LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ja ha glaÇat - Hivern 2014 -2015

Val vindre llavors. Surtire de casa meva desde Vidreres.
On quedem es diu Frontom...es un poble o es a Sta Coloma de Farnes o a Caldes...no os entenc molt be o sento...

Valerie, hem quedat a la rotonda que hi ha just avans d'arribar a l'aeroport de Girona, allà a on s'agafa l'eix, en el terme municipal de Riudellots de la Selva. Mirat la foto que he publicat abans.

Per cert, vas amb una RT1200 ?
 
Última edición:
Puedes explicar lo del "carbonilla"?

Carbonilla= Carbito= Hijo de la carba= Nissimo. Que hay que explicarlo todo :rolleyes2:

Tú vas a venir o te ponemos falta como a tu socio el Tettsui?

Un beso. :kiss:

Pd: Mamón.
 
Ieep gent!

Com que ara fa dies que no agafo la moto, he pensat en fer una volteta aquest dissabte...

El tema és sortir cap a les 08 hora local, esmorçar a La Caseta de Les Planes d'Hostoles o a l'Hostal del Fang i fer 4 curvetes mal contades :D per acabar amb un fervestar al Rolls...

La ruta seria aquesta:


Captura%20de%20pantalla%202015-03-04%20a%20las%2020.20.36_zpst2wenwei.png


Sortida a les 8 de la rotonda on comença l'eix.

Apuntats:
01.- Albur
02.- Xata
03.- Valerie
04.- Frontom
05.- Alf
06.- ...
 
PREEEEEEESIIIIIIII!!!!!
PREEEEEEESIIIIIIII!!!!!

tumblr_lb01o6tn481qe0eclo1_r8_500.gif

Alguien sabe algo del Presi?
Está enamorao o algo? Es muy raro que a viernes no haya aparecido...
 
Ok...per cert, se molt lo que es una cassa de barets!!! Era para sapiguar quin s'atrevexia a explicar-me (O sento pero no se escriure en Catala).
Dons a las 8 amb mi R1200RT :) que si... es veritat!
 
El dia de la romàntica el presi em va dir d'anar a la reunió mensual, crec que és avui algú em pot informar de lloc i hora, gràcies.
 
Restaurant El Caliu a Medinyà, enfront la botiga de rajoles que hi ha a la N-II ..

A les 20.00 hores..

Queda just a la altra banda de la botiga travessant la nacional..

Pep
 
Turriiiiiiiii!!!!!!, que puedes venir a la calsotada con la furgo, cap problem per la nostra part, vale ya diras, a10 maco.;)
 
PREEEEEEESIIIIIIII!!!!!
PREEEEEEESIIIIIIII!!!!!

tumblr_lb01o6tn481qe0eclo1_r8_500.gif

Alguien sabe algo del Presi?
Está enamorao o algo? Es muy raro que a viernes no haya aparecido...

Toi currando mamón.....

ahhhh... y nos vemos en la reunión, que no en la cena....que los viernes no me va bien..., que NOTENTERAS, QUE HAY QUE EXPLICARLO TOOOO..., QUE YA LO DIJO EL MAMPO EN EL WAP....:D
 
Companys, m'apunto per demà.

Demà a les 8 a la intersecció giratòria de la Lluna.
 
Ieep gent!

Com que ara fa dies que no agafo la moto, he pensat en fer una volteta aquest dissabte...

El tema és sortir cap a les 08 hora local, esmorçar a La Caseta de Les Planes d'Hostoles o a l'Hostal del Fang i fer 4 curvetes mal contades :D per acabar amb un fervestar al Rolls...

La ruta seria aquesta:


Captura%20de%20pantalla%202015-03-04%20a%20las%2020.20.36_zpst2wenwei.png


Sortida a les 8 de la rotonda on comença l'eix.

Apuntats:
01.- Albur
02.- Xata
03.- Valerie
04.- Frontom
05.- Alf
06.- EnricP
07.- Ricmel
08.- ...
 
A casa desde fa una estona , estupenda ruta Albur.
 
Última edición:
Ieepp!!

Bones!

La sortida d'avui m'ha agradat molt, sobretot per la companyia i perquè feia dies que no voltava tant. La pista per baixar de Rupit a Sau estava força be, encara que algú l'ha definit com la Panotxada del dia :D

La resta força en condicions, i el troç de Sant Sadurnir d'Osormort també, que no l'havia fet mai i ja veig que i hauré de tornar-hi, jejejejeje

Al final ens han sortit a la vora de 200 km, que ja està be per un dissabte al matí...

Us deixo les úniques dues fotos que he pogut fer...a la primera tenim a la "nova" (que esperem que no s'hagi espantat i torni un altre dia...:shocked:) i a la segona surt "ell" :D:D:D:D:D:D
IMG_0186_zpsvkmqie6j.jpg


IMG_0185_zpskqspebaa.jpg




Petonets reines!...i ja sabeu, qui no ha vingut, s'ho ha perdut!
 
Una matinal formidable. Hem passat per carreterotes que ens han permès gaudir d'un paisatge molt bonic. Molt ben triat.

La Valerie és una gran motard, i sap com fer que les motos facin molts quilòmetres sense problemes. Espero que ens tornem a trobar a la carretera.
 
No se que vol dir exactament Panotxada, pero no tenia ni idea que podia conduir en una pista que a mi m'ha estresat bastan la veritat perque mai pensaba pasar per un lloc aixi amb la moto que tinc. He apres molt. Ha sigut una sortida molt bona per la gen i el temps. Penso repetir si pot se...
Me es molt dificil relacionar els noms reals amb els nicks.
Valerie
 
M'al.legro noi@s que us ho hagi-ho passat be..., Gràcies pels retratus i benvinguda a "la nova motard" Valerie. Per cert, ja va complir amb la tradició..?

Jo me la vaig perdre doncs tenia feina com a jardiner aquest finde..!

Ens veien als que vinguin a la ruta i la calçotada del diumenge dia 15.
 
Última edición:
Unes quantes proves més de la encertada sortida i ruta del Sicari (Pere) les trobareu aquí: https://plus.google.com/photos/103654860203575087576/albums/6124313672530554433

Varem compartir ruta, esmorzar i aperitiu amb la Valerie, que va poder comprobar com una RT es ben capaç de passar per on varem passar. Un 10. Espero que repeteixi.
Durant l'esmorzar varem gaudir d'una materialització hectoplasmàtica ben real, que com sempre va arribar sense previ avís i a lloms de la seva escombra blava.
El tram que començava a Rupit
images
(no se si sabeu que es el poble més antic del mon) ens va oferir paisatges de postal "Escudo de Oro".
Uns 200 Km en total wuapus i intesos.
Guai.
 
Última edición:
Ara que el presi te el jardí ben endressat, amb els rosers podats, la bogambilia florida, la xespa rapada, la piscina lliure de fulles seques, les fundes dels coixins de la "chesse-long" nets i polits, i totes les llums directes i indirectes en funcionament, podem comptar amb ell per anar en moto.


Bravo pel super-jardiner

PereDVJardiner.jpg
 
Última edición:
Doncs jo el dissabte no vaig poder sortir amb moto !!:embarassed: Però diumenge si,;) Tot va començar a Cadaqués amb un bon àpat al Restaurant Esboluard, totalment recomanable, tot sent una mica car, que es compensa amb la qualitat del producte i el bon servei.
Després de dinar vam passar per la pista que va de la carretera de de Cadaqués a Roses per l'interior, acabant a la cala Júncols passant per la cala Montjoi

































 
Gràcies Albur per organitzar la sortida de dissabte:), bona companyia, bon esmorzar i moltes corbes, donar la benvinguda Valerie.:)
 
Unes quantes proves més de la encertada sortida i ruta del Sicari (Pere) les trobareu aquí: https://plus.google.com/photos/103654860203575087576/albums/6124313672530554433

Varem compartir ruta, esmorzar i aperitiu amb la Valerie, que va poder comprobar com una RT es ben capaç de passar per on varem passar. Un 10. Espero que repeteixi.
Durant l'esmorzar varem gaudir d'una materialització hectoplasmàtica ben real, que com sempre va arribar sense previ avís i a lloms de la seva escombra blava.
El tram que començava a Rupit
images
(no se si sabeu que es el poble més antic del mon) ens va oferir paisatges de postal "Escudo de Oro".
Uns 200 Km en total wuapus i intesos.
Guai.

Gracies Chata, per compartir...
 
Última edición:
No se que vol dir exactament Panotxada, pero no tenia ni idea que podia conduir en una pista que a mi m'ha estresat bastan la veritat perque mai pensaba pasar per un lloc aixi amb la moto que tinc. He apres molt. Ha sigut una sortida molt bona per la gen i el temps. Penso repetir si pot se...
Me es molt dificil relacionar els noms reals amb els nicks.
Valerie

Pots repetir quan vulguis...encara que llavors t'haurem d'explicar en qué consisteix la tradició iniciàtica de La Cosa Nostra, jejejejeje

Una Panotxada és....be millor que t'apuntis a una ruta preparada per en Panotxa, i aleshores entendràs de forma empírica què vol dir panotxada :D:D:D:D:D:D:D:D

Ens veiem aviat!!
 
M'al.legro noi@s que us ho hagi-ho passat be..., Gràcies pels retratus i benvinguda a "la nova motard" Valerie. Per cert, ja va complir amb la tradició..?

Jo me la vaig perdre doncs tenia feina com a jardiner aquest finde..!

Ens veien als que vinguin a la ruta i la calçotada del diumenge dia 15.

No me digas que tenías que podar un seto...:rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2:...y lo podaste con tijeras o con maquinilla? :D:D:D:D:D
 
Ara que estic preparant la ruta per Marroc, em fa pensar els viatges que he fet i m'ha fet mirar fotos que ja fa molt temps que no mirava !! És el que té preparar un viatge, el gaudeixes des del primer dia que el comences a prepararl !!
Posaré alguna foto d'un viatge que vam començar amb dos vehicles, però que un afortunadament es va espallar! Era una ruïna en consum de gasolina. Això ens va fer replantejar el viatge, érem 5 i el UNIMOC estava preparat per dormir dues persones, així que vam agafar els matalassos i cada dia dormiem tots al ràs !! Ens rentàvem en els llacs i en les fonts, Es tractava de no anar a cap hotel, només compràvem el pa! Visitàvem als nòmades en haimes, i menjar el alguns restaurants





ben nets



Fent amics per sempre





Visitan aquest que es feia passar per un tuarec :embarassed:



l'hora del té



dormir al ràs



hora d'entrenar



Dormir al Atles per força!! es va enfonsar l'UNIMOC





l'hora de sopar



aquest es va quedar a 150 km de la frontera!! Afortunadament!!



Quatre contra un!! Corrían com cabres

 
Última edición:
Demà aniré amb la dona a fer una volta, per veure el tram del Reig de la rider 1000 d'aquest any, després anirem a veure Rupit i el Far.

 
Arriba