu consell despres de dues incursions al pais, es que no diguis mai si a res...! regateja preus sempre.

La millor zona per llogar motos ( KTM'S 450 mes o menys) a OUARZAZATE , Molta pista de muntanya i planeres ( Todra-Dades) o a MERZUGA ( si voleu fer dunes, però amb roda de taco, una mica massificat per turistes, la majoria espanyols, al menys en Setmana Santa.)

Aixi que bon viatge, on no es pugui passar, no hi passeu i mai frenis amb el de davant quan hi hagi sorra,gravilla,aigua,neu,terra.... ;) porta cinches que van molt be per lligar maletes... :rolleyes2:

Moltes gràcies pels consells!
 
Tinc la prova!...segons aquest enllaç, es demostra el que tots sabieu o sospitàveu...soc Déu :D:D:D:D:D:D estic a tot arreu, inclús a sortides a les que no he anat...:D:D:D:D:D

A la propera sortida farem la primera clase de religió Alburiana...tema 1: Donde depositar las dádivas en honor al alabado.

Vaja, ara també et dediques a usurpar identitats...
Això no quedarà impune. Apa
 
Per cert, Pere, si tinc un ordinador amb internet i un telèfon ja puc fer feina, allà on sigui ;)
 
Anar al Marroc amb 5 o 6 persones ja em sembla massa, ja he tingut males esperiencias amb tanta gent, i tampoc aniria amb aquestes excursions tan programades que estan tan de moda !! Això ho tinc claríssim !!

Què no coneixes en Despertaferro?

Res de 17 o 18. Vaig amb un amic amb un 4x4.

4x4=16+2=18-vehicle=2
 
Vaja, ara també et dediques a usurpar identitats...
Això no quedarà impune. Apa

Res d'usurpar...a la primera foto, just a sobre de la moto amb més estil (la vermella, of course), hi surto en tota la meva extensió...No em siguis heretge que t'excomulgo! :D
 
Res d'usurpar...a la primera foto, just a sobre de la moto amb més estil (la vermella, of course), hi surto en tota la meva extensió...No em siguis heretge que t'excomulgo! :D

Això es evident i per tant no es del que parlo, parlo de que si hi eres allà no hi eres ací. La ubicuidad (o com es digui, que no ho trobo) no més es cosa meva.
 
Així que? Algú s'apunta per dissabte a menjar faisà? O esmorzar a Mieres?, Esteu muermaos !!!:embarassed:
 
Així que? Algú s'apunta per dissabte a menjar faisà? O esmorzar a Mieres?, Esteu muermaos !!!:embarassed:

He quedat tant parat en veure un comentari teu abans de les 12 que m'he oblidat de respondre't :D:D:D:D:D:D

A mi apunta'm al que sigui, però no em quedaré a dinar enlloc, que celebrem el cumple d'en Jordi i a la tarda tinc gent a casa...

On quedem? i a quina hora?
 
Dons a la tarda faig proposta, si ningú vol dinar ho deixaré per diumenge que L'Asun segur que li bé de gust el faisà:tongue:
 
Proposta per proper Dissabte 18
Anar a dinar a Beguda (Sant Joan les Fonts) faisà a la terra!


Sortida Gasolinera la Repúbilca


Hora les 8,30 del matí



ruta: https://goo.gl/maps/dyFbq NO IA MARRON, ES TOT ESFALTAT

En vistes de l'èxit, que segons sembla a ningú li ve de gust anar a dinar faisà. Dons proposo sortida a esmorzar a OGASA i aperitiu a BANYOLES


LLOC DE TROBADA, GASOLINERA LA REPÚBLICA
HORA DE SORTIDA 8,30

RUTA: https://goo.gl/maps/L7fXD




1., ALBUR
2,. DESPERTAFERRO (Snnifffff......)
3,. TETTSUI
4,. FONTROM
5,. SISO ( Per la feina soc baixa per demà )
 
Última edición:
Veus, aquesta de Ogassa ja m'agradava !!! Però dissabte a les 16:00 tinc una cita amb el València al Camp Nou !!!! Llastima de coincidència perque pinta bé !!
 
Essent com abans d'ahir celebràvem la República, la compro per aquest dissabte.

Gràcies Tettsui!
 
Jo no puc Mampo..., que vagi de gust.....!, a veure si tens sort i no et deixen anar solet...! :undecided:

Te vamos a nombrar Presi por wifi...porque a este paso, la próxima vez que vengas te va a tocar volver a pagar el fervestar como si fueras nuevo...:D
 
En vistes de l'èxit, que segons sembla a ningú li ve de gust anar a dinar faisà. Dons proposo sortida a esmorzar a OGASA i aperitiu a BANYOLES


LLOC DE TROBADA, GASOLINERA LA REPÚBLICA
HORA DE SORTIDA 8,30

RUTA: https://goo.gl/maps/L7fXD




1., ALBUR
2,. DESPERTAFERRO
3,. TETTSUI
4,. FONTROM
5,. SISO

Vist, fins demà a la República :cheesy:
 
Te vamos a nombrar Presi por wifi...porque a este paso, la próxima vez que vengas te va a tocar volver a pagar el fervestar como si fueras nuevo...:D

No sufras Sicari..., el jardi ja està quasi a punt...manca molt poquet..., ja tindreu temps d'escoltar els ultims acudits del meu repertori...:D
 
Arriba