LCN-Girona…a l’hivern també sortim !!!

Nois, jo per lo marro, per molt dur que sigui amb la meva moto no vaig enlloc....

Que us vagi molt be....

Una altre serà.
...no cal que trepitjis lo marró, d' Esponella a Sadernes s'hi pot arribar molt be per asfalt !!! ...
o-k.gif
 
...no cal que trepitjis lo marró, d' Esponella a Sadernes s'hi pot arribar molt be per asfalt !!! ...
o-k.gif
no, no.., es igual...no vull ser diferent, prefereixo no venir...ja vindra un dia que tot sigui negre de veritat i amb al menys 5 metres d'ample...

Vagi be madiquites del marró..., cada vegada hi han mes motocultors al grup...:D... si convenço a la Piki igual anem a Cadaques i Port de la selva.. o sino a descansar que aquesta setmana ha estat extremadament dura.
 
Avui sortida "Made in Ozepe" ja sabeu moments espectaculars i d'altres que penses per on ens estem ficant jajaja, bon ESMORZAR a Can Roca d'Esponella i com sempre els companys lo millor.

XpUu4bU.jpg


AVctVK0.jpg


QH3Ih0a.jpg


8tZ1y2Y.jpg
 
NOIS DEMA DIUMENGE SI ALGU VOL FAIX UN SORTIDA PER UN PETIT TIVERI.
A LAS 8,45H PABELLO DE FONTAYAU Y FAREM UNA PETITA RUTA PER RIVAR FINS EL MÁS PI VALE YA DIRÉIS.
 
Si senyor sembla que ha estat un bon matí! Veig que en Xibeca també ha passat!! Ahi con dos cojones!!:|;) Ah jo també he tingut un bon matí!! No tot és Moto :D:D:D
 
Ramón yo mañana família!!Me quieren dar una sorpresa:undecided::undecided: como es el día del padre :mad: todos a casa dels Avis :_:)_(
 
Última edición:
Yo también tengo toda la peña en casa, pero algunos trabajan y tengo tiempo de salir un rato, que lo paséis waitt, nen.
 
Bona jornada veig q heu tingut..
Nosaltres celebrant els 75 de la sogra al Rest Balthazar de bcn..Molt bé per cert...!!
Pep
 
Arriba