Sector Tramuntana (mas ....aqui)CERRADO)

Re: Sector Tramuntana (mas ....aqui)

Molt bona aquesta, ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

DEAUVILLE  tu no eres un TRAMUNTANE autentico?????? :o :o

no te preocupes pequeño, todos los "pecados" se tienen de aprender ;D ;D ;D

Ei, senyors:
Acabo d'obrir un post a Mensajes Moteros, Caso real - Compra moto usada en Alemania, donde indico los trámites que he realizado para matricular la moto aquí y costes en que he incurrido tanto de papeleo como de viaje, etc.
A lo mejor puede interesarle a algún tramuntanero. Si alguien necesita más información, gustosamente se la proporcionaré.
Salutacions. Manyela

Hola companys, :D

Bona sortida la del dissabte :D.

El meu company, en Jordi de la Ducati, no domina massa els revolts i anava amb molt de compte, aixó va fer que ens retrassesim molt i ens varem despistar.

Em sap greu que no pogues veure en Terraxaman i la meva antiga moto, m'agués agradat molt. :-[

Bé companys, estaré uns cuants caps de setmana liat, peró a la que pugi tornaré a sortir amb vosaltres.

Fins aviat.

PHATER dijo:
DEAUVILLE  tu no eres un TRAMUNTANE autentico?????? :o :o

no te preocupes pequeño, todos los "pecados" se tienen de aprender ;D ;D ;D

OK, Pather.... [smiley=engel017.gif]

estaré aprendiendo siempre.... [smiley=dankk2.gif]

a10Siau a tots [smiley=vrolijk_26.gif]
Pere Deauville

Hola nois: esta vez no hemos visto ninguna de las fotos de la salida del sabado...y es que con tanta moto junta me hace ilu verlas ;D.Ruffus me parece qure tu hiciste un monton osea.....a colgarlas en el album "tramuntane" para el deleite del personal 8-).
El sabado juntamos una "bona colla" de moteros y moteras :-* para nuestras rutas del sabado que ya son casi una institucion :o como pasa casi siempre que se junta mucha gente siempre te queda gente a la cual casi ni te da tiempo a saludar,pero cuando hay muchas cara nuevas ya se sabe.Espero contar con vuestra asistencia en futuras salidas para asi poder conocernos mas,e ir incrementando esta "colla" con gente con un obgetivo comun :las moto y sobre todo ganas de pasarlo bien.

Saludos a Tod@s ;)

jo tinc 3 o 4 fotos pero o se que li passa avui al foro que sembla que tingui el dia tonto

ja ho probare a la tarda

ferranroq dijo:
gifaninenapitsox7.gif

Per si no s'ha entés

:D :D :D
...berro !...tampoc calia ser tan clar ...
ba128.gif

¿...ja tens l' emisora ?
Josep.

Ranger_LT dijo:
[quote author=ferranroq link=1155156423/90#101 date=1156147708]  
gifaninenapitsox7.gif

Per si no s'ha entés

:D :D :D
...berro !...tampoc calia ser tan clar ...
ba128.gif

¿...ja tens l' emisora ?
Josep.
[/quote]
Hola Josep , com anem?;  No, encara no tinc la emisora,de moment he montat l'intercomunicador(Starcom), segurament el mes vinent baixarem a Barcelona amb en Phater i en comprarem dues iguals(quasi segur unes Kenwood que tinc ullades de 144-432 Mhz.)

A veure si puc sortir algun dia , dons aquest mes d'Agost, entre compromisos familiars i la calor pocs Km. he fet

Salut

Ferran

Eppppppppp amun sektorrrrr dejando de lado si alguien es tramuntanero o no, aqui somos moteros que es lo que importa y a disfrutar como ananitussssssss 8-) jejjee Vamos al lio ;creo como bien dice Jobi se encuentran a faltar esos reporteros graficos. Estaran de vacaciones jejejej o asuntos mas inportantes que atender Esperemos poder ver dicho reportaje . Ranger no fasis marranadessssss jejejeej que perverteixes el sektor ;) Fins aviat nois

[highlight]Manyela[/highlight], felicidades, por fin tienes la moto que querias, a disfrutarla.

[highlight]A todos[/highlight], que todavia no puedo salir con vosotros pero sus vigilo ehh!!!!!.

Saludos. :)

[highlight]A todos[/highlight], que todavia no puedo salir con vosotros pero sus vigilo ehh!!!!!.

Saludos.  :)[/quote]
Felicidades Manyela Fins aviat pañero Toti ;)

Toti. dijo:
[highlight]Manyela[/highlight], felicidades, por fin tienes la moto que querias, a disfrutarla.

Saludos.  :)

Hola Toti, com estàs ? espero que poguem estar junts aviat..., Una Abraçada.... [smiley=kiss.gif]

A10Siau A tots [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville.

Bultaco11 dijo:
Eppppppppp  amun sektorrrrr  dejando de lado si alguien es tramuntanero o no, aqui somos moteros que es lo que importa y a disfrutar como ananitussssssss 8-)  jejjee     Vamos al lio ;creo como bien dice Jobi se encuentran a faltar esos reporteros graficos. Estaran de vacaciones jejejej o asuntos mas inportantes que atender  Esperemos poder ver dicho reportaje .  Ranger no fasis marranadessssss  jejejeej que perverteixes el sektor ;) Fins aviat nois  

Així m'agrada Josep " Bultaco 11" apagant foc...jajaja... [smiley=engel017.gif]

A10SIAU .... [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville.

Ranger_LT dijo:
[quote author=ferranroq link=1155156423/90#101 date=1156147708]  
gifaninenapitsox7.gif

[highlight]Ranger[/highlight], encara no m'has dit com posar una foto al peu del Post, vull possar un poster precisos que en va fer arribar en Santa de la Sra. Deauville.

Els emoticons també m'interessa.

A10SIAU [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville

jobisan dijo:
Hola nois: esta vez no hemos visto ninguna de las fotos de la salida del sabado...y es que con tanta moto junta me hace ilu verlas ;D.Ruffus me parece qure tu hiciste un monton osea.....a colgarlas en el album "tramuntane" para el deleite del personal 8-).

Saludos a Tod@s ;)

Vale [highlight]Jobisan[/highlight], jo he posat totes les que vaig fer, espero que algu les tingui de millors...., aquestes no son gaire bones. :-[

Apa a10SIAU... [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville.

PERE DEAUVILLE dijo:
[quote author=Ranger_LT link=1155156423/105#108 date=1156169233][quote author=ferranroq link=1155156423/90#101 date=1156147708]  
gifaninenapitsox7.gif

[highlight]Ranger[/highlight], encara no m'has dit com posar una foto al peu del Post, vull possar un poster precisos que en va fer arribar en Santa de la Sra. Deauville.

Els emoticons també m'interessa.

A10SIAU  [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville
[/quote]
...vale Pere !
...has de anar al teu perfil, i en el apartat que diu " FIRMA " escrius amb el teclat:
[ img]http:urldeloquevolsquesurti[/img ]
...a on diu [highlight]http:urldeloquevolsquesurti[/highlight], has de ficar la URL de la foto o Gif que vulguis ficar, tenin en compte que ha de estar publicada en internet, ja que si tans sols está a la memoria del teu ordinador no surtiran...
la URL la pots obtenir fican el puntero a sobre del dibuix o foto i clikan amb el botó dret del ratolí s' obrirá una finestre que abaix de tot i diu " [highlight]Propiedades[/highlight]", cliques aquí amb el botó esquerre i obtindras un altra finestra amb las caracteristiques i la URL de la imatge, ficas la fletxa a sobre de "Direccion URL", clicas amb el boto dret i s' obrirá una altra finestra, vas a on diu "[highlight]seleccionar todo[/highlight]", clikan aquí amb el botó dret se tornará blava tota la URL de la imatge que vols, te torna a ficar sobre la URL y clickan el boto dret selec.ciones "[highlight]copiar[/highlight]" amb el botó esquerre. Aquesta URL es la que has de enganxar al mig dels corxetes.
...per ficar directament les imatges al foro, has de anar a la 3ª finestreta de la barra de einas superior, a on diu "insertar imagen" i automaticament te sortirá "[ img][/img ]", enganxas al mig la URL, molt important sense espais en blanc, i quan publiquis el missatge ja surt amb la imatge.
...gif's animats i emoticones hi han un fotimé a la xarxa, a quansevol "buscador" que li demanis la recerca te omplirá el ordinador de web's per treurel-s. Et deixo aquest com exemple : www.smileyworld.com
...apa, ja está bé.
...perdon por el catalanazo, pero cuando me he dado cuenta ya tenía más de la mitad escrito y soy vago para repetir... ;) ;D
...saludos en /<.

Companys,

Ja soc aquí desprès de passar uns dies a Flandes, Valonia i Luxemburg, amb força pluja i fred, però molt intensos i interessants.

Toti, espero que te repongas pronto de la rodilla y que lo de la moto no sea demasiado gravoso ;) ;) ;). Lo importante es que tú estés bien.

Pere Deauville, pareces eres más rápido cambiando motos que Billy en Niño con las pistolas ;D ;D ;D. Ya te había visto con ganas de cambio, pero es que no me has dado tiempo ni a volver de las vacaciones y ya has cambiado de montura. Felicidades.

Ah, y bienvenidas a las nuevas incorporaciones, que son muchas en poco tiempo.

Salut i moto

Hola a todos: Este viernes tengo fiesta ....teneis fiesta alguno mas? pues podriamos hacer una salidita de esas de entre semana ,de esas que habiamos hecho alguna vez que otra ;) si alguien se anima ...ya sabe me (nos) lo comunique y veremos que inventamos ;D

Saludos ;)

jobisan dijo:
Hola a todos: Este viernes tengo fiesta ....teneis fiesta alguno mas? pues podriamos hacer una salidita de esas de entre semana ,de esas que habiamos hecho alguna vez que otra ;) si alguien se anima ...ya sabe me (nos) lo comunique y veremos que inventamos ;D

Saludos ;)

Pues yo tengo fiesta fins dilluns que ve.... 8-).....y muchas ganas de pasar una estona con vosotros.....Vinga, montate algo guapo.....sobre todo...... a la hora de almorzar..... ::)

SALU2PATOOSSSSS..... [smiley=2vrolijk_08.gif]

Hola xiquets,

Espero que les vacances hagin anat de gust.

Demà a les 10 tinc que passar la ITV a Celrà? algú em pot dir com arribari?

mercès

Gironès I GI-02
CELRÀ Pol. Ind. de Celrà, c. Pirineus, s/n 972.492.888

Servei 24h: 902.118.748
RVSA

Salutacions!

+ info

Si vens per autopista: sortida Girona Nord direcció Costa Brava, Palamós. A pocs Km. per la C66 ja ets a Celrà, passa el poble per dins i just després d'haver-lo passat la ITV la tens a l'esquerra.

Que vagi bé.

Emili lo siento al final tengo que trabajar el viernes :(,si quereis hacemos una salidita el sabado pero cortita que por la tarde curro.

Saludos ;)

Moteros, moteres, el divendres en JumperRacing i companyia sen van al Perú. Si us sembla bé, amb permís de veterans i altres contertulians, us proposo una sortida per finals de setembre quan hauré tornat: anar a fer un arròs a banda a Cala Nuri a Deltebre. Si, si, ja sé que són força Km però si no ens parem a esmorzar... es pot fer perfectament. Jo ho vaig fer el dia que em van tornar el carnet (mel va demanar la DGT per fer no sé què exactament i el van guardar durant un mes, això sí, van ser molt amables doncs passats els 30 dies el vaig recuperar net i polit tal com els l’havia deixat). Durant el trajecte varem respectar quasi sempre els límits de velocitat (m’ho van recomanar a la DGT al tornar-me el carnet, el que us dic, van ser molt amables...). Doncs bé, la sortida va ser un èxit i en total varem fer uns 620 Km.
Bé, ja direu...

...bon viatge al Perú, Jumper...!....está vist que quan et proposes una ruta no la fas curta...¡...i aixó m' agrada ! ;D
...precisament al Delta co-organitzo una sortida de 3 dias amb el Club BMW Touring per el cap de setmana de la diada (...si algú l' interessa pot veure el programa a la web: www.clubtouring.com i si vol participar ja m' encarregaré de gestionar-ho ). Pasem per Ca la Nuri a fer un toc i embarcar en una passejada, peró com pots supossar hem baixat moltes vegadas per fer els preparatius i et puc assegurar que el millor arros a banda de tot el Delta el fan a Casa Asmundo de Sant Carles de la Rápita. Així doncs, et recomano una passejada per el Delta, embarcar las motos al transbordador per creuar el riu i a dinar a Sant Carles...
...apa, bon viatge !
...saludos en /<.

Be nois :propongo una ruta desayuno para el sabado la cual describo a continuacion: ;)Salida del Bicentury de 8 a 8,15h Seguimos por Aiguaviva,Sta Coloma de Farners, Riudarenas,Hostalric,Sant Feliu de Buixalleu donde desayunaremos,un vez con la barriga llena ;D continuamos ruta direccion Arbucies,Coll de ravell,Sant Hilari,Osor,Angles, St.Julia de Llort,Bonmati,Les Serres,LLora, ST.Gregori ,Girona,
Espero que os guste si es asi iros "enumerando" ;D

Saludos ;)

Ummmmm!!! Casa Asmundo, el millor arròs a banda... perfecte, no dubtis Ranger que hi aniré. Jo per fer un arròs soc capaç de fer la volta a Espanya!.
Adeu.

jo ho tinc cardat per sortir el dissabte,

pero atencio, el dia 3 de setembrees la ronda d'Angles. Jo tinc previst anar-hi. Hi haura mes gent?

Hola Nois!
Al Perú! renoi que bé, Bon viatge! L'Arros.....m'agrada de totes maneres fisn i tot les "paelles" turistiques!! (No totes)...Haurem de cambiar el bacallà per l'arros!! o...compaginar.ho.
Que es aixó de la ronda d'Angles Atramuntanant? potser una reunió i mercat de clasiques?
Ricmel, benvingut, ja ens explicaras con t'anat! Catgs! deixat veura!

Santa :)

Hola amics,
aún no se como lo tengo para salir el sábado, pero si voay a las 8:15 en Biocenturi.
Lo del arrós a banda, doncs home, té la seva gracia. Ho podriem fer algún dissabte. Sortideta de tot el dia.

Ja ens veurem

George

Molt bona nit a tots, bones vacances als que marxen i bon retorn als que arriben!!!

Para el sabado O.K. nos enumeramos Xavi-RT = 1
Mei-RT = 2, en Jobisan no conta, que es el Road Lider ;D ;D ;D
venga señores hagan juego que queda poco para la salida, Nos vemos el Sàbado V'ssss.

y para el arroz tambien nos apuntamos fale??.

QUE PASSSSA.....NENGGGGGSSS........que no respira ningu.... :(...con la rutita tan guapa que ha preparat el bosssss..... 8-)
Que si la calo.....que si l'aigua...amariconamiento diria yo..... :-*
Jobi, Xavi....avisar si lo suspendeis, que vengo de lejoosss....

SALU2PATOOSSSSSS........ [smiley=2vrolijk_08.gif]

No te preocupes Emili, mi intencion es salir, seamos los que seamos,ademas parece que mañana hara un buen dia para ir en moto.....almenos si hacemos caso al del tiempo ::)

Fins dema ;)

Hola nois mañana no puedorrrrrrr :-[  tengo deberes cagon----to pero que hi farem podriamos preparar para el domingo que viene ir el sektor (quien quiera ) a la ronda de Angles Segun me han dicho el año pasado eran ciento no se cuantas amotos vaya que lo tenemos aqui cerca y no hay que ir a la ryders  ;D ;D ;D ;D es broma bueno de momento creo que somos dos, atramuntanat y un servidor si no hay fuerzas mayores que lo inpidan ------ A por cierto la inscripcion tengo entendido que es de 20 leuros y un recorrido de 150km mas o menos , hay desayuno incluido,  inscribirse el mismo dia  y empieza a las 9 osea que habria que salir a las 8 de donde se quede pues ,que si las colas, bla bla bla despues se hace tarde  jejejjejejej    Ronda Angles:    Yo /Atramuntanat---------  ?quien mas¿  ustedes diran señores    es Domingo dia tres   Vaya que luego no direis que no se ha tenido tiempo de prepararse ya me adelanto mas que En Pere upps ?donde esta en Pere¿   aura tingut reventon  jejejejej     Fins aviat y vagi be dema  (Josep) [smiley=2vrolijk_08.gif]  Santa li fan mal els ditssssss    jejejejej ;) siau hi habia mols paparatzis el dissabte y nomes veix les fotos den Pere :o :o (mol be per cer) Xavi RT y Remei que tengais buen viaje por esas tierriñasssssss

Hola Nois!
Veiem, sembla que per culpa de aquets xafac i 4 llamps que han caigut no tothom es pot conectar...
Per telefon, ting les seguents confirmacions per demà a les 08:15 al bicenturi:
 Jobisan, Albert ?, Remei i Xavi RT, PpPons, i un amic, Georges, Emili i Victoria, Santa, i els que vulguin venir....
 Fins demà salutacions a tots!!
  ;) :)

Bultaco i atramuntanat :'( un altra dia serà!
Santa

jo dema no puc, tinc familia i viatge a can fanga a veure la familia, i revisio de la burra que em cardaran grana i quedare sec per que he de cambiarli les ferradures a la burra i la transmisio tambe potser, aiaiaiai ja tremolo, ens veiem la propera :o

Pere Deauville
[/quote]
...vale Pere !
...has de anar al teu perfil, i en el apartat que diu " FIRMA " escrius amb el teclat:
[ img]http:urldeloquevolsquesurti[/img ]

[/quote]

Gracies Ranger, ho intentare val ?

A10siau [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville.

Ricmel dijo:
Companys,

Pere Deauville, pareces eres más rápido cambiando motos que Billy en Niño con las pistolas  ;D ;D ;D. Ya te había visto con ganas de cambio, pero es que no me has dado tiempo ni a volver de las vacaciones y ya has cambiado de montura. Felicidades.

Hola Ricmel, ja veus que aixó està super animat...! ;D

Gràcies per la Rt

Com ha anat la volteta per el Benelux ? ::)

Ja ens ho explicaràs, t'esperem aviat amb nosaltres....!

a10siau [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville.

Xavi-RT dijo:
Para el sabado O.K. nos enumeramos Xavi-RT = 1
  Mei-RT = 2, en Jobisan no conta, que es el Road Lider ;D ;D ;D
venga señores hagan juego que queda poco para la salida, Nos vemos el Sàbado V'ssss.

Hola A tots, acabo d'arrivar, i tinc momo, :-/ :-/ :-/
Fins demà.... ;) ;)

També vindrà en Ramon Deauville..

a10siau a tots

Hombre!! [highlight]Pere [/highlight]per fi dones senyals de vida, ;D ;D veniu dema o que??, si no ja ens veurem a partir del 15 de setembre, que el dilluns enfilo la RT rumb a Galicia, :D 8-) que vagi bé, apasiau ;) ;)

Vale Pere, ja veig que escrius més ràpit que jo. Fins demà ;) ;)

Nois, perdonad la confirmación de asistencia. Contar conmigo, y si puedo levantar a Cristy, seremos dos. Fins demà. ;)

ruffus dijo:
Nois, perdonad la confirmación de asistencia. Contar conmigo, y si puedo levantar a Cristy, seremos dos. Fins demà. ;)
Ruffus compañero 8-) si que puedes levantar a Cristy ?lo dudas¿ :o te veo forzudo Que lo paseis bien

JumperRacing dijo:
Moteros, moteres, el divendres en JumperRacing i companyia sen van al Perú. Si us sembla bé, amb permís de veterans i altres contertulians, us proposo una sortida per finals de setembre quan hauré tornat: anar a fer un arròs a banda a Cala Nuri a Deltebre. Si, si, ja sé que són força Km però si no ens parem a esmorzar... es pot fer perfectament.

Juanito, que t'en vas a Perù, otras,ostras,ostras.... ;D

Bon Viatge....! ::)

a10siau [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville.

PERE DEAUVILLE dijo:
[quote author=JumperRacing link=1155156423/120#126 date=1156373336]Moteros, moteres, el divendres en JumperRacing i companyia sen van al Perú. Si us sembla bé, amb permís de veterans i altres contertulians, us proposo una sortida per finals de setembre quan hauré tornat: anar a fer un arròs a banda a Cala Nuri a Deltebre. Si, si, ja sé que són força Km però si no ens parem a esmorzar... es pot fer perfectament.

Juanito, que t'en vas a Perù, otras,ostras,ostras.... ;D

Bon Viatge....! ::)

a10siau  [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville.[/quote]
¿...Pere, que fas aixecat a les 5 i 1/2 de la matinada ?...¿...ets flequer o tornas de la juerga ?... ;D
...saludos en /<.

¿...Pere, que fas aixecat a les 5 i 1/2 de la matinada ?...¿...ets flequer o tornas de la juerga ?... ;D
...saludos en /<.
[/quote]

Que dius Ranger.....?  On ho veus que son 5 i 1/2...., a aquesta hora dormo com un  [smiley=engel017.gif] [smiley=engel017.gif] [smiley=engel017.gif]

Be nois, la sortida d'ahir excel.lent, la companyia excel.lent, els temps excel.lent, la ruta una mica bruta, però res que no es pugui superar..., c..o....., sempre en català.... el Pather en donarà la bulla [smiley=evil.gif]...Perdón Pather...!

Bueno chicos, hay que despedir a Xavi RT i Remei, s'en van a Galicia a buscar percebes per la pròxima sortida....., Bon Viatge Makus.....joder otra vez Katañol...! >:(

A10SIAU  [smiley=vrolijk_26.gif]

PERE DEAUVILLE

Atrás