LCN-GIRONA- Primavera 2015- Comencen a sortir els capolls...

Gràcies Joan, Mampo per la cronica i por los retratos....!

La Fina de Can Met de Mieres es per nosaltres i sempre ho serà "LA TINA TURNER"
 
Siso...m' ha agradat molt l' homenatge que li has fet a la teva fidel RT...sempre que et vens una moto sembla que t' en desprenguis d' una part de tu mateix...i ara què? Una GS Adventure potser?

A veure si podem conéixer-la aviat i continuar compartint km i taula.

V'sss
GeSus
 
Última edición:
Bé companys, Ahir tenia poques ganes de sortir de casa, feia molta calor per estar donant voltes, així que després de dinar i fer la migdiada per no perdre el costum, vaig començar a fer un repàs mental de les motos que he tingut i del dineral que m'he gastat en aquesta afició, si tingués tots els diners que m'he gastat en les motos, accessoris revisions assegurances i els seus viatges corresponents seria ric en diners!, però segurament molt pobra en experiències !. Així per sobre pug comptar 14 motos. M'adono que les motos m'agraden gairebé tant com les dones.:D
Aqui la meva ruïna: Vespino pasat a 65 cc, Montesa enduro 250, Bultaco 350 TRIAL, Benelli 504 Sport, Honda Boldor 900 Dunstall Sport, Suzuki 750, Suzuki 750 RR, Kawasaki 750 RR, Kawasaki 750 GPX R, Kawasaki tengai 650 Trail, Yamaha FZR 1000 Genesis, Yamaha Thunderace 1000 R, Kawasaki ZX10R i l'actual BMW F800GS Adventure.

Qui diu que no m'agraden les motos?
:undecided:;)


Aqui algunes fotos, un dia amb temps buscaré les altres que han de córrer per caixes no sé on !!



AQUI LA MEVA FILLA TENIA DOS ANYS (ARA 26):embarassed:



AQUI LA MEVA DONA ESTAVA MOLT BONA (ARA NO TANT):tongue:











 
Última edición:
Heiii, faltan mas amotos, no, o antes no habia maquinas de retratar, muy nostajico el tema, merci noi, un saludo.;)
 
Aquí em sembla que la majoria tenim un bon curriculum...jo també he tingut forces:
HURRICANE75
SR 250
VIRAGO 250
FZR600 ( 89-91)
GSXR 750 ( 92-93-01 )
VTR-SP1
BULLDOG
GSXR1000
R1200GS (08-13)
RD350
SCOOTERS( SCOOPY 100-125-300, X9-500, NEXUS-500, BURMAN650)

Jo prefereixo no fer números...que m' agafaria un atac...però que nos quiten lo bailao!!!

V'sss
 
VA COMPANYS! .. QUI PROPOSA RUTA
PER AQUEST DISSABTE? :cwmddd:

Cal treure la moto ..... Que cony fa la moto al garatge???:disgust: :disgust: :disgust:
 
Jesús molt guapo el vídeo!.. :thumbsup: Segurament el millor són els companys !. La veritat és que és una sort tenir amb qui compartir la afició, per regla general la majoria dels motards són bona gent, clar que sempre hi ha exepcions !!;)
 
Última edición:
Si algú té una proposta millor la canviem !.


Últim dissabte de juny i primera sortida de l'estiu 2015


Punt de trobada: PAVELLÓ MUNICIPAL DE FONTAJAU


Hora: 8'30 h.


Esmorzar: Restaurant els Cortals


Fervestar. Massanet de la selva


RUTA

https://goo.gl/maps/DG7GU
 
Última edición:
Hauré de canviar de plans!:ssst: Ja sé!... Aniré a la platja a tirar la canya a veure si hi ha sort i pesco 1 sireneta!!:rolleyes2:
 
Si em voleu amb vosaltres, seré a Fontajau a les 8:30 el dissabte. Soc nou en el foro de BMW, però em sembla que a mes d'un ja el conexo...
 
Dons mira ja som 5 :thumbsup:

ErnesTDN
Tettsui
Julio
Fontrom
Nissimo
 
Última edición:
Últim dissabte de juny i primera sortida de l'estiu 2015


Punt de trobada: PAVELLÓ MUNICIPAL DE FONTAJAU


Hora: 8'30 h.


Esmorzar: Restaurant els Cortals


Fervestar. Massanet de la selva


RUTA

https://goo.gl/maps/DG7GU


1- ErnesTDM
2- Julio
3- Tettsui
4- Fontrom
5- Nissimo
6- Enricp
 
Última edición:
Si em voleu amb vosaltres, seré a Fontajau a les 8:30 el dissabte. Soc nou en el foro de BMW, però em sembla que a mes d'un ja el conexo...

M' agrada molt llegir-te per aquí company... :thumbsup: ... jo no puc venir pq pujo a Andorra amb la 75cc :cheesy: , però et deixo en molt bones mans... espero que us ho passeu molt bé...i ens veiem a la propera!!!

Una abraçada company!!! ;)

V'sss :cool2:
GeSus
 
Molt bé Enric, així m'agrada, ara l'únic que he de matinar sóc jo que només em llevo aviat per anar en moto !!:undecided:


Fins demà company
 
Últim dissabte de juny i primera sortida de l'estiu 2015

Punt de trobada: PAVELLÓ MUNICIPAL DE FONTAJAU

Hora: 8'30 h.

Esmorzar: Restaurant els Cortals

Fervestar. Massanet de la selva

RUTA
https://goo.gl/maps/DG7GU

1- ErnesTDM
2- Julio
3- Tettsui
4- Fontrom
5- Nissimo
6- Enricp
 
Ja sóc a casa,
estupenda ruta i amb molt bona gent,
moltes rialles i s'ha estrenat amb nosaltres EmesTDM que ha complert amb la tradició de convidar al fervestar,
el reportatge fotogràfic el posarà Tettsui.
salut.
 
Bé nois ara que ting la memoria fresca intentaré resumir la sortida d'aquest matí!! En principi havien de ser sis, però a última hora l'Enric que es veu que la nit abans tenia sopar i per lo vis havia de complir! Era l'hora de sortir i no apareix, però espera, s'acosta una moto blava!! És en Dalmau que per no variar fa un Dalmau, el tio es veu que fins última hora no sap mai si tindrà ganes d'anar amb moto, es lleva per fer un pipí i diu ostres ting ganas d'anar amb moto i així ho fa el mal parit!! :D:D.
Dons si al final sis! És un bon número al igual que tres quatre o Vuit, lo important és el bon rotllo que hi ha entre nosaltres!
Sortim de fontajau direcció Anglès, sant Hilari i esmorzar al restaurant els Cortals! Bon lloc per esmorzar i preu molt correcte!! La carretera espectacular ideal per fer-la al estiu, molta curva i molta ombra! Després del esmorzar i una llarga tertúlia em anat fins Hostalric per fer la cerveseta i posar a parir als que no heu vingut!! Per això jo no falto mai!!.
Per cert ens ha convidat el company ErnesTDM que espero veure'ns sovint!
Fins la propera companys!!
Després fotos per els incrèduls :D
 
Última edición:
Be doncs, avui ha sigut la meva primera sortida amb LCN i la veritat es que m'ho he passat d'allò mes be. Bona ruta, bona taula i bona tertúlia.

Segur que'ns tornarem a veure. Salut.
 
bon matinal de corbes ...:cheesy: bona tertúlia amb un Dalmau divertit.:D Ernest un company nou que crec s'ho ha passat molt bé .... molt bona la buti i calor calor de tornada a casa
gràcies Joan ... ja em pots apuntar a la propera
 
Si companys ja sé que és dilluns, però jo ja estic pensant en el dissabte!:cheesy:
Estic preparant la ruta que el dissabte va proposar Nissimo, està tan ocupat que no té temps de preparar-la!:undecided:


Bé tranquils!, La preparo però segurament serà una mica més curta del que Nissimo va proposar, fa molta calor i gairebé prefereixo una mica més de xerrada i una mica menys de moto !. Que ja tenim una edat !. Per cert el dia 1 és el meu aniversari, a veure si algú es marca un detall
 
Si companys ja sé que és dilluns, però jo ja estic pensant en el dissabte!:cheesy:
Estic preparant la ruta que el dissabte va proposar Nissimo, està tan ocupat que no té temps de preparar-la!:undecided:


Bé tranquils!, La preparo però segurament serà una mica més curta del que Nissimo va proposar, fa molta calor i gairebé prefereixo una mica més de xerrada i una mica menys de moto !. Que ja tenim una edat !. Per cert el dia 1 és el meu aniversari, a veure si algú es marca un detall
...doncs ja sabem qui pagara les cervessetas del dia 2 !!!...
2bierres.gif

 
Nen@s

LA VIII ª SE VE NA, JOÉ QUE CALÓ 2015, serà el dissabte 25/07/2015; festivitat de Sant Jaume i Santiago Apòstol.... en breu obrirem el post i us podreu anar apuntant...!
 
Bé ja és dimarts, :shocked: hora de posar la ruta del dissabte, :lipsrsealed: pel que es veu cal posar-la aviat perquè us aneu mentalitzant, hi ha molts que pensen, :cwmddd:Osti no sé si tindré ganes d'agafar la moto !!. A mi això no em passa, segur que tindré ganes d'anar en moto!:crazy3:


Sortida dissabte dia 6


Punt de trobada: Benzinera la República


Hora: 8'00 h.
Esmorzar: Restaurant la Corba
Fervestar: Banyoles


RUTA: https://goo.gl/maps/WmpsH



1.-Marques98 ( Invitado especial )
2.-Nissimo (Hermanissimo del invitado especial)
3.-Fontrom
4.-Julio_Adventure
5.-Jesus
6.-Despertaferro (70%)
7.-Tettsui





PD: El Fervestar convido jo
2bierres.gif
(però sense passar-se EHHH) A veure si no hi cabem:undecided:
 
Última edición:
Ja em pots apuntar el primer, però de tornada em quedaré a Camprodon a dinar a casa de la meva mare, un menys per convidar, jajaja.
 
Per molts anys Joan....! que passis un bon dia demà:cheesy:

apunta´m a la sortida de dissabte i gràcies per la convidada...farem menu o carta ??:rolleyes2:
 
Bé ja és dimarts, :shocked: hora de posar la ruta del dissabte, :lipsrsealed: pel que es veu cal posar-la aviat perquè us aneu mentalitzant, hi ha molts que pensen, :cwmddd:Osti no sé si tindré ganes d'agafar la moto !!. A mi això no em passa, segur que tindré ganes d'anar en moto!:crazy3:


Sortida dissabte dia 6


Punt de trobada: Benzinera la República


Hora: 8'00 h.
Esmorzar: Restaurant la Corba
Fervestar: Banyoles


RUTA: https://goo.gl/maps/WmpsH



1.-

2.-

3.-

4.-

5.-

6.- Tettsui








PD: El Fervestar convido jo
2bierres.gif
(però sense passar-se EHHH) A veure si no hi cabem:undecided:

Has puesto la parte coñazo de la ruta y te has dejado lo mejor por poner... dependiendo de la hora a la que terminemos de almorzar yo me hago el resto...:rolleyes2:

Por cierto, felicidades :cheesy::cheesy:
 
Última edición:
56 voltes al sol ja comencen ha ser una xifra que segur conté uns quants milers d'actes, i els que has perdut mai no els retrobaràs. De manera que el que toca es seguir actuant. Felicitats.
Ah, pot ser, no més potser -per ara-, que vingui dissabte.
 
Arriba