LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ja ha glaÇat - Hivern 2014 -2015

Vaaaaal !! Posaré alguna foto de la sortida de dissabte que segons en RAMON, havia de ser la prèvia de la ruta dels calçots !! Vam donar més voltes que un gos abans de fer les seves necessitats !! :D:DEl que si sabem és per on no passarem !! :embarassed: Conclusió, ni idea de la ruta que farem! Només ho sap en RAMON, si és que ho sap:undecided:




















i MIRA QUE FA L'ENRIC PER ELS INCREDULS :D




També vam estar a punt de lligar amb la cambrera! El que passa, és que a fontrom li fa més il·lusió tenir una esperiencia amb un Travelo
grin.gif
grin.gif
grin.gif
 
Última edición:
Posaré algunes fotos del meu primer viatge al Marroc !!
Fixeu-vos bé amb els vehicles que vam anar, Sortida des de Palafrugell uns vint dies i un sol dia en un hotel, la resta dormir en els vehicles, rentar-nos on podíem i en algun bany turc !!
Aixo si que era aventura, 4800 km,. amb aquests vehicles























I demà més !!
la veritat és que va ser una de les meves millors Experiències! No té res a veure la gent d'ara amb la d'aquella època!!
 
Última edición:
Joan, impresionant!

Aquestes fotos, com més anys tenen, més autèntiques! Segur que tens material per fer unes cròniques collonudes.

Anima't-hi i, en tot cas, gràcies per penjar-les!
 
Collons Joan, on em fotaràs, maca..?????

Nen@s, crec que abans de marxar em de fer un sopar de comiat.., no se si tornarem a veuren's...! :(


Nissimo....! mañana te truc...!
 
Joder Tettsuy, que wapas las fotos, que vares fe de la vespino que tenias el sostre del Lang rover?, que, por si fallaba el 4x4, jajaja, es broma, merci por el reportatge company.;)
 
Jo no deixo que un tio em posi una navalla al coll ni borratxo...imaginat que esternuda o li dóna un atac epilèptic...sense nas perdo molt el sex-appeal :D
 
Joder Tettsuy, que wapas las fotos, que vares fe de la vespino que tenias el sostre del Lang rover?, que, por si fallaba el 4x4, jajaja, es broma, merci por el reportatge company.;)

El vespino el portava per vendre i el vaig vendre !! :undecided:però em van tenir a la frontera tota la nit perquè deien que havia de pagar impostos i fins a les 9 no s'obrien l'oficina !! Quan va arribar el cap de duana em va dir! MOTO AQUI, MOTO AQUI MOTO AQUÍ, el tio deia que havia de veure la cilindrada i que no constava en els papers d'entrada !! MOTO AQUI, MOTO AQUI, només deia l'element,. :embarassed:La havia venut a mil km de la frontera, ens va obrir la barrera i ens va fer tornar cap al Marroc a buscar la moto !.
Simplificant, vam tenir que buscar una altra punt fronterer que vam poder sortir 24 hores després !! La veritat un mal trangol que intentaré no repetir mai més:embarassed:
 
Jo no deixo que un tio em posi una navalla al coll ni borratxo...imaginat que esternuda o li dóna un atac epilèptic...sense nas perdo molt el sex-appeal :D

Doncs a aquest li vaig dir que si em podia rentar el cap "el cap de dalt" que quedi claret!:angry: Mai m'havia rentat el cap amb tan poca aigua, no tenia aigua calenta i si veieu la foto tenia un termo portàtil d'un litre que és tota l'aigua calenta que tenia, em tirava l'aigua amb un got de plàstic! :huh: Ara em va deixar net com una patena:D

 
Última edición:


Aquí amb el meu amic i col·lega del Tettsui de Ullà !!

La foto de sota dins d'una haima a Plateau du Rekkam, viuen amb els Xais petits a dins! amb una olor bastant desagradable!!




aquest parell feien autoestop :D



A la nit em vaig banyar en aquest que ells diuen oasi !! Ben net ia dormir amb el meu amic al Land-rover :rolleyes2:



Aquest reparant una punxada, sense tanta maquinària ni hòsties !! Una planxa i va que es mata



Canviant els retens del servofrè del land rover! Aqui fa molts anys que ja no es feia :angry:




Rentant els únics pantalons que portava, les samarretes i els calçotets no es renten, es regalen :D



Això és l'atles i feia moltíssim fred, a pocs km, havia neu :huh:



aquesta ha sortit aixi, no sé perquè, però no és cap pujada !! :shocked:


PILI arregla-ho GUAPA

 
Última edición:
Ja em veig al Marroc dormint a la haima !! Jooo s'està fent etern, sembla que el calendari s'ha aturat
 
Ieep gent!

Com que ara fa dies que no agafo la moto, he pensat en fer una volteta aquest dissabte...

El tema és sortir cap a les 08 hora zulu, esmorçar a La Caseta de Les Planes d'Hostoles o a l'Hostal del Fang i fer 4 curvetes mal contades :D per acabar amb un fervestar al Rolls...

La ruta seria aquesta:


Captura%20de%20pantalla%202015-03-04%20a%20las%2020.20.36_zpst2wenwei.png


Si algú s'anima que ho digui :cheesy:
 
Última edición:
El que ja no veig tant clar es l'ús del TUC (Temps universal coordinat). Perquè hem de d'utilitzar l'hora en la longitud oº de Greenwich i no l'hora local ?, eh?, perquè?
 
Sip, potser quedar a les 07:00 (hora local) és massa agosarat...millor quedem a les 09:00 hora zulu...que pels neòfits serien les 08:00 UTC+01:00 (hora de Berlín,que és la que hi ha, tot i que Ecspanya té el 100% del territori entre els meridians corresponents a l'fus horari UTC+ 00:00 (Greenwich), però bé, tots sabem perquè anem amb l'hora de Berlín...encara que això és una altra discussió...)
 
Última edición:
Sip, potser quedar a les 07:00 (hora local) és massa agossarat...millor quedem a les 09:00 hora zulu...que pels neòfits serien les 08:00 UTC+01:00 (hora de Berlín,que és la que hi ha, tot i que Ecspanya té el 100% del territori entre els meridians corresponents a l'ús horari UTC+ 00:00 (Greenwich), però bé, tots sabem perquè anem amb l'hora de Berlín...encara que això és una altra discussió...)

Si, una anomalía més, com la la de la ena amb barret.

Aquí es veu clara la anomalia :

FusHorari.jpg


En Paco ens va fotre en un fus horari que no correspon geogràficament, i ningú no ens treu
 
Última edición:
A las 8h en punto verdad? Pq si son unas 3horas me da tiempo de estar a casa por la tarde...obligaciones :-(
Tengo un par de preguntas:
Va mucha gente?
Sois super cañeros conduciendo pq a mi no me va y no os quiero frenar tampoco. Asi que sinceridad por fa ;-)
Un saludo
 
Ieep gent!

Com que ara fa dies que no agafo la moto, he pensat en fer una volteta aquest dissabte...

El tema és sortir cap a les 08 hora zulu, esmorçar a La Caseta de Les Planes d'Hostoles o a l'Hostal del Fang i fer 4 curvetes mal contades :D per acabar amb un fervestar al Rolls...

La ruta seria aquesta:


Captura%20de%20pantalla%202015-03-04%20a%20las%2020.20.36_zpst2wenwei.png


Si algú s'anima que ho digui :cheesy:

Albur, em sap greu però aquesta me la perdo !!

Que tingueu bona sortida :thumbsup:
 
A las 8h en punto verdad? Pq si son unas 3horas me da tiempo de estar a casa por la tarde...obligaciones :-(
Tengo un par de preguntas:
Va mucha gente?
Sois super cañeros conduciendo pq a mi no me va y no os quiero frenar tampoco. Asi que sinceridad por fa ;-)
Un saludo

Valeri, no creo que tengas ningún problema para seguir, siempre se trata de pasarlo bien, tanto el que quiera correr como el que nó, nunca se pierde nádie!!.
Anímate, te lo pasarás bién ;)
 
Però si aquesta tarda hi estat amb la teva dona:evil: (per cert a on erets?), i m'ha comentat si sortiem aquest dissabte.

Que has estat amb la meva dona !! :mad::mad::mad:

Que me la perdi no vol dir que no surti :evil::ignore:

Dissabte he d'anar a cobrar alguna factura per poder anar al Marroc
:cheesy::cheesy:
 
Última edición:
A las 8h en punto verdad? Pq si son unas 3horas me da tiempo de estar a casa por la tarde...obligaciones :-(
Tengo un par de preguntas:
Va mucha gente?
Sois super cañeros conduciendo pq a mi no me va y no os quiero frenar tampoco. Asi que sinceridad por fa ;-)
Un saludo

El carbonilla de la colla no creo que venga...de todas formas no sufras, que si los puedo seguir yo, los puede seguir cualquiera...:D:D:D:D:D

En serio, a las 8 o'clock en la rotonda. No creo que seamos muchos, (de momento, contigo somos 3 :cheesy:). No corremos y algunos están mu locos (mayormente cuando se bajan de la moto).

Nos vemos!!
 
El carbonilla de la colla no creo que venga...de todas formas no sufras, que si los puedo seguir yo, los puede seguir cualquiera...:D:D:D:D:D

En serio, a las 8 o'clock en la rotonda. No creo que seamos muchos, (de momento, contigo somos 3 :cheesy:). No corremos y algunos están mu locos (mayormente cuando se bajan de la moto).

Nos vemos!!

Me apuntó, pero no tengo claro de donde se sale.
 
Me apuntó, pero no tengo claro de donde se sale.

Mira!, ja som 4 :D:D:D:D:D

Frontom, és la rotonda on comença l'eix transversal (c-25), coneguda mundialment per la casa de barrets (La Lluna) que hi havia fins fa uns pocs dies...
 
Ieep gent!

Com que ara fa dies que no agafo la moto, he pensat en fer una volteta aquest dissabte...

El tema és sortir cap a les 08 hora local, esmorçar a La Caseta de Les Planes d'Hostoles o a l'Hostal del Fang i fer 4 curvetes mal contades :D per acabar amb un fervestar al Rolls...

La ruta seria aquesta:


Captura%20de%20pantalla%202015-03-04%20a%20las%2020.20.36_zpst2wenwei.png


Sortida a les 8 de la rotonda on comença l'eix.

Apuntats:
01.- Albur
02.- Xata
03.- Valerie
04.- Frontom
05.- ...
 
Mira!, ja som 4 :D:D:D:D:D

Frontom, és la rotonda on comença l'eix transversal (c-25), coneguda mundialment per la casa de barrets (La Lluna) que hi havia fins fa uns pocs dies...

Ah, y la hora de salida son las 8.



​Reiteratiu: Que te la propietat de reiterar-se
 
Aquesta també va ser una molt bona experiència !! d'això ja fa 14 anys :embarassed::tranquillity::sd3:








 
Última edición:
Val vindre llavors. Surtire de casa meva desde Vidreres.
On quedem es diu Frontom...es un poble o es a Sta Coloma de Farnes o a Caldes...no os entenc molt be o sento...
 
Mira!, ja som 4 :D:D:D:D:D

Frontom, és la rotonda on comença l'eix transversal (c-25), coneguda mundialment per la casa de barrets (La Lluna) que hi havia fins fa uns pocs dies...

Ah, y la hora de salida son las 8.



​Reiteratiu: Que te la propietat de reiterar-se

Ok, gràcies.
 
Val vindre llavors. Surtire de casa meva desde Vidreres.
On quedem es diu Frontom...es un poble o es a Sta Coloma de Farnes o a Caldes...no os entenc molt be o sento...

Noooo, fontrom es el meu nik, jajaja.
 
El carbonilla de la colla no creo que venga...de todas formas no sufras, que si los puedo seguir yo, los puede seguir cualquiera...:D:D:D:D:D

En serio, a las 8 o'clock en la rotonda. No creo que seamos muchos, (de momento, contigo somos 3 :cheesy:). No corremos y algunos están mu locos (mayormente cuando se bajan de la moto).

Nos vemos!!

Puedes explicar lo del "carbonilla"?
 
Arriba