LCN-Girona…a l’hivern també sortim !!!

Bon dia!!!

Ja hem aterrat, de salut bé, família normal sense cap incidència.... jijiijijiji... bé, això vol dir, que aquest dissabte si el temps acompanya SORTIDETA...
Veig que no hi ha ruta marcada, Què us sembla anar fins a Collioure....és una proposta!:D
Oberts a qualsevol opció......
Bon DIMECRES!!!:p
PER CERT NO ESTEU APUNTATS A LA CALÇOTADA!!
6.GIF
 
Sembla que aquest dissabte tampoc hi ha sortida!! Uns treballem altres són fora i altres compromisos varis! Jo particularment no moto fins la calçotada! Aviam si os animeu per la calçotada ;):)
 
Hola,
Gràcies per la informació, si , ja vàrem veure l'event de calçotada, però tenim nen.
La propera segur.
salutacions,✊
 
Bones no@s queden set dies pert el gran event de LCNGIRONA, calçotada universal, solo vui fer memoria pert si alguien li queda aquet día lliure y vol disfruta con la familia de LCNGIRONA, val dons bona senmana pert tots.
 
Avui nosaltres si que hem fet sortideta...
Montmeló on el meu fill ha conduït un Lamborgini, vermouth a Tossa a una terraça amb solet i després cap a la carretera de l'any (no m'ha "pillat" ningu ;-) ), i dinar al japo del far de Sant Sebastià... cafè a la terrassa del restaurant de més adalt.
Gran dia per anar amb moto !!!!

Ja he trobat com pujar un retratu !!!!
Però no dos..."archivo demasiado grande" :-(




IMG-20170219-WA0061[1].jpg
 
Bones no@s queden set dies pert el gran event de LCNGIRONA, calçotada universal, solo vui fer memoria pert si alguien li queda aquet día lliure y vol disfruta con la familia de LCNGIRONA, val dons bona senmana pert tots.
Doncs jo el tinc lliure i vull disfrutar de la família LCN GIRONA i del gran esdeveniment.
Però clar venir a veure com mengeu...
Sniff, sniff.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Avui nosaltres si que hem fet sortideta...
Montmeló on el meu fill ha conduït un Lamborgini, vermouth a Tossa a una terraça amb solet i després cap a la carretera de l'any (no m'ha "pillat" ningu ;-) ), i dinar al japo del far de Sant Sebastià... cafè a la terrassa del restaurant de més adalt.
Gran dia per anar amb moto !!!!

Ja he trobat com pujar un retratu !!!!
Però no dos..."archivo demasiado grande" :-(

Ver el archivo adjunto 67007

Si nen, ara hem de fer les fotos amb el mobil a minima resolució!!:(
 
TgC_emoticon319.gif
Epp nens!!, I demà ja dimecres !! Aquest dissabte es surt o no es surt?
TgC_emoticon02.gif
Joerrrr, quin apalancament hi ha per aqui !! Almenys diumenge si hi ha sortida !!
TgC_emoticon19.gif
 
Aquest dissabte tampoc sortida!
TgC_emoticon321.gif
Però, el proper dissabte molt malament hauria d'anar perquè no surti amb moto!
TgC_emoticon101.gif

EPPP !! Però diumenge si sortida i calçotada !!
TgC_emoticon278.gif
 
...pos de moment encara no puc confirmar si faig ruta o no, tornant de la calçotada vaig notar que la moto vo pujava de voltes i l' he desmuntat per comprobar les bujies i...diagnostic acertat...la de l'últim cilindre fa fastic de tanta porqueria. Ja les he demanat pero trigaran 2 o 3 dies en arribar...
df8b7f4fcbeafea81e4b36956ded941eo.jpg


f7fb69560510dd349866839c3337ed3fo.jpg


0e7939c6fdbb9e2d6fc403f6ba02103fo.jpg
 
Vaaleee! Posss, Ja poso jo Ruta !!

SORTIDA PER AQUEST DISSABTE DIA 4 (ST. CASIMIR)

PUNT DE TROBADA I ESMORZAR: MAS PI DE VERGES. AQUI: https://goo.gl/maps/jnhKNSmQV772

HORA., 9'15 H,. (No cal matinar tant)

FERVESTAR : (algun de per aquí em va preguntar que significa) No sé qui va ser el primer a posar-ho, però em sembla molt que és cosa del PRESI !!

AQUÍ EL FERVESTAR: Púbol
284731-1.w1900.jpg


RUTA AQUESTA:
https://goo.gl/maps/cQjrHRxgQnw

ASSISTENTS

1.- jhonylef
2.- ozepe??
3.- fontrom
4.- nissimo
5.- julio
6.- trias
7.- ricmel
8.- tettsui




Apa ja direu !!

V'ssss
Joan
 
Última edición:
Bonessss. Joan per el dissabte jo vinc, el Mas Pi queda al davant de casa, no necessito ni g p s per anar-hi. fins dissabte doncs.
 
...sembla ser que el temps serà mes bó del que diuen a la tele:

...Dissabte a las 0,00hs, chungo...

GFS048_ESP0_SFC.gif


...Dissabte a les 6,00hs, comença a aclarir

GFS054_ESP0_SFC.gif


...Dissabte a les 12, cel clar...

GFS060_ESP0_SFC.gif

...així dons, que no us preocupi el temps !!!...si tinc la moto enllestida vindré !!!
 
SORTIDA PER AQUEST DISSABTE DIA 4 (ST. CASIMIR)

PUNT DE TROBADA I ESMORZAR: MAS PI DE VERGES. AQUI: https://goo.gl/maps/jnhKNSmQV772

HORA., 9'15 H,. (No cal matinar tant)

FERVESTAR : (algun de per aquí em va preguntar que significa) No sé qui va ser el primer a posar-ho, però em sembla molt que és cosa del PRESI !!

AQUÍ EL FERVESTAR: Púbol
284731-1.w1900.jpg


RUTA AQUESTA: https://goo.gl/maps/cQjrHRxgQnw

ASSISTENTS

1.- jhonylef
2.- ozepe??
3.- fontrom
4.- nissimo
5.- julio
6.- trias
7.- ricmel
8.- tettsui




Apa ja direu !!

V'ssss
Joan
 
Última edición:
Companys, apunteu-me a la sortida de demà, si us plau i si no plou.

Sant Casimir bé s'ha de celebrar!
 
Hola Nen@s....

Sensei, lo del FERVESTAR, es cosa de VICE RAIMON, però ja veus, tot queda a casa...

Lamentablement demà no podré venir (en cara que algúna madiquita digui...com sempre...) ...

BE, un altre dia serà, que us vagi molt bé i aneu amb compte si es moll .... i passeu retratus que faré la crònica al Face..

Fins la propera.
 
DISSABTE DIA 4 (ST. CASIMIR)

PUNT DE TROBADA I ESMORZAR: MAS PI DE VERGES. AQUI: https://goo.gl/maps/jnhKNSmQV772

HORA., 9'15 H,. (No cal matinar tant)

FERVESTAR : (algun de per aquí em va preguntar que significa) No sé qui va ser el primer a posar-ho, però em sembla molt que és cosa del PRESI !!

AQUÍ EL FERVESTAR: Púbol
284731-1.w1900.jpg


RUTA AQUESTA: https://goo.gl/maps/cQjrHRxgQnw

ASSISTENTS

1.- jhonylef
2.- ozepe??
3.- fontrom
4.- nissimo
5.- julio
6.- trias
7.- ricmel
8.- tettsui




Apa ja direu !!
TgC_emoticon261.gif
NINGÚ MÉS ?? DONCS RESERVO TAULA!
TgC_emoticon137.gif

PERÒ SI ALGÚ S'APUNTA A ÚLTIMA HORA TAMPOC `PASSA RES!!

V'ssss
Joan
 
Bona tarda a tothom. Per els que demà sortim de Girona o rodalies podem quedar a les 8'30 ho al KUTRE HOTEL, si al mati plou ens parlem. Fins demà doncs.
 
Bona tarda a tothom. Per els que demà sortim de Girona o rodalies podem quedar a les 8'30 ho al KUTRE HOTEL, si al mati plou ens parlem. Fins demà doncs.

Tres quarts d'hora per anar de Medinyà a Verges? En Julio se't cruspeix pensant que ets un cargol.


Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Passarem per carreteres interiors fent una ruta turística per el Baix Empordà. Potser arribem tard. Xibeca, com et trobes ?
 
Aquest dissabte fem la Sortida que és va anul·lar?
 
Hola nois, jo fa anys qu estic en aquest foro, peró avui, revisant tots els subforos, us he trobat i m´he animat a escriure...,.si algú té la sort de tenir els matins lliures, i vol donar una volteta de tranki, de molt tranki, i fer petar la charrada i un bon esmorzar, de dilluns a divendres, tinc temps i necessito destins, il.lussións i motivació, per una cuestió de salud que ja explicaré un altre día..jo visco a Cervera, puc quedar per quasi tota catalunya no tracto de fer molts kilometres, tracto de tenir bons moments i bona companyia...sin algú s´anima, encantat de la vida, una salutació.
 
Arriba