N
NMB.BMW
Invitado
Mentre feia el soldat a Burgos el 1981, els meus amics es dedicaven a fer el “cabra” pujant al Turó de l’Home. No hi van arribar però s’ho van passar de “collons”. L’espigat del mig i propietari de la Vespa blava, és l’Esteve Zulet (ens va acompanyar a la Volta a Catalunya). Me va fer molta il·lusió rebre la foto mentre pelava guàrdies.
[ch65279]Mientras hacía la mili en Burgos en 1981, mis amigos se dedicaban a hacer el "cabra" subiendo al Turó de l'Home. No llegaron pero se lo pasaron de "collons". El espigado del medio y propietario de la Vespa azul, es Esteve Zulet (nos acompañó en la Vuelta a Catalunya). Me hizo mucha ilusión recibir la foto mientras cascaba guardias.

[ch65279]Mientras hacía la mili en Burgos en 1981, mis amigos se dedicaban a hacer el "cabra" subiendo al Turó de l'Home. No llegaron pero se lo pasaron de "collons". El espigado del medio y propietario de la Vespa azul, es Esteve Zulet (nos acompañó en la Vuelta a Catalunya). Me hizo mucha ilusión recibir la foto mientras cascaba guardias.