LCN-Girona…a l’hivern també sortim !!!

Hola nois, jo fa anys qu estic en aquest foro, peró avui, revisant tots els subforos, us he trobat i m´he animat a escriure...,.si algú té la sort de tenir els matins lliures, i vol donar una volteta de tranki, de molt tranki, i fer petar la charrada i un bon esmorzar, de dilluns a divendres, tinc temps i necessito destins, il.lussións i motivació, per una cuestió de salud que ja explicaré un altre día..jo visco a Cervera, puc quedar per quasi tota catalunya no tracto de fer molts kilometres, tracto de tenir bons moments i bona companyia...sin algú s´anima, encantat de la vida, una salutació.
Potser pot interessar-te aquest fil.
http://www.bmwmotos.com/foro/index.php?threads/501433/

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Xibeca t´ho agraieixo molt, ja li he escrit un wassap al amic Carles aviam qué tal va, una salutació, gracies.
 
b51793abc5bfcddd433f2f2512ccbf88.gif
segur que no pots!!
f8d8817807aba3423802897d96b60b53.gif

:undecided::undecided::undecided::undecided::undecided:
 
SORTIDA PER AQUEST DISSABTE DIA 11

PUNT DE TROBADA, rotonda aeroport Girona a les 9 h.

ESMORZAR: Els Cortals. Sant Hilari Sacalm, Girona

RUTA.
https://www.google.es/maps/dir/N-15...afd832e4e3!2m2!1d2.62668!2d41.74564!3e0?hl=es

AQUÍ EL FERVESTAR: Restaurant la Conna, Hostalric.


ASISTENS:

-Julio, BMW ADV.
-Nissimo, BMW ?
-Fontrom, TRIUMPH EXPLORER
-xiveca, HONDA MINIPOKET.
-Ricmel. BMW RT LC.
-Enricp. BMW ADV LC.
-Tetssui. BMW XR.
-Santi, HONDA INTEGRA.
-Naxo,BMW RT LC.
 
Última edición:
TgC_emoticon23.gif
Ep, a les 9 serem a la rodona aeroport !! Us acompanyem fins al restaurant esmorzarem junts i en Santi i jo després tirarem cap a AINSA! Són canvis d'última hora !!
DISSABTE Ainsa
DIUMENGE Cañón de Añisclo, Cañones de Guara i dinar a Alquezar!


Així que apunteu-me a mi i al Santi (Honda Integra)

Fins de demà!!
TgC_emoticon03.gif
 
Molt bones nois!! Apunteu-me per dema..fa dies q no se de vosaltres.
La Nena te nen i no podra venir...
si no hi ha res de nou,es veiem dema a la rotonda..
SALUTACIONS!!
 
TgC_emoticon23.gif
Ep, a les 9 serem a la rodona aeroport !! Us acompanyem fins al restaurant esmorzarem junts i en Santi i jo després tirarem cap a AINSA! Són canvis d'última hora !!
DISSABTE Ainsa
DIUMENGE Cañón de Añisclo, Cañones de Guara i dinar a Alquezar!


Així que apunteu-me a mi i al Santi (Honda Integra)

Fins de demà!!
TgC_emoticon03.gif
Booooon viatge i bona ruta
Vigileu amb la meteo diumenge!!
Vssssssssss
 
Bon dia..Al final no podre venir..ho sento molt
He pasat mala nit per culpade una indisposicio estomacal..
Fins a la proxima i q tingueu BONA RUTAA!!
 
sembla que us ho vau passar molt bé:excited::excited::excited::excited:, però va haver-hi CARGOLS o no????????
 
IMG_0159.JPG Vam sortir a esmorzar i vam acabar arribant a casa a les 8 del vespre! Collonut!!!!

Van haver-hi cargols, no ho dubtis.

I una tornada espectacular: Agramunt, St. Llorenç de Morunys, Prats de Lluçanès...
 
La volta mes llarga del any....jajaja.. sortim a fer un voleio de res i finalment tot el dia a sobre de la moto..genial:excited::excited::excited::excited:
felicitats Nisimo per la nova màquina i enohorabona xibeca per els -25 !!
ruta del fontrom tumbada:D
 
Afoto de la conseqüència de dir "no hi ha collons d'anar a menjar cargols a Mollerussa" Quan mal ha fet aquesta frase a la humanitat

700b0cdee98c2100e61eb63ccd305963.jpg

Observerse com miren una R1200GS-ADV com si no m'haguessin vist cap mai, no teniu remei.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
EPP companys, no sé si algú surt aquest dissabte, però, el que si sé és que jo aquest dissabte no moto! Ja vaig tenir prou el cap de setmana passat, vaig fer un total de 1100 km.,
emoticons_triste_llorando_msnanimal_com-10.gif

Em vaig reservant per Setmana Santa que en res ja i serem !!
emoticons_divertido_msnanimal_com-99.gif
 
Doncs a veure si algú proposa algua cosa per als que no posem excuses.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
...aprofitant que tinc la moto de l' Alex i amb la seguretat de que no la fara servir aquests dies, em be de gust fer una mixta negre/marró per pistes facilones.
...aniré passant per el foro i si surten interessats publicaré una ruta i si no la faré sol. També es poden ficar trams de carretera per fer coincidir ambdues rutes en diversos punts, si teniu ganes...es clar.
...toyenello...vaig rumiant !!!
grattermenton.gif
 
Joan, les sortides sempre les fem els dissabtes, a no ser que sigui una de les especials que anem fent durant l'any!!
 
RUTA MIXTA de PERNIL i FORMATGE DISSABTE 18 de MARÇ
LLOC de TROBADA: Benzinera de La República, Autovia Banyoles, ales 9,00hs.

ESMORÇAR: Restaurant Can Roca d' esponella.
RUTA



El Restaurant l' obren a les 9,30, així que voltarem una mica per Palol de Rebardit, Cors, Borgonya, Fontcuberta i Esponella. Despres d' esmorçar agafarem la 1ª pista llarga, la que surtint del poble voreja el Riu Fluvia fins a Fares:
foto11087.jpg


...de Fares fins a Besalú a on agafarem la pista, primer asfaltada i despres de terra dura, que ens portará a Sant Ferriol:

st+ferriol+091.jpg


...de tornada continuarem per la pista que ens porta fins a Argelaguer, Tortellà i abans d' arribar a Montagut agafem la cra. de Sadernes fins al Camping, a on podem fer el fervestar i consultar el rellotge...si es d' hora podem agafar la pista que travessa el Bassegoda fins a Albanya o tambe podem agafar un tram de la pista que porta a les Gorges...allà ho decidim.
Jo hi vaig:

-
-
-
-
-Ozepe
 
Puc amb la meva moto?

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
RUTA MIXTA de PERNIL i FORMATGE DISSABTE 18 de MARÇ
LLOC de TROBADA: Benzinera de La República, Autovia Banyoles, ales 9,00hs.

ESMORÇAR: Restaurant Can Roca d' esponella.
RUTA



El Restaurant l' obren a les 9,30, així que voltarem una mica per Palol de Rebardit, Cors, Borgonya, Fontcuberta i Esponella. Despres d' esmorçar agafarem la 1ª pista llarga, la que surtint del poble voreja el Riu Fluvia fins a Fares:
foto11087.jpg


...de Fares fins a Besalú a on agafarem la pista, primer asfaltada i despres de terra dura, que ens portará a Sant Ferriol:

st+ferriol+091.jpg


...de tornada continuarem per la pista que ens porta fins a Argelaguer, Tortellà i abans d' arribar a Montagut agafem la cra. de Sadernes fins al Camping, a on podem fer el fervestar i consultar el rellotge...si es d' hora podem agafar la pista que travessa el Bassegoda fins a Albanya o tambe podem agafar un tram de la pista que porta a les Gorges...allà ho decidim.
Jo hi vaig:

- Fontrom
- GeSus
- Nissimo
- Xibeca
-
-
-Ozepe

85fd86787667d3a277c3e63667b76e0bo.png

92b2f44f2bc7c384ad2d570b84aae628o.png
 
Última edición:
Arriba