LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ja ha glaÇat - Hivern 2014 -2015





Esteu fatal...:D


Pos anda que tu?

images
 
Última edición:
No sé si hi ha sortida aquest dissabte !!:undecided:
Jo aquest dissabte res de moto! Em reservo per diumenge, perquè, si segueixo així hauré de fer la revisió abans d'anar al Marroc
 
Avui amb Emi hem fet una ruta estupenda de Llagostera a Sant Privat d en Bas, Vidra, Rupit, El Far i cap a casa.

Algunes fotos.









































 
Deixa de fer cales i posa ya la ruta de l'anxova, jajaja.

Demà tampoc menjareu anxoves! :undecided: Segons sembla plourà !! Jo ja el tema de les anxoves ho oblidaria, pel que sigui algú no vol que mengem anxoves !! No sé si és la tercera o quarta proposta :embarassed:
 
Val, doncs si no plou la proposta es la següent:

A les 8:30 a la bola de KLONG.

Ruta: Bola de KLONG-Romanyà-Font Picant-Romanyà-Llagostera (esmorzar al Carril) Cassà- Els Metges - Klong.

Una mica de bituminós saturat, una micsa de terra més o menys compactada, vistes sobre les Medes, i a caseta a les 11:00

Apa

I a les anxoves "puñalás"
 
Val, doncs si no plou la proposta es la següent:

A les 8:30 a la bola de KLONG.

Ruta: Bola de KLONG-Romanyà-Font Picant-Romanyà-Llagostera (esmorzar al Carril) Cassà- Els Metges - Klong.

Una mica de bituminós saturat, una micsa de terra més o menys compactada, vistes sobre les Medes, i a caseta a les 11:00

Apa

I a les anxoves "puñalás"

Si no m'adormo i no plou allà estaré.
 
Val, doncs si no plou la proposta es la següent:

A les 8:30 a la bola de KLONG.

Ruta: Bola de KLONG-Romanyà-Font Picant-Romanyà-Llagostera (esmorzar al Carril) Cassà- Els Metges - Klong.

Una mica de bituminós saturat, una micsa de terra més o menys compactada, vistes sobre les Medes, i a caseta a les 11:00

Apa

I a les anxoves "puñalás"

Vaaaaaale !! Doncs compteu amb mi! Si no plou és clar !!


8'30 h en bola Klong :thumbsup:
 
Jo demà res de moto...desde que vaig llepar en mullat...no em fa gràcia sortir amb pluja.

Que vagi bé...ens veiem diumenge al restaurant.

Salut!!!

GeSus
 
Ieeep!!!

oido 8:30 a la bola!...si no plou..,
 
SORTIDA DISSABTE 14 DE MARÇ DE 2015, a pocs dies per que a la bandolera arribi la primavera

A LES 8:30

BOLA DE DRAC, NO DE KLONG


1 Yo
2 Fontorm
3 Tettsui
4 Albur
5 El jardinero (no hay huevos)
 
Que algu em truqui no se on es la bola de drac, gracies.
 
Home, no es racional.

Si un dia llepes en sec, que? Aniràs en tricicle?

Nooooooo!!!..es tracta de que surto en moto per passar-m'ho bé...i les darreres vegades que he conduit amb pluja no anava a gust...el mateix em va passar amb les nocturnes...no vull comprar més números del compte pq hem toqui un altre cop la rifa...el terra cada cop està més dur...que vagin de gust els cargols!!!

V' sss
GeSus
 
Resum de les experiències de la jornada d'avui.

8:20 arribada a la bola de KLONG. En fontrom ja hi es. Acordem anar fins Caldes per Romanyà.

Terra moll i fina pluja ens acompanyen.

Marxa mitja amb tota la sensació que hi molt de marge. De tant en tant cargolo una mica i collonut.

Fem cim a Romanyà i divisem la plana de la Vall d'Aro entre bromes esfilagarçades.

L'aigua cau en forma de cabell d'àngel

Can Panedes a l'esquerra i Llagostera a les dotze.

Llagostera-Caldes amb les mateixes sensacions sensacionals.

A les 8:55 ja tenim davant nostre un café sol i un tè verd.

Son les 9:09 quan apareix l'Albur. Saluda i anuncia l'arribada d'en níssimo.

Tots quatre a la taula i arriben les "sachichas" (tres racions en dos terrines), el vi i la gasosa. Una mica més tard arriben la truita i la Coca-Cola.

Xerrem, xerrem i xerrem, i les 11:00 cada qui a cada on.

Sol torno a fer cim a Romanyà, m'aturo, faig una foto-testimoni, i començo la baixada a gas, a tot el gas que puc menjar-me.

Casa, vestit de feina, arada, i cap el jardí. La fina pluja segueix caient.

Crits; Amador, Amador. Me'n vaig a dinar. Més tard les fotos.
 
Resum de les experiències de la jornada d'avui.

8:20 arribada a la bola de KLONG. En fontrom ja hi es. Acordem anar fins Caldes per Romanyà.

Terra moll i fina pluja ens acompanyen.

Marxa mitja amb tota la sensació que hi molt de marge. De tant en tant cargolo una mica i collonut.

Fem cim a Romanyà i divisem la plana de la Vall d'Aro entre bromes esfilagarçades.

L'aigua cau en forma de cabell d'àngel

Can Panedes a l'esquerra i Llagostera a les dotze.

Llagostera-Caldes amb les mateixes sensacions sensacionals.

A les 8:55 ja tenim davant nostre un café sol i un tè verd.

Son les 9:09 quan apareix l'Albur. Saluda i anuncia l'arribada d'en níssimo.

Tots quatre a la taula i arriben les "sachichas" (tres racions en dos terrines), el vi i la gasosa. Una mica més tard arriben la truita i la Coca-Cola.

Xerrem, xerrem i xerrem, i les 11:00 cada qui a cada on.

Sol torno a fer cim a Romanyà, m'aturo, faig una foto-testimoni, i començo la baixada a gas, a tot el gas que puc menjar-me.

Casa, vestit de feina, arada, i cap el jardí. La fina pluja segueix caient.

Crits; Amador, Amador. Me'n vaig a dinar. Més tard les fotos.

Aportació visual.

 
SORTIDA DISSABTE 14 DE MARÇ DE 2015, a pocs dies per que a la bandolera arribi la primavera

A LES 8:30

BOLA DE DRAC, NO DE KLONG


1 Yo
2 Fontorm
3 Tettsui
4 Albur
5 El jardinero (no hay huevos)

Si, pequeñitos, pero enganchaos al kulo, como los tigres....! :D

... pero.......que bien se estava en la camita oyendo como caia la lluvia mientras nevaba... :cheesy: i desprès....el jardí...., quina maravella.....! :rolleyes2:
 
Última edición:
Veig que us ho vare-ho passar MOLT BE..., PERO.....ME CREO NA....,no veig a ningú..., aixi que SI NO FOTO, NO SALIDA...., SALIDOS....!

gracies per compartir les salchitxes....

Jo també, vaig estar molt a gust..! ;)
 
Última edición:

No foto = No jardí

Aplícate el cuento Presi!!


:D

JOOOOODERRRRR....! la Nena de la minipocket como se las gasta...., pos si hay foto, mona...! la vaig passar dissabte per wap al grup LCN ......llàstima que l'altre mobil el tinc inoperant per penjar-les....,però ja ho faré...que collons..... està quedant un jardi, Piki...., :cheesy:
 
Última edición:
Presi, quan penjis fotos del jardí, no t'oblidis del capullo que tots frissem per veure...o la rosa más hermosa, en caso que ya haya pasado de capullo a flor,,,de gusano a mariposa...:D:D:D...tú ja m'has entés...
 
Tommmmma, ya....

JOOOOODERRRRR....! la Nena de la minipocket como se las gasta...., pos si hay foto, mona...! la vaig passar dissabte per wap al grup LCN ......llàstima que l'altre mobil el tinc inoperant per penjar-les....,però ja ho faré...que collons..... està quedant un jardi, Piki...., :cheesy:

:D :D


A mi el whatssap de LCN prrrrrffffffffffffffff!!!! En abierto com el fútbol !!!!!


:happy:
 
Presi, quan penjis fotos del jardí, no t'oblidis del capullo que tots frissem per veure...o la rosa más hermosa, en caso que ya haya pasado de capullo a flor,,,de gusano a mariposa...:D:D:D...tú ja m'has entés...

FALE, Sicario...., intentaré a ver si sale en alguna y se deja claro....que aqui tiene que haber derechos de imagen... :D
 
Arriba