TARRAKONENGS XLVº Remontamos la crisis o seguimos aplatanaos?

Carai..... quina embeja i jo collin olives...., grrrrr
Vagi be, jo els conèc i vaig bastant a dinar al rest. q tenen Can Aixelà
Bona gent i molt agradables
 
Ep .. a aquest ramat de inpresentables de la LCN algú els ha de controlar:evil:, així que em sacrifico a contolar-los:tongue:,algú ha de posar seny:cheesy:, si us plau apunteu-me a full equip!!!!;)
 
Ep .. a aquest ramat de inpresentables de la LCN algú els ha de controlar:evil:, així que em sacrifico a contolar-los:tongue:,algú ha de posar seny:cheesy:, si us plau apunteu-me a full equip!!!!;)
:cool2:

Anem tancant llista!!!

Lucía & jacame
Sergi50
jaucare
Brett.on
Pakman
PAKO-JONES
Ppiraña
Jaume Pericas
josepmaria
Rommel
pikiland
kipiland
PERE_DEAUVILLE
Albur
Tettsui
jesus_manuel
nissimo
Jesús.
Despertaferro
PHATER
Jaume CLVL
ricmel
KOLO
Alf51
jaeg
IURI
...

27 comensals i no sé quantes motos :cheesy:

VVVsss...
 
Ep .. a aquest ramat de inpresentables de la LCN algú els ha de controlar:evil:, així que em sacrifico a contolar-los:tongue:,algú ha de posar seny:cheesy:, si us plau apunteu-me a full equip!!!!;)

Joer, nunca podremos agradecerte lo suficiente tamaño sacrificio, no se que hubiéramos hecho huérfanos de control y faltos de pastor...:D:D:D:D:D:D
Ahora solo falta que se apunte el mamonasso de tu socio...y me doy de baja en la Seguridad Social que el domingo no voy a tener el cuerpo pa rollos...:D:D:D:D:D
 
Hola Tarrakonengs, Corberencs i Barcelonins, proposso qu' els Tarrakonengs i qui es vulgui apuntar, sortim de la Repsol de Bellvei, P. I. Els Massets, Ctra. N-340 Bellvei.
Per els de Corbera, BCN etc., es mes accesible, esta direccio Vendrell a la dreta just passa la rotonda de Bellvei.

Pels de TGNA idem, pero a ma dreta passat Vendrell abans d'arribar a Bellvei.


La ruta que proposso per els que ens reunim a ls 8,15 am en aquet punt es: Per Roda de Bará, Bonastre, Vila Rodona, Pont d'Armentera, Querol, Llacuna, Mediona, St. Quinti, Lavern. Son uns 105 kms., aprox. de curves te tot tipus.


S'acepten comentaris.;)

Bones, si no us sap greu, jo us esperaria a Querol fent un café. Es que venint d'on ving hem resulta una mica de tomb anar fins a Bellvei. Si us sembla bé podem quedar sobre les 8:45 o 9 h. a Querol. I si volem quedar amb els cosanostrencs hauria de ser per zona d'Igualada. No sé, no conec prou bé la zona.:huh: Si voleu quedem directament a l'orgia del cava o proposeu un lloc per la zona per trobar-nos.
Salut!
 
La ruta seria la que ha proposat el Jaeg, fem cap a Igualada venint des de Querol. Es que jo amb el google maps nomaclaromuxho.
Sense entrar a Igualada, un cop passat Santa Margarida de Montbui rotonda a dreta seguint C-37 fins a trobar la vostra ruta a un altra rotonda. Vaja, jo faria això.
 
La ruta seria la que ha proposat el Jaeg, fem cap a Igualada venint des de Querol. Es que jo amb el google maps nomaclaromuxho.
Sense entrar a Igualada, un cop passat Santa Margarida de Montbui rotonda a dreta seguint C-37 fins a trobar la vostra ruta a un altra rotonda. Vaja, jo faria això.
.
Els de girona!,Crec que es millor quedar al restaurant directament!!! Alla ja ens farem els petons corresponents :D i mariconadas inclosas, els que vulguin esclar :cheesy:
 
Última edición:
Això de duplicar els posts, m'està estressant!!!! :D

Copy-Paste!!!!

hola nens!!!

perdoneu que no hàgim dit res abans. :embarassed:
Hem estat mirant la possibilitat de unir-nos a vosaltres a la baixada, però ens tocaria pujar tota la autovia de Lleida fins a Igualada per tornar a baixar,
per tant anirem directament a les caves.

Ens veiem allà a les 10.

:)
 
Carai..... quina embeja i jo collin olives...., grrrrr
Vagi be, jo els conèc i vaig bastant a dinar al rest. q tenen Can Aixelà
Bona gent i molt agradables

Jordi!!! ja et regalaré un pot d'olives home!!!
No t'ho perdis!!! si no a qui segueixo jo!
:D
 
Crec que es millor quedar al restaurant directament!!! Alla ja ens farem els petons corresponents :D i mariconadas inclosas, els que vulguin esclar :cheesy:

Mamporrero, tu no has llegit la carta magna de LCN..?, demà has de pagar al presi que no va poguer venir l'altre dia que vares convidar.., Abuelito...

ahh...! també per insobordinació...:lipsrsealed:
 
Bona tarda, despres d'eliminar 18 bixos del meu ordinador, per fi semble que puc escriure.
A Djmax de Vendrell donar li la benvinguda, joc visc a Massos, som veins. Si pots i t'animas ens veiem a Bellvei.
Pere LCN, sera un plaer compartir taula amb tots vosaltres. Crec que per evitar lius i tardances, es millor trovarnos al restauant, els Kargolaires aixi ho faran.
Els que vulguin ens veiem a ls 8,15 a la Repsol de Bellvei, N-340.
Fins dema amics.
 
Última edición:
Bona tarda, despres d'eliminar 18 bichos del meu ordinador, per fi semble que puc escriure.
A Djmax de Vendrell donar li la benvinguda, joc visc a Massos, som veins. Si pots i t'animas ens veiem a Bellvei.
Pere LCN, sera un plaer compartir taula amb tots vosaltres. Crec que per evitar lius i tardances, es millor trovarnos al restauant, els Kargolaires aixi ho faran.
Els que vulguin ens veiem a ls 8,15 a la Repsol de Bellvei, N-340.
Fins dema amics.


Gracies Jaeg, será un plaer acompanyar-vos demà, ens trobem allà...!
 
Mamporrero, tu no has llegit la carta magna de LCN..?, demà has de pagar al presi que no va poguer venir l'altre dia que vares convidar.., Abuelito...

ahh...! també per insobordinació...:lipsrsealed:

Hauràs de fer servir la força !! Estás avisado!!! :angry::mad: Em vas dir que no hauria de pagar res!! :po: També et puc pagar en espècies:newbluesweatdrop:!! Vindré depiladet
 
Pels qu' arrivin primer demane ho per en Pere Canals, es el propietari, amic i company d'escola de finals dels 60, ha plogut una mica, jajaja.

La reserva es per 25, si som mes cap problema, a nom "grup bmwmotos" o Albert de Belloch.

Recorde ho Masia o Heretat Canals & Casanovas de Lavern (Poligon Can Bas) Ctra. BV2429. Tant a Google maps com al Map source (Per Garmin) ho trobare ho sense problemes.
 
Última edición:
Companys, veig que ja surto a la llista per dissabte malgrat que només em vaig apuntar al post de LCN :rolleyes2:. El servei d'intel·ligència funciona!

Fins demà, a les 8:15 a Riudellots (o és Vilobí) i a les 10 a endrapar. :cool2:
 
:cool2:

Anem tancant llista!!!

Lucía & jacame
Sergi50
jaucare
Brett.on
Pakman
PAKO-JONES
Ppiraña
Jaume Pericas
josepmaria
Rommel
pikiland
kipiland
PERE_DEAUVILLE
Albur
Tettsui
jesus_manuel
nissimo
Jesús.
Despertaferro
PHATER
Jaume CLVL
ricmel
KOLO
Alf51
jaeg
IURI
...

27 comensals i 26 motos :cheesy:


VVVsss...
..0 no?????
 
Bona tarda, despres d'eliminar 18 bixos del meu ordinador, per fi semble que puc escriure.
A Djmax de Vendrell donar li la benvinguda, joc visc a Massos, som veins. Si pots i t'animas ens veiem a Bellvei.
Pere LCN, sera un plaer compartir taula amb tots vosaltres. Crec que per evitar lius i tardances, es millor trovarnos al restauant, els Kargolaires aixi ho faran.
Els que vulguin ens veiem a ls 8,15 a la Repsol de Bellvei, N-340.
Fins dema amics.

Albert, maese PPiranya y jo mateix encara no sabem si farem cap a un lloc o a un altre, si no som a l´hora convinguda a Bellvei, ens trobem a Subirats.

Fins demà !
 
Albert, si arribem 5 minuts tard, esperan's. T'estàs passant amb aquestes hores tempraneres, cony
 
Hola desde Frankfurt, comiéndome un ídem. Jaeg, digo como Rommel, esperarme en la Repsol de Bellvei que vengo desde can Fanga y no tengo calculado el tiempo que tardo
Ens veiem demà
Pakman
 
Breton y Ppiraña, no seáis mariquitas y veniros a Bellvei
 
Companys, veig que ja surto a la llista per dissabte malgrat que només em vaig apuntar al post de LCN :rolleyes2:. El servei d'intel·ligència funciona!

Fins demà, a les 8:15 a Riudellots (o és Vilobí) i a les 10 a endrapar. :cool2:

ES RIUDELLOTS!! fins demà
 
Parecéis una panda de quinceañeras a punto de salir de excursión!!!!
:D
 
Pili
Quinceañeros somos tod@s, lo que varia es el factor de multiplicacion que tiene cada uno
 
...ganes no en falten, Piki, segueixo el fil amb dents llargues desde que es va ficar l' enllaç al nostre post, pero avui l' hi han fet una infiltració epidural a la dona a la esquena i tot depèn de com evolucioni...i molt bé a d'anar perquè la pugui deixar sola ! ...
jmbcassee.gif


No havia llegit això.
Espero que no sigui res Josep. Doncs res de moto, toca cuidar d'ella.
Dona-li una abraçada de part meva.
 
Companys, veig que ja surto a la llista per dissabte malgrat que només em vaig apuntar al post de LCN :rolleyes2:. El servei d'intel·ligència funciona!

Fins demà, a les 8:15 a Riudellots (o és Vilobí) i a les 10 a endrapar. :cool2:

ES RIUDELLOTS!! fins demà
 
Kolo me alegro de leer que finalmente vas a venir, espero reconocerte con esa barba que estas cultivando.

Ok Rommel, Pakman and cia..., hora de reunion en Bellvei a ls 8,30 am. Espero lo lean todos los interesados.

Sergi50, contigo seran las 9,00 y..., en Querol.
 
Be us deixo
Vaig a veure el barça de basquet
Siau!!!
I fins demà
 
Bona tarda, despres d'eliminar 18 bixos del meu ordinador, per fi semble que puc escriure.
A Djmax de Vendrell donar li la benvinguda, joc visc a Massos, som veins. Si pots i t'animas ens veiem a Bellvei.
Pere LCN, sera un plaer compartir taula amb tots vosaltres. Crec que per evitar lius i tardances, es millor trovarnos al restauant, els Kargolaires aixi ho faran.
Els que vulguin ens veiem a ls 8,15 a la Repsol de Bellvei, N-340.
Fins dema amics.
Gracies jaeg per la benvinguda.

Mala sort.... pero dema em toca currar.... tindre que esperar a la seguent per coneixer a la gent de la colla, jajajaj.

Apa, disfruteu molt dema !!!
 
...ganes no en falten, Piki, segueixo el fil amb dents llargues desde que es va ficar l' enllaç al nostre post, pero avui l' hi han fet una infiltració epidural a la dona a la esquena i tot depèn de com evolucioni...i molt bé a d'anar perquè la pugui deixar sola ! ...
jmbcassee.gif


Jo, JOZEPE..., Aramentero.., hem sap greu, espero que no sigui res, però cuída a la Tuchi...! V'sss de mi parte i a tu una abraçada sense mariconaes
 
Ok Djmax, espero ens veiem en un altre ocasio.

Ja tens rao Sergi, tb es veritat que sortin a ls 8,30 en hi ha prou.

Iuri, d'acord amb ho parlat ens veiem a Lavern, cuidem al Jaume que vosaltres sou uns quemadillos.
 
Good morning Catalonia bikers are you ready to enjoy a nice morning, so.... See you on the road in a few minunetes.
 
Que pasa nois i noies ?? No ha arrivat ningu ??

No estuvo mal la cosa. La ruta demasiado larga 50 kms. Por lo demás encantado de conocer alguna cara nueva para mi y de charlar un rato con los habituales.

Un plaer !"
Y la única foto que tinc.
Tres generacions...


2014-11-15%2B09.55.49.jpg


Nomes falten tres mes per tindre tota la familia.
 
(copy-paste.... més o menys!!)

Dos a casa fa una estoneta.

Un gran dia de riures, bon menjar, moltes curves i bona companyia.
Al final hem sortit de casa de la Magda cap a les 7 de la tarda! :shocked: La baixada per l'autovia d'allò més avorrida i pesada amb tants enllaunats, però bé,
és el que tocava.

Kolo, espero que al final no hagi estat més que un ensurt. .... i la resta té sol·lució.
Una abraçada i recupera't.
 
Tot molt i molt bé!!!

Dia "full" amb molt bona companyia :)

KOLO, molts i molts ànims. A recuperar-se i moltes gràcies per haver fet l'esforç de venir, de fer de "road leader" i aquest ensurt que has tingut ens hagués pogut passar a qualsevol de nosaltres. Ànims!!!

VVVsss...
 
Exellent mati. Espero repetim aviat amb calçots o el que calgui. Kolo anims i a recuperarse rapit. Un 10 per LCN, GRANDES.
 
Gràcies Jaeg i Iuri per acollir-nos, ha estat un dia per recordar..gràcies per muntar el sarau que esperem que es pugui repetir aviat, doncs no es fàcil que un gran número de representats de les quatre províncies del nostre país es reuneixin davant uns exquisites viandes i líquids elements..compartint riures, converses i rutes

Gràcies a tot@s i fins la propera.

molts ànims Kolo, que no ha estat res..., recupera't i ens veiem aviat.
 
Última edición:
Arriba