Despertaferro
Curveando
A alguien le interesa comprar un Discovery TDi muerto? Muy bién de precio y resucitable.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Bonas festes nois, Albur si no ting cap historia, Yo vindre a fer el tiveri a la Tina, ya posarem la hora y el lugar de la sortie, a10.
Estas seguro que era de plastico.? Ya empezaba a estar preocupado. Impresentables.
Com la plis-plis s'adoni que tens històries... veuràs tu... Que jo se de que va..., que a més d'un ja l'hi ha passat...
Ieepp!
Ahir vam despedir als expedicionaris del Marroc. La despedida be, el Rolls nefast...no tornarem. Males cares, poca empatia i una truita de plàstic per l'Enrique
En total vam ser 11, i 4 van marxar a comprar formatge a l'Atlas...espero que en trobin
La resta vam marxar del Rolls a correcuita sense ni fer café, i per tal de subsanar aquesta anomalia varem parar a Olot a fer-lo, en un garito que ens va semblar força recomanable per tornar-hi un altre dia a esmorçar.
Després, de la mà d'en Trias, ens vem apropar fins un hotelet força maco de cares a sondejar per la treffen...esperarem preus a veure si son tan macos com l'hotelet
Birra final, com no, al Caliu i cap a casa sense més novetats...
Algú va fer fotos, esperem que pugui penjar-les :shocked:
I era un gos
i era un gat
...
que aquest conte s'ha acabat!
...ho sento pero demá em arriben okupes del estranger, de Castelló mes concretament...Collons quin èxit de participació![]()
Que nen@s... , esteu mortes..?
Aixo sembla un solar...!![]()
Estupendas fotos y a la espera de la crónica,
[HIGHLIGHT2]y aquet dissabte que farem algo[/HIGHLIGHT2].
Home!, pensava que no ho diria ningú, jejejejeje
Se convoca a rebato para el sábado...tal i com vem parlar ahir, podriem quedar a les 08:30 a casa del chata per esmorçar...també s'accepten altres ideas
Llista:
1.- Fontrom
2.- Albur (ya no :angry
3.- Xata
4.- Alf
5.- Nissimo
6.- ...
Pd: Edito per borrar-me...ni 1/2 hora m'ha durat...haig d'anar a Barna a veure ma mare...
Toc toc es pot?????
Quina ruta teniu pensat fer ??? dinar a casa? o nomes sortida a esmorçar??
Jo encara ting la moto carregada tal com vaig arribar del Marroc, demà em toca rentarla i endreçar tot els trastos! O sea demà no sortida :undecided:
Me apunto. Pero traduceme las horas. Tengo duda si son las ocho treinta. Enrique.
Buenas...
después de tantos días fuera hay cuestiones que ya no pueden esperar más. Por este motivo, me caigo de la lista para mañana...:huh:
BLA, BLA, BLA... a les que no ha assistit.
Aquesta volta no esmorzarem a casa del presi, doncs se de fonts fiables (dins de la confiança que la remor d'una font pot oferir) que te sessió intensiva de "jardineria", i no es cas que per culpa nostra pateixin les [HIGHLIGHT2]petunies, les margarides, les roses, les bogambilies[/HIGHLIGHT2], o com collons es digui la misteriosa flor
Toc toc es pot?????
Quina ruta teniu pensat fer ??? dinar a casa? o nomes sortida a esmorçar??
Buenas...
después de tantos días fuera [HIGHLIGHT2]hay cuestiones que ya no pueden esperar más[/HIGHLIGHT2]. Por este motivo, me caigo de la lista para mañana...:huh:
SEÑORAS Y SEÑORES VAYAN DESENPOLVANDO SUS MAQUINAS.
En ruta66 playa de aro, empiezan las salidas moteras.
El dia 3 de mayo tendra lugar la primera de este año y hemos introducido cambios para que nadie se quede fuera. En esta y proximas ediciones haremos salidas tematicas, siendo esta la primera de ellas, dedicada a la mitica marca BMW, donde viejos moteros nos contaran el porque BMW y no otra maquina, pros y contras, en una amena tertulia entre amigos degustando un exquisito desayuno al mas puro estilo motard y recorriendo las comarcas del baix i alt emporda, asi como el girones y la selva, en una ruta paradisiaca de 127 kilometros que nos trasladara a otros tiempos.
Iremos colocando mas informacion en la web Cal Motorista o en faceboock ruta66 platja d'aro.
No os perdais esta ni las proximas salidas con ruta66 platja d'aro.
Amics de La Cosa Nostra sereu ben rebuts a les nostres instalacions i un plaer comtar amb la vostra experiencia el dia 3 de maig.