LCN-GIRONA- anem a fer un volt, abans no glaci - Tardor 2014

Que vagi bé nois, demà toca sortir en bici amb la MDR...que diumenge ja m' escaqueixo per anar al Montseny amb les 2t.

Com va anar la nocturna d' ahir?

Salut!!!

GesuS:)
 
Ieepss!

Por petición popular, se cambia la ruta...

Lloc de sortida: Ex Autoampuria
Hora: 09:00
Ruta: Farem una volta per allà on ens surti dels ous a aquells que vinguem. Es preveu esmorçar a Tapis o Cantallops, ja vorem.

Apuntats:
-Albur
-Alf
-Pere Deauville
-Despertaferro
-...

Llista actualitzada.
 
Se cuente conmigo para mañana...:cheesy:

Solo me queda saber al final donde se queda:

- A las 8 donde Nuria (que no se quien es ni donde vive)?
- En Figueras (No había un sitio más lejos, verdad?)?
 
Ieepss!

Por petición popular, se cambia la ruta...

Lloc de sortida: Ex Autoampuria
Hora: 09:00
Ruta: Farem una volta per allà on ens surti dels ous a aquells que vinguem. Es preveu esmorçar a Tapis o Cantallops, ja vorem.

Apuntats:
-Albur
-Alf
-...
...oido !!! ...
smi5.gif
...pero no puedo ir
spasdaccord.gif
¿...tonteria escribir que no vas cuando ya está claro que si no dices nada no vas ? ...jo ! ...qué complicá es la vida !!!
sgentil.gif

...bona ruta demá !
 
Se cuente conmigo para mañana...:cheesy:

Solo me queda saber al final donde se queda:

- A las 8 donde Nuria (que no se quien es ni donde vive)?
- En Figueras (No había un sitio más lejos, verdad?)?

Ei tio feo! El bar Núria és el bar del centro de Girona desde donde se dió la salida a la RRR555.
Ta enterao?

Esperaremos a ver qué dice el otro feísimo...

Pd: Veo que ya te han devuelto la amoto...una lástima...con lo bien que estábamos :D:D:D:D:D
 
Última edición:
Ieepss!

Por petición popular, se cambia la ruta...

Lloc de sortida: Ex Autoampuria
Hora: 09:00
Ruta: Farem una volta per allà on ens surti dels ous a aquells que vinguem. Es preveu esmorçar a Tapis o Cantallops, ja vorem.

Apuntats:
-Albur
-Alf
-Pere Deauville
-Despertaferro
-Nissimo
-...

Llista actualitzada.
 
NENAS, CAMBIO DE PLANES

SALIDA: EXAUTOAMPURIES
HORA: 08:30
RUTA: FIGUERES, TAPIS, MOLLÓ, OLOT, FIGUERES


Llista:
-Albur
-Alf
-Pere Deauville
-Despertaferro
-Nissimo
-Ra-mon
-...

Nissimo y Deauville, a les 08:00 al kutre?

pd: Me desconecto en 10 min. cualquier cosa por whatsapp, que hasta mañana no volveré a entrar al foro. :kiss:
 
LCN-GIRONA- anem a fer un volt, abans no glaçi ? tardor 2014

Doncs jo ja ho he dit... Si no plou , vinc...
No hi ha cap plan ...

Si a les 8 no soc al cutre es que no vindré ... Perquè segurament m'haure dormit.
 
Comprovo que el pobre LCN és compartit, i. precisament per a ser compartit, és ignorant i atrevit: No és glaçi, és glaci.

El TC avança i els llepaculs també :undecided:

Pere, segurament tu sabràs qui és el llepaculs. No cal que m'ho diguis: Ja ho sé, i no est tu :cool2:
 
Última edición:
Comprovo que el pobre LCN és compartit, i. precisament per a ser compartit, és ignorant i atrevit: No és glaçi, és glaci.

El TC avança i els llepaculs també :undecided:

Pere, segurament tu sabràs qui és el llepaculs. No cal que m'ho diguis: Ja ho sé, i no est tu :cool2:


Ja està...! :thumbsup:
 
Ja està...! :thumbsup:

Ep! No està! Que el llepaculs ho hagi volgut arreglar, però hagi marcat territori assenyalant i corregint "glaçi" per "GLACI", és una rebequeria insolent i impròpia d'un membre dotat de signatura de LCN.

Com que jo soc un membre dotat de signatura de LCN, suggereixo que el llepaculs reposi "glaci" en comptes de "GLACI" o, alternativament canviï la contrasenya per alliberar-me de la vergonya de maltractar l’idioma amb el que cada matí saludo als meus compatriotes.
 
Ep! No està! Que el llepaculs ho hagi volgut arreglar, però hagi marcat territori assenyalant i corregint "glaçi" per "GLACI", és una rebequeria insolent i impròpia d'un membre dotat de signatura de LCN.

Com que jo soc un membre dotat de signatura de LCN, suggereixo que el llepaculs reposi "glaci" en comptes de "GLACI" o, alternativament canviï la contrasenya per alliberar-me de la vergonya de maltractar l’idioma amb el que cada matí saludo als meus compatriotes.

Ara millor? :D:D:D:D:D:D

LCN. :cool2:
 
Ep! No està! Que el llepaculs ho hagi volgut arreglar, però hagi marcat territori assenyalant i corregint "glaçi" per "GLACI", és una rebequeria insolent i impròpia d'un membre dotat de signatura de LCN.

Com que jo soc un membre dotat de signatura de LCN, suggereixo que el llepaculs reposi "glaci" en comptes de "GLACI" o, alternativament canviï la contrasenya per alliberar-me de la vergonya de maltractar l’idioma amb el que cada matí saludo als meus compatriotes.

Es ben be que esteu aborrits...:D:D:D:D:D es nota en que trobeu divertiment en les coses més insospitades :D:D:D:D:D

Siau!!

Pd: No entenc res d'aquesta moguda, per tant, formalment, sol·licito privat urgent amb explicació piadosa, jejejejeje
 
Com ja sabeu, ahir va haver-hi sortida...tot va anar segons el previst, tret que el Presi no va compareixer (sí amics, ens va deixar tirats i orfes de guia i llum...)

Retrats de la sortida només hi ha dos, el primer exerceix el testimoniatge que efectivament va haver-hi sortida, i el segon és la prova gràfica que no exagerem quan parlem del perímetre cranial d'un estimat membre de La Cosa Nostra...
IMG_0471_zpscd224705.jpg



IMG_0472_zps3199646d.jpg





Fins la propera!!
 
Es ben be que esteu aborrits...:D:D:D:D:D es nota en que trobeu divertiment en les coses més insospitades :D:D:D:D:D

Siau!!

Pd: No entenc res d'aquesta moguda, per tant, formalment, sol·licito privat urgent amb explicació piadosa, jejejejeje

1. El Sr LCN/? obre el post i fa una errada inocent i de tecla: Posa "claci" en comptes de "glaci"

2. En ra-mon li fa veure l'errada i suggereix la rectificació.

3. El Sr LCN/Siso procedeix a la rectificació d'acord amb el suggerit: Posa "glaci"

4. El Sr LCN/llepaculs, modifica "glaci" per "glaçi".

5. En Siso anomena al Sr LCN/? de llepaculs (pel temps que estem vivint) i ignorant (perquè ho és)

6. El Sr, LCN/llepaculs, ofès, modifica "glaçi" per "GLACI"

7. En Siso s'adona que el Sr. LCN/llepaculs s'ha ofès i ho notifica.

8. El Sr. LCN/Albur posa seny a tot el que precedeix.

9. Gràcies!

:D:D
 
1. El Sr LCN/? obre el post i fa una errada inocent i de tecla: Posa "claci" en comptes de "glaci"

2. En ra-mon li fa veure l'errada i suggereix la rectificació.

3. El Sr LCN/Siso procedeix a la rectificació d'acord amb el suggerit: Posa "glaci"

4. El Sr LCN/llepaculs, modifica "glaci" per "glaçi".

5. En Siso anomena al Sr LCN/? de llepaculs (pel temps que estem vivint) i ignorant (perquè ho és)

6. El Sr, LCN/llepaculs, ofès, modifica "glaçi" per "GLACI"

7. En Siso s'adona que el Sr. LCN/llepaculs s'ha ofès i ho notifica.

8. El Sr. LCN/Albur posa seny a tot el que precedeix.

9.[HIGHLIGHT2] Gràcies![/HIGHLIGHT2]

:D:D

De res!!

Entés el malentés, veig que només resten per esbrinar dues incògnites...que no hauria de ser gaire difícil donat que el sistema d'equacions només té dues incògnites i 8 equacions...per tant no hauria de ser complicat de resoldre amb qualsevol dels mètodes clàsics i que tots em estudiat a 8é d'EGB...llevat que parlem d'un sistema de segon grau o superior, amb el que els resultats ja no serien únics sino proporcionals a l'exponent que defineix el grau, cosa que complica (encara que no massa) la resolució...

Vaig a prendre la pastilla...:tongue:

Siau!!
 
Última edición:
Ep! No està! Que el llepaculs ho hagi volgut arreglar, però hagi marcat territori assenyalant i corregint "glaçi" per "GLACI", és una rebequeria insolent i impròpia d'un membre dotat de signatura de LCN.

Com que jo soc un membre dotat de signatura de LCN, suggereixo que el llepaculs reposi "glaci" en comptes de "GLACI" o, alternativament canviï la contrasenya per alliberar-me de la vergonya de maltractar l’idioma amb el que cada matí saludo als meus compatriotes.

Be, per al.lusions hem confeso.

Vaig estar jo qui va canviar el "glaci" per "glaçi", doncs resultes que tot i que vaig anar a escola de pagament, amb el gran esforç que aixó representava als meus pares, llavors recents inmigrants vingunts a aquestes terres a ajudar a fer crèixer aquests pais, allà on varen decidir que estudies, no varen ensenyar-me ni a llegir ni a parlar ni a escriure català.

Inicialment el titol estava correctament escrit, però a resultes que vaig anar a fer betzina i vaig veure una nevera amb "glaçons", osti tu, vaig pensar..., he escrit el titol de la tardor de bmwmotos.com malament.. i aixi quan vaig tornar a estar davant d'aquesta màquina infernal, vaig corretgir (malament) el "glaci" per "glaçi" de "glaçons" i hem vaig quedar tant ample...

Però be, sempre n'hi ha que en saben molt més que un i com que rectificar es de sabis, vaig tornar a entrar a canviar-lo i ho vaig posar en gros, GLACI, per que es veies be, que ja està rectificat, però sembla que no ha agradat prou i s'ha canviat el titol.

Si hem permeteu, com que vaig ser jo ( utilitzant el codi de lacosanostra) qui va obrir aquest fil, el torno a deixar com inicialment estava.

Estic d'acord amb el que diu l'Albur, "no se que que va la movida esta", però en tot cas , crec que aquestes mogudes, dirigides contra algú, les hauriem rentar a casa i no aqui publicament.

Aixi doncs us convido a que si teniu alguna cosa a dir que aqui no vingui a cuento, ho fem pels mitjatns privats que per sort o desgràcia tenim a la nostra disposició.

Gràcies.
 
Última edición:
Com ja sabeu, ahir va haver-hi sortida...tot va anar segons el previst, [HIGHLIGHT2]tret que el Presi no va compareixer (sí amics, ens va deixar tirats i orfes de guia i llum...)[/HIGHLIGHT2]

Retrats de la sortida només hi ha dos, el primer exerceix el testimoniatge que efectivament va haver-hi sortida, i el segon és la prova gràfica que no exagerem quan parlem del perímetre cranial d'un estimat membre de La Cosa Nostra...
IMG_0471_zpscd224705.jpg



IMG_0472_zps3199646d.jpg





Fins la propera!!

Gràcies per les fotos i la crònica Sicario.... i per montar la ruta que despres desmontyes i despres canvies... la crònica Genial....:D

No sabia que la meva no presencia causaria tant de mal...:(, ja hem sap greu...., però vaig despertar ben tapat de pit i ple de mocs.., vaig tenir la decència d'avisar, però eh...hi ha constància..
 
Gràcies per les fotos i la crònica Sicario.... i per montar la ruta que despres desmontyes i despres canvies... la crònica Genial....:D

No sabia que la meva no presencia causaria tant de mal...:(, ja hem sap greu....,[HIGHLIGHT2] però vaig despertar ben tapat de pit i ple de mocs..[/HIGHLIGHT2], vaig tenir la decència d'avisar, però eh...hi ha constància..

Això et passa per dormir amb el cul a l'aire...:D:D:D:D:D:D
 
Ep, llenço el guant! Però 920 de 947 batlles, inclòs el de Fornells, estan per la feina. No ens despistem!
 
Els meus familiars d'Alcontar i els teus pares, estaran contents de veure'ns democràticament a l'entorn d'un GT.

Jo hi poso els glaçons ;), tu la resta.

Eppppps, recullo el guant i preparo la democràtica trobada, tinc G , per triar i T , també..., no et preocupis pels glaçons, doncs també en tinc, no fos que arrivessin desglaçats...! :thumbsup:

Estigues atent als nostres mitjans de comunicació...:rolleyes2:
 
Eppppps, recullo el guant i preparo la democràtica trobada, tinc G , per triar i T , també..., no et preocupis pels glaçons, doncs també en tinc, no fos que arrivessin desglaçats...! :thumbsup:

Estigues atent als nostres mitjans de comunicació...:rolleyes2:

IEEEEEPPPPPSSSSS!!!!

NENAS, SE PREPARA FIESTUQUI EN CASA DEL PRESI!!!! :D:D:D:D:D:D:D

SE ME APUNTE A TODO!!!:D:D:D:D:D:D:D

Petonets!

Pd: Yo llevaré anacardos, que con el GT, lo salado entra mejor...:rolleyes2:
 
hola nois cachondeos apart, DISAPTA PROXIM ANEM A SORT, si algu vol venir recordeo, a las 7,30 a Fontayau o al poste de gasofa de la Republica y capa SORT a buscar la sort, A10.
 
ep nois:

Compteu amb mi que aquesta sempre me la reservo!!

Dissabte dia 11. Feu parada a la gasofa de Besalú?? Si no cap problema, baixo a la Republica

Ja passareu els horaris de tot

Lluis
 
ep nois:

Compteu amb mi que aquesta sempre me la reservo!!

Dissabte dia 11. Feu parada a la gasofa de Besalú?? Si no cap problema, baixo a la Republica

Ja passareu els horaris de tot

Lluis

Consell...!

Ves a la Gasofa de la Republica a les 7,30 que iras millor..., no crec que es desviin a Besalú.
 
hola nois cachondeos apart, DISAPTA PROXIM ANEM A SORT, si algu vol venir recordeo, a las 7,30 a Fontayau o al poste de gasofa de la Republica y capa SORT a buscar la sort, A10.

Ep RamonDV, concreta con LluísFue lugar de encuentro, así tendreis una buena rueda que subir a Sort ... que vaya bien !!! :thumbsup:

V'sss :cool2:
GeSus
 
ÒSTIA !!! :aeh:Això està desert !. I això que estem en crisi, se suposa que la gent no té feina, on us fiqueu ??:wavey:
 
Tot entes em quedat en el poste de Besalu con Luisfue, no vol venir cap xavalote mes?, salud.:)
 
Ramon, jo aquest dissabte sóc fora, sino vindria.
Vagi bé!
 
Jo aquest cap de setmana soc a Sitges...:rolleyes2:...amb l'Elena.;)

Que vagi bé!!! :cheesy:

V'sss :cool2:
GesuS
 
Arriba