LCN-GIRONA- anem a fer un volt, abans no glaci - Tardor 2014

Jo no crec en la "Sort", de manera que escolto propostes.

:cwmddd:La meva dona diu que se li ha girat feina i que demà no vindrà a dinar :po:!! Així que si en Ramon i en lluis em diuen a l'hora que han quedat i el lloc els acompanyaré !!.
Tot i que tampoc crec en la sort compraré un dècim per si de cas:ssst:
 
:cwmddd:La meva dona diu que se li ha girat feina i que demà no vindrà a dinar :po:!! Així que si en Ramon i en lluis em diuen a l'hora que han quedat i el lloc els acompanyaré !!.
Tot i que tampoc crec en la sort compraré un dècim per si de cas:ssst:



Companys a las 7,50 al poste del interior de Besalu, o a las 7,30 al poste de la Republica (ctra de Banyolas) ya diras noi, a10.;)
 
Bé, us comento la sortida de dissabte a Sort a buscar la sort, tot i que no crec, perquè, diuen que afortunat en l,amor desgraciat en el joc i jo en l,amor sóc molt afortunat !!:D:D. També us dic que vaig comprar un número per si de cas.
Vaig Sortir de casa a les 6,45 del mati i vaig arribar a les 18,30 h aproximadament. Total recorregut 523 km, temps de recorregut en moviment 7 hores 27 minuts. M-ho vaig passar com diria en Gesus teta, vaig gaudi moltíssim i la veritat és que s,em va fer curt.
A la tarda penjare alguna foto perquè quedi constància de la sortida.
Agrair als Companys poder compartir ruta i taula:thumbsup::kiss:
 
Última edición:
Sort no ho sé, però heu triomfat i les noies s'us emporten de record:

Sort.jpg

:shocked:
 
No recordo exactament quan va ésser, però algú va comentar que volia butà:


butano_ep_030313.jpg


Truqueu-me que us passo el contacte :)
 
Ieepp!

Haig d'estar a casa a les 11 com a molt tard (ordenes de la superioridad :shocked:)...no em surt a compte sortir...a no ser que ens entaulem a les 9...:cheesy:

Ja direu...

Quedem al bicentury a les 8:30 i ens fem una Tina a les 9?
 
Última edición:
Ieepp!

Haig d'estar a casa a les 11 com a molt tard (ordenes de la superioridad :shocked:)...no em surt a compte sortir...a no ser que ens entaulem a les 9...:cheesy:

Ja direu...

Quedem al bicentury a les 8:30 i ens fem una Tina a les 9?

Podem esmorzar a Mieres, i despres el que vulgui la resta de la ruta,
 
Última edición:
Bones,

apunteu un més,

lo de la Repúbica, en donde anda?
 
Mañana curro:angry:, asi que nada de nada:undecided:...apa ....a tomar por...!!!!:D
 
d´acord,

ara acabo de veure la ruta que ha posat Tettsui
 
Hola nenes,

Com sabeu avui algunes hem sortir en moto, d'altres nomes a esmorzar... i d'altres ves a saber que han fet, ni m'importa... el cas es que ha fet un dia genial per anar en moto...a les 8,30 com un clau El Mamporrero Tettssui, El Sicario, El Nissimo, El JaumeX i una servidora ens hem trobat a la republica, però no a la que alguns podrien pensar, no...! , a la betzinera de l'autovia de Banyoles, amb la clara intenció d'anar a veure la Tina i fer un volt fins a Beget i aixi ho hem fet, excepte alguna que l'han cridat a l'ordre despres de les xulles i les butis i una altre que s'ha de vendre la amoto ja i comprar una ídem, no un motocultor o similar quin final pot ser una "R" de robellada...

El dia Genial, la carretera molt be, excepte algún raconet que era moll de la nit i no s'havia secat..., la companyía la millor d'avui i el fervestar no l'hem fet donat que el bareto d'allà on les cases penjen d'un penyasegat era tancat.

Us deixo una mostra per justificar-ho i evitar al gracios de turnu que digui alló de NO FOTO, NO SALIDA.....! :D



IMG_3312.JPG


IMG_3314.JPG


IMG_3316.JPG


IMG_3322.JPG


IMG_3325.JPG


IMG_3328.JPG
 
Última edición:
Jejeje, Nissimo, No eres nadie...
 
Última edición por un moderador:
Molt bé Pere !! T'ha quedat molt bonic el relat, les fotos molt xules, llàstima que en algunes sobren elements. :D Com sempre he gaudit de la companya y molt de la moto. Mai he fet tants km,. en tant poc temps, Té 7 mesos i 15000 km,. Jooo a aquest ritme aviat tendre de canviar de moto !!! Aixo és una ruïna:undecided:
 
Arriba